سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 23 اردیبهشت 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۳    
شاخص آلودگی هوای اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 7 صبح امروز به میانگین شاخص کیفی 83 رسید و کیفیت هوای اصفهان را در وضعیت سالم قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۵۱    
ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با شعار "قدس پایتخت همیشگی فلسطین" شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت ماه با حضور سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به کار خود پایان داد. عکس: ایمان جنتی 07:56 - 1397/02/25
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از اجرای طرح ملی توان افزایی با رویکرد کسب و کار در این استان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل استاندارد فارس گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بر چند قلم از کالاهای اساسی از شنبه در سرتاسر استان آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: جهان را جز با عقل و عدل نمی شود اداره کرد و قرآن معلم عقل و عدل است که نمونه ای از عقل و عدل را در سیره انبیاء گذشته به ما نشان داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، روسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای اهر و مرند را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۹    
قائم مقام مدیرعامل آبفا گلستان گفت: بسیج نقش موثری در ترویج الگوهای صحیح مصرف آب و نهادینه کردن مدیریت مصرف دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۵:۲۷    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از کاشت نهال های بومی منطقه توسط روستاییان این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۴:۲۰    
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بر اساس دستورات ابلاغ شده از پذیرش مراجعات حضوری برای مجوز ترافیکی معذور بوده و تمام فرآیند دریافت مجوز از طریق پایگاه اطلاع رسانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۲:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: بررسی مسائل و مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری از اولویت ها و دغدغه های اصلی بنیاد شهید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۶    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیی و آبخیزداری استان هرمزگان از برنامه اجرای طرح آبخیزداری در حوزه آبخیز بالادست 15 رشته قنات با هدف تغذیه و تقویت آبدهی قنوات در سطح استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۳    
نخستین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری استقامت جاده به میزبانی استان زنجان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۰    
از سوی وزیر ورزش و جوانان "مهران سرپرست" به عنوان ششمین مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از تعیین تکلیف مدیریت یکپارچه شهری در مجلس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با شوراها در حد شهرداری کار می کنند و شورای شهرداری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
برای حمایت از کالای ایرانی همه بخش ها باید دست به دست هم دهند تا با یک فرهنگسازی مطلوب در جامعه ضمن تولید کالای با کیفیت مردم به تولیدات داخلی اطمینان کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: 2 میلیارد و 485 میلیون متر مکعب آب استان قابل تجدیدپذیر است که 87 درصد آن کشاورزی، 10 درصد شرب و سه درصد در صنعت تخصیص داریم که باید مدیریت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی نسبت به مسمومیت با قارچ های سمی کشنده در فصل بهار هشدار داد و گفت: چهار نفر به دلیل مسمومیت تحت درمان قرار گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: نظام پیچیده اداری یکی از مهم ترین موانع برای توسعه کسب و کار همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
کتاب زندگی نامه شهدای اندیمشک به قلم یکی از نویسندگان اندیمشکی و با اطلاعات کاملی از شهدا منتشر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
کارشناس ارشد بازار مسکن گفت: 9 درصد از خانه های خراسان رضوی خالی از سکونت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
جهانگیری در جلسه غیرعلنی مجلس از دستور رهبر معظم انقلاب به دستگاه ها در رابطه با کنترل بازار ارز خبر داد و همین امر کافی بود تا قیمت ها این بار به تسخیر در آمده و روندی نزولی به خود بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۲    
قاسم باغچقی جودوکار خراسان شمالی به نشان طلای رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۶    
هم زمان با برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای معلم و دانش آموز کاشمر از کتاب دل نوشته های دانش آموز کاشمری به لاله های آسمانی رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۱    
مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه گفت: جهادگران امروز بسیج سازندگی دنباله رو جهادگران دیروز در جهاد سازندگی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی با اشاره به این که شهدا با تأسی به مکتب امام حسین(ع) راهشان را به درستی انتخاب کردند گفت: شهادت تنها راه غیرقابل برخورد برای دعوت مردم به حق و عدالت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
روز پنجم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با قهرمانی تیم های آپکو پارس قم و فرش آرا مشهد به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روز گذشته در سلماس 22.2 میلی متر باران بارید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
علی عمادی به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیمشک منصوب شد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
فرماندار نظرآباد گفت: واحد معاینه فنی خودروهای سبک در نظرآباد با توجه بر جمعیت و نیاز ضروری شهرستان به چنین مراکزی راه اندازی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
رئیس سازمان تامین اجتماعی کازرون از بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب خبرداد و گفت: متقاضیان تا دهم تیرماه 97 می توانند درخواست خود را به این سازمان ارائه دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۶    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد گفت: ساخت چهار باب از درب های حرم مطهر امامزاده آقا سید محمد (ع) عموی بزرگوار امام زمان (عج) در نظرآباد انجام شده که در مراحل طلاکاری و گره چینی می باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۳    
در روز پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال امید های کشور، تیم شهرداری رشت با شکست 2-6 مقابل تیم شهروند ساری در مکان سوم جدول این مسابقات جای گرفت. عکس: مهدی زاهد 21:45 - 1397/02/24
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۱    
طی سفر یک روزه با اتوبوس های قرمز شهر قزوین، خبری از توسعه ناوگان عمومی نبود و مسافران تا رسیدن به مقصد خسته و کلافه شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۱    
رئیس هیئت اتومبیلرانی شهرستان نظرآباد گفت: مسابقه نهنگ آبی مختص خودروهای نیسان در شهرستان نظرآباد برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
نخستین اجلاسیه 26 شهید معلم و 98 شهید دانش آموز کاشمر با استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان و با حضور مسئولان در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزاری یادواره ها را برای شناخت جوانان ضروری خواند و گفت: معرفی الگوها در هر زمینه ای می تواند مسیر پیشرفت و تکامل را داشته باشد و در این راستا شهدا بهترین الگوهای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
مدیر بحران شهرداری قم از برگزاری سومین مانور آموزشی خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران مناطق و خانواده های آنها خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۳    
رئیس میراث فرهنگی شوشتر گفت: در ادامه مرمت خانه های تاریخی شهرستان شوشتر، دو خانه جزایری و قصاب نژاد نیز در نوبت مرمت قرار گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
رئیس آموزش و پرورش گناباد از جشن یکصدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش گناباد در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مراسم وزیر آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
بازیکنان تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز شانس حضور در جام جهانی روسیه را نیافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: سازگار کردن مردم با کم آبی تنها مختص یک دستگاه نیست، این امر یک رویداد بین بخشی است که بسیاری از دستگاه ها و نهادها باید مردم را ترغیب به سازگاری با کم آبی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
وزارت نیرو برای استخدام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و چند استان دیگر آگهی دعوت به همکاری داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۶    
محمد عجم خراسانی با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال برای دومین بار متوالی رئیس هیأت اسکیت خراسان رضوی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: هوای استان فارس به ویژه در مرکز و جنوب همچنان غبارآلود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
امام جمعه قم گفت: زکات یکی از ضروریات دین و مورد قبول ادیان دیگر است ولی متأسفانه عده ای زکات را به سخره گرفته اند و شبهه ایجاد می کنند که باید آن ها را پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت اجرایی جشنواره های ورزشی بسیار مهم است، جشنواره های ورزشی باید نظام مند شوند تا بتوانیم میزبانی های کشوری را در استان بگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۵    
استاندار لرستان بر لزوم تقویت جمعیت هلال احمر تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار تخلیه بار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی خواف از آغاز برداشت جو از سطح 2300 هکتار از مزارع غلات سطح این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۹    
در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری فخرالدین اسدی با کسب 16 رأی موافق برای چهار سال دیگر در سمت رئیس این هیأت باقی ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور طی نامه ای به وزیر کشور خواستار تشکیل ستاد بحران بخش کشاورزی استان کرمان با حضور وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، نیرو و صنعت و معدن و تجارت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهوری سریلانکا تاکید کردند: کشورهای آسیایی باید هر چه بیشتر با یکدیگر همکاری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
با حضور مسئوولان شهرستان پاکدشت کلنگ نخستین بوستان با نام خانواده در روستای گردشگری گلزار بالا به زمین زده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
همزمان با سراسر استان اردبیل و با هدف معرفی منفورترین دشمنان حقوق بشر، جشنواره باروت خیس در مدارس خلخال برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز تا آخر هفته، روزانه روند یک درجه افزایش دما برای استان پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید در ساماندهی جوانان مشارکت و حضور فعال داشته باشند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد از آغاز به کار رسمی پایانه برون استانی این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی گفت: جایگاه ورزش چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه ای است و ورزش های بومی و محلی موقعیت ویژه تری دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 25 درصد جمعیت کل استان را جوانان تشکیل می دهند، گفت: 29 سمن استان در بخش اجتماعی و 26 سمن در بخش فرهنگی و 11 سمن در بخش علمی و پژوهشی فعالیت دارند
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
مدیر امور منابع آب شهرستان ملایر از وجود 724 چاه غیر مجاز در ملایر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
استاندار زنجان با بیان اینکه شاد کردن مردم و ایجاد نشاط و اوقات فراغت کار سختی نیست، گفت: با حداقل هزینه می توان جوانان را شاد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۳    
سرپرست هیأت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه رقابت های بدمینتون جام رمضان در تمام رده های سنی در این استان برگزار می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۷    
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به جوانان در دوران دفاع مقدس اعتماد و جواب این اعتماد به خوبی گرفته شد، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی ما پیر شدن مدیران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از عدم تخصیص اعتبارات مساجد آسیب دیده از زلزله سال گذشته خبر داد و گفت: تنها بخشی از این مساجد آسیب دیده توسط مردم و گروه های جهادی بازسازی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۳    
فرمانده انتظامی سرخس از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری خیابانی در کمتر از 3 ساعت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۳    
به منظور حفاظت بهتر از اراضی ملی در منطقه گاوازنگ "پاسگاه ویژه منابع طبیعی" توسط اداره کل منابع طبیعی استان تأسیس می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۱    
امام جمعه خورموج گفت: پروژه ساختمان حوزه علمیه خورموج با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم، راکد مانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۱    
هفتمین روز درگذشت آیت الله ایمانی بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور آیت الله دستغیب، استاندار فارس ، آیت الله شیخ موحد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 30 درصد از 458 هزار صندوق صدقه موجود در منازل مردم نیکوکار استان اصفهان تا پایان امسال به شکل غیرحضوری تخلیه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
اسامی داوران وکمک داوران هرمزگانی جهت شرکت در مرحله اول انتخاب آن ها برای قضاوت در مسابقات فوتبال کشور اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: در هفت روزه گذشته، سه نفر در آذربایجان غربی بر اثر صاعقه و رعد و برق جان باختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
جلسه امروز شورای شهر کرج در صحن علنی شورای شهر با موضوع بررسی انتخاب شهردار برگزار شد و حواشی بسیاری را به دنبال داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی باید با تبیین مستدل، کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی را با راهبرد ” افتخار به گذشته و امید به آینده ” در چهلمین سالگرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: وضع اقتصادی ما نسبت به ترکیه خیلی بدتر نیست در صورتی آن ها که مثل ما تحت فشار نیستند و درکل وضعیت اقتصادی ما از بسیاری کشورهای دیگر در منطقه بهتر است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: آموزش کاربران اینترنتی در استفاده صحیح از فضای مجازی و پیشگیری از وقوع جرائم سایبری از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت:ساکنان اطراف سد کارون 3 و کارون 4، بهره ای از نعمت آب آشامیدنی و کشاورزی نمی برند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باید آسیب های اجتماعی در حوزه دانش آموزان دختر، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
در پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی سنگ نوردی جانبازان و معلولان کشور الهام پدید در کلاس A12 با گردن آویز طلا بر سکوی نخست ایستاد و مرتضی حیدری به مقام چهارم دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۸    
بارش باران در طی اردیبهشت ماه درزنجان موجب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان استان شده است. عکس: امیرحسین ناسوتی 19:01 - 1397/02/23
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
جشنواره ملی مردمی پاسداشت مرودشت با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: شهرداران باید حداقل30 درصد آب مصرفی فضای سبز و خدمات شهری را در سال 97 با روش های مختلف از جمله انتخاب گونه های گیاهی متناسب با شرایط اقلیمی و کم آب بر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
مسابقات فوتسال فرهنگیان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان اشنویه به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
امام جمعه چایپاره گفت: با توجه به افزایش طلاق در چایپاره، باید سبک زندگی پیش از ازدواج در این شهرستان آموزش داده شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک از بازدید دوره ای معادن با محوریت بهره برداری اصولی و شناسایی تصرفات مازاد مطابق برنامه زمان بندی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۷    
رئیس اداره بهزیستی خاش از اختصاص بودجه 70 میلیون تومانی برای رسیدگی و حل مشکلات اجتماعی این شهرستان به ویژه توانمند سازی کودکان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: کارون سلامت این جمعیت در روستای کوه سفید در بخش مرکزی قم حضور پیدا خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در صورتی که سمنی انتفاعی شد باید از دایره سمن ها خارج شود و به سمت ثبت شرکت برود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:"منطق قرآنی هجرت" محدودیت، ایستایی، رکود، درجا زدگی و بن بست را می شکند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: تشکیل یگان مبارزه با موقوفه خواری در خراسان شمالی تاکنون معطل اعتبارات است و امید است تا پایان سال این مجموعه در مرکز استان راه اندازی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
رئیس اداره ایمن سازی وبیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: درراستای افزایش سطح سلامت و ایمنی کودکان در برابر بیماری فلج اطفال از نیمه تابستان سال جاری واکسن تزریقی به کودکان 4 ماهه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
شهردار آبیک گفت: این آمادگی وجود دارد که فضای رایگان در اختیار تولیدکنندگان محصولات صنایع دستی، واحدهای صنعتی و کارگاه های خانگی شهرستان آبیک قرار گیرد تا تولیدات خود را به مردم عرضه کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
فعال حقوق بشر انگلیسی گفت: صادقانه می گویم ما به طور مشخص چیزی درباره حقوق زنان در غرب نداریم که بخواهیم در موردش صحبت کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
معاون بررسی و امور ارجاعی معاونت اول قوه قضائیه گفت: آثار و فعالیت های قوای سه گانه در دوران دفاع مقدس مستندسازی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۴    
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان امروز با محوریت آب و مشکلات آن در روستاها و شهرهای استان برگزار و در این جلسه اعلام شد که تامین آب شرب 9 شهر در استان به سختی انجام می شود و 121 روستای استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۴    
مسجد جامع پلدختر با حضور امام جمعه این شهرستان غبارروبی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی بصیر شهرستان آبیک گفت: برای تقویت باور مردم در استفاده از محصولات داخلی حلقه مفقوده دستگاه های اجرایی بین صنعت و دانشگاه قرار گیرد تا به نتیجه برسیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
فعال حقوق بشر لبنانی گفت: همه چیز برای ساختن یک جامعه در دست بانوان آن جامعه است بنابراین آنان باید به سخنان و شعارهای باطل توجه نکنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۵    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان، خروج آمریکا از برجام را اقدامی تلافی جویانه برای شکست های پی در پی توطئه های سلطهگرانه آمریکا در خاورمیانه دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد ایلام از غبارروبی 290 مسجد و حسینیه ایلام خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
ریزش دیوار ساختمان نیمه کار در خیابان اهراب تبریز 2 کشته و یک مصدوم به دنبال داشت.