یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 16 اردیبهشت 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 اردیبهشت 1395 العالم 2 اردیبهشت 1395 العالم 3 اردیبهشت 1395 العالم 4 اردیبهشت 1395 العالم 5 اردیبهشت 1395 العالم 6 اردیبهشت 1395 العالم 7 اردیبهشت 1395 العالم 8 اردیبهشت 1395 العالم 9 اردیبهشت 1395 العالم 10 اردیبهشت 1395 العالم 11 اردیبهشت 1395 العالم 12 اردیبهشت 1395 العالم 13 اردیبهشت 1395 العالم 14 اردیبهشت 1395 العالم 15 اردیبهشت 1395 العالم 16 اردیبهشت 1395 العالم 17 اردیبهشت 1395 العالم 18 اردیبهشت 1395 العالم 19 اردیبهشت 1395 العالم 20 اردیبهشت 1395 العالم 21 اردیبهشت 1395 العالم 22 اردیبهشت 1395 العالم 23 اردیبهشت 1395 العالم 24 اردیبهشت 1395 العالم 25 اردیبهشت 1395 العالم 26 اردیبهشت 1395 العالم 27 اردیبهشت 1395 العالم 28 اردیبهشت 1395 العالم 29 اردیبهشت 1395 العالم 30 اردیبهشت 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۲    
مقامات وزارت دفاع آمریکا از موشک های سامانه اس – 500 روسیه می ترسند، زیرا این موشک ها پیشرفته ترین موشک های دفاعی روس ها است و کابوسی برای خلبانان جنگنده های آمریکایی "شبح" محسوب می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
العالم داعش با اعلام فراخوان عمومی در شهر سرت، اهالی را تهدید کرد که در صورت ترک منطقه، خانه هایشان را آتش خواهد زد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
کارشناسان روس تاکنون مین ها و بمب های کار گذاشته شده در 8500 ساختمان در شهر تاریخی "تدمر" سوریه خنثی کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۴    
سفیر امارات در واشنگتن، بر لزوم برقراری نظام سکولاریسم در سوریه تأکید کرد!
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
العالم معاون رییس جمهور روسیه تاکید کرد که وزیر خارجه قطر، روز جمعه 17 اردیبهشت، افکار جدیدی درباره راه حل در سوریه را با ولادمیر پوتین بررسی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
حلب، (العالم) – تروریست های حاضر در سوریه، آتش بسی را که قرار بود با میانجیگری آمریکا وروسیه در حلب برقرار شود، پس از 8 دقیقه شکستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۲    
تصاویر منتشرشده از سوی خبرگزاری رویترز، گوشه هایی از زندگی و رزمِ اعضای گردان زنان و دختران پیشمرگه کرد را که سرگرم نبرد با داعش در خطوط تماس جبهه موصل هستند، نمایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۷    
آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثر مردم آلمان مخالف لغو روادید ورود اتباع ترکیه هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
العالم مدیر کل اطلاعات و روابط عمومی دولت مصر در همایشی در دانشگاه قاهره، دو شخصیت مشهور کارتونی را عامل گسترش خشونت در خاورمیانه و مصر دانست!
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
دولت عربستان با مشارکت دوباره گروه "بن لادن" در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی این کشور موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی جنبش أنصارالله یمن تاکید کرد که مذاکرات صلح اخیر در کویت نتوانست به نتیجه ای مشخص در خصوص تثبیت آتش بس یمن برسد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
چاله هوایی، مسافران یک هواپیمای اماراتی را به وحشت انداخت و شماری از آنان را مصدوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
رسانه های روسیه اعلام کردند که والری گیرگیف موسیقی دان مشهور این کشور امروز پنجشنبه در آمفی تئاتر باستانی شهر آزادشدۀ تدمر سوریه برنامه اجرا خواهد کرد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری سوریه به مناسبت سالگرد پیروزی روسیه بر آلمان نازی، پیام تبریکی برای همتای روس خود فرستاد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۵    
نخست وزیر ترکیه قصد دارد در نشست فوق العاده حزب عدالت و توسعه در ماه جاری، از سمت خود استعفا دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۵    
یک زن هندی که مدیریت رستورانی را بر عهده دارد، برای جلوگیری از کفران نعمت و اسراف، شیوه جالبی را به کار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
رسانه های عربستان، از آغاز عملیات بزرگ امنیتی علیه گروهک داعش در یکی از مناطق اطراف شهر مکه مکرمه خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
سلسله انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در حمص 12 کشته و دست کم 40 زخمی به جا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
حلب (العالم) - خبرنگار العالم از سوریه گزارش کرد که به دنبال حمله ناکام عناصر مسلح به منطقه "جمعیت الزهراء" و "الفامیلی هاوس" بیش از یکصد عنصر مسلح کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۷    
