دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۵:۱۰Aug 2018 20

خبرهای فرارو 8 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 فرارو 29 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۰    
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید انتقال حسینی به تیم ترکیه ای 600 هزار دلار برای آبی ها درآمد داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که هر زمانی که ایران بخواهد، آماده دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۸    
فرماندار تبریز، گفت: به خاطر دعوای دو کودک دو خانواده با یکدیگر درگیر شده اند که منجر به نزاع دسته جمعی و مجروح شدن چند نفر شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۱    
آشفتگی های اخیر در برخی حوزه های اقتصادی را می توان به فرصتی برای ریشه کنی تروریست های اقتصادی تبدیل کرد. فرصتی که استفاده از آن مشروط به همکاری نهادهای مختلف و قاطعیتی بدون ملاحظه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۱    
مقام های محلی ولایت بادغیس در شمال غرب افغانستان از قتل یک دختر خوردسال توسط شوهرش خبر دادند. نقیب الله امینی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۹    
فرمانده کل سپاه طی دلنوشته ای خطاب به روحانی تاکید کرد: چرا با آن غضبی که در شما سراغ داریم و در رقابت های انتخاباتی ویا بامخالفین خود بعضا به کار می بردید، با سوءمدیریت ها برخورد نمی کنید!؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۷    
روز 8 مرداد از سوی سازمان ملل به عنوان روز جهانی دوستی نام گذاری شده است. در این ویدئو تعریف دوستی، اهداف و مشکلات آن به زبانی ساده بیان می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: بازار شهرکرد فعال است و خرید و فروش انجام می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۸    
به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه توئیتر خود نوشت: تا کنون از پیام رسانهای معرفی شده توسط مرکز ملی فضای مجازی، 5 پیام رسان درخواست وام داده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۵    
ورزش 11 - علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که هواداران خاطره خوبی از درخشش او در جام جهانی 2014 دارند بار دیگر در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد اما این بار در تیمی جز پرسپولیس ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۹    
به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در دیدار با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس، دو نسخه قرآن خطی متعلق به قرن 8 و 11هجری قمری را که از آلمان به ایران بازگردانده شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۵    
حمید زمان زاده معاون پژوهشکده بانک مرکزی : با توجه به شرایط اقتصاد کشور و وضعیت بازار می توان تورم 25درصدی برای امسال و تورم 20درصدی را برای سال 98متصور بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۲    
بزرگمهر حسین پور این کارتون را بدون شرح در اینستاگرامش منتشرکرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۸    
مخبر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری کنسرت خیابانی و رایگان همایون شجریان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۰    
وزیر نفت هند از افزایش واردات نفت خام از ایران در ماه میلادی جاری به نسبت زمان مشابه در سال قبل خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۷    
اولین قسمت از برنامه تلویزیونی نود با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، امشب دوشنبه 8 مرداد ساعت 23:00 روانه آنتن خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
یک منبع آگاه خبر بازداشت ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۵    
در این ویدئو منطق پشتوانه پول ملی و تعیین قیمت دلار به صورت ساده نشان داده می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۳    
یک عضو تشخیص مصلحت نظام درباره بالا نرخ ارز بیان کرد: 6 سال قبل نیز مانند امروز کشور با مشکل ارز مواجه بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز جاری در جمع سرکلانتران، رؤسا و معاونین عملیات کلانتری های تهران در ستاد پلیس پیشگیری از انجام تحقیقات مقدماتی برای هفت پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی خبر داد که در زمینه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۷    
حراج عجیب سراتو در یکی از آگهی های دیوار حسابی پربازدید شده است. متنی که به شما می گوید 200 سراتو را یک جا و چیزی حدود 45 میلیون تومان زیر قیمت بازار می فروشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۰    
تهران - ایرنا - چند کوزه ایرانی مربوط به دوره قاجاریه از جمله کوزه قلیان ناصرالدین شاه قاجار امروز (دوشنبه) برای نخستین بار در موزه لیون فرانسه به نمایش عموم گذاشته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۱    
صادق زیبا کلام استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی از آن دست آدم هایی است که حس می کنم بیشتر از سن و سالش زندگی کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۴    
بعد از حسام الدین آشنا، رئیس سابق سازمان صدا و سیما هم امروز اظهاراتش درباره نحوه تعیین قیمت دلار را با جملات ابهام آمیز بیان کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۰    
هرساله حجاج فراوانی به زیارت و ادای فریضه حج به سرزمین وحی سفر می کنند، اما در این میان چهره های بسیاری نیز موفق به این سفر الهی نشدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۹    
قیمت طلا و انواع سکه از سایت های رسمی اتحادیه طلا حذف شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۸    
فرارو- چند روزی است ماجرای عروسی پرزرق و برق پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۶    
امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط جهان سفر کنن آسان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۴    
امروز، روز امنیتی بازار غیررسمی ارز بود. فعالان بازار می گویند آن قدر نرخ 10 هزار تومانی دلار اثر روانی بر مخاطبان بازار به ویژه خانه دارها گذاشته که هیجان و تقاضا برای خرید را چند برابر کرده و بازار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۴    
فرارو- با نجومی شدن قیمت ها در بازار طلا و ارز خبر رسیده که فضای بازار از صبح امروز برای دلال ها امنیتی شده است. در همین حال برخی رسانه ها از رشد دوباره قیمت ها در بازار دلار و یورو خبر می دهند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۳    
مرگ مشکوک پیرمرد تهرانی کارآگاهان جنایی آگاهی تهران بزرگ را به محل کشف جسد فاسدشده پیرمرد کشاند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۷    
فرارو- افزایش شدید نرخ دلار و سکه واکنش ها و روایت های مختلفی از ابعاد ماجرا را در پی داشته است. رسانه ها و تحلیلگران از زوایای گوناگون به این موضوع پرداخته اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کالا های اساسی، دارو و نیاز های ضروری مردم باید با ارز رسمی تأمین شود و به وفور در اختیار جامعه قرار گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۹    
در رژه نیروی دریایی روسیه 40 کشتی جنگی و نوع جدیدی از ناوچه جنگی که به رده ادمیرال گورسکوف موسوم است به نمایش درآمدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۶    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تلاطم های اخیر در بازار، شبهه ناک و دخالت برخی دست های پشت پرده در این ماجرا کاملاً محتمل است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۶    
کشتی آرای مطرح کرد: آخرین قیمت یک قطعه سکه تمام با تصویر امام ( ره) 4 میلیون و پانصد هزار تومان است. به همین ترتیب قیمت انواع سکه عبارت از؛ هر قطعه نیم سکه 2 میلیون و صد وپنجاه هزار تومان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 10 تا 11 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس، پژو207 اتوماتیک ، ساندرو و استپ وی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۶    
فرارو- رئیس مجلس از ریشه تلاطم ارزی اخیر در کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده به این نتیجه رسیدیم شخصی که به صحنه تلاطم ارزی ورود کرد اصل ریشه او در کشور دیگری بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۶    
ماجرای جانبداری آقای داور از متن کپی شده در استندآپ کمدی چیست؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۵    
همایون شجریان در اینستاگرام خود نوشت: عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۳    
فرارو - اقتصاددان دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، سقوط ارزش ریال در برابر دلار را "چرخه مرگ" توصیف کرد و برای توقف تورم ایران، یک تجربه تاریخی را ذکر کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۶    
فرارو- مشهد دارای بیشترین مساحت و بزرگترین جمعیت حاشیه نشین کشور را داراست. به واسطه ی این مسئله ساکنان این مناطق از امکانات تفریحی، آموزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۶    
سیما فراهانی| هنوز هم شوکه است؛ مرتب به نقطه ای خیره می شود و حتی توان صحبت کردن و توضیح دادن هم ندارد. با یادآوری آن صحنه وحشتناک زبانش می گیرد و حالت صورتش تغییر می کند. مجیب تنها 20 سال دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه:دولت در سیاست گذاری ها درباره ارز، تنظیم بازار و امثال آن به گونه ای عمل کند که مردم از این بلاتکلیفی خارج شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۳    
آیت الله هاشمی شاهرودی طبق روال همیشه امروز در بیمارستان تحت شیمی درمانی قرار گرفته است و اخبار مربوط به درگذشت وی صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۱    
تصاویری که از مراسم عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک و آناشید حسینی منتشر شده است فرارو- چند روزی است ماجرای عروسی پرزرق و برق پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک مورد توجه رسانه ها قرار گرفته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۷    
علی عربی*؛ در جهان امروز به یمن توسعه فناوری های ارتباطی و دسترسی نسبتا آزادتر به جریان اطلاعات، رسانه های جمعی سلطه مطلق خود را در القاء سلیقه خودشان از واقعیت های جهان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۰    
سید احمد عسکری*؛ جامعه ای که از ارزش های اخلاقی، قوانین اسلامی و هنجار های اجتماعی در خصوص رفتار انسانی با کودکان برخوردار است در مواجه با کودک آزاری و تجاوز ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۹    
منصور یاری زاده؛ ایالات متحده گاو خشمگینی است که هم شاخ دارد و هم شیر! 19 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی این کشور را در صدر اقتصاد های دنیا قرار داده است (شیرامریکا) واینکه بزرگترین نیروی نظامی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۸    
محمود سعادتی*؛ کلید اول: در مرحله نخست انحصارگر بزرگ بازار ارز (یعنی بانک مرکزی) به جای اصرار بر شیوه های سنتی توزیع ارز، بورس سکه و ارز نقدی را راه اندازی کند (قمارخانه یا بورس سکه آتی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۸    
ابراهیم شهولی *؛ دولت آمریکا در هشتم ماه مارس بطور یکجانبه از معاهده بین المللی برجام خارج شد و همزمان با وعده اعاده ی تحریم های معلقی که از گذشته علیه ایران اعمال کرده بود از سایر کشور ها نیز ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۹    
فرارو- ناصر فکوهی، استاد انسان شناسی دانشگاه تهران؛ تاکنون چندین فیلم مستند با موضوع تراجنسیت (transgender) در ایران ساخته شده است که با فیلم من زن نیستم قابل مقایسه هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۸    
فرارو- در پی بالا گرفتن تنش لفظی بین ایران و آمریکا، واشنگتن برای باز نگه داشتن مسیر های کشتیرانی نفتی در خاورمیانه، اقدام نظامی را بررسی می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۵    
فرارو- عبدالناصر همتی رییس کل جدید بانک مرکزی این روز ها در حالی سکان هدایت نهاد ناظر پولی کشور را برعهده گرفته که تلاطم گاه و بیگاه قیمت ارز موجبات "کدورت خاطر رییس جمهور" و "نگرانی گسترده مردم" از ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: شکایت ایران در دادگاه لاهه اعلام وصول شده و جلسه دادگاه در شهریور برگزار می شود. ما برای صیانت از منافع خود از همه ابزارها استفاده می کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۱    
دبیر کمیته حمایت از کالای داخلی شهرداری تهران با بیان اینکه سبد خرید مردم در ماه مبارک رمضان 130 هزار تومان بوده و اکنون به 90 هزار تومان کاهش یافته است، گفت: 40 هزار تومان سبد خرید مردم کوچک شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل موسسه همشهری سوم مردادماه و پس از مصوبه مجلس در خصوص منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۴    
حضور رئیس مجلس در بازار تهران. ( محسن نوروزی فرد/میزان) بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ. (مهدی جعفری/ایرنا) نمایش ماشین هملت در ارومیه. (طاها اصغرخانی/ایرنا) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۴    
از زمانی که ترامپ روی کار آمده، چندباری قطعی برق در سخنرانی های او یا در جلساتی که شرکت داشته رخ داده است. برخورد ترامپ با این اتفاق اما عجیب و تماشایی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۹    
