سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 2 اردیبهشت 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
وزیر سابق وزیر حمل و نقل نروژ که اکنون در سمت مدیر اداره راه است در تازه ترین بیانیه خود از دانش آموزان تقاضا کرده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۴    
انتشارات مدرسه با تولید 244 عنوان چاپ نخست و 272 عنوان تجدید چاپی در سال 1396 ، در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 2200 عنوان کتاب ارائه خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
هیأت بازرسی امور وزارت کشور وشهرداری ها با هدف بررسی عملکرد سازمان مدیریت پسماند، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و شرکت بهره برداری مترو در این مکان ها مستقر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۸    
روکش مزار مطهر حضرت عباس(ع) امسال برای نخستین بار به همت هنرمندان کشورمان در اراک طراحی و دوخته شد که پارچه انتخاب شده برای این اثر ارزشمند مخمل کوبیده به رنگ یشمی در 10 متر مربع است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۸    
سه سال از آغاز فعالیت اسنپ در ایران می گذرد. اولین تاکسی اینترنتی ایران کار خود را با نام تاکسی یاب آغاز کرد و شکست خورد. اما این شکست پایان کار نبود و با ورود اسنپ مشکلات برطرف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۵:۵۷    
رئیس اداره امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: بیش از 4 هزار کنتور خراب طی سال گذشته در روستاهای استان البرز تعویض و نوسازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
تیم داوری فوتبال کشورمان به منظور حضور در آخرین کلاس های هماهنگی داوران پیش از جام جهانی 2018 – روسیه به فلورانس ایتالیا رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا از صبح امروز (دوشنبه – 3 اردیبهشت ماه) در سالن "انقلاب" شهر کرج در حال برگزاری است؛ نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
در دیدار فرمانده کل سپاه با فرمانده کل ارتش بر پیش بینی و اجرای برنامه ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
مراسم امضای تفاهم نامه قرارداد احداث خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار، صبح دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 بین وزارت نفت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و امیر سرتیپ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در اولین شورای واحد تهران مرکزی از اجرایی شدن طرح برنامه های علمی برای اولین بار در کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۸    
موسسه شهر کتاب به منظور آشنایی و تشویق حفظ سلامتی مسابقه نقاشی شهر، کودک، سلامت را برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
پنجمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر دوشنبه 3 اردیبهشت 97 با حضور الیور استون کارگردان و تهیه کننده آمریکایی در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
رئیس اداره هواشناسی شهرستان آبادان گفت: گرد وخاک تا اواخر وقت امروز ادامه دارد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز از پردیس سینمایی ستاره باران بازدید کرده و به تماشای فیلم "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی کیا نشست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۱    
سریال تاریخی سربداران در 18 قسمت از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از اعزام پنجمین گروه خادمیاران استان به مشهد مقدس و خدمت در محضر آستان هشتیمن خورشید آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن الحجج(ع) در غرب کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مجلس به وزیر اقتصاد کارت زرد داد، انتظار داریم دولت به رئیس بانک مرکزی کارت قرمز دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان از رشد 26 درصدی تولیدات آبزی استان زنجان با تولید 14 هزار و 612 هزار تن انواع ماهیان سردآبی و گرمابی خبر داد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۹    
بانک شهر، در نمایشگاه امسال برنامه های گسترده ای برای توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب خودپرداز، پیشخوان شهر نت، وب کیوسک، باجه سیار و بن کارت های خرید دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۶    
مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا(س) گفت: هجمه های سنگینی علیه قرآن در کشورهای غربی مطرح است که برگزاری مسابقات بین المللی قرآن طلاب می تواند از هجمه ها جلوگیری و دیگران را به قرآن و فعالیت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دور نهایی برنامه هزار صدا ایرانی چهارشنبه 5 اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هزینه های درمانی از زمان تولد تا 60 سالگی تنها یک چهارم هزینه های درمانی پس از 60 سالگی است و این به آن معنا است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
مینا ساداتی به دلیل بازی در فیلم تابستان داغ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره پکن دریافت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: متاسفانه واژه خودروی ملی را یک فردی بر سر زبان انداخت و مدتهاست که استفاده می شود، ما مگر یخچال ملی ، تلویزیون ملی و گچ و سیمان ملی داریم که خودروی ملی داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در محور میان راهیان به بیستون به دلیل تصادف با یک دستگاه خودروی سواری سمند خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۸    
ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور بدون لوازم توانست گردن آویز نقره را به دست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد روز گذشته بر اثر کهولت سن در 92 سالگی دار فانی را وداع گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۸    
انقلاب فرهنگی اقدام مهمی در چارچوب انقلاب اسلامی بود که بین سال های 1359 تا 1361 انجام شد. اقدامات ستاد انقلاب فرهنگی، دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی بود که نوشتار حاضر در پی بررسی و تحلیل آن هاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در بازدید از سه مرکز خرید و خدماتی در شهر گرگان دستور پلمب بالابرهای این مراکز خرید را به علت غیراستاندارد بودن صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۱۷    
تشدید تحریم های اقتصادی به رغم برجام راهبرد دیگری است که آمریکایی ها هدف از آن را فلج کردن مردم ایران دانسته و از آن دامن زدن به آشوب های اجتماعی را دنبال می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۱    
لزوم مشارکت صنایع در احداث مسجد جامع بندرعباس بنظر می رسد ضرورتی انکارناپذیر باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۱    
سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان گفت: چهار فیلم داستانی محصول انجمن سینمای جوان آبادان به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت رسام راه یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۳۴    
برای آمریکایی ها شکست برنامه اصلی آنها در سوریه و حتی عراق از دو سال قبل آشکار شده بود و به همین دلیل از همان زمان جنگ را به حوزه اقتصاد کشاندند و علناً می گویند حالا که در عرصه نظامی و دیپلماتیک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بازگشایی دو رمپ غیرهمسطح تقاطع شهید کریمی و بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۲۶    
طی نشست مشترک میان اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مسئولان و مشاور سازمان حمل ونقل ریلی و نمایندگان شرکت چینی سیتیک، ادامه همکاری این شرکت برای به ثمر رسیدن پروژه قطار شهری کرج موردبررسی قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۰    
تصاویر باخت 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در ایام نوروز 97 در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی هیچ کشته ای نداشته ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۷    
طی حکمی از سوی استاندار کرمان، حمید ملانوری به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۲    
یکی از مراجع تقلید با تقدیر از توجه به امر بهداشت و سلامت مردم گفت: امیدواریم بیمارستان هزار تختخوابی قم به زودی افتتاح شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۵    
دیدار دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از هفته 29 لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. عکس: آرمین زاهد 11:51 - 1397/02/03
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
سردبیر روزنامه رأی الیوم نوشت که طرح تجزیه آمریکا برای کشورهای منطقه غرب آسیا وارد مرحله دوم شده است و پس از سوریه، تجزیه ترکیه کلید خواهد خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
دبیرکل سازمان ملل در یک نشست خبری در سوئد اعلام کرد که توافق هسته ای با ایران، دستاورد جامعه جهانی بود و در صورت خروج از توافق، ایران برنامه های خود در این خصوص را ادامه خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
طبق اطلاعات اعلام شده خزانه از سوی وزارت اقتصاد 1577 دستگاه اداری در فروردین سال جاری حقوق، مزایا و پرداخت اجتناب ناپذیر از بودجه عمومی دریافت کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۷    
پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است که امیدواریم با حضور در همدان از ظرفیت ها و توانمندی های این آثار برجسته تاریخی و مذهبی بهره مند شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۷    
سیدمناف هاشمی استاندار گلستان با جانباز 70 درصد دفاع مقدس گرگان دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: تصادف 3 خودرو در جاده محمد بن جعفر دزفول یک کشته برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۳    
بیایید این بار نیز قدم رنجه نموده به منظور گره گشایی این مشکل که با زندگی بخش عمده ای از مردم منطقه در ارتباط است، با بسیج مدیران مرتبط مشکل را حل کنید که این خود عین تدبیر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
مراسم تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس بعدازظهر امروز در یادمان معراج شهدای اهواز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
مراسم تجلیل از جانبازان دفاع مقدس بعدازظهر امروز در یادمان شهدای هویزه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۵    
دقایقی قبل زمین لرزه ای به قدرت 3.6 ریشتر سومار را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور یکشنبه 02 اردیبهشت 1397 با تساوی یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
دقایقی قبل زمین لرزه ای به قدرت 3.6 ریشتر سومار را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
امام جمعه شاهدیه بابیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزارهای متعدد سعی در سیاه نمودن دل جوانان را دارند، گفت: آشنایی و مأنوس شدن جوانان با صحیفه سجادیه بسیار سازنده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۴    
مراسم گرامیداشت آیت الله العظمی شیخ احمد اهری در شهرستان اهربرگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۳    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون بیش از 140 سازمان مردم نهاد در استان در سامانه ثبت شده و در مرحله تاسیس هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۹    
سومین روز سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، صبح و عصر امروز یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 با تجلیل از فعالین قرآنی کشور و با حضور مدیرانی قرآنی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۲    
الدحیل موفق شد با درهم کوبیدن الغرافه به فینال رقابت های جام حذفی قطر راه یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۲    
طارمی در دیداری که الغرافه با نتیجه 6 بر یک مقابل الدحیل در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورد از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مسؤولان، با برخورد قاطع و نظارت های دائمی، از اشتغال غیرمجاز اتباع بیگانه در این شهرستان جلوگیری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
با نظر ارطغرول ساغلام تمرینات تراکتورسازی به مدت دو روز تعطیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
تمرین تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا تعطیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه گفت: از 26 هزار هکتار مزارع مستعد به اجرای سیستم های نوین آبیاری در تربت حیدریه تاکنون 17 هزار هکتار به این سیستم ها مجهز شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۸    
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 97 هزار و 900 نفر بیمه شده در استان وجود دارد و مدال های مختلف کشوری و بین المللی در سال گذشته توسط آنان کسب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
مدیرعامل پروژه بیمارستان خیرساز ساعی شهرستان خمینی شهر از کمک 20 میلیارد تومانی خیرین خمینی شهری برای ساخت بیمارستان ساعی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
تیم والیبال نشسته بوسنی برابر تیم اکراین به برتری دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: خوزستانی ها نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگ می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
آک آتن در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ یونان بدون شجاعی به پیروزی رسید و موفق شد عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: غلظت گرد و غبار در ایلام به 7 برابر حد مجاز رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس بود که در پایان این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
کن باک که پیروز انتخابات سال 2014 کنگره بود اخیرا کتابی را به رشته تحریر درآورده که ارکان واشنگتن را به لرزه درآورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
تمرین تیم تراکتورسازی به مدت 2 روز تعطیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
در چارچوب هفته سی و یکم بوندس لیگا، شالکه در خانه کلن به تساوی 2 بر 2 رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۶    
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: سواد رسانه ای در پیشبرد برنامه های فرهنگی دانشگاه ها نقش کلیدی داشته و می تواند مانع از نفوذ آسیب ها به حریم زندگی اقشار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۶    
کلنی ها در دیدار مقابل شالکه از شکست به تساوی رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تشریح برنامه های تشییع و تدفین پیکر آیت الله مهمان نواز گفت: تدفین پیکر آیت الله مهمان نواز در مشهد مقدس انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر مقابل میهمان خود فولاد خوزستان به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از یک پرونده کودک آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
زمان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تغییر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۸    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: اختلالات تلفن همراه در ایلام بر طرف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۶    
بخشدار ماهیدشت گفت: حمایت همه جانبه مسؤولان از ورزشکاران شهرستان های استان و برنامه ریزی برا ی احیای ورزش های بومی و محلی ضروری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۶    
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری سمینار مدیران کل سراسر کشور در ارومیه خبر داد و گفت: این سمینار با حضور وزیر ورزش و جوانان، پس از ماه رمضان در این شهر برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۱    
در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس بود که در پایان این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۱    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: دو فوریت طرح جلوگیری از انتقال آب به دلیل ناپختگی هایی که داشت و مطالبی که در این طرح گنجانده شده بود، نتوانست نظر نمایندگان مجلس را جلب کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
شهردار مهران گفت: اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی مهران آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: با توجه به پذیرش درخواست عفو محمدرضا رحیمی، نامبرده پیش از سال نو از زندان مرخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
آلکمار در فینال جام حذفی فوتبال هلند در دیدار مقابل فاینورد متحمل شکست سنگینی شد و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه ذر بیانیه ای خروج این نهاد را از پیام رسان هایی مانند تلگرام اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد، مسوولان اعتماد عمومی در حفظ حریم خصوصی در پیام رسان های ایرانی را تامین کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
نخست وزیر عراق درباره تلاش برخی در این کشور برای ایجاد اختلاف و تنش هشدار داد و گفت که نیروهای امنیتی عراق مانع از بازگشت این کشور به دوران ما قبل تاریخ شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
معارضان سوری از غارت و سرقت اموال و دارایی ساکنان باقی مانده منطقه عفرین در شمال سوریه توسط عناصر مسلح تحت حمایت ترکیه موسوم به ارتش آزاد سوریه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
وزیر اطلاعات گفت: باید با تدبیر مناسب و چاره اندیشی عقلائی برای ایجاد همزمان امنیت و سلامت اقتصادی تلاش کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: بازی خوبی شاهد بودیم اما پدیده از فرصت هایش استفاده کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
در پایان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، تیم البرز با کسب 67 امتیاز توانست بر سکوی قهرمانی قدیمی ترین تورنمنت آسیا قرار بگیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
ایکاردی با گلزنی مقابل کیه وو رکورد گلزنی در یک فصل را برای اینتر جابجا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مثل یک لیوان آب خوردن، می شود شرایط تراکتورسازی را به هشت سال قبل برگرداند، این مردم، مردم قدرشناسی هستند و امروز هم در ابتدای بازی، من را شرمنده کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد بازیکنان مسئولیت پذیر، تیمش را سرپا نگه داشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران می گوید جدی ترین گزینه تهران در صورت خروج آمریکا از برجام، از سرگیری بسیار پیشرفته تر برنامه هسته ای است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
شاگردان گواردیولا 4 بازی دیگر زمان دارند تا در جزیره رکورد چلسی را جابجا کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
چهارمین روز اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان، یکشنبه دوم اردیبهشت 1397 در سالن صدرای تبریز با دیدار تیم های بوسنی و اوکراین به پایان رسید ...