چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۱    
با پیگیری ابراهیمی پور امام جمعه آبادان غسل و نماز میت بر پیکر فوتی های کرونا در آبادان و خرمشهر انجام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر، از تولید دو محصول جدید تجهیزات پزشکی توسط محققان و پژوهشگران این دانشگاه در راستای مبارزه با کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه آمار مبتلایان کرونا در استان به 418 نفر افزایش یافته است، گفت: از این تعداد 348 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان های استان ترخیص شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی 15 مورد جدید ابتلا به کووید19 در استان شناسایی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۴    
بچه های گروه جهادی هیات بیت الاحزان فاطمه(س) همدان در این روزهای سخت کرونایی وارد کار شده اند و با راه اندازی کارگاه جهادی "آبمیوه با طعم همدلی" با شوق و اشتیاق مشغول تولید و توزیع آبمیوه طبیعی به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۲:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از شروع احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ A4 و لوازم التحریر به ظرفیت 300 تن و سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان در اردبیل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس جامعه دندان پزشکی ایران شعبه اصفهان گفت: افرادی که دچار مشکل دندانی شوند و نیاز است به صورت اورژانسی به دندان آن ها رسیدگی شود، در کلینیک های دندانپزشکی پذیرش می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
نماینده رهبر انقلاب در سوریه با بیان اینکه کرونا باعث شد که منتظران واقعی قلوب خود را با دردمندان یکی کردند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال 99 کشور در 27 رشته ورزشی در بخش آقایان و 19 رشته ورزشی در بخش بانوان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، از راه اندازی کمپین 5 هزار تومانی برای مبارزه با کرونا در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
با توجه به انتقال ویروس کرونا در فعالیت های پرخطر صنفی مانند آرایشگاه ها، این حرفه جزو مشاغل پرخطر به شمار می رود و بنابر این فعالیت این گروه شغلی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا عادی شدن شرایط امکان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ایجاد صلح و سازش در دوپرونده نزاع منجر به قتل عمد در شرق این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه بارشی امروز و فردا هم میهمان مردم استان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی ستاد مدیریت ستاد مبارزه با کرونا البرز گفت: صنوف کم خطر و کم ریسک شهرستان های اشتهارد، نظرآباد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از مراکز تحت پوشش این نهاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۶    
سفارت ایران در کی یف در بیانیه ای ابراز امیدواری کرد که با توجه به پیگیری های انجام شده در پی شیوع کرونا، مسئولان اوکراینی نسبت به صدور هر چه سریع تر مجوز پرواز برای بازگشت اتباع دو کشور اقدام کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی، از اعطای مرخصی به 4700 زندانی واجد شرایط در استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ارتقای بهداشتی و سلامت زندانیان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۲۸    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طبق بیانات گرانقدر اخیر رهبر معظم انقلاب با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب دیده از کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۵:۲۹    
طی این هفته با توجه به گذر متناوب امواج ناپایدار تراز میانی جو، آسمان غالباً نیمه ابری، همراه با مه صبحگاهی و رگبار باران گاهی رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه و تگرگ به ویژه طی روز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۳:۱۳    
استاندار اردبیل با اشاره به آغاز مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی در استان و فعالیت حدود 75 درصد از اصناف از 23 فروردین، رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی را شرط اصلی فعالیت آنان عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۲:۲۵    
وزیر ارتباطات از تلاش وزارت خانه اش برای راه اندازی سامانه ارتباطی توانمندان با نیازمندان، با استفاده از فرصت فضای مجازی و دولت الکترونیک، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۱:۳۶    
در جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با حضور معاون اول رئیس جمهور، شورای همکاری نهادهای عمومی غیردولتی، مؤسسات مردمی و دولت برای حمایت اجتماعی تاسیس شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۵۴    
رئیس جمهور روسیه و ولیعهد سعودی روز جمعه درباره توافق اخیر درباره کاهش تولید نفت گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۵    
وزیر بهداشت در نامه ای به رییس سازمان بسیج ضمن قدردانی از همکاری بسیجیان در غربالگری 70 میلیون نفر از مردم ، از شروع گام دوم بسیج ملی در کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۱    
مدیر امور آب الیگودرز گفت: در پی بارش های روزهای گذشته شاهد سر ریز آب از سدهای کزنار و خان آباد این شهرستان بودیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۰    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه مرمت قسمت های تخریب شده بازار در فرصت مناسب انجام می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۶    
تا روز جمعه بیست و دوم فروردین، در تمام کشورهای جهان 210 کشور درگیر کرونا 1,674,854 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 101,469 نفر جان خود را از دست دادند و 371 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۶    
خادمیاران رضوی استان سمنان به مناسبت نیمه شعبان برای محرومان سمنانی عیدی بردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۵    
در حالی که کره جنوبی پیشنهاد افزایش 13 درصدی پرداخت هزینه نظامیان آمریکایی حاضر در این کشور را پیشنهاد داده اما واشنگتن خواستار افزایش بیشتری شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهور این کشور تاکید کرد که کمک به ایران برای کنترل شیوع ویروس کرونا در راستای منافع ملی آمریکا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در گفت وگو با ی شبکه سعودی گفت که شهید سردار سلیمانی برای مقابله با پیشروی داعش به سمت اربیل، به نیروهای پیشمرگه کمک تسلیحاتی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۳    
سفارت ایران از جمع آوری کمک 22 میلیارد و 300 میلیون ریالی توسط دیپلمات ها و کارکنان سفارت و نهادهای ایرانی مستقر در مسکو برای کمک به مردم ایران به منظور مقابله با کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
حوزه مقاومت بسیج یک سپاه ناحیه یاسر با برپایی کاروان انتظار و اجرای سرودهای مهدوی در سطح شهر مشهد، شادی را به پشت دیوارهای قرنطینه خانگی کشاند و حال دل شهروندان را زیبا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۸    
رییس قرارگاه مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشک مشهد گفت: از مردم می خواهیم که همچنان شرایط قرمز کرونایی را به خوبی درک کرده و به همکاری خود با خادمان حوزه سلامت ادامه دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا جمعه تصریح کرد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا کمتر از 100 هزار نفری بود که در ابتدا پیش بینی می شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۱    
اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی طی انتشار مطلبی در پاسخ به برخی حواشی انتقال یوزپلنگ های کوشکی و دلبر به سایت محیط زیست سمنان، از ثبت ردپای یوزپلنگ در منطقه میاندشت خراسان شمالی خبر داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا جمعه تصریح کرد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا کمتر از 100 هزار نفری بود که در ابتدا پیش بینی می شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۸    
مهمترین اخبار مربوط به کرونا در روز جمعه بیست و دