شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 30 تیر 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 تیر 1397 خبرگزاری فارس 2 تیر 1397 خبرگزاری فارس 3 تیر 1397 خبرگزاری فارس 4 تیر 1397 خبرگزاری فارس 5 تیر 1397 خبرگزاری فارس 6 تیر 1397 خبرگزاری فارس 7 تیر 1397 خبرگزاری فارس 8 تیر 1397 خبرگزاری فارس 9 تیر 1397 خبرگزاری فارس 10 تیر 1397 خبرگزاری فارس 11 تیر 1397 خبرگزاری فارس 12 تیر 1397 خبرگزاری فارس 13 تیر 1397 خبرگزاری فارس 14 تیر 1397 خبرگزاری فارس 15 تیر 1397 خبرگزاری فارس 16 تیر 1397 خبرگزاری فارس 17 تیر 1397 خبرگزاری فارس 18 تیر 1397 خبرگزاری فارس 19 تیر 1397 خبرگزاری فارس 20 تیر 1397 خبرگزاری فارس 21 تیر 1397 خبرگزاری فارس 22 تیر 1397 خبرگزاری فارس 23 تیر 1397 خبرگزاری فارس 24 تیر 1397 خبرگزاری فارس 25 تیر 1397 خبرگزاری فارس 26 تیر 1397 خبرگزاری فارس 27 تیر 1397 خبرگزاری فارس 28 تیر 1397 خبرگزاری فارس 29 تیر 1397 خبرگزاری فارس 30 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۲    
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر اردوهای جهادی را زمینه ای برای رشد اخلاقی و معنوی و بالفعل شدن استعدادها و توانایی های جهادگران دانست و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۱    
یکی از مهمترین چارچوب های انتقادی علیه مدیریت سابق شهری کاهش فضای سبز و یا از بین رفتن باغات در تهران بود که برخلاف واقعیات آمارها چیز دیگری می گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۳۷    
سیاست خارجی جمهوری اسلامی، لااقل در سطح منطقه همچون سدّی مستحکم و صخره ای استوار، مانع از یکه تازی های قدرت های سلطه گر به ویژه آمریکا شده است و آن ها، همیشه در آرزوی تغییر این سیاست ها هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۹    
در پی آتش سوزی در مراتع روستای "قیاس کندی " از توابع شهرستان خدابنده 20 هکتار از مراتع و مزارع این روستا در آتش سوخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۸    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب 5 مدال طلا و 4 مدال برنز قهرمان رقابت های آسیایی هند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رهبر معظم انقلاب گفتند: دیپلمات ایرانی باید به انقلاب افتخار کند و در تعاملات کاری او عزت، احساس اقتدار و اعتماد به نفس به روشنی مشاهده شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۰    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 41 میلیون و 900 هزار نفر در کشور تحت پوشش این سازمان هستند که 6 میلیون نفر از این تعداد، مستمری بگیر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در یادداشتی به سرمایه های ارزشمندی که از آن غافلیم اشاره کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی از یاران امام خمینی(ره) روز گذشته (شنبه 30 تیرماه 97) در مشهدالرضا به لقاءالله پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
3 نماینده کشورمان با کسب 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه پایان دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
در شرایطی که بحث عزت پاسپورت ایرانی به عنوان یک شعار از سوی دولت های یازدهم و دوازدهم مطرح شده یک شرکت واردات و صادرات با مشارکت یک ژن خوب در حال دلالی ویزا با استفاده از یک تبعه خارجی با اقامت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۳    
شرکت توزیع برق استان بوشهر برنامه زمان بندی مدیریت اضطراری بار را منتشر کرده که بر اساس آن زمان قطعی برق هر منطقه مشخص شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی از احداث پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین خبر داد و گفت: این اقدام، موثرترین راهکار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس بنیاد بوشهر شناسی از چاپ کتاب 500 سال مقاومت مردم استان علیه استعمار خبر داد و گفت: همچنین کتاب 40 مسجد دیرینه و قدیمی استان بوشهر با تحقیقات میدانی به چاپ می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
دانشگاه علامه طباطبائی در رتبه بندی خدمات تغذیه ای صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موفق به کسب رتبۀ سطح یک و همچنین رتبه های نخست کشوری در تمامی زمینه های دیگر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۹    
اینکه گِرد این 2 برادر را این همه جوان نخبه، مشتاق و تحصیل کرده گرفته بودند، جای تامل ندارد؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۱    
بر اساس اعلام یک فرمانده نظامی، با آزادسازی تپه ای راهبردی، ارتش سوریه 90 درصد از مأموریت خود در قنیطره را انجام داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۲    
اول مرداد ماه سال جاری، توزیع کارت ورود به جلسه سومین مرحله آزمون های سنجش مهارت آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: لباس های سنتی می توانند الگوی مناسبی برای سبک پوشاک ایرانی اسلامی برمبنای آراستگی، عفاف و حجاب باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی مشکلات ساختاری و واقعی نبودن قیمت ها را از موانع اصلی در مسیر خصوصی سازی عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۷    
استاندار قم بر ضرورت تقویت ارتباط دستگاه های دولتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
