جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 مهر 1397 خبرگزاری فارس 2 مهر 1397 خبرگزاری فارس 3 مهر 1397 خبرگزاری فارس 4 مهر 1397 خبرگزاری فارس 5 مهر 1397 خبرگزاری فارس 6 مهر 1397 خبرگزاری فارس 7 مهر 1397 خبرگزاری فارس 8 مهر 1397 خبرگزاری فارس 9 مهر 1397 خبرگزاری فارس 10 مهر 1397 خبرگزاری فارس 11 مهر 1397 خبرگزاری فارس 12 مهر 1397 خبرگزاری فارس 13 مهر 1397 خبرگزاری فارس 14 مهر 1397 خبرگزاری فارس 15 مهر 1397 خبرگزاری فارس 16 مهر 1397 خبرگزاری فارس 17 مهر 1397 خبرگزاری فارس 18 مهر 1397 خبرگزاری فارس 19 مهر 1397 خبرگزاری فارس 20 مهر 1397 خبرگزاری فارس 21 مهر 1397 خبرگزاری فارس 22 مهر 1397 خبرگزاری فارس 23 مهر 1397 خبرگزاری فارس 24 مهر 1397 خبرگزاری فارس 25 مهر 1397 خبرگزاری فارس 26 مهر 1397 خبرگزاری فارس 27 مهر 1397 خبرگزاری فارس 28 مهر 1397 خبرگزاری فارس 29 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
شهردار منتخب کرج گفت: قرارداد توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در کلانشهرهای کشور امضا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۷    
دشمنان و رقیبان جمهوری اسلامی، در ایام اخیر کارزار تصویرسازی علیه ایران را با جدیت بیشتری دنبال می کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از حضور 750 مددجوی زنجانی در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازسازی و تعمیر واحدهای آسیب دیده ناشی از زمین لرزه در شهرهای یاسوج و سی سخت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۴    
پلیس آگاهی استان با انتشار تصویر پرنیا شیروانی کودک 3 ساله ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری کرج گفت: تردد خودروهای سنگین فاقد مجوز در سطح شهر ممنوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: جوانانی ایرانی همانگونه که توانستند پهپاد دشمن را بر زمین بنشانند، قادر هستند مشکلات صنایع را برطرف کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰    
مدیر کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری کرج بر ضرورت افزایش ایمنی معابر پرتردد شهر تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۴    
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه 65 هزار حاشیه نشین در شهرستان بویراحمد وجود دارد، گفت: نبود برخی ادارا در شهرستان بویراحمد موجب شده مصوبات شورای اداری این شهرستان و سایر جلسات مهم بر زمین بمانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۵    
مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک نفر متخلف شکار و حمل اسلحه غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در منطقه حفاظت شده هلن استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۲    
فرزند آیت الله مهدوی کنی گفت: رهبر انقلاب یک جلد قرآن به عنوان هدیه برای عقدشان و یک انگشتری به پسرم دادند که یادگار بسیار ارزشمندی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
در بسته خبری امروز اخباری از شهرستان های مختلف از جمله قوچان، بردسکن، چناران و سبزوار منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۹    
مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: 30 درصد آب شرب در فضای سبز این شهر استفاده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۶    
وقتی خیران چرخ سلامت کشور را می چرخانند، اقدامات خداپسندانه ای از ویزیت رایگان بیماران گرفته تا کارهای بزرگ عمرانی در حوزه بهداشت و درمان رقم می خورد که شاید حتی دولت هم توان اجرایش را نداشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اردبیل در طول تاریخ شهر حماسه ساز بوده و تا به امروز 11 هزار اردبیلی برای حضور در این حماسه عظیم ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:6 نفر از دانش آموزان آسیب دیده به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند که حال 2 نفر از دانش آموزان وخیم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در روند واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی به جز ابهامات مطرح شده از قبیل اهلیت مالی و فنی برنده مزایده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: با توجه به اینکه در دو بازی آینده، دو بازی دشوار پیش روی تیم فوتبال 90 ارومیه قرار دارد، از مسئولان درخواست حمایت و توجه به این تیم را داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۷    
طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی حامد مهدوی به عنوان مدیر اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی از نزاع 22 هزار نفر در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۳    
30 مهر 1397
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۸    
هفته چهارم لیگ نونهالان زیر13 سال شهرستان بندرعباس و هفته اول و دوم لیگ فوتبال رده سنی زیر 14 سال شهرستان بندرعباس جام مهر ایران با انجام چند دیدار دنبال شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال، یک شکست خانگی از مس کرمان متحمل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۶    
مراسم یکمین سالگرد و بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان با حضور خانواده شهید عبدالحمید سالاری در موکب سیدالشهدای هرمزگان در حرم مطهر حضرت علی(ع) در نجف اشرف برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
آرام و آهسته قدم برمی داشت و نسبت به سال های جوانی شکسته تر شده بود اما هنوز هم همان جذبه استادی را داشت؛ جذبه ای که همیشه برای من یادآور فردوسی و رستم و شاهنامه بود!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۳    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم این استان در میزان مصدومین ناشی از رانندگی در کشور در سال 96 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس مخابرات شهرستان ایذه گفت: به دلیل حفاری اداره راه در مسیر ورودی کابل فیبر نوری به شهرستان شبکه موبایل و اینترنت شهرستان برای 4 ساعت قطع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: متاسفانه در کشور ما آموزش ها توسط آموزش و پرورش بسیار کم بوده و باز هم متاسفانه طی دو سال اخیر پست کتابدار و پیرو آن زنگ مطالعه نیز از مدارس حذف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرگ دو خواهر اهوازی در یکی از بیمارستان ها را تأئید کرد و گفت: تیمی از معاونت بهداشت و معاونت درمان برای بررسی این مسئله تشکیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۱    
مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه 9 هزار و 600 نفر از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: هشت هزار و 800 نفر روادید گرفته اند و این روند ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مدیر روابط عمومی سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: سیل و آبگرفتگی در شهرستان سرپل ذهاب از شب گذشته همچنان تداوم دارد و تا کنون بالغ بر 520 نفر که در کانکس و چادر اسکان دارند خدمات رسانی شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
روناک حسین زاده تکواندوکار سقزی امشب به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه تکواندو گرنداِسلم به چین اعزام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر نیز برای تربیت کارآفرینان موفق باید اول از همه حدود اختیارات و وظایف بخش خصوصی را روشن کنیم و با تعیین تکلیف ماهیت مالکیتی این بخش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
در شصتمین جلسه علنی شورای رشت رئیس سابق جهاد دانشگاهی گیلان به عنوان کاندیدای جدید تصدی شهرداری رشت معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم گزارشی از مشکلات هنرستان های استان ارائه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از عقد قرارداد با بازیکن خارجی آمریکایی در پست یک خبر داد و گفت: این بازیکن می تواند به تیم کمک کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
شهردار گرگان گفت: هدف ما کسب نتایج خوب در تیم است و معتقدم لازمه حمایت های آینده شهرداری از تیم کسب نتایج خوب است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۴    
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس در پی طوفان شب گذشته در مهران، از خدمات بسیجیان استان سمنان قدردانی کرد و گفت: از بسیج و سپاه سمنان برای خدمات رسانی به مردم تشکر می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، کالای ایرانی و نیز حمایت از کارآفرینان استان کرمانشاه اقدامات موثر و قابل توجهی را انجام داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۹    
در بازی حساس این هفته لیگ دسته یک، مس کرمان با غلبه بر اروند و با کسب 19 امتیاز جایگاه نخست جدول رده بندی را از آن خود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بصیرت سیاسی و غافل نشدن از دشمنان مهم ترین نیاز نخبگان و مسئولان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۴    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از مبانی انقلاب حمایت از محرومین و مستضعفین داخل و خارج و حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغال گر صهیونیستی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
یک کاروان از کشور هند برای حضور در راهپیمایی اربعین وارد مرز شلمچه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۴    
سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: درمانگاه تخصصی جمعیت هلال احمر یک ماه پس از تعطیلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) با 13 تخصص شروع به کارکرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۸    
مدیر امور آبفای جوانرود از راه اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهرستان با پیگیری مسؤولان مربوطه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
مدیر دفتر منطقه ای ستاد احیا دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی گفت: با خشک شدن دریاچه ارومیه 14 میلیون نفر به انواع سرطان های پوستی یا ریوی و تنفسی در منطقه مبتلا خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۳    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بابیان این که به حدود 12 هزار نفر در سیل غرب کشور امداد رسانی شد، گفت: متأسفانه در سیل غرب کشور یک نفر در مهران جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی از آغاز مرحله دوم طرح واکسیناسیون تب برفکی در سطح استان خبر داد و گفت: نیمی از مبلغ واکسن از دامدار اخذ می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور: در نقاط مختلف کشورمان یک هزار و 240 کتابخانه در سراسر کشور وجود دارد که 160 شهر کتابخانه ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
دیدار تیم های کارون اروند خرمشهر و مس کرمان در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال، با حواشی همراه بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۴    
مدیر امور آبفای سنقر و کلیایی از رفع مشکل شبکه جمع آوری فاضلاب کوچه شهید حسنی محله سرچقا این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۳    
عضو کمیسوین صنایع و معادن مجلس از موافقت بالاتفاق اعضای کمیسیون صنعت و معدن و تجارت با وزارت رحمانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملارد بر ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان نخبه در این شهرستان تأکید کرد و گفت: احیای سمن ها در این شهرستان در دستور کار مسوولان قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۳    
مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم برنامه های انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم در هفته خوشنویسی را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تحت کنترل پلیس است و از ترافیک روان برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس دانشگاه کوثر خراسان شمالی گفت: با مقصرین و مسببین علت آلودگی میکروبی غذا دانشجویان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۳    
بازارهای مالی شهر در سومین روز معاملاتی هفته با دادوستدهای منفی به دلیل فشار فروش سنگین در نمادهای در بازار بورس همراه شدند و معاملات ارز و سکه نیز به رشد قیمت این دو بخش منجر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۹    
در این جلسه که با حضور جمع کثیری از مسؤولان برگزار شد، به مشکلات فرهنگی و اجتماعی پردیس از جمله مکان های تفریحی، کتابخانه و... پرداخته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۶    
در اثر اتصالی برق در خوابگاه دانشجویی دخترانه بنت الهدی بوشهر، یکی از واحدهای این خوابگاه در آتش سوخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس تغییر سیاست گذاری و قالب های تکراری یادواره ها و برنامه های ویژه شهدا، بر اساس نیاز جامعه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مسؤول کارگروه جستجو و نجات هیأت کوهنوردی چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به مفقود شدن یکی از شهروندان چهارمحال و بخیتاری در ارتفاعات دماوند گروهی از کوهنوردان و هیمالیانوردان این استان برای اعزام به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۵    
به دلیل تعدد سمن ها و گستره فعالیت ها، سمن های گچساران چاره ساز یک مشکل بزرگ در این شهرستان شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
استاندار تهران گفت: یکی از مهمترین وظایف مراکز فرهنگی و آموزشی، بیان آسیب های اعتیاد به نوجوانان و جوانان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان ارائه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از کاهش 3 درصدی اتفاقات و حوادث در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب شهری از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
جلسه علنی شورای شهر شیراز با چند نطق و مصوبه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در 6 ماه گذشته از سال جاری 2 هزار و 97 فقره تصادف در محورهای استان روی داده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 18 درصدی یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
سرپرست هواشناسی خوزستان از ادامه بارش ها تا فردا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از دو هکتار زمین با کاربری فرهنگی و ورزشی به این فرد در کمیسیون ماده 5 برای تبدیل زمین به فضای تجاری با متری 500 هزار تومان واگذار شده و در هیچ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
کار شناس آموزش بیمارستان فاطمیه همدان از آموزش دانش آموزان دختر همدان در هفته ملی سلامت زنان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۸    
به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان خلخال 50 سرویس جهیزیه کالای ایرانی تحویل زوج های جوان خلخالی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
عصر امروز و در پایان هفته هشتم لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل شهرداری ماهشهر به تساوی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۱    
دقایقی قبل بارش اولین باران پاییزی درشهر عسلویه آغاز شده است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تشکیل اتاق فکر برای تمامی رشته های ورزشی یک امر حیاتی است که متأسفانه هیأت های ورزشی برای اجرای آن با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم را ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از خرید 75 میلیارد ریال اوراق لوله و اتصالات برای تکمیل شبکه آب فضای سبز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۲    
هفته ملی سلامت بانوان بهانه ای است برای توجه به نقش این قشر اثرگذار و ارتقای سطح سلامت آنها.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
معلم جوان فداکار 30 ساله که در پی آتش سوزی دچار خفگی شده بود، با تلاش تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش نجات یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۹    
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال مقابل میزبان خود به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان کهگیلویه به منظور آموزش روش های صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
مدیر حوزه علمیه پرند با اشاره به اینکه این مرکز توان تبدیل شدن به دانشگاه بین المللی را دارد، گفت: با نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و جاده های مواصلاتی حوزه علمیه پرند را کریدور فرهنگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سالانه بیش از 18 هزار تن آرد در بین نانوایی های شهری و روستایی شهرستان پارس آباد توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۳    
مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: برای عبور از گردنه ای که در سال 96 علیه نظام اسلامی ایجاد شده، نیاز به مدیران خلاق داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
فرماندار شهرستان خلخال گفت: 214 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری درکمیته برنامه ریزی خلخال اعتبار دریافت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۹    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال 35 تا 40 نیروی حق التدریس سالهای گذشته در آموزش و پرورش تبدیل وضعیت خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری سه سارق مسلح به سلاح سرد کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
در بسته خبری امروز اخباری از شهرستان های مختلف از جمله تربت حیدریه، داورزن و تربت جام منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته بیشترین اثر خشکسالی در کشور به کهگیلویه و بویراحمد وارد شد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۳    
عادل بشیری جلال، صادرکننده سفال در روز ملی صادرات به عنوان صادرکننده نمونه کشوری از استان همدان برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
تا روز گذشته تعداد افراد از مرز شلمچه بالغ بر 200 هزار نفر عبور کرده اند، که تعداد 23 هزار نفر از این آمار مربوط به تردد اتباع خارجی است،
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۷    
سلسله جلسات پرسمان پیشرفت با حضور رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس و به همت قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان گفت: با پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حوزه طرح بازآفرینی شهری سه مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان جیرفت در حال ساخت است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه پویایی جامعه در گرو استفاده از جوانان مبتکر و خلاق است، گفت: نیروی انسانی، مهمترین بستر توسعه پایدار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی از کشف 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه در سال جاری 130 هزار فقره معادل 595 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در کشور پرداخت شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۵    
آرش لهونی طی حکمی به عنوان سرپرست سازمان جمعیت هلال احمر استان استان کرمانشاه منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۳    
مسؤول جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: 1100 موتور پمپ کشاورزی در سیرجان به منظور ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی به طور همزمان خاموش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
30 مهر 1397
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۹    
در مراسمی با حضور مسؤولان آموزش و پرورش از 80 برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی استان همدان تجلیل به عمل آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به افزایش سرعت خدمات دهی به زوار خارجی اربعین حسینی در مرز زمینی شهرستان آستارا گفت ...