جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 14 تیر 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 تیر 1397 خبرگزاری فارس 2 تیر 1397 خبرگزاری فارس 3 تیر 1397 خبرگزاری فارس 4 تیر 1397 خبرگزاری فارس 5 تیر 1397 خبرگزاری فارس 6 تیر 1397 خبرگزاری فارس 7 تیر 1397 خبرگزاری فارس 8 تیر 1397 خبرگزاری فارس 9 تیر 1397 خبرگزاری فارس 10 تیر 1397 خبرگزاری فارس 11 تیر 1397 خبرگزاری فارس 12 تیر 1397 خبرگزاری فارس 13 تیر 1397 خبرگزاری فارس 14 تیر 1397 خبرگزاری فارس 15 تیر 1397 خبرگزاری فارس 16 تیر 1397 خبرگزاری فارس 17 تیر 1397 خبرگزاری فارس 18 تیر 1397 خبرگزاری فارس 19 تیر 1397 خبرگزاری فارس 20 تیر 1397 خبرگزاری فارس 21 تیر 1397 خبرگزاری فارس 22 تیر 1397 خبرگزاری فارس 23 تیر 1397 خبرگزاری فارس 24 تیر 1397 خبرگزاری فارس 25 تیر 1397 خبرگزاری فارس 26 تیر 1397 خبرگزاری فارس 27 تیر 1397 خبرگزاری فارس 28 تیر 1397 خبرگزاری فارس 29 تیر 1397 خبرگزاری فارس 30 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۰:۳۸    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی گفت: اقامتگاه بوم گردی در روستای شوون شهرستان گرمی از توابع استان اردبیل به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۴    
از بازیکنی که همه عضلاتش لاکتیکی شده و سنگین و خسته است، نمی توان انتظار استارت های انفجاری برای ضدحمله داشت و درایت فنی ایجاب می کند که مربی او را با مدافع چابک نفوذی برای ضدحمله جایگزین کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: احیای کارخانه های تعطیل شده در شهرک های صنعتی از اولویت برنامه های این سازمان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۱    
بی ثباتی و افزایش سطح عمومی قیمت ها باعث شد تا آخوندی وزیر راه و شهرسازی از تدوین اولیه راهکارهای تعادل بخشی به بازار مسکن رونمایی و اخذ مالیات از خانه های خالی از سکنه را بر عهده شهرداری ها قرار دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۴    
در پایان تورنمنت بوکس جام پادشاهی تایلند شاگردان اکبر احدی به دو مدال نقره و یک برنز بسنده کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه افزایش قیمت در بخش مسکن سروصدایش از تقاضای آن بالاتر است، گفت: عاملی که در آینده افزایش ها در بخش مسکن را محدود می کند، قدرت خرید مردم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح پرورش مدیران زن با همکاری مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی این وزارتخانه اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۲    
استاندار اردبیل گفت: در مورد اشتغال اگر کاری که امروز باید انجام می دادیم به فردا بگذاریم، نابخشودنی است و مدیران مکلف هستند در اسرع وقت به امورات مردم رسیدگی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۵    
در دوره پهلوی برای جلوگیری از خطراتی که رژیم را تهدید می کرد و برای نفی ارزش های مذهبی و سنتی جامعه ایران، زن از حجاب برون آمده به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار مهم به نفع اهداف رژیم به کار آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با روز قلم به دیدار محمدعلی موحد، مؤلف و مترجم حوزه های تاریخ معاصر، حقوق و ادبیات رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۲    
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه ما تجربه قانونی شدن جلوگیری از توسعه فرودگاه ها را در مجلس هفتم داریم، گفت: باید تلاش کنیم تا پیشنهادات مناسب در جهت توسعه فرودگاه تبدیل به مسائل سیاسی نشوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۹    
رئیس اتاق تعاون ایران از اعلام آمادگی بخش تعاون برای حل مشکلات و معضلات کنونی اقتصاد خبر داد و گفت: بخش تعاون در استان ها می تواند با توزیع عادلانه ثروت و درآمد در واحدهای تعاونی به حل فقرزدایی کمک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به موافقت وزیر کشور از تبدیل دو روستای استان به شهر گفت: طرح تبدیل روستاهای بهارستان جم و بیدخون عسلویه به شهر پس از موافقت وزیر کشور به هیئت دولت تقدیم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤولان برگزاری امتحانات باید دقت داشته باشند که دانش آموزان به هیچ عنوان تلفن همراه در جلسه امتحان نداشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۶    
اعضای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان که با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کشور کرواسی رسیدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۶    
دو بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر به تیم ملی فوتوالی ایران دعوت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۹    
شامگاه پنجشنبه، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استان یزد برگزیدگان دومین رویداد کتاب سال یزد در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۵۱    
وزیر دفاع یمن بعد از گذشت ماه ها از آغاز عملیات ائتلاف سعودی و اماراتی در منطقه ساحل غربی، گفت که این منطقه به جهنم و باتلاقی برای متجاوزان تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۴۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری متهم اصلی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۲۵    