سندیکای شرکت های تولید کننده برق در گزارشی از خاموشی ها و قطعی برق می نویسد که خرید زمان، آدرس غلط دادن و امید به گذار از نقطه اوج مصرف امسال و رها شدن از تبعات آن، راه چاره نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۴    
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: بر اساس تجربه از برگزاری دوسال قبل جشنواره و سیاست های اداره کل هنرهای نمایشی، امسال بازبینی آثار برگزیده از طریق فیلم انجام نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۵:۵۲    
قاطبه ی غربیانی که نام فیلسوف را از قرن بیستم به بعد بر خویش نهاده اند، استراتژیست های تئوریزه کردن سلطه ی ابرقدرت ها بر خلق خدایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۵:۳۸    
لااقل از این پس هرچند دیر شده! با یاری گرفتن از نیروهای مردمی و بسیج و رسانه ها، نظام کنترل و بازرسی را قوی تر کنند و برخی آقایان از برج عاج خود فاصله بگیرند و بیایند بین مردم و در بازار ببینند که چه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی، سازگاری با کم آبی تنها راه دسترسی پایدار به آب شرب است؛ پس می طلبد مردم مصرف بهینه آب را در دستور کار قرار دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۷    
40 زوج جوان کرمانشاهی با اجازه امام رضا (ع) راهی خانه بخت شدند. عکس: معین یزدانی 01:13 - 1397/04/31
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۵۵    
مصوبه کنست رژیم صهیونیستی تلاش برای عملیاتی کردن نیتی است که این رژیم تاکنون از تحقق آن ناتوان بوده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۲    
شاهین خالدان در ادامه رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در گرجستان به فینال رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۹    
سپاه سنندج در بیانیه ای ضمن اعلام تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای عملیات تروریستی روستای دری مریوان در سنندج، مردم را به حضور در این مراسم دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۵    
با سخت تر شدن شرایط اقتصادی کشور یکی از اقشاری که بیشترین آسیب را دیده، رانندگان و کامیون داران هستند که هرچند تاکنون اقدامات زیادی در راستای حل مشکلات آن ها انجام شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۴۱    
رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: سجاد غلامی در وزن 74 کیلوگرم وارد مرحله فینال مسابقات رده سنی جوانان رشته کشتی آزاد شد که هم اکنون این مسابقات در هندوستان در حال برگزاری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۴۱    
غلظت گرد و غبار در 8 شهرستان خوزستان به بیش از حد مجاز رسید که غلظت آلودگی در شوش بیش از سایر نقاط بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۲    
جمعی از خبرنگاران ارومیه ای از امامزادگان، تکیه ها و بقاع متبرکه شهرستانهای سلماس، تازه شهر، خوی و چایپاره بازدید کردند. عکس: امیر حسین ملازاده 23:28 - 1397/04/30
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۶    
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان گفت: حذف نام امیرحسین عشقی از لیست نهایی به خاطر فاصله فنی این بازیکن از باقی 12 بازیکن بوده است و حمایت های ما از وی حد و مرز دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۵    
آیین اختتامیه نخستین کارگاه تخصصی تبیین سیاست ها و اقدامات مراکز شش گانه صداوسیمای استان های جنوب کشور در شیراز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۰    
مراسم جشن شین مثل شربت امشب به مناسبت فرارسیدن ایام دهه کرامت، با حضور پرشور بانوان اهوازی در حسینیه شهدا در منطقه زیباشهر اهواز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۶    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که در حمله عناصر آن به نیروهای امنیتی روسیه در جمهوری داغستان شماری از آن ها کشته شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۳    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان مشکل اشتغال استان را حاد دانست و گفت: نرخ بیکاری در فارغ التحصیلان خانم 30 درصد و در فارغ التحصیلان آقا 20 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۲    
دو و میدانی کاران ایران در پایان تورنمنت بین المللی بلاروس به 3 مقام اولی، 3 عنوان دومی و یک مقام سومی دست یافتند و یک رکورد جدید ملی نیز به ثبت رساندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۰    
احزاب سیاسی یمن ادامه حملات متجاوزانه صهیونیست ها به فلسطین را محکوم کرده و خواستار ادامه مبارزه مسلحانه با صهیونیست ها شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۹    
دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: وضعیت آمار مواد مخدر در دنیا آمار نگران کننده است و امروزه افغانستان 80 درصد مواد مخدر دنیا را تولید می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۸    
پس از اعلام رسمی عقدقرارداد امیری با باشگاه ترابزون رسانه های ترکیه به شکل های مختلف این خبر را بازتاب دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
حزب الله عراق در واکنش به یادداشت یکی از روزنامه های کویتی، اعلام کرد که در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به عراق، نیروهای این کشور اهداف آمریکایی را هدف قرار خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
اردوی تیم فوتبال امید در شرایطی آغاز شد که پنج باشگاه لیگ برتری بازیکنان خود را در اختیار این تیم قرار ندادند و براساس مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون این نفرات باید محروم شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
منابع محلی سوریه از کشف بیش از 1200 جسد غیرنظامیان در سه گور دسته جمعی در الرقه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان حمایت خود را از سعید آذری اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد که این وزارتخانه تنها سه سفیر بازنشسته را به دلیل توانمندی های بالا و در چارچوب قوانین موجود به کار گرفته که در این سه مورد هم در صورت تصویب قانون، طبق آن عمل می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
وزیر دفاع آمریکا از کنگره خواسته که از لغو قرارداد فروش 100 فروند اف-35 به ترکیه صرف نظر کند زیرا چنین کاری به توقف موقت پروژه می انجامد و آمریکا نخواهد توانست جنگنده های سفارشی دیگر کشورها را به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
مدیرکل دفتر برناگه ریزی و توسعه جوانان وزارت ورزش گفت: پس از گذشت 13 سال از تصویب قانون تسهیل ازدواج آیین نامه های اجرایی تهیه نشده و تشکیل صندوق اندوخته جوانان مغفول مانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
رسانه ترکیه ای از قطعی شدن انتقال مدافع جوان استقلال به ترابزون اسپور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی در سخنانی به شدت از رئیس جمهور کشورش انتقاد کرد و او را فردی بزدل لقب داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۱    
استاندار قم گفت:خشک شدن دریاچه نمک قم حدود 25 درصد مردم کشور را تحت تأثیر قرار می دهد؛ همچنین درگیر ریزگرد های نمکی خواهیم شد که بسیار بدتر از ریزگرد های خاکی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۱    
هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن، حمایت همه جانبه خود را از سعید آذری مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت کریمانه سیره همه ائمه اطهار(ع) است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۳    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از ریزش یک ساختمان مسکونی دو طبقه به علت گودبرداری غیر اصولی یک پروژه ساختمانی در حال احداث در این کلانشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۸    
انتشار اخباری درباره گران شدن بنزین؛ دو نرخی شدن آن و همچنین کمبود بنزین موجب ازدحام و هجوم مردم به جایگاه های عرضه سوخت استان زنجان شد؛ موضوعی که موجب خالی شدن مخازن شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: با بررسی های تخصصی و اقداماتی خاص فردی که با عنوان اعطای وام فوری با سود 4 درصد کلاه برداری کرده بود، شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نقش کتاب و کتابخانه در توسعه فرهنگ نقش اساسی است اگر با این فکر به دنبال ترویج و توسعه این فرهنگ باشیم قطعا به پیشرفت های چشمگیری می رسیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۱    
رئیس پلیس آگاهی کردستان از دستگیری سه کلاهبردار در سنندج خبر داد و گفت: این افراد به صاحبان کارت ها می گفتند که در قرعه کشی برنده شده اند و به همین بهانه کارت بانکی آنان را خالی می کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۱    
صحبت های مالک ناپولی درباره بازگشت ادیسون کاوانی به ناپل سوژه رسانه ها شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۶    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم از پایان روند ذخیره سازی مزارع پرورش میگوی سایت بویرات دیلم خبر داد و گفت: بیش از 165 میلیون قطعه لارو در مزارع سایت بویرات ذخیره سازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۳    
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد مبارکه با تقسیم سود 25 تومانی به ازای هر سهم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۳    
وزیر خزانه داری آمریکا ضمن تکرار برخی ادعاهای واشنگتن علیه ایران، بار دیگر به وجود اختلاف بین آمریکا و اروپا بر سر برجام اذعان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۳    
روزنامه الاخبار در تازه ترین افشاگری های خود علیه امارات به اسنادی از سفارت خانه های این کشور در چند پایتخت عربی دست یافته که در یکی از آن ها سفیر امارات در عمان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۸    
تیم فوتبال المپیاکوس در حضور بازیکنان ایرانی خود در دیدار مقابل خنک بلژیک شکست سنگینی را متحمل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه رسانه ها باید محل پیگیری مطالبات و رجوع مردم باشند، گفت: عصر خیال پردازی ها و القای اخبار ناصحیح به سر آمده است و با بالا رفتن سواد رسانه ای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۲    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در تورنمنت اطلس اسپرت چین به فینال نرسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۰    
کاپیتان تیم والیبال جوانان گفت: تیم چین فقط در اوایل ست اول به خاطر اینکه با شرایط سالن آشنا نبود، پرخطا بازی کرد اما به تدریج بهتر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: همین که ما بازی اول را بردیم، برای من امیدوار کننده است اما مطمئنم در ادامه مسابقات عملکرد تیم ما بهتر از این خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۲    
مهدی علیاری به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۷    
