جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۵۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 22 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۲    
العالم - سازمان ملل متحد براساس جدیدترین گزارش خود در عراق اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه گروهک تروریستی داعش در سال 2014 تا کنون ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۳    
العالم دستگاه قضایی کوزوو امروز دوشنبه دستور بازداشت 5 مظنون به برنامه ریزی حمله تروریستی به شبکه آب آشامدینی پریشتینا پایتخت کوزوو را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۴    
العالم - یک راننده کامیونت که در داخل شهر سرعت مجاز را رعایت نکرده بود با پرواز از روی یک خودرو، با سرعت زیاد به کامیونی در مسیر مقابل خود کوبید و حادثه آفرید؛ بقیه ماجرا را در فیلم مشاهده نمایید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۹    
العالم - دادستانی کل اردن در اقدامی ناگهانی و حیرت آور، "جهاد المحیسن" نویسنده و روزنامه نگار حامی مقاومت و از چهره های فرهنگی اردن را به اتهام "زبان درازی و تلاش برای تضعیف نظام" این کشور بازداشت ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۹    
العالم - عناصر گروهگ تروریستی داعش به تازگی در مکالمات خود برای خطاب قرار دادن عوامل انتحاری، از واژه "تابوت ها" به جای "دامادها" استفاده می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۴    
العالم شهرداری قدس اشغالی در قدس شریف، طرح برپایی یک منطقه مسکونی اسراییلی بر ویرانه های یک قبرستان تاریخی اسلامی در بخش غربی قدس را تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۶    
العالم - نخست وزیر و فرمانده نیروهای مسلح عراق گفت: خبر آزادی استان الانبار از تسلط تروریست های داعش به زودی اعلام می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۲    
العالم - فعال عربستانی که به علت افشای مسائل پشت پرده آل سعود در شبکه های اجتماعی، معروف شده است، این بار فاش کرد که سعود الفیصل وزیر خارجه سابق عربستان سعودی برخلاف ادعای سران این کشور ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۷    
العالم - ارتش سوریه و مجاهدان مقاومت لبنان بر ورودی اصلی شهر زبدانی به طور کامل تسلط یافتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۳    
العالم - هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی به مقصد شهر ایلات (ام الرشراش) در جنوب صحرای سینای مصر، به سیستم سامانه ضد موشکی مجهز شده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۴    
العالم سازمان امنیت کویت پرونده انفجار اخیر در مسجد امام صادق(ع) را بست و پرونده متهمان از جمله 5 سعودی را به هیات تحقیق و دادستانی کل واگذار کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۶    
اعضای داعش با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی، دولت آمریکا را به قطع سر مجسمه آزادی و اشغال نیویورک تهدید کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۷    
العالم - اقدام فعالان اینترنتی به انتشار مجدد یادداشت های توییتری قدیمی "ماجد الحقیل" وزیر مسکن جدید سعودی، جنجال به پا کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۸    
وین، العالم وزیر خارجه چین تاکید کرد که شرایط برای دستیابی به نتیجه در مذاکرات هسته ای جاری در پایتخت اتریش فراهم است و همه طرفها از دیگری می خواهند تا تصمیم دشوار برای دستیابی به نتیجه مذاکرات را ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۹    
جنگنده های ارتش سوریه با حمله به محل های تجمع گروههای تروریستی در مناطق مختلف، تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۰    
صفحه های وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شبکه اجتماعی توئیتر، در اقدامی مضحک با صدور بیانیه ای امروز دوشنبه را عید فطر اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۰    
العالم - رئیس شورای شهر الخالدیه در استان الانبار از آزادی دو منطقه در شرق شهر رمادی و هلاکت 30 عنصر داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
یک گروه متخصص در جنگ های الکترونیک، با اجرای عملیاتی به نام "عماد" پایگاه اینترنتی موساد و ده ها وبسایت صهیونیستی را هک و فعالیت آنها را متوقف کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر انگلیس به فرماندهان نظامی این کشور، استفاده از نیروهای ویژه و هواپیماهای جاسوسی و پهپادها علیه داعش را پیشنهاد داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۲    