منابع آگاه از نامه مهم رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص مسائل بوجود آمده در بازار سکه و ارز خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهور بسته پیشنهادی اروپایی ها به ایران درباره ادامه همکاری ها در برجام را مأیوس کننده دانست و تأکید کرد: اگر اجلاس وزرای کشورهای اروپایی در وین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۶    
آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات هم زمان با روز جهانی قلم، با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور و دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در سالن همایش های منطقه آزاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۶    
تیم والیبال نوجوانان ایران برای کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم چین تایپه می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۳    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر شفافیت دولت و ستاد، آگاهی از اقدامات ستاد را حق مردم دانست و گفت: کالاهای دیگری نظیر سوخت، پوشاک، لوازم خانگی و .. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۹    
تیم والیبال نوجوانان سریلانکا با برتری مقابل تیم مالزی در مکان نهم آسیا قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه بسته پیشنهادی 3 کشور اروپایی به ایران درباره برجام دربرگیرنده همه خواسته های ما نیست بر ضرورت توجه جدی به تأمین خواسته های کشورمان برای ادامه روند همکاری ها در اجلاس فردای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۶    
بر اساس رسانه های نزدیک به باشگاه پاریسی بوفون با سران سن ژرمن به توافق نهایی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۴    
در جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت موضوع ثبت رشت با عنوان پایتخت جهانی کتاب بررسی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۲    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح پروژه ورودی شهرستان فلاورجان قطعاً از بار ترافیکی اتوبان ذوب آهن کاسته خواهد شد که امید است طبق قول مساعد متولیان امر شاهد افتتاح فاز اول آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه اقتصاد دچار بیماری مزمنی است که امیدواریم آن حل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۴    
رئیس هیأت کاراته استان سمنان گفت: مسابقات کاتای انفرادی و تیمی استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۴    
در غیاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از بلوکه شدن بخشی از دارایی های کشورمان توسط آلمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۹    
نگرانی های غرب از مقاصد سرلشگر خلیفه حفتر فرمانده نیروهای وابسته به پارلمان طبرق، تنها به سیطره وی بر تأسیسات نفتی محدود نمی شود بلکه به حد نگرانی از پیشروی نیروهای حفتر به سمت طرابلس و سیطره بر آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۶    
دادگاه جنایی قاهره مشاور اقتصادی محمد مرسی رئیس جمهور عزل شده مصر و 13 نفر دیگر را به اتهام تأسیس یک باند تروریستی به حبس ابد محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۳    
پادشاه مغرب با وجود تنش با الجزایر پیام مکتوبی به رئیس جمهور این کشور ارسال و بر تحکیم روابط دوجانبه تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۳    
دیدار دوستانه سپاهان و پارس جنوبی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به گرانی های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به کارگیری جوانان متخصص است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در تصویب بیانیه ای در خصوص اوضاع جنوب غرب سوریه ناکام ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۳    
در روزی که سپیدرود تحت مدیریت تن زاده با کاپیتان سابق نفت تهران به توافق دست یافت، هواداران تیم سرخ پوش رشت با حضور در تمرین تیم تحت سرمربیگری خداداد عزیزی به شدت علیه تن زاده و نظرمحمدی شعار دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۱    
وزیر کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور شهید علی اخوین انصاری، پیامی صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۹    
در بیانیه دانشجویان انقلابی استان همدان آمده است چگونه می شود مسوولی که خود را خدمتگزار و انقلابی می خواند در پاسخگویی به دانشجویان این چنین بهراسد و از پاسخگویی سرباز زند؟ .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ساعت 23 شب گذشته جوانی 25 ساله در تالار "شب طلایی" خرم آباد با ضربات چاقو از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۸    
امام جمعه اندیمشک گفت: آموزش برای ایجاد کسب و کار و اوضاع اقتصادی خانوارها، تلاش در حوزه فرهنگی و تلاش برای ارتقای سطح مذهبی از دیگر وظایف دهیار در روستا است که باید آنها را در اولویت قرار دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۳    
وزیر امنیت رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت استقرار ارتش سوریه در منطقه مرزی عاری از سلاح ، این رژیم پاسخ خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۳    
رئال مادرید مدافع تیم رئال سوسیداد را به خدمت گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۹    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان باید از بیمه درمانی کامل بهره مند شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۰    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن اشاره به آمار اخذ شده از 10 کتاب پرامانت در پایان سال گذشته، مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب را جزو پرامانت ترین آثار دانست که هر جلد در سال 96 دوازده هزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۰    
نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ وحدت سد راه توطئه و سوءاستفاده دشمنان است و مردم نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان را بدهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۴    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: راضیه تجار هم خود داستان ساز در انقلاب بود و هم داستان نویس و از سوی دیگر داستان نویس آفرین هم بود یعنی تلاش می کرد داستا ن نویسان عرصه انقلاب را در حوزه زنان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۳    
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی اجرای دو عملیات ضربتی 466 کیلو تریاک و حشیش کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۱    
استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی پنجره واحد ویژه تسهیلات اشتغال روستائی و ارائه راهکارهای مناسب، تسهیلات این بخش جذب و پرونده آن بسته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۸    
شورای اروپا روز پنجشنبه به اتفاق آرا تحریم های وضع شده علیه روسیه را تا ژانویه سال آینده میلادی تمدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جامعه نیازمند ترویج مبانی فرهنگی بوده تا به بلوغ مدنظر دست یابد و چنانچه این موضوع مورد بی مهری قرار گیرد، زیان های جبران ناپذیری در کمین خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران مدیون کرد و کردستان است و اگر غیرت کرد نبود امروز این امنیت و آرامش را نداشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۷    
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ساخت بخش 32 تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۶    
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت خواستار آبرسانی به روستاهای فاقد لوله کشی آب در این شهرستان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۴    
مردم مشکلات را جلوی چشمانشان می بینند اما حضور مسئولان در میدان را نه؛ وگرنه اگر ببینند دولتمردان و وزرا همچون جوانانشان در روسیه و خوزستان مجاهدانه در میدانند تا دل مردم را شاد سازند راضی خواهند بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و در حکمی، مهندس محمدرضا نعمت زاده ، حسین محمدنبی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۲    
معاون وزیر ورزش و جوانان کشور برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به تبریز سفر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
برای نخستین بار در تاریخ ورزش اسکیت سرعت ( ماده وان لپ) ایران ، محمد صالحی در مسابقات جهانی هلند به مرحله نیمه نهایی یک دورجاده (وان لپ) راه پیدا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مردم کانادا در واکنش به اقدام دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در راه اندازی جنگ تجاری با کشورشان، محصولات آمریکایی و سفر به ایالت های این کشور را تحریم کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اراده مسکو برای پایبندی به توافق هسته ای با ایران، گفت مسکو تلاش می کند همکاری های اقتصادی خود با ایران را از گزند تحریم های فراسرزمینی آمریکا مصون نگه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
یک منبع دیپلماتیک فرانسوی با تایید احضار سفیر این کشور در تهران به دلیل حمایت پاریس از گروهک منافقین، گفت فرانسه از این گروه حمایت نمی کند، اما این سازمان آزاد است به فعالیت های خود ادامه دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور، اعضای کابینه و پارلمان جدید ترکیه روز دوشنبه 18 تیر سوگند یاد کرده و همزمان قانون اساسی این کشور نیز تغییر می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
گروه تروریستی داعش مدعی شد که در عملیات دیروز در دیرالزور سوریه چهار تن از نظامیان آمریکایی کشته شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
پروسه انتقال رونالدو به یووه رنگ و بوی واقعیت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
براساس تفاهم نامه گسترش همکاری ایران و روسیه، تفاهم نامه بر پیاده سازی پروژه پیام رسان پولی و مالی بین دو کشور، انعقاد قراردادهای پیمان پولی مشترک و استفاده از ظرفیت های بیمه های اتکایی تاکید شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
قوانین جدید فیفا برای مسابقات لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
تیم والیبال نوجوانان ترکمنستان به مقام پانزدهم آسیا دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
عضو هیئت مؤسس جامعه جوانان متحد اسلامی به تحولات منطقه و اهمیت فعال بودن در این عرصه اشاره کرد و گفت: بر همین اساس، جامعه جوانان متحد اسلامی، به حزب بیداری اسلامی تغییر عنوان می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱    
براساس ابلاغیه بانک مرکزی ساعت کار بانک ها تا پایان تیر ماه از 6 صبح تا ساعت 14 خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۶    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی در کشور کنترل نشده است و این نقدینگی به سراغ هر بازاری از جمله مسکن، طلا و ارز برود، آن بازار را به هم می ریزد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۴    