معصومه ابتکار گفت: منتظر تأیید قوه قضاییه در خصوص لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت هستیم و جلسات زیادی در همین رابطه با مقامات قضایی برگزار کرده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۱    
فرماندار شهرستان طارم بر لزوم راه اندازی پایانه مسافربری در ورودی های شهرستان طارم تاکید کرد و گفت: وجود پایانه حمل و نقل عمومی فعالیت در این حوزه را قانونمند خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۱    
وروتسواف در هفته اول لیگ فوتبال لهستان در حضور 83 دقیقه ای احمدزاده به برتری دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله حاج اقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش به ایجاد باشگاه مدال آوران گذشته اشاره کرد و گفت: قرار است تمام مدال آوران دوره های گذشته را جمع کنند و از نظرات آنها استفاده کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۸    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از کمک مجلس به نیروی انتظامی در سرعت بخشیدن به طرح های مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۸    
تروریست های سوری قصد داشتند پهپاد خود را به پایگاه هوایی الحمیمم برسانند ولی آتش پدافند روس ها مانع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین دیدار دوستانه قبل از شروع هجدهمین دوره لیگ برتر مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۴    
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه مسوولیت در بنیاد شهید مسوولیتی فانتزی نیست، گفت:آنچه می تواند انقلاب و نظام را مصون از بلایا بدارد، همین فرهنگ ایثار و شهادت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۱    
مالک باشگاه تراکتورسازی با حضور در رختکن تیم برای دقایقی با سرخ پوشان به گفت و گو پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۹    
در ادامه دیدارهای دوستانه باشگاهی فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در دیدار مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۵    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: یک جوان 19 ساله در رودخانه کاجو غرق شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۵    
استرشوند در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر سوئد با درخشش بازیکن ایرانی خود مقابل ترلبورگ به بردی پرگل رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۵    
تولیت آستان امام راحل (ره) دنیای کنونی را بی ثبات خواند و گفت: ممکن است جامعه ما دچار شوک هایی شود، ولی از آن عبور می کند؛ هم خردش وجود دارد، هم ناخدای اندیشمندی دارد و هم مدیریت کشور دارای تجربه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۴    
پیکر آیت الله مرتضی تهرانی معلم اخلاق و معرفت در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی محمود عباس تأکید کرد، مادامی که قدس در آتش می سوزد، جهان عرب نیز در آتش خواهد سوخت و معامله قرن اگر صورت گیرد، تمامی منطقه معامله خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۲    
فرابورس ایران هفته کاری جدید را با افزایش تقریبا سه واحدی شاخص کل فرابورس و قرار گرفتن آن در پله 1213 واحدی و رسیدن حجم معاملات در بازار های نُه گانه به رقم 193 میلیون و 668 هزار ورقه بهادار آغاز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه امروز این مجمع درباره حضور اقلیت های دینی در شورای شهر را نشانه توجه به قانون اساسی و منافع ملی دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۸    
22 هزار زائر اولی در دهه کرامت به مشهد مشرف خواهند شد که با این افراد تعداد تشرف زائر اولی ها از ابتدای سال 1395 تاکنون از مرز 730 هزار نفر عبور خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۸    
محمد علیزاده خواننده پاپ در اختتامیه سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: امیدوارم به جایی برسیم که پلی بک دیگر در هیچ کجای ایران انجام نشود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۷    
در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی زیست شناسی، برترین های این دوره معرفی شدند تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۷    
تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل به اتمام رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه جهرم را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۳    
کارشناسان حوزه توسعه شهری و روستایی معتقدند بی توجهی به ظرفیت روستاها در حوزه اشتغال موجب مهاجرت از روستاها به شهر ها شده و آسیب های جدی ناشی از این مهاجرت بسیاری از شهرهای کشور را به خود درگیر کرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۰    
صبح امروز کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان با حضور در شهرستان رودان نور رضوی را بر دل های مردم مشتاق این منطقه تاباندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پس از پیگیری های بسیار موفق شدیم، رضایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را مبنی بر حضور بانوان در جامعه بالباس بومی محلی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه جامعه امروز به ایثارگری همه افراد نیاز دارد، گفت: با برنامه ریزی، تلاش و صبر می توان موانع را از پیش رو برداشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۶    
دوره شناخت تخصصی فضای مجازی در خراسان رضوی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و اندیشکده یقین برگزار می شود.