جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۱۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 11 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را به صبر و پایداری در برابر حملات "قدرتهای جنایتکار" فراخواند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۳    
عناصر گروه تروریستی داعش، مجسمه بسیار قدیمی و معروف شهر "تدمر" سوریه ویران کردند؛ این مجسمه شیر در محوطه موزه شهر تدمر قرار داشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۹    
پس از انتشار بیانیه وزارت کشور مصر در خصوص کشته شدن 7 تروریست در جریان تبادل آتش، گروه اخوان المسلمین نیروهای امنیتی را به کشتن 13 نفر از اعضای خود متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۲    
عناصر داعش به همراه خانواده هایشان در حال فرار از منطقه الحویجه هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۷    
حمص (العالم) – درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح در شمال حومه حمص ادامه دارد و نیروی هوایی ارتش سوریه به مرکز اصلی گروه های "داعش" و "النصره" در "رستن" حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی نیروی داوطلب مردمی عراق با بیان اینکه این نیروها نیازی به عملیات هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکا ندارند، اعلام کرد خبر آزادی کامل پالایشگاه بیجی از اشغال داعش در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۵    
یک مقام کرد عراقی اعلامی کرد در ماه ژوئن گذشته 2329 عنصر داعش در استان نینوا کشته یا زخمی شده اند و این گروهک مسلح 46 نفر را اعدام کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۲    
گروه تروریستی داعش حدود چهارمیلیون مورد نقض حقوق بشر درعراق مرتکب شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۷    
60 تروریست در جریان نبرد با ارتش سوریه در استان "درعا" واقع در جنوب سوریه کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۳    
نماینده استان الانبار درغرب عراق از کشته و زخمی شدن حدود 8 هزار نفر در منطقه فلوجه از اوایل سال گذشته خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۳    
به دنبال انتخاب عصمت یلماز، وزیر دفاع سابق ترکیه به عنوان رئیس پارلمان ، احمد داود اوغلو، نخست وزیر این کشور، اعلام کرد وزیر دفاع جدیدی را معرفی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۹    
یک معلم زن عربستانی به همراه سه فرزندش به مناطق تحت اشغال گروهک تروریستی داعش در سوریه گریخت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
جراح معارض بحرینی که به اتهام توهین به پادشاه به یک سال زندان محکوم شده بود پس از پایان محکومیت آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۳    
لودرهای صهیونیستی روستای فلسطینی "العراقیب" در منطقه "نقب" واقع در جنوب فلسطین اشغالی را برای هشتاد و ششمین بار منهدم کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
روزنامه دیلی میل تأکید کرد که پلیس اسکاتلند به دنبال راننده خودرویی زرد رنگ است که هنگام پارک کردن، به دو خودرو و یک خانه خسارت وارد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۴    
روزنامه انگلیسی " ایندیپندنت " گزارشی درباره اقدام انگلیس به فروش سلاح و تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی علیرغم امکان استفاده از آن در حمله به غزه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۷    
21 تن از عناصر گروه تروریستی داعش از جمله یکی از اتباع سعودی در فلوجه کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۰    
خبرنگار خبری شبکه العالم از مقابله ارتش سوریه با عناصر تروریست در منطقه السویداء در جنوب سوریه و وارد کردن تلفات سنگین به آنها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۰    
قاهره (العالم) – کارشناسان مصری می گویند با توجه به حمله روز گذشته تروریست ها به منطقه سینا، دولت مصر باید شیوه مبارزه با این جنایتکاران را به طور موثر تغییر دهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۶    
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه بحرین: دولت امریکا با تصمیم شوم خود برای فروش سلاح به رژیم ال خلیفه، به حقوق بشر دهن کجی کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۲    
موسسه آشتی و گفت و گوی مدنی در بحرین به منظور مقابله با اقدامات تروریستی که شیعیان منطقه را هدف قرار داده، طرح برگزاری نماز جمعه مشترک میان پیروان تشیع و اهل تسنن را پیشنهاد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۳    
گروه تروریستی داعش هفته گذشته یکی از اعضای ارشد خود را که دوست ابوبکر بغدادی خلیفه خود خوانده این گروه بود، به دلیل تلاش برای کودتا اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۸    
مردم بحرین از آمادگی خود برای مشارکت در مراسم حق تعیین سرنوشت خبر دادند که امروز پنجشنبه قرار است برگزار شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۸    
شبکه خبری العالم در گفت وگو با عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه، آخرین تحولات سیاسی، میدانی و رسانه ای این کشور به ویژه نقش رسانه های مقاومت درنبرد با تروریستها را بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۵    
بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد،امروز (پنجشنبه) از طرفهای درگیر در یمن خواست فورا تا پایان ماه مبارک رمضان به تمامی اقدامات خشونت آمیز پایان دهند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۸    
مقامات امنیتی کویت دو افسر پلیس را در ارتباط با حمله تروریستی اخیر به مسجد امام صادق(ع) و در چارچوب طرح امنیتی خود برای مقابله با عناصر افراطی، بازداشت کردند
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مرکز درمان بیماری سرطان در صنعا به دلیل ادامه حملات عربستان به یمن و محاصره این کشور با مشکل کمبود دارو و محلولهای پزشکی روبرو است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱    
گروه تروریستی داعش 22 عضو یکی از قبایل را جلوی چشم خانواده و بستگانشان در غرب شهر موصل در شمال عراق اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۲    
منابع یمنی تاکید کردند که ارتش و کمیته های مردمی بعد از درگیری های شدید با عناصر مسلح حزب اصلاح و عناصر القاعده بار دیگر بر زندان مرکزی تعز کنترل یافتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۳    
سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر اعلام کرد: تصمیم دولت آمریکا برای لغو ممنوعیت فروش سلاح به دولت بحرین، دلیلی بر عدم صداقت واشنگتن در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی است
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۸    
ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی توانست پس از درگیری شدید با گروه تروریستی داعش بر هر دو بخش شرقی و غربی محله غویران در شهر حسکه تسلط یابد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۸    
شبکه تلویزیونی المسیره صحنه هایی از عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع نظامی ارتش سعودی را به تصویر کشید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۴    
گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" در سوریه اعلام کرد که 18 تن از عناصر گروه تروریستی داعش را به همان شیوه ای که این گروه قربانیان خود را اعدام می کند، اعدام کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۰    
حکومت بحرین، مجید میلاد، عضو دبیرخانه جمعیت وفاق ملی اسلامی و از رهبران این جمعیت را بدون هیچ توضیحی درباره اتهامات وارد شده به وی بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر اطلاع رسانی سوریه بر اهمیت نقش شبکه خبری العالم در بیان حقایق جنگ تحمیلی علیه کشورش ستایش کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۱    
پارلمان کویت بودجه دولت برای سال مالی 2015-2016 را با 7 میلیارد دینار معادل 23.2 میلیارد دلار کسری به دلیل کاهش شدید قیمت نفت تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۳    
اسماعیل ولد شیخ احمد، فرستاده سازمان ملل متحد به یمن درباره دستیابی به آتش بس بشردوستانه در دو هفته باقی مانده از ماه مبارک رمضان در یمن ابراز اطمینان کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۸    
سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (UNESCO) خواستار مقابله با راهبرد پاکسازی فرهنگی شد که عناصر گروه تروریستی داعش در دستور کار خود قرار داده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۷:۱۳    
منابع رسانه ای یمن گزارش دادند که یک بالگرد دیگر ارتش سعودی در جنوب منطقه نجران عربستان سرنگون شد.