العالم - اداره کنندگان شبکه اینترنتی فیس بوک درحالی که از بستن صفحات متعدد وابسته به گروه تروریستی داعش و سایر تروریستها اظهار عجز می کنند، دراقدامی عجیب اقدام به بستن صفحه ریاست جمهوری سوریه کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۲    
العالم - ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم در عراق از کشته شدن یک تفنگدار دریایی امریکا در حمله گروه تروریستی داعش به نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق در سوم ماه می خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
العالم - روزنامه گاردین فاش کرد که برخی افراد با بستن قرارداد با دولت انگلیس، دفتر رسانه ای وابسته به مخالفان مسلح سوریه را به طور گسترده و فعالانه اداره می کنند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
العالم - احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه تاکید کرد که محال است دولتمردان این کشور حاضر به نشستن سرمیز مذاکره با حزب کارگران کرد موسوم به پ.ک.ک شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: گروههای مسلح در تلاش هایشان برای به کنترل درآوردن مربع الزهرا در شهر حلب، ضربات سهمگینی متحمل شده و به مواضع اصلی شان بازگشته اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۵    
هیلاری کلینتون، نامزد احتمالی دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت که امریکا نمی تواند با انتخاب فرد غیر قابل اعتمادی مثل دونالد ترامپ جمهوریخواه، خود را به خطر بیاندازید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
العالم- کارگران یک شرکت تولید کننده روغن خودرو برای جابجایی بشکه های سنگین 220 لیتری حاوی روغن به ابتکار جالبی دست زدند که درآن نیازی به استفاده از جرثقیل و ابزار دیگر نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
العالم - مرکز دیده بان آزادیهای مطبوعاتی عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در طول یکسال گذشته 20 روزنامه نگار و خبرنگار عراقی را به قتل رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
العالم - ژنرالهای امریکایی اعتراف کردند که در صورت پیشروی ارتش روسیه در خاک کشورهای اروپایی همسایه، پنتاگون نمی تواند آن را متوقف کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
العالم - تدکروز که به دنبال اعلام نتایج رای گیری مقدماتی ایالت ایندیانا از نامزدی حزب جمهوری خواه برای دوره آینده ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
العالم - اولین جلسه کاری مشترک هیأت انقلابیون و دولت مستعفی یمن دیروز چهارشنبه برگزار شد و طرفین درباره تشکیل کمیته های سیاسی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
العالم - برخی منابع ترکیه اعلام کرد که احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه نامزد ریاست حزب حاکم عدالت و توسعه نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
العالم - انجمن حقوق بشر بحرین به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، با برگزاری یک کنفرانس خبری بخش هایی از موارد گسترده نقض حقوق رسانه ها و فعالان مطبوعات را در این کشور افشا کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
شهر حلب به کانون تحولات سیاسی درسایه برقراری آتش بس از بامداد امروز پنجشنبه تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۵    
العالم - دو گروه مسلح احرار الشام و جیش الاسلام از حمایت مالی عربستان و قطر و ترکیه قرار دارند اما چرا نام آنها هنوز در فهرست تروریسم درج نشده است؟
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
روزنامه "دیلی میل" چاپ استرالیا اعلام کرد که یک تروریست استرالیایی به نام "نیل پراکاش" در حمله جنگنده های امریکایی به شهر موصل واقع در شمال عراق به هلاکت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
العالم - حمله پلیس مصر به دفتر سندیکای روزنامه نگاران و بازداشت دو تن از اعضای این سندیکا در آستانه روز جهانی آزادی مطبوعات ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
العالم - مرجعیت دینی عراق به جریان های سیاسی درباره ادامه روش کنونی در تعامل با بحران های سیاسی هشدار داد و خواستار اتخاذ گام های "جدی و ملموس" برای خروج از وضعیت فعلی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۴    
العالم- نخست وزیر عراق یک مسئول امنیتی بغداد را به دلیل تعلل در جلوگیری از ورود گروهی از معترضان به پارلمان و دفتر نخست وزیری برکنار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۹    
ارتش سوریه از اجرای آتش بس در شهر حلب به مدت 24 ساعت خبر داد که از ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه آغاز شد.