جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
صنعاء (العالم)- هنگامی که تروریست سعودی مسجد امام صادق (ع) را در کویت منفجر کرد، جنگنده های سعودی نیز مشغول بمباران مساجد یمن بودند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۵    
اختلاف و درگیری خونین بین سرکردگان گروه تروریستی و تکفیری داعش در عراق افزایش یافته است .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۰    
خبرها حاکی است که 12 دانشجوی رشته پزشکی که اکثر آنان گذرنامه های غربی دارند، برای پیوستن به داعش از سودان به ترکیه سفر کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۱    
به دنبال قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در سراسر آمریکا، فیس بوک هم با اضافه کردن ابزاری جدید از این امر حمایت کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۷    
روزنامه نگار و نویسنده سرشناس عرب به بررسی انفجارهای تروریستی در کویت، تونس و فرانسه و نقشی که این کشورها در حمایت از تروریسم در سوریه داشتند، پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۷    
مجله فارین پالیسی در مقاله ای نوشت که مذاکرات هسته ای ایران به نتیجه برسد یا نه در هر صورت سود کلانی در انتظار شرکت های اسلحه آمریکا خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۷    
برادر ناتنی باراک اوباما یک نامه دست نویس وی را که 20 سال پیش برای او ارسال کرده و در آن توضیح داده بود به علت وضعیت نامناسب سیاهپوستان در آمریکا قصد کاندیداتوری برای نمایندگی مجلس سنا را دارد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۱    
منابع خبری ترکیه صبح امروز با انتشار خبری از همکاری مستقیم یکی از مسئولان واحد رسانه ای داعش با شبکه الحزیره ترک خبر داده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۱    
یکی از صفحه های اینستاگرام تصویر حاج قاسم سلیمانی را در پست اخیر خود منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۱    
ارتش سوریه به عملیات در استان درعا (با مرکزیت شهر درعا) در جنوب این کشور ادامه می دهد و با درگیر شدن با گروه های تروریستی مانع پیشروی آنها می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۷    
نیروهای عراقی یک لودر بمب گذاری شده گروه تروریستی "داعش" را در فلوجه منهدم کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۲    
شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت روز یکشنبه میزبان مقتدا صدر رئیس گروه صدر و ابراهیم محمد بحر العلوم عضو مجلس نمایندگان عراق بود .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۳    
خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به عملیات گسترده داعش درحوزه رسانه گفت: آنها در مدت دو سال 4.5میلیارد دلار در این زمینه هزینه کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۹    
یک کارگر ساختمانی در تونس با پرتاب آجر و موزاییک از بالای ساختمانی که در آن کار می کرد ، جان ده ها نفر را از دست یک تروریست نجات داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۶    
برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه save link as را انتخاب کنید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۱    
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که حمایت کشورهای عربی و بین المللی از داعش و دیگر گروههای تکفیری هنوز ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
تیم مذاکره کننده کشورمان در وین با پیشنهاد دیدار طرف های غربی با دانشمندان هسته ای ایران شدیداً مخالفت کرد و پیشنهاد کرد که به جای بازرسی مراکز نظامی ایران از مناطق اطراف این مراکز نمونه برداری شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۳    
فعال سیاسی و روحانی سرشناس بحرینی، نظامهای عربی حوزه خلیج فارس را مسوول انفجار تروریستی در مسجد امام صادق (ع) در کویت دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۹    
وضعیت جسمانی " هشام الصباغ " فعال بحرینی که از چند روز قبل در اعتراض به بدرفتاری زندانبانان و بی توجهی پزشکی اعتصاب غذا کرده، وخیم شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹    
دبیر کل جمعیت ملی دمکراتیک وحدت طلب بحرین، به خاطر انتقاد از حمله به یمن به زندان محکوم شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۴    
یکی از فرماندهان القاعده به دست نیروهای یمنی در جنوب این کشور کشته شد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
یک شهروند عربستانی فیلمی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن زنی در یکی از خیابانهای مدینه در سطل آشغال به دنبال غذا می گردد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
العالم - یک مقام پلیس عراق گفت که داعش برای کاهش هزینه ها و مشکلات مربوط به اداره زندانها در حوزه تحت اشغال خود درعراق ، به اعدام زندانیان روی آورده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
العالم - مفتی کل عربستان سعودی و رییس علمای ارشد و مرکز تحقیقات عملی و افتاء این کشور مدعی شد برخی شبکه های تلویزیونی با تمسخر ریش و افرادی که ریش می گذارند در واقع به اسلام اهانت می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۴    
العالم - منابع آگاه نظامی یمنی از هلاکت ایمن قراطیس یکی از سرکرده های القاعده در یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
غزه (العالم)- دوربین العالم رزمایش و تمرین گردان های شهدای الاقصی تیپ شهید نبیل مسعود را در تونل حفاری شده در مرز با رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به تصویر کشید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۴    
العالم - سرکرده بحرینی گروه تروریستی داعش گفت: پس از انفجار در کویت، انفجار بعدی،جمعه آینده در بحرین خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۹    
العالم - تروریست های داعش چهار شهروند عراقی را در فلوجه با پرتاب از ساختمان اعدام کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
توضیحات : برنامه حدیث کساء در بر دارنده ی متن کامل این حدیث شریف به همراه صوت برادر میرداماد است که متن ترجمه نیز در آن وجود دارد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
برنامه مفاتیح الجنان حاوی کلیات مفاتیح الجنان شامل ادعیه ها ، دعاها ، ملحقات ، حاشیه و ... کتاب مفاتیح الجنان می باشد. ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
دانلود نرم افزار ویژه ماه رمضان برای آندروید به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برایتان یک نرم افزار ویژه این ماه را اماده کرده ایم ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
نرم افزاری جامع برای علاقمندان به شنیدن تلاوت های قرآن با صدای قاریان مختلف آماده کرده ایم. نرم افزار Mp3Quran حاوی تلاوت های اکثر قاریان جهان است که با ظاهری جذاب امکان شنیدن آیات قرآن کریم را ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
العالم - فرمانده عملیات نینوا از هلاکت سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش در موصل به همراه ده تن از همراهانش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
این نرم افزار برای شب های عزیز قدر آماده شده است و تمامی ادعیه و اعمال شبهای قدر در برنامه گنجانده شده است.دانلود این نرم افزار به تمامی روزه دار های عزیز توصیه می شود. ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
زکات رکنی از ارکان دین مبین اسلام است که الله متعال آن را بر مسلمانان فرض کرده است. این حکم طهارتی برای مال و تزکیه ای برای نفس است و الله عزوجل در قرآن کریم خطاب به پیامبرش می فرماید ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
نرم افزار رمضان کریم تمامی اطلاعات مورد نیاز در ماه مارک رمضان را در اختیارتان قرار می دهد. با این نرم افزار می توانید یکی از زیباترین رمضان های عمرتان را سپری کنید. ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۵    
العالم - نیروهای امنیتی لبنان دیروز شنبه 27 ژوئن تلاش تروریستها برای اجرای عملیات تروریستی در بیروت را ناکام گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۰    
العالم - ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز(یکشنبه) ساختمانهای باقیمانده در خیابان الاربعین وعصیفره تعز را که محل تجمع عناصر القاعده و شبه نظامیان حزب الاصلاح و عوامل حملات سعودی بود، پاکسازی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۵    
العالم - جمعی از سرکرده های عناصر مسلح در حمله هواپیماهای سوریه به مناطقی در درعا به هلاکت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۰    
العالم - گروه تروریستی داعش از هلاکت یکی از عناصر عربستانی تبار خود به نام ظافر العمری در سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۰    
العالم - منابع نزدیک به تحقیقات درباره جنایت تروریستی روز جمعه 26 ژوئن به کارخانه گاز در شهر لیون فرانسه اعلام کردند که یاسین صالحی 35 ساله، فرد مظنون در این حمله، با سر بریده مدیر این کارخانه ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۱    
العالم - وزارت کشور کویت روز یکشنبه اعلام کرد که عامل انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) دراین کشور ، فردی عربستانی به نام " فهد سلیمان عبدالمحسن القباع " است .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۲    
العالم - وزارت کشور کویت اعلام کرد که صاحبخانه راننده عامل انفجار تروریستی مسجد امام جعفر صادق (ع) کویت بازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۷    
العالم - ارتش ترکیه ، برخلاف خواست دولت آن کشور مخالف مداخله در سوریه است و به بهانه های مختلف اجرای دستور العمل دولت را به تعویق می اندازد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۷    
نگاهی به آمارهای 5 ساله اخیر نشان می دهد ، افکار عمومی آمریکا چرخشی ناگهانی و عجیب به پذیرش همجنس گرائی داشته اما همجنس گرائی تنها "ارزش غیراخلاقی" نیست که جامعه آمریکا امروز با آغوشی باز آن را ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۷    
العالم - به دنبال حمله خونین به هتلی در ایالت سیاحتی سوسه در تونس که مسوولیت آن را گروه تروریستی داعش بر عهده گرفت، هزاران گردشگر خارجی دیروز، شنبه، این کشور را ترک کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۹    
(العالم) بحران سوریه با اظهارات مقام های رسمی ترکیه مبنی بر مداخله نظامی مستقیم در این کشور وارد مرحله جدیدی شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
العالم - مقام های ترکیه از طرح ساخت دیوار حائل میان این کشور و سوریه به منظور جلوگیری از ورود افراد مسلح و قاچاق خبردادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۵    
العالم - انفجارهای عربستان و کویت هر دو حکایت از ان دارند که داعش بسیار (به آنها) نزدیک شده است و چیزی نمانده که جادو به جادوگر برگردد و چاهکن به چاه بیفتد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۵    
العالم - رهبر جریان صدر عراق در سخنانی با انتقاد از عربستان سعودی تاکید کرد که نگاه یک سویه ریاض به مسایل سبب شعله ور شدن اوضاع منطقه شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تصاویری از یک “فلامینگو شیلیایی” در باغ وحشی در شهر سوروکابا در برزیل را منتشر شده که با کمک یک پای مصنوعی ویژه ایستاده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۵    
العالم - رفتار غیر عادی و حالت عصبی و روانی محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی در سفر فرانسه مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
العالم - منابع فعال در دستگاه های مبارزه با تروریسم فرانسه از حضور نزدیک به 500 تن از اتباع این کشور در بین تروریست های داعش در عراق و سوریه خبردادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۱    
العالم - راننده خودرو حامل تروریست کویتی که روز جمعه خود را در میان نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منفجر کرد ، دستگیر شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۴    
العالم- راننده برزیلی که خودرو را در محل اختصاصی معلولین متوقف کرده بود ، بعد از بازگشت با صحنه رنگ آمیزی کامل و نشان معلولین برروی خودرو خود مواجه شد.