سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 2 مهر 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 مهر 1397 خبرگزاری فارس 2 مهر 1397 خبرگزاری فارس 3 مهر 1397 خبرگزاری فارس 4 مهر 1397 خبرگزاری فارس 5 مهر 1397 خبرگزاری فارس 6 مهر 1397 خبرگزاری فارس 7 مهر 1397 خبرگزاری فارس 8 مهر 1397 خبرگزاری فارس 9 مهر 1397 خبرگزاری فارس 10 مهر 1397 خبرگزاری فارس 11 مهر 1397 خبرگزاری فارس 12 مهر 1397 خبرگزاری فارس 13 مهر 1397 خبرگزاری فارس 14 مهر 1397 خبرگزاری فارس 15 مهر 1397 خبرگزاری فارس 16 مهر 1397 خبرگزاری فارس 17 مهر 1397 خبرگزاری فارس 18 مهر 1397 خبرگزاری فارس 19 مهر 1397 خبرگزاری فارس 20 مهر 1397 خبرگزاری فارس 21 مهر 1397 خبرگزاری فارس 22 مهر 1397 خبرگزاری فارس 23 مهر 1397 خبرگزاری فارس 24 مهر 1397 خبرگزاری فارس 25 مهر 1397 خبرگزاری فارس 26 مهر 1397 خبرگزاری فارس 27 مهر 1397 خبرگزاری فارس 28 مهر 1397 خبرگزاری فارس 29 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان از صدور گواهینامه مهارتی برای 7 هزار و 997 کارآموز در استان زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۱    
نمایش قرار با موضوع شهدای غواص به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب، خاطرات پدری برای بازگشت فرزندش از سفری 30 ساله را روایت می کند، این نمایش از یکم تا 15 مهرماه در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۳    
جدید ترین اثر گروه محمد رسول الله(ص) باعنوان یادیاران همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۲    
نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی به دلیل داشتن چند تیم ملی در رده های سنی مختلف بیش از سایر رشته ها با کمبود منابع مالی برای اعزام های خارجی مواجه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۸    
همایش ملی عقود بانکی با شعار ماهیت تا عمل برای نخستین بار با هدف بررسی چالش های عقود بانکی با رویکرد حمایت حقوقی از فعالیت مشروع فعالان اقتصادی در کرمان آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۴    
سال تحصیلی 98-97 با حضور نماینده بانک آینده در مدرسه امید آینده در باغک جنوبی استان بوشهر آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۲    
محققان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و صنعتی سهند تبریز، در طرح تحقیقاتی مشترکی موفق شدند با کاربرد نانوساختارها در ساخت سلول های خورشیدی، بازده این ابزار تولید انرژی را به روشی ساده افزایش دهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۶    
در گوشه و کنار روستاها و حتی حاشیه شهرها گاهی مدارسی مشاهده می شود که خالی از دانش آموز است و به انبار علوفه یا وسایل بلااستفاده تبدیل شده است؛ مدارسی که به دلیل جابجا شدن جمعیت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۳:۵۴    
نخستین نشست استانی انجمن روابط عمومی ایران و اولین رویداد روابط عمومی استان سمنان همراه با یادمان استاد میرزابابا مطهری نژاد، نهم مهرماه سال جاری در سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۵    
با حضور فرمانده سپاه فتح نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان چهل طلوع اقتدار گشایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۷    
جزئیات مراسم تشییع کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز در اصفهان اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۸    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای برنامه های مدون پیشگیری از وقوع جرم، سبب افزایش سطح توقعات مردم از مسؤولان و کسب آگاهی آن ها از حقوق شهروندی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۲    
کمیته مسابقات برنامه مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال یادواره آزادسازی خرمشهر را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تلاش های شبانه روزی کارشناسان و نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تیمی از جاعلان اسناد نیابت قضایی که به طور گسترده و کاملاً حرفه ای و دقیق مبادرت به جعل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۷    
معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: مردم این استان نگران کمبود سوخت خودرو نباشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۲    
دبیر هیات فوتبال استان همدان از قضاوت پیام حیدری در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بخشی از اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون تلاش سربازان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۴    
رئیس مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی از حذف نشست نمایندگان آستان ها و گردهم آمدن تولیت ها، سال آینده در آستان مقدس حضرت معصومه(س) جهت رفع مشکلات اعتاب و بقاع متبرکه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور، مقرر شد ارز لاستیک با اولویت ویژه تخصیص یابد و از طریق تولید داخلی و واردات لاستیک های موردنیاز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۲    
فرماندار پل دختر گفت: آتش سوزی که عصر دیروز بر اثر وزش باد و شعله ور شدن دوباره به جان جنگل های بلوط مله کوه این شهرستان افتاده بود پس از 9 ساعت خاموش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل جدید شرکت توانیر نیز با بیان اینکه کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته است، گفت:فاصله تعرفه تکلیفی و قیمت تمام شده برق بیشتر خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۱    
شبکه نسیم دو عنصری که به خاطر اظهار نظرهای نامربوط خود حاشیه های زیادی به وجود آورده بودند را هدف توجه و تبلیغ قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آغاز توزیع حواله لاستیک به رانندگان از طریق سامانه نرم افزار توزیع لاستیک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
متخصص جراحی و درمان بیماری های لثه گفت: در دنیا سوق جمعیت به سمت سالمندی پیش می رود و جمعیت افراد فاقد دندان در حال افزایش است در همین راستا افراد برای بهبود کیفیت زندگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارسال نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران در خصوص صورت های مالی حسابرسی شده سال 96 به 9 مورد پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۰    
تیم ژیمناستیک دختران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور ترامپولین یزد حضور دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
شرکت سکه ثامن در کرمانشاه با دستور مراجع قضایی پلمب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۶    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 849 مورد فعالیت عمرانی ازجمله ساخت و بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویی به مددجویان زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۳:۴۹    
وزرای خارجه ایران و 1+4 به همراه فدریکا موگرینی به رایزنی درباره اقدامات اروپا برای حفظ برجام پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۱:۴۱    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، ضمن محکومیت حمله تروریستی، با مردم شریف این استان ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۳    
فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به مطالبه به حق بانوان بیله سواری در خصوص برخورداری از سالن های اختصاصی ورزشی، گفت: احداث سالن اختصاصی بانوان با جدیت پیگیری خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۳    
امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: دشمن جنگ اقتصادی و رسانه ای را نشانه رفته و سختی های این جنگ به تنهایی نباید بر دوش مردم باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در ادامه ماموریت مقابله با محتکران و شناسایی انبارهای احتکار کالا با اجرای مرحله دیگری از عملیات مرصاد 11 توانستند محموله بزرگ پوشک بچه و لوازم بهداشتی که در یک باب ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۵    
بارش شدید باران در گیلان باعث آب گرفتگی معابر، اختلال در رفت وآمد خودروها و آسیب به تأسیسات زیربنایی برخی از مناطق استان شد و در فومن نیز صاعقه جان پیرمرد 70 ساله فومنی را گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آن چیزی که حائز اهمیت و برنامه ریزی دقیق بوده آن است که مسؤولان دولتی در جهت آن گام های ویژه بردارند و مدل اقتصادی کشور تغییر کند تا باری از دوش مردم برداشته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۹    
دو عضو شورای شهر مشهد که برای انتخابات ریاست هیأت فوتبال خراسان رضوی کاندید شده بودند، رد صلاحیت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۹    
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: شاید جنگ خاتمه یافته باشد، اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۲    
امشب جلسه هم اندیشی اعضا شورای چادگان با جوانان، نخبگان و معتمدین در شورای اسلامی شهر چادگان برگزار شد و شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۵    
شورای اسلامی شهر قم در جلسه خود مجوز تفویض اختیار خرید املاک تا سقف 30 میلیارد تومان را به شهرداری قم به تصویب رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۹    
در بسته خبری امروز اخباری از شهرستان های خراسان رضوی از جمله تربت حیدریه، تایباد، بردسکن، خلیل آباد، گلبهار، سبزوار و نیشابور منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: دشمن جنگ را از وزارت دفاع به وزارت خزانه برداری برده است و پشتیبانی کنونی آمریکا از تجزیه طلب ها به دلیل شکست هایشان از ایران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
امام جمعه الوند گفت: با تاسی از دفاع مقدس در نبرد اقتصادی هم دشمن را شکست می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۲    
تیم ملی کشتی ایران با مدال طلای فاطمه نیکبخت بانوان ورزشکار چهارمحال وبختیاری، در تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک لبنان به عنوان قهرمانی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۷    
ماندگارترین آثار سینمای دفاع مقدس به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از امروز تا شش مهر به صورت رایگان در سالن هنرشهرآفتاب به اکران درمی آیند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۵    
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: در این برهه از زمان که مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده همراهی و همدلی مردم و مسوولین می تواند حلال مشکلات و مصداق اندیشه های بنیانگذار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۳    
پیکر شهید هادی الماسیان از شهدای حادثه تروریستی اهواز فردا در خرم آباد تشییع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۳    
با حضور در دفتر معاون سایسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سامان پاکباز برای حضور در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا بدرقه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۱    
فاطمه رحیماویان عکاس خبرگزاری فارس خوزستان که صحنه ها و تصاویری شجاعانه را از غیرت و رشادت مردم، سربازان و پاسداران در حین حادثه تروریستی اهواز خلق کرده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۹    
پنج تروریست در عملیات تروریستی دیروزهلاک شدند. پیش از این با توجه به اینکه جنازه این تروریست در میان پیکر شهدا بود، شناسایی نشده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۵    
تیم بسکتبال شهرداری قزوین حریفان خود در رقابت های لیگ یک بسکتبال باشگاه های کشور را شناخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت از پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در استان قزوین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن با برنامه ریزی هایی که انجام داده سعی دارد در بین مسلمانان اختلاف افکنی کند و مسلمانان باید با حفظ وحدت و اتحاد خود در مقابل آن ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲    
مسوول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خانه عالم روستای قلعه محمود گرگان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۵    
نماینده فوتبال استان قم در سومین مسابقه خود از لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور برابر قعرنشین این رقابت ها نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد.