چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۴    
اگر فکر می کنید ضدانقلاب نگران سلامتی من و شما هستند که هیچ؛ متن به کارتان نمی آید ولی بعدا در خلوت تان تنها به یک نمونه اخیر فکر کنید که چرا انقدر بی شرمانه با بالازدن یک گوشه از تحریم های ایران و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای حجم سفرها در روزهای آتی برنامه ریزی می شود تا شاهد حجم انبوه مسافر در اتوبوس ، تاکسی و مترو نباشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
گلایه های استاندار خراسان شمالی از صنایع بزرگ استان به خصوص پتروشیمی باعث شده تا مدیرعامل پتروشیمی به این اظهارات واکنش نشان دهد و در پی آن نیز، مشاور استاندار به این اظهارات جدید پاسخ داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۸    
بنابر اطلاعات ارائه شده توسط ستاد مدیریت کرونا از ابتدای شیوع اپیدمی ویروس کرونا در استان کرمانشاه مجموعاً 372 نفر مبتلا و 42 نفر جان باخته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی 25 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان خراسان جنوبی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۴    
فرماندار بهاباد از اجرای 100 درصدی طرح غربالگری کرونا ویروس در شهرستان توسط کارشناسان مراقبت سلامت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۷    
شهردار بجنورد با اشاره اینکه درصد زیادی از معابر شهر آسفالت چندان مطلوبی ندارند گفت: هم اینک فقط 20 درصد از کل معابر این شهر زیرسازی مناسب دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۹    
نماهنگ سرباز گمنام در سالروز میلاد امام زمان(عج) با ادای احترام به غیرت و گمنامی سربازان میدان امنیت و سلامت منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۷    
دانشجویان طی نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه ضمن انتقاد از سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده در کشور بر لزوم برخورد قانونی با سران فتنه سال 88 تاکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۱    
فرمانده انتظامی بوکان گفت: کامیون حاوی 15هزار بطری 120 سی سی محلول ضدعفونی کننده فاقد مجوز سازمان غذا و دارو، در بوکان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1634 مبتلای جدید به ویروس کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۹    
کتاب دلت را خانه ما کن گزیده اشعار ژولیده نیشابوری به کوشش حسین قرایی در 168 صفحه و قطع پالتویی توسط انتشارات شهید کاظمی منشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۱    
مدیر امور آب مهاباد گفت: به منظور جلوگیری از سرریز کردن آب سد مهاباد، سال زراعی جدید برای دومین بار رهاسازی آب سد مهاباد آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
بنیاد تعاون زندانیان استان تهران به منظور تامین اقلام بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدام به تولید انواع ماسک بهداشتی و البسه بیمارستانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۱    
مسؤول سازمان بسیج مهندسین سپاه قمربنی هاشم (ع)، گفت: کارگروه صنعت بسیج مهندسین امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید، اقدام به عارضه یابی واحدهای صنعتی کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در حال حاضر برای بیمارانی که با علائم مشکوک و سرپایی مراجعه می کنند نیز تست تشخیصی انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
استاندار خوزستان گفت: نقش محوری در این مساله را مردم برعهده دارند، اگر مردم این نقش را ایفا کنند و مسئولان در کنار آنها سیاست های اتخاذ شده را به خوبی اجرایی کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان البرز با بیان اینکه راه های استان البرز مسدود نیست، گفت: ریزش سنگ در جاده چالوس با این شرایط آب و هوایی امری طبیعی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
وزیر جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری حدود 14 میلیون تن گندم تولید و 10.5 میلیون تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۰    
صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه های متنوعی برای نیمه شعبان در نظر دارد که منجی دلها عنوان ویژه برنامه ای 10 قسمتی است که هر قسمت آن به مدت 50 دقیقه از سیمای خراسان رضوی روی آنتن می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
شورای سیاست گذاری سلامت صدا و سیما با تولید نماهنگی از زحمات مدافعان سلامت تقدیر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۸    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 24 قرار گرفته و هوای تهران برای دوازدمین روز در سال جاری پاک است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۱    
اپلیکیشن ستاو در راستای حمایت از کمپین دانشجویی در خانه بمانیم با هدف ارائه خدمات آموزشی و ورزشی به دانشگاهیان طراحی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: از روسای برخی دانشگاه ها درخواست کرده ایم با نامه نگاری با روسای دانشگاه های همکار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از فعالیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان در مبارزه با کرونا تقدیر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد مبارک امام زمان(عج)، پرمخاطب ترین آثار خود را با تخفیف ویژه عرضه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، 17 هزار قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده و ارائه این خدمات تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۵:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از کشف و ضبط 23 قبضه سلاح در شهرستان پارس آباد طی سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۲:۲۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تلاش می کنیم با حمایت های لازم، واحدهای گردشگری تعدیل نیرو نداشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۵۹    
با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور، پارک علم و فناوری مازندران کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته ها و واحدهای مستقر درنظر گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۰    
ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی می گوید آتش بس در یمن، در شرایطی که دنیا با همه گیری بیماری کووید-19 رو به روست از پنجشنبه آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۸    
ساعت 7:30 صبح روز تعطیل وسط هفته است. بیشتر مردم در خانه هایی که درهای شان از بی رفت و آمدی قرنطینه چفت و بست شده است،کسالت بار ترین روزهای بهاری شان را از سر می گذارنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۷    
دولت فرانسه اعلام کرد که در راستای تداوم مقابله با شیوع کرونا در این کشور، تعطیلی سراسری تا بعد از نیمه آوریل ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۲    
حقیقت آن است که آوینی را ما و نسل جدید هنرمندان انقلابی باید با حقیقت آوینی بشناسیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۸    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به صحبت های مدیران و کارمندان تیم های مختلف لیگ برتری، واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۳    
دروازه بان 21 ساله کایزرسلاترین به تیم بایرلورکوزن پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
منابع عراقی از وقوع انفجار در اطراف شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۶    
تا روز چهارشنبه بیستم فروردین، در تمام کشورهای جهان(209 کشور درگیر کرونا) 1,390,841 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 79,149 نفر جان خود را از دست دادند و 298 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
باشگاه بارسلونا درصدد بازگرداندن دروازه بان کامرونی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۴    
نتیجه آزمایش اسداله شیخ جابری که چند روز پیش فوت کرده بود، امروز اعلام و مشخص شد که به دلیل ابتلا به کووید 19 فوت کرده است، به این صورت وی نخستین شهید خدمت زنجان لقب گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: شهرداری باید لایحه پیشنهادی برای تمدید مدت تعطیلی و پروتکل چگونگی فعالیت مجدد حمل ونقل همگانی را، برای پس از 31 فروردین ماه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۶    
منابع عراقی از وقوع انفجار در اطراف شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۹    
طی فردا تا بعدازظهر روز جمعه هفته جاری از شدت ناپایداری ها موقتاً کاسته شده ولی دوباره از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و بارش باران و گاهی باران و برف در سطح استان تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۵    
ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با موضوع بازگشایی فعالیت برخی از اصناف، بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تشکیل کمیته نظارت بر بازار، تعیین الزامات قبل از بازگشایی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۲    
استاندار اردبیل از راه اندازی کارخانه نساجی ابریشم سبلان به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای راکد استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۲    
همزمان با سراسر کشور و به مناسب نیمه شعبان مراسم نورافشانی در سراسر شهر اصفهان و مناطق 15 گانه شهرداری برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۱    
بر اساس دیدگاه قرآنی و آموزه های دینی، امر ظهور حضرت حجت (عج) نه تنها بعید نیست بلکه قریب است و ما نباید نسبت به بزرگانی که نوید ظهور حضرتش را می دهند خرده بگیریم بلکه باید تفکر خود را اصلاح کنیم!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۱    
مهمترین اخبار مربوط به کرونا در روز چهارشنبه بیستم فروردین سال 99 را در این ویدئوی یک دقیقه ای ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از مدیریت رئیس جمهور این کشور در شرایط شیوع کرونا در آمریکا انتقاد کرد و گفت جای تعجب ندارد مردم به او اعتماد ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران با بیان اینکه تهران یکی از مهمترین مراکز داغ بیماری کرونا در کشوراست، گفت: معتادان متجاهرباعث شیوع و گسترش کرونا می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
بر اساس گفته مسؤولان آموزش و پرورش، کنکور 2 هفته تا 20 روز بعد از پایان امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون کتبی ،نبود راه بهتری جز کنکور و مصاحبه برای انتخاب دانشجویان دکترا و سازنده نبودن مصاحبه کنکور د کترا نظراتی بودند که برخی از مسئوولان در رابطه با درخواست مخاطبان فارس من ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
ریاست تشکیلات خودگردان به منظور مقابله با طرح نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق شهرک های کرانه باختری به سرزمین های اشغالی ظرف ماه های آتی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: در اثر سیل دی ماه 98 و فروردین امسال، 2 هزار و 300 واحد مسکونی در جنوب و شرق کرمان خسارت دیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۷    
یک بیمار 83 ساله که در بیمارستان فارابی کرمانشاه بستری بود، توانست با کمک کادر درمان این بیمارستان بهبودی خود را به دست بیاورد و عصر امروز ترخیص شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۵    
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که توقف تنهایی جنگ یمن به راه حل هایی جامع و واقعی و مورد تایید مردم یمن نیاز دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۱    
وزرای خارجه ایران و قزاقستان امروز درباره همکاری های دو کشور در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا تلفنی گفتگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۶    
جشن خیابانی نیمه شعبان با همکاری موسسه فرهنگی اوج و سفیر آفتاب در خیابان های تهران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۲    
گروه شرکت ماد استیل در اقدامی شایسته، دستکش های بهداشتی را برای پیشگیری از کرونا در مراکز دیالیز و بیمارستان های مشهد میان کادر درمانی توزیع کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۷    
نخست وزیر پیش برد امور عراق می گوید خروج نیروهای خارجی از این کشور مطابق قانون انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۴    
خبرگزاری رویترز از تصمیم ائتلاف سعودی برای توقف حملات نظامی خود علیه یمن از فردا پنجشنبه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۳    
فرمانده سپاه پاکدشت گفت: طرح منجی به مدت 3 روز در سطح شهرستان پاکدشت توسط بسیجیان اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
برخورد تریلی با گله شتر در آبگرم قیروکارزین منجر به ازبین رفتن 12 شتر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان یزد و چهارمحال بختیاری، اقدامات صورت گرفته در پیشگیری از ویروس کرونا طی 5 مرحله در راستای رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه ای در این استان ها را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ظهور منجی عالم بشریت مورد انتظار همه ادیان است و کل بشریت و همه مکاتب به نحوی منتظر این منجی هستند چون ظهور وی تکمیل کننده حرکتی است که از زمان حضرت آدم شروع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: 4420 متر مربع زمین ملی و دولتی استان به ارزش 52 میلیارد ریال توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون رفع تصرف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با توجه به تائیدیه کمیته انطباق فرمانداری منصور ثنایی نیک به عنوان سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۳    
رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح خدمات قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب به سیل زدگان جنوب کرمان گفت: همزمان با نیمه شعبان هدیه بزرگ فرماندهی سپاه ثارالله به سیل زدگان تقدیم می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد در سراسر کشور حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر را تحت پوشش دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: نباید تعطیلی مدارس باعث غفلت از برنامه های کیفیت بخشی مثل برگزاری المپیادهای علمی، مسابقات، امتحانات نهایی دانش آموزان و سایر برنامه ها شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۸    
نخست وزیر لبنان خواستار مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی لبنان شد و گفت که شلیک موشک از آسمان لبنان به سوریه محکوم و مردود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: هم اکنون به طور همزمان اکیپ های اجرای روکش آسفالت در محلات گلستان، انقلاب، پیام، آخراسفالت و کیانپارس مشغول کار هستند و از روز شنبه نیز اکیپ ها افزایش می یابند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۴    
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی از تهدید شدن به مرگ و توهین های نژاد پرستانه به خود در چند وقت اخیر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۲    
ایتالیا از افزایش روزانه شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از این ویروس مهلک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
ائتلاف دولة القانون رئیس جمهور عراق را به دلیل سلب حق انتخاب نخست وزیر از جریان های شیعی، عامل ایجاد مشکل سیاسی جدیدی در عراق دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
