جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 تیر 1397 خبرگزاری فارس 2 تیر 1397 خبرگزاری فارس 3 تیر 1397 خبرگزاری فارس 4 تیر 1397 خبرگزاری فارس 5 تیر 1397 خبرگزاری فارس 6 تیر 1397 خبرگزاری فارس 7 تیر 1397 خبرگزاری فارس 8 تیر 1397 خبرگزاری فارس 9 تیر 1397 خبرگزاری فارس 10 تیر 1397 خبرگزاری فارس 11 تیر 1397 خبرگزاری فارس 12 تیر 1397 خبرگزاری فارس 13 تیر 1397 خبرگزاری فارس 14 تیر 1397 خبرگزاری فارس 15 تیر 1397 خبرگزاری فارس 16 تیر 1397 خبرگزاری فارس 17 تیر 1397 خبرگزاری فارس 18 تیر 1397 خبرگزاری فارس 19 تیر 1397 خبرگزاری فارس 20 تیر 1397 خبرگزاری فارس 21 تیر 1397 خبرگزاری فارس 22 تیر 1397 خبرگزاری فارس 23 تیر 1397 خبرگزاری فارس 24 تیر 1397 خبرگزاری فارس 25 تیر 1397 خبرگزاری فارس 26 تیر 1397 خبرگزاری فارس 27 تیر 1397 خبرگزاری فارس 28 تیر 1397 خبرگزاری فارس 29 تیر 1397 خبرگزاری فارس 30 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۶    
آیین تجلیل از شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد، در این مراسم توفیق سبحانی و منیژه رهبر به عنوان دو چهره علمی تقدیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۹    
حمیدرضا ترقی جانشین محمّدجواد آرین منش، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰    
با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بازار سرمایه ایران مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل مرکز مالی ایران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۲    
مسئول دبیرخانه ستاد حفظ و مفاهیم قرآن کریم از آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت quranhefz ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
سفارت روسیه در فلسطین اشغالی گفته است با خروج کلاه سفیدها از جنوب غربی سوریه، اقدامات تحریک آمیز شیمیایی در این منطقه کاهش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه کالای خارجی نسبت به نمونه داخلی برتر نیست، گفت: وزارت بهداشت خود را موظف می داند در روزهای آینده از شرکت هایی که روی پای خود ایستاده اند، حمایت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات با اشاره به به افزایش 30 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پایان طرح مطالعاتی اکتشاف بیتومین، فسفات و بوکسید در معادن استان بوشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز اولویت ما برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان قم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۳    
نشست قدردانی از مقام علمی مرحوم قانعی راد درپژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزارشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰    
شاخه جوانان احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در نامه ای خطاب به روحانی نوشتند: متأسفانه مطلع شدیم طی هفته های اخیر، برخی معاونان وزرای دولت و استانداران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۱    
آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله علوی گرگانی با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۹    
حفظ سلامت درختان، کنترل سفید بالک ، افزایش زیبایی بصری شهر از اهداف اجرای طرح آبشویی درختان منطقه 5 در فصل گرما است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۸    
نتایج یک بررسی جدید حکایت از آن دارد، شکستگی استخوان در دوران سالمندی خطرناک است و موجب افزایش ریسک مرگ در طول 10 سال بعد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۷    
تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران فردا در نخستین دیدار خود در رقابت های جهانی رو در روی آرژانتین قرار می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از توسعه کمی و کیفی انجمن های صنفی بر واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی قانونی تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور روحیه تعامل و همگرایی را در مسیر رفع مشکلات اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: التهابات اقتصادی را با روحیه همگرایی و تعاون می توان آرام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: با پیگیری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در دو ماه اخیر بخشی از مطالبات به حق رانندگان محقق شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۴    
برنامه احیای جمعیت گونه در خطر انقراض میش مرغ در استان آذربایجان غربی با تخصیص 5 میلیارد ریال از محل منابع ملی به تصویب رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۶    
معاون ستاد مدینه با اشاره به حضور 9 هزار و 458 زائر ایرانی در مدینه منوره گفت: این زائران در قالب 40 پرواز و 69 کاروان وارد مدینه منوره شده اند و زیارت آن ها در سلامت و به صورت عادی انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۵    
در دیدار هیأت کنسولی اعزامی به حج 97 با سرپرست حجاج ایرانی، علاوه بر نگاه وحدت آمیز به حج به ارائه هرگونه خدمات کنسولی به حجاج در عربستان اشاره شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۱۱    
می گویند باغ های قصرالدشت ناموس شهر است، اما طی 9 ماه گذشته تعداد زیادی پیشنهاد تغییر کاربری باغ ها علیرغم ادعاهای پُربسامد از طرف شهرداری شیراز به کمیسیون ماده 5 استانداری ارسال شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۳۸    
از هر منظر و زاویه ای به رفتار و مواضع دولتمردان فعلی آمریکا می نگریم احساس می کنیم آنان مأمور اثبات حقانیت و مدعای 40 ساله جمهوری اسلامی ایران هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۳۹    
متاسفانه برخی مدیران به واسطه همراهی با عملیات روانی جریان معارض ارزش ها، خود را در موضع اتهام قرار می دهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۳۶    
استاندار خوزستان گفت: ساماندهی سکونت های غیر رسمی کلانشهر اهواز که در معرض خطر ریزش قرار دارند در اولویت قرار دارد. ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی اهواز در اولویت قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۲    
محققان در تازه ترین بررسی های خود دریافتند، مصرف روزانه آسپرین با دوز پایین منجر به کاهش احتمال ابتلا به سرطان تخمدان می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۱    
معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه درمان های دارویی و غیر دارویی فراوانی ایجاد شده اند تا به افراد وابسته به موادکمک شود زندگی عاری از مواد را تجربه کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۸    
رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش وپرورش لرستان طی حکمی به مدت 2 سال به عنوان دبیر بنیاد بین المللی غدیر لرستان منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۸    
رئیس بسیج جامعه مهندسین صنعتی استان کرمان گفت: یکی از شاخصه های مهمی که در بخش اقتصادی می تواند، کمک کند، آیتم و شاخص صنعت است یعنی اگر چرخ صنعت چرخید، بدون شک چرخ اقتصاد هم خواهد چرخید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۸    
شاهین خالدان تنیسور اصفهانی تیم ملی نتوانست ویترین افتخاراتش را در مسابقات فیوچرز گرجستان تکمیل کند و در بازی پایانی مقابل حریف روسی خود شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۱    
شهردار تبریز گفت: شهرداری کلانشهر تبریز 13 هزار پرسنل دارد و ممکن است برخی اعضای محترم شورای شهر نسبت به عملکرد آنان انتقاداتی داشته باشند بدیهی است که نمی توان با تک تک این افراد برخورد کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمّدرضا باهنر، به عنوان تنها نامزد دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، به اتفاق آرا، مجدداً در سمت دبیرکلی این تشکل ابقا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۹    
دو دانشمند فلسطینی به طرز مشکوکی در داخل آپارتمانی در پایتخت الجزایر به شهادت رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۹    
مسعوت اوزیل در حالی از بازهای ملی خداحافظی کرد که 93 بار با پیراهن آلمان پا به میدان گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
رییس فدراسیون فوتبال،خواستار رسیدگی دقیق و فوری به نامه سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری ویژه آن شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۰    
با وجود آنکه مقام های رسمی آمریکایی تا پیش از این عمدتا تلاش می کردند حمایت خود از گروهک منافقین را علنی نکنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون در استان اصفهان بیش از 70 درصد کارت ملی هوشمند صادر شده است و تا پایان خرداد 2 میلیون 632 هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
دبیر هیأت بوکس استان اردبیل گفت: در رقابت های بوکس منطقه 2 کشور در رده سنی جوانان، تیم بوکس اردبیل با کسب مدال های رنگارنگ به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
هافبک ترک تبار و ملی پوش تیم ملی آلمان رسما از مانشافت ها خداحافظی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در سفر دو روزه خود به ابرکوه علاوه بر دیدار با بیماران، خانواده های شهدا، رزمندگان و زندانیان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایذه گفت: در حوادث رانندگی امروز و روزهای گذشته در این شهرستان 11 نفر مجروح شدند که یک نفر از آنها جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
دبیر جشنواره شب های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در برج میلاد گفت: روزهای هشتم و نهم مرداد ماه جشنواره شب های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در برج میلاد تهران برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۷    
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد مجید حسینی بازیکن این باشگاه است و حق مذاکره با تیم ترکیه ای را ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
یووه ازفصل 2011 تاکنون در امر خرید ستارهای در سری آ سرآمد بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۶    
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام کشور نیازمند 400 هزار میلیارد تومان اعتبار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محل تجمع جوانان فلسطینی در شمال غزه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
پنجمین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه و شور و شوق و ارادت کرمانشاهیان به ثامن الحجج. عکس: معین یزدانی 22:18 - 1397/04/31
