جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 9 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۱    
العالم - یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک اسکاد به پایگاه موشکی "السلیل" عربستان در "وادی الدواسر" واقع در 500 کیلومتری جنوب ریاض حمله کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۲    
العالم وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که غرب با هدف سرنگونی نظام بشار اسد داعش را ایجاد کرد اما این گروه تروریستی از کنترل حامیان غربی خود خارج شده و برای تحقق منافع خود تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۲    
العالم – با نزدیک شدن زمان انتخابات پارلمانی، احزاب و نیروهای سیاسی کردستان عراق در ارتباط با آینده ریاست این اقلیم وارد جدال تازه ای شده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۰    
العالم - مقام های ترکیه با نگرانی از پیشرفت کردها علیه نیروهای تروریستی داعش ، به دنبال برنامه ریزی برای دخالت در سوریه و ممانعت از پیشرفت کردها هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۱    
العالم - وزارت خارجه روسیه ادامه حملات گروههای افراط گرا در یمن را محکوم کرد و به قربانیان حملات روز دوشنبه تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۷    
العالم - ویدئوی کوتاهی که در آن یک راکون به آموزش فرزندش برای نحوه بالارفتن از درخت می پردازند ، در اینترنت هزاران بازدید کننده داشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۸    
العالم - معاون دبیرکل "جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین" گفت ، محاکمه شیخ "علی سلمان" سیاسی بوده و بازداشت وی بحران مستمر برای نظام منامه است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۸    
العالم وزیر کشور کویت با تاکید بر دستگری اعضای شبکه تروریستی عامل حمله به مسجد شیعیان تاکید کرد که شبکه های دیگری نیز در این کشور وجود دارند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۹    
واحد پول این چک به دلار آمریکا است و توسط بانک کشاورزی منتشر می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۵    
العالم - سفیر سعودی در لبنان ادعا کرد، سیاست عربستان در تمام سطوح روشن است، فعالیت هایش را اعلام می نماید، به فعالیت های خیریه در لبنان ادامه می دهد و ما از هیچ چیزی شرمنده نیستیم.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۱    
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شهروندان مسیحی عراقی دهها ایستگاههای توزیع افطاری در شهرهای مختلف عراق راه اندازی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۲    
العالم مسکو با اعلام مخالفت خود با ایده محدود کردن حق وتوی اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل، تاکید کرد که این اقدام حتما به افزایش تنش ها منجر خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۳    
ارتش یمن امروز با شلیک یک موشک اسکاد به عمق 350 کیلومتری داخل خاک عربستان سعودی، برای نخستین بار موشک اسکاد سی رونمایی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۸    
غزه (العالم) – فعالان شرکت کننده در ناوگان آزادی 3 به رژیم صهیونیستی پیام دادند : آزادی داده نمی شود بلکه گرفته می شود و ما ناوگان های بیشتری تدارک خواهیم دید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۳    
العالم - بسیج مردمی عراق با اعلام این که 70 درصد از عناصر داعش در بیجی از اتباع بیگانه هستند از پاکسازی قریب الوقوع این پالایشگاه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۹    
العالم مقام های روسی در چارچوب برنامه مبارزه با گروه تروریستی داعش خواستار تشکیل ائتلاف منطقه ای متشکل از سوریه، عربستان، اردن و ترکیه هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۲    
العالم - دفتر سازمان ملل متحد در سودان جنوبی با انتشار گزارشی اعلام کرد که ارتش این کشور جدید دختران سودانی را مورد تجاوز قرار داده و سپس آنها را زنده در خانه هایشان می سوزاند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۸    
رییس جمهور روسیه برلزوم تشکیل ائتلاف منطقه ای - بین المللی برای مبارزه با تروریسم و حمایت همه جانبه کشورش از سوریه در دیدار با ولید المعلم تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۸    
گروه تروریستی داعش برای نخستین بار در سوریه، سر 2 زن را از تن جدا کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
نیروهای عراقی، با آزادسازی شهر بیجی، برای آزادسازی موصل آماده می شوند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۸    
انفجار دیشب در پایتخت یمن به وسیله یک خودروی بمب گذاری انجام شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۴    
در پی صدور مجوز ازدواج همجنس گرایان از سوی دادگاه عالی آمریکا، مشخص شد که بیشترین جست وجو درباره این موضوع در گوگل، از عربستان و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۰    
دادستانی کل بحرین، به دنبال اعتراض زندانیان سیاسی زندان مرکزی "جو" به ادامه شکنجه گری، 57 زندانی را به دادگاه جنایی ارجاع داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۰    
یکی از روزنامه های رژیم اشغالگر قدس، تلاش کرد تا از نگرانی به وجود آمده بین صهیونیستها به دلیل رونمایی از تونل جدید مقاومت فلسطین در غزه، بکاهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۵    
واشنگتن از تصمیم خود مبنی بر لغو ممنوعیت صادرات تجهیزات سرکوب و اسلحه برای نیروهای دفاعی و گارد ملی بحرین خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۰    
تحقیقات سازمان های اطلاعاتی عربستان درباره عناصری که در عملیات تروریستی دست داشته اند، به کشف رویکردی جدید با محوریت فعالیت "مادران داعشی" منجر شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
نایب رییس مرکز حقوق بشر بحرین از 61 مورد بازداشت خودسرانه از جمله 5 کودک در طول هفته گذشته در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۰    
یک نوشیدنی طلایی رنگ که شیر طلایی نام دارد می تواند شما را از ریزش مو، شوره و خارش پوست سر برهاند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۶    
درحالیکه محافل رسمی عربستان همچنان درباره خبر شلیک موشک اسکاد به یکی از پایگاه های نظامی این کشور سکوت کرده اند، فعالان سعودی در شبکه های اجتماعی ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۸    
یک فعال عربستانی فاش کرد که فرزندان "عبدالعزیز" از سوء استفاده ولیعهد و جانشین او از آلزایمر پادشاه عصبانی هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۴    
شبکه "بی بی سی" با اشاره به انفجار تروریستی در صنعا نزدیک یک بیمارستان، از شلیک یک موشک توسط ارتش یمن به پایگاه موشکی عربستان در ریاض خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۳    
سفره های رنگین و متنوع از انواع مختلف مواد غذایی در ماه رمضان می توانند میلیون ها نفر را درجهان از گرسنگی نجات دهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۳    
گروه تروریستی داعش مسؤولیت انفجار تروریستی در صنعا را برعهده گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۸    
چهار شهرک نشین صهیونیست براثر تیراندازی به خودرویشان در جنوب نابلس در کرانه باختری زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۹    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در صنعا پایتخت یمن، 35 مجروح برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۵    
یک سال پس از به وجود آمدن داعش، این گروه تروریستی با حمایت برخی طرفهای منطقه ای و بین المللی در حال گسترش فعالیتهای خود در دیگر کشورهای دنیا است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق با اشاره به پاکسازی شهر بیجی، تأکید کرد که پالایشگاه این شهر نیز طی روزهای آینده پاکسازی خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۹    
نیروهای ارتش یمن، یکی از پایگاه های موشکی عربستان سعودی را با موشک اسکاد هدف قرار دادند.