ساعت 21 امشب، همزمان با سراسر کشور، مردم قزوین به مناسبت میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در پشت بام ها فریاد یا مهدی ادرکنی سر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به اصناف گفت: اگر کسی علیه سلامت و بهداشت عمومی جامعه اقدامی انجام دهد با هماهنگی دادستان برخورد قاطع و محکم در انتظار او خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۸    
با گذشت یک ماه و 20 روز از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور، هویزه و لالی ، تنها شهرستان هایی هستند که همچنان در وضعیت سفید به سر می برند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۷    
دبیر کل سازمان ملل متحد به حملات لفظی رئیس جمهور آمریکا به سازمان جهانی بهداشت واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
استاندار آذربایجان غربی گفت: کمیته ویژه بررسی تخصصی مشکلات صنعت مرغداری های آذربایجان غربی با حضور تولیدکنندگان و اتحادیه های مربوطه تشکیل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی مکان های حساس در سراسر استان و کمک جدی به دانشگاه های علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده که قابل تقدیر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
امشب مردم اصفهان همانند سایر مناطق کشور جشن میلاد منجی را از خانه های خود و از بام ها برگزار کردند؛ جشن نورافشانی جبهه مردمی سلامت و شهرداری اصفهان ویژه نیمه شعبان نیز امشب ساعت 21 در شهر اصفهان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۱    
بازیکنان رئال مادرید موافقت کردند برای کمک به باشگاه در حدود 20 درصد دستمزدهای خود را کاهش دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۰    
تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی و جاده تندرستی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تا سی ام فروردین ماه تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
کلیپی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر (عج) با شعر و صدای استاد دانیال هودرجی منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
در رایزنی تلفنی خاجی با معاون وزیر خارجه روسیه ضمن گفتگو درباره آخرین تحولات میدانی سوریه و یمن، از پیشنهاد گوترش برای توقف مخاصمات نظامی در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا حمایت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: برخورد تریلی در محور قیر - خنج کیلومتر یک روستای آبگرم 12 نفر شتر را تلف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
آیت الله مظاهری در تماسی تلفنی جویای احوال علی لاریجانی شده و ضمن دعا برای شفا و عافیت همۀ بیماران، سلامتی رئیس مجلس شورای اسلامی را از خداوند مسألت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس جمهور درگذشت جانباز سرافراز مرحوم حاج کاظم جلالی پدر شهیدان والامقام فیصل، ناجی و فرزانه جلالی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تولید بیش از 20 هزار ماسک و هزاران لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط سازمان های مردم نهاد این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
فهرستی از پرافتخارترین تیم های اسپانیایی در اروپا به تصویر کشیده شده و در آن رئال مادرید با فاصله صدرنشین است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی با اشاره به ویژگی های سبک زندگی فرد منتظر به ظهور حضرت قائم (عج) گفت: آمادگی برای جنگیدن در رکاب حضرت مهدی (عج)، اعتقاد به ظهور و تلاش برای محقق شدن این مهم، آرامش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۹    
شکوفه یاد مهدی (عج) بوی عشق می دهد و شمیم نامش بر دل و جان، حیات می دمد. امروز از شبستان دل های عاشقان عطر یاد روح فزای موعود (عج) بر می خیزد و سبو سبو شراب محبت به کام شیعیان می ریزد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بیش از 2 هزار بسته بهداشت فردی به بیماران خاص و سرطانی توسط هلال احمر از امروز در سراسر استان توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۸    
به همت معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی به مناسبت شب میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) 313 نانوایی حاشیه شهر مشهد نان رایگان در میان مردم توزیع می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۸    
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به محدودیت های موجود در اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: قرار شد از ستاد ملی مقابله با کرونا بخواهیم کمک کند تا اتوبوس های جدیدی خریداری شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از همکاری بسیجیان این شهرستان با نیروهای مرکز بهداشت در اجرای طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۷    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تاکنون صدها پروژه تحقیقاتی برای کشف ماهیت و رفتار ویروس کرونا تعریف شده و بیش از 2000 تست بالینی برای درمان انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۷    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: گرگ ها با ورود به محل نگهداری دام در زنجان 60 راس گوسفند را دریدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۴    
این پیام در نامه ای از امام زمان(عج) به شیخ مفید و خطاب به مردم نوشته شده است.