در حالی که سقوط قیمت دلار ادامه داشت با امنیتی شدن فضای بازار سبزه میدان و دستگیری برخی از فروشندگان دیگر خرید و فروشی در بازار وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۵    
فرارو - آمریکا بنا به دلایل جغرافیایی قادر نیست به ایران حمله کند و در جنگ پیروز شود. به همین دلیل، استفاده از تحریم ها علیه ایران را ادامه خواهد داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۴    
اکوفارس: پزشکان این مرکز تمام عمل های قلبی را حتی عمل قلب باز در استان انجام می دهند و نه تنها این مراکز ظرفیت پذیرش بیماران استان را دارد بلکه سایر هم وطنان از سراسر کشور می توانند از این خدمات بهره ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۹    
تهران – ایرنا – تارنمای شبکه خبری بلومبرگ نوشت: عراقی ها اعلام کردند که عربستان با قیمت کمتری در مقایسه با ایران به آنها برق می فروشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
آمارها نشان می دهد که حجاب نسبت به گذشته ارزشمندی خود را از دست داده و تغییر شکل پیدا کرده است؛ این در حالی است که هنوز عده ای برای ترویج حجاب کامل دست و پا می زنند و به هر طریقی اعم از برخوردهای ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
افراد ناشناس تصویر رئیس جمهور روسیه را به جای تصویر دونالد ترامپ در ساختمان دولتی ایالت کلرادو نصب کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۳    
فرارو- رکورد شکنی تازه قیمت دلار و سکه جامعه را به شدت ملتهب و نگران کرده است. بر اساس گزارش ها قیمت دلار در معاملات دیروز (هفتم مرداد ماه) بازار آزاد به بالای ده هزار تومان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از طرح جدید مجلس برای تغییر شیوه اجرای خدمت وظیفه عمومی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۸    
پایگاه خبری جماران: بورسیه و ما ادراک البورسیه؛ جمله ی حسن روحانی که در اولین سال ریاست جمهوری خود یکی از مهم ترین پرونده های آموزشی در سال های اخیر را مطرح کرد. (اینجا بخوانید) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۴    
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد بیش از 2800 واحدی به ارتفاع تاریخی 116 هزار واحد صعود کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۰    
یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نرخی شدن بنزین در کمیسیون انرژی طرح نشده و حداقل این است که در قانون بودجه 97 که تصویب کردیم دو نرخی شدن بنزین و گران کردن آن را به دولت اجازه ندادیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۵    
ناو کیهانی "وستک" سفینه ای بود که آرزوی انسان برای سفر به فضا را جامه عمل پوشاند. با این سفینه بود که یوری گاگارین توانست راهی مدار زمین شود و نخستین سفر انسان به فضا را به انجام رساند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۹    
دونالد ترامپ مدعی شد که میزان محبوبیتش در میان جمهوری خواهان بیش از آبراهام لینکلن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی شورای نگهبان درخصوص حق وتوی دبیر شورای نگهبان گفت: وی حق ویژه ای ندارد و به عنوان یک فرد و یک عضو چه در مصوباتی که از سوی مجلس می آید و چه در بررسی صلاحیت ها رأی می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۲    
معاون مالی اداری شهرداری تهران استعفا داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۱    
دریاچه نمک حوض سلطان در 40 کیلومتری شمال شهرستان قم و 85 کیلومتری جنوب تهران و در حاشیه بزرگراه خلیج فارس قرار دارد
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۴    
فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: شهرام جزایری که قصد خروج غیرقانونی در پوشش اتباع بیگانه را داشت، توسط مامور وظیفه شناس مرزبانی ناجا شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۱    
به هم ریختگی بازار ارز دیروز وارد فاز تازه ای شد ، وقتی دلار مرزهای 10 هزار تومان را در عین ممنوعیت خرید و فروش در بازار آزاد پشت سر گذاشت تا سکه روی چهار میلیون و پانصد هزار تومانی شدن را ببیند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۷    
ماموران گمرک ایران 6 کیلو و 770 گرم زیورآلات نقره کشف و ضبط کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۱    
ویدئویی از نبودن سکه قرعه کشی شروع بازی و استفاده از کارت عابر بانک برای تعیین شروع کننده بازی را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۲    