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد خوبی بین شیعه و سنی و همه ادیان در کشور حکم فرماست و همه اقشار مردم نشان دادند که در جایی که نیاز است عاشقانه در میدان حاضرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 800 واحد مسکونی کار اجرایی ساخت و ساز را در شهرستان زلزله زده کوهبنان آغاز کردند و مدیران بانک های استان باید با جدیت وارد گود کار شوند چون ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۰    
تیم والیبال نوجوانان تایلند با برتری مقابل استرالیا شانس کسب مقامی پنجمی مسابقات را به دست آوردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست نمایندگان مجلس تغییر تیم اقتصادی دولت به خصوص سیف رئیس بانک مرکزی است، این تیم توان اداره کشور را از لحاظ اقتصادی ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۵    
فرماندار شهرستان هشترود بر تکمیل و بهره برداری از پایاب سد سهند تاکید کرد و گفت: این سد 160 میلیون متر مکعب ذخیره آب دارد و پایاب آن 10 هزار هکتار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از بچه های پایگاه های ما مخلص و با شور و انگیزه فراوان هستند، گفت: منتهی این حلقات می تواند روشی موثر در تعمیق اندیشه و شور آن ها باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: در حدود 1300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل در 3 ماهه اول سال جاری انجام پذیرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر خبرداد و گفت : مهلت پذیرش آثار شرکت کنندگان در این جشنواره تا 31 شهریورماه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۹    
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لامرد گفت: در سه ماه اول سال جاری شاهد افزایش 14 درصدی ازدواج و کاهش 36 درصدی طلاق در لامرد بوده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در فرصت باقیمانده تا پایان شرایط مساعد جوی، نقطه به نقطه شهر اردبیل تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۲    
فرماندار بناب گفت: مردم از وجود تبعیض، فساد و ناعدالتی در جامعه ناراحتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه های کمیسیون امنیت ملی بازگشایی مرزهای کشور با عراق است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: تعاملات اقتصادی با کشور عراق افزایش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۶    
کاپیتان دو فصل اخیر داماش گیلان، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در سومین فصل متوالی حضور در داماش، برای صعود به لیگ دسته اول بجنگد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۴    
در مراسم روز صنعت و معدن در استان قم بحث لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت و عدم توانایی این تیم برای اداره اقتصاد کشور مطرح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مضرات مصرف مواد دخانیات، گفت: متاسفانه سیگار یکی از عوامل مهم مرگ در همدان تشخیص داده شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۵    
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: ثبت سالروز آزادسازی مهران در تقویم ملی پیگیری می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۰    
دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی با اشاره به مطالبه جریان دانشجویی مبنی بر استیضاح وزرای اقتصاد، مسکن و صنعت و معدن گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۶    
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: فرهنگ سازی گسترده با شعار استقامت و پایداری نیاز کشور در جنگ اقتصادی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۲    
پس از پیام تشکر رهبر انقلاب از حجت الاسلام موسوی فرد، کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر در توییتر از حضور میدانی وی برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای هم جوار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی کاری بسیار تأثیرگذار است بر ضرورت معرفی نمادها و الگوهای عفاف و حجاب از طریق این جشنواره تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۲    
همزمان با افتتاح پروژه آبرسانی غدیر به شهرهای خوزستان، گچسارانی ها نیز با اقدامی خداپسندانه با آب معدنی به آبادان رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۶    
دولت قطر پس از آغاز محاصره اقتصادی 4 کشور عربی علیه دوحه، هزینه بسیاری برای لابی گری و اعمال نفوذ در میان مقامات آمریکا و کنگره این کشور به منظور جلب حمایت واشنگتن در مناقشه با ریاض اختصاص داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه رویکرد پیگیری مصرانه مصوبات جلسات این بار به سراغ سرانجام واگذاری چند پروژه به بخش خصوصی رفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰    
دیپلمات اسبق آمریکایی و رئیس کنونی یک اندیشکده مطرح این کشور می گوید دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور، تاکنون نتیجه ای جز ایجاد تردید درباره تعهد واشنگتن به خلع سلاح کره شمالی، نداشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه همدان کمتر از 150 معتاد متجاهر دارد، گفت: استان همدان رتبه بیست و دوم اعتیاد را دارد که سنین 14 تا 65 سال را درگیر خود کرده است.