یک عربستانی در ماه مبارک رمضان، روش عجیبی را برای توزیع قهوه عربی بین شهروندان انتخاب کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۷    
یک وبگاه صهیونیستی فاش کرد که کابینه این رژیم با کمک کنگره آمریکا، برای به ناکامی کشاندن توافق احتمالی ایران و گروه 5+1 تلاش خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۷    
روزنامه گاردین نوشت: گروه تروریستی داعش با گسترش فعالیتهای تبلیغاتی خود، یک شبکه روسی زبان را راه اندازی کرده و اکنون نفوذ بیشتری را در جمهوری های شوروی سابق به دست آورده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۲    
نیروهای رژیم اشغالگر قدس سپیده دم امروز به بخشهای مختلف الخلیل حمله و دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۷    
پادشاه عربستان، رییس جدیدی را برای دیوان سلطنتی منصوب کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۷    
اسناد فاش شده نشان می دهد که کشورهای عربستان، امارات، بحرین و عمان نرم افزارهایی برای جاسوسی از شهروندان خود خریداری کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۸    
نیروهای امنیتی بحرین در آستانه عید سیعد فطر اقدامات امنیتی را تشدید و با حمله به چند منطقه و روستا تعدادی از شهروندان را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۹    
شماری از تروریست های داعش که با پوشیدن لباس زنانه قصد داشتند به واحدهای نظامی در غرب بیجی حمله کنند، در عملیات نیروهای پلیس فدرال عراق کشته و یا دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۵    
کمیته عالی انقلابی یمن از اتباع این کشور در خارج و تمام انسانهای آزاده جهان دعوت کرد در اعتراض به حملات ضد بشری مشترک عربستان و امریکا به یمن تظاهرات کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
منابع خبری از پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در شهر الزبدانی و فرار تروریست ها خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۱    
یک منبع پلیس عراق اعلام کرد: براثر انفجار چهار خودروی بمب گذاری شده و انفجار یک بمب در مناطق مختلف بغداد شماری از شهروندان کشته و یا زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
ژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از رسیدنِ ده ها هزار شهروند فلسطینی به مسجد الاقصی برای شرکت در مراسم شب قدر ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۲    
عناصر داعش یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را هنگام خروج از مسجدی در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، ترور کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
جنگنده های عربستانی پایتخت یمن، را در چندین نوبت بمباران کردند؛ وزارت بهداشت یمن نیز از توقف خدمات پزشکی در 11 استان این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۹    
به تازگی در قزاقستان پدیده ای شوم با نام فحشای حلال در حال شکل گیری است که در آن دختران جوان با نمایندگان فرقه های افراطی ازدواج و بعد از مدتی شوهران آنها با به کار بردن کلمه طلاق ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با وجود حملات هواپیماهای سعودی، کنترل پایگاههایی را در منطقه راس عمران به دست گرفتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نایب رییس پارلمان عراق با درخواست برای تایید هر چه سریعتر حکم اعدام عاملان کشتار در پایگاه آموزشی هوایی اسپایکر، انتشار تصاویر جدیدی از این جنایت را بیانگر ترس داعش از نیروهای مردمی توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
دبیرکل سازمان بدر، انتقادات برخی نمایندگان مجلس از شروع عملیات آزادسازی فلوجه را محکوم کرد و آن ها را "صدای داعشی" خواند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
یک خواننده انگلیسی که پس از پیوستن به تروریستها مورد تقبیح مردم کشورش قرار گرفته بود ، موفق به فرار از دست داعش شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
رژیم صهیونیستی برای کمک به مصر در خصوص حل مشکل بیکاری، کارخانه ای در این کشور احداث می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۶    
رییس شورای استاندارد یمن اعلام کرد دو کشتی اردنی تابع برنامه غذایی سازمان ملل متحده، 3 هزار و 300 تن آرد سفید تاریخ گذشته را در بندر غربی الحدیده تخلیه کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۹    
ریشه روابط و همکاری محرمانه نظام آل سعود و رژیم صهیونیستی به دهه 60 قرن گذشته میلادی باز می گردد.