پلیس پنسیلوانیای آمریکا یک مرد را در نزدیکی دورنی پارک به گلوله بست که گفته می شود در بیمارستان جان سپرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۱    
سیناپرس: امروزه بسیاری از مردم در گوشه و کنار جهان با انگیزه های مختلفی پیرو رژیم غذایی مبتنی بر گیاهخواری بوده و در سوی مقابل، عده زیادی از مردم نیز طرفدار رژیم گوشت خواری هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۰    
عربستان به هم پیمانان عرب خود اطمینان داده که هرگز با هیچ طرح صلحی برای خاورمیانه که وضعیت قدس و حق بازگشت آوارگان فلسطینی را تضمین نکند، موافقت نخواهد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۵    
تهران (پانا) - مشاور رئیس جمهوری در کانال تلگرامی خود در پستی که مخاطب آن معلوم نیست تاکید کرد که نباید به امید مردم خیانت شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۶    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه تامین آب دریاچه خلیج فارس در آینده دشوار خواهد بود، گفت: منطقه 22 ذخیره آب کافی ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۳    
گزارش جدید از ماجرای فروش مزدا 3 حاکی است، در این ثبت نام اینترنتی تنها 270 خودرو مزدا 3 برای فروش گذاشته شده بود در حالی که 212 هزار نفر متقاضی این خودرو بودند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۲    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه گفت وگو محور 10:10 دقیقه به حواشی حضور دختر محمود اسلامیان سرپرست نایب رئیس اول فدراسیون به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان پاسخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۸    
در شرایطی که دستمزد کارگران از سبد معاش حداقلی، حداقل دو میلیون و هشتصد هزار تومان کمتر است، ضرورت بازنگری در میزان مزد و مزایای مزدی بیشتر از همیشه احساس می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۷    
خبرآنلاین: اطلاعیه کمیته وضعیت درباره مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه های لیگ برتر 98-97 منتشر شد و پیرو آن باشگاه استقلال تهران، سپیدرود رشت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۴    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در بازه 120 ماه اخیر منتهی به تیرماه سال جاری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۲۱    
یک مرد در مسابقه ای عجیب متحمل حادثه ای دردناک شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۵۵    
روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران را منتشر کرده است. مبالغ جدول نشان می دهد رقم رهن و اجاره در برخی مناطق رشد قابل ملاحظه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۲۶    
افزایش بیش از دو هزار تومانی قیمت ارز در بازار غیر رسمی در دو، سه روز گذشته و نیز افزایش یک میلیون تومانی نرخ سکه در کمتر از یک هفته این سوال را ایجاد کرده که طبق چه منطقی این اتفاق رخ داده است؟.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۰۵    
محمدرضا باهنر در مصاحبه با روزنامه ایران در باره شرایط کنونی کشور با توجه به رویکرد دونالد ترامپ به برجام و احتمال درگیری نظامی، مواضع جریانات داخلی و نیز موضوعات اقتصادی پرداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۵۲    
شرق: قطعا یکی از برنامه های آمریکا، افزایش فشار به ایران در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی است؛ بنابراین باید آمادگی لازم برای مقابله با چنین شرایطی را داشته باشیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۵۲    
شکوفه حبیب زاده: پیش بینی ای وجود ندارد، دلار هرچه افسارگسیخته تر پیش می رود. دلار 11 هزار تومان؛ رقمی که فعالان بازار می گویند دیگر در بازار رقابتی شکل نمی گیرد و برخی بزرگان و خواص ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۳۲    
در حالی که برخی نظریه های غیر علمی و ناصحیح در زمینه مشاهده نور در بعد از زلزله های کرمانشاه مطرح کردند، محققان کشور بر این اعتقاد هستند که مشاهده نور بعد از رخدادهای لرزه ای مهم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۳۰    
تهران - ایرنا - افراد مسلح ناشناس رئیس اطلاعات و امنیت فرودگاه بین المللی عدن واقع در جنوب یمن را مقابل خانه اش ترور کردند و پا به فرار گذاشتند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۶    
عصبانیت مجری رادیو از حاشیه های برندبازی عروس سفیر ایران در یکی از کشورهای اروپایی، در نهایت به قطع صدای او در جریان برنامه زنده منجر شد ...
  • ۱