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تاکنون 9 دوره همایش سیره علوی برگزار شده که در مجموع یک هزار و 100 مقاله برتر در 30 محور با 40 موضوع مشخص چاپ شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید براینکه با پیام جدی دولت مبنی بر حمایت از طرح های کارآفرینی به لرستان سفر کرده، گفت: اگر نیاز به حمایتی از سوی مرکز باشد این مهم تحقق می پذیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
مهاجم تیم ملی اسپانیا بعد از پایان جام جهانی در تعطیلات تابستانی به سر می برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: انسان های باظرفیت و خودساخته در جنگ نرم دچار شبهه نمی شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۲    
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اردوهای کشوری نشاط و امید اعضای کانون های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان در بخش خواهران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۹    
مسئول فراهم آوری دفتر پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اعضای بدن یک جوان 21 ساله پس از مرگ مغزی به 3 بیمار نیازمند اهدا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۶    
زلاتان در 12 دیداری که در رقابت های لیگ فوتبال آمریکا از ابتدا به میدان رفته است درخشیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن، نداشتن استراتژی نظامی و سیاسی ائتلاف سعودی و عدم شناخت مردم و مقاومت آنها را از جمله علل شکست این ائتلاف در جنگ الحدیده دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
یکشنبه هفته گذشته فرانسه موفق شد در جام جهانی روسیه با غلبه بر کرواسی عنوان قهرمانی را بدست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۵    
منابع خبری سوریه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف در غرب استان حماه از فراز آسمان لبنان خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۱    
جلسه شورای اجتماعی استان زنجان در حالی با حضور مدیران برگزار شد که در این جلسه اعلام شد که هدف از تدوین و تبیین برنامه در کارگروه اجتماعی پیشگیری از موازی کاری در دستگاه های اجرای در حوزه های فرهنگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال پدیده در دیداری تدارکاتی حریف خود را با سه گل شکست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
کاروان زیر سایه خورشید در ادامه حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد فردا به ایستگاه لنده خواهد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۴    
ملی پوش جوان و پدیده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه پیراهن شماره 7 سن ژرمن را به تن خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۳    
یک رسانه ترک از ورود وزیر امور خارجه ترکیه برای دریافت پاسپورت مجید حسینی از باشگاه استقلال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۲    
هیات دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه رفاه و تأمین اجتماعی و کار و تعاون موافقت کرد و آن را در قالب لایحه دو فوریتی به مجلس فرستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۱    
هم زمان با ایام دهه کرامت فاز یک زائرسرای بزرگ رضوی فردا با حضور آیت الله نوری همدانی و حجت الاسلام رئیسی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۵    
منابع خبری سوریه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف در غرب استان حماه از فراز آسمان لبنان خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با ارائه 8 راهکار جهت بهبود وضعیت کامیون داران و گفت: اگر تصدی گری دولت کاهش یابد و حق کمیسیون ها عادلانه شود بخشی از مشکلات کامیون داران حل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۸    
نماینده ولی فقیه در لرستان از غدیر به عنوان روز استقلال اسلام نام برد و گفت: اگر امروز دشمن از جمهوری اسلامی واهمه دارد به دلیل وجود رهبری در این نظام است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۴    
وزارت خارجه تونس امروز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تصویب قانون موسوم به کشور یهود در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، خواستار حمایت بین المللی از فلسطینیان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۴    
یوونتوس با به خدمت گرفتن رونالدو بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: بدترین راه حل برای وصول مطالبات بانک ها تملیک آن هاست و تملیک در شرایط فعلی به معنای متروکه و رها شدن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
تظاهرات کنندگان بحرینی امروز در اعتراض به تداوم بازداشت زندانیان سیاسی، جاده های اصلی مناطق مختلف بحرین را مسدود کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۱    
همزمان با هفته گرامیداشت استان اردبیل، سومین نمایشگاه صنایع دستی و قلم زنی فلز در نگارخانه خطائی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی گشایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی ارتش با اشاره امدادرسانی به مردم زلزله زده تازه آباد گفت: یگان های ارتش هنوز هم در حالت آماده باش قرار دارند تا هر زمان که ستاد بحران اعلام نیاز کرد در خدمت مردم باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۶    
پس از خروج معاون اول رئیس جمهور از مراسم ختم پدر سید وحید حقانیان از مسجد نور برخی از مردم با شعار حرف بسه عمل کن مطالبات خود از دولت را دنبال کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
سفیر عراق به صراحت گفت که بغداد با تاسیس هرگونه پایگاه نظامی دائمی آمریکا در این کشور مخالف است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
در پنجمین روز از حضور کاروان زیرسایه خورشید، شمیم رضوی در مراکز نظامی درمانی و خدماتی بندرعباس پیچید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
محمدعلی افشانی در حاشیه مراسم ختم پدر سید وحید حقانیان به طرح عدم بکارگیری بازنشستگان واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از غرق شدن یک پسر 16 ساله در رودخانه بشار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۹    
دبیر جامعه روحانیت استان هرمزگان، نهادینه سازی فرهنگ حجاب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: مردان همانند زنان باید حجاب را رعایت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس شورای شهر یاسوج از مسؤولان استان انتقاد کرد و گفت: وقتی مسؤولی از تهران می آید به جای اینکه مشکلات را مطرح کنیم مدینه فاضله می بافیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۱    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب محمدرضا خباز به عنوان استاندار خراسان شمالی گفت: به این تغییر خوش بین هستم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۸    
در آخرین روز از رقابت های جهانی والیبال نشسته هلند، مردان ملی پوش کشورمان با شکست 3 بر صفر بوسنی، رقیب بیست ساله ی فینالیست خود، برای هفتمین بار قهرمان جهان شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۸    
بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی به طرح اینترنتی مسائل و مشکلات مراجعان پاسخ خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۸    
هم زمان با ایام دهه کرامت فاز یک زائرسرای رضوی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک طی پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی جوانان در آسیا را تبریک گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۲    
شهردار گیان از آغاز عملیات ساماندهی تپه گیان با اعتبار 100 میلیون تومان طی هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: درصورت محقق شدن اعتبار هزار و 200 کیلومتر از شهرشیراز و صدرا به شبکه فاضلاب وصل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
لوئیس همیلتون موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های فرمول یک را در آلمان بدست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۸    
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک و سازمان جهانی والیبال دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۲    
تمرین تیم فوتبال امید در شرایطی برگزار شد که سرپرست کمیته آموزش این تمرین را از نزدیک نظاره کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۱    
فرماندار نهاوند با بیان اینکه قیمت برخی اقلام در میدان میوه و تره بار نهاوند غیرقابل قبول است، گفت: واحدهای صنفی متخلف در نهاوند پلمب می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۹    
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: شهرداری یک مجموعه خدمات رسانی به مردم است و اگر جناحی دیده شود، خدمات به مردم هم کم می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۵    
نایب رئیس اول اتاق اصناف همدان فروش کالا از طریق قرعه کشی را ممنوع دانست و گفت: با توجه به نظارت اتاق اصناف این نکات باید توسط صنوف مختلف انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هزینه های بسیاری از سوی منافقین سلطنت طلب ها و صهیونیست ها در ماه های اخیر برای توسعه ناامنی در کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
بعد از فریادهای دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس بر سر یار خودی برانکو دروازه بان تیمش را به سکوت و آرامش دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می برند و همین مهمترین عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین فلسطین تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران امروز سد محکمی در مقابله با همه طرحها و توطئه هایی به شمار می رود که تلاش می کنند مسئله فلسطین و قدس را در اذهان از بین ببرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقال اعضای گروه موسوم به کلاه سفیدها را اقدامی انسانی توصیف کرد و گفت این اقدام به درخواست رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷    
معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه آمار نهایی مصدومان زلزله امروز تازه آباد را حدود 156 نفر اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۳    
چای سبز بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن، در کنار ورزش منظم می تواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تر ی گلیسیرید خون مبتلایان به چاقی و همچنین سلامت قلب و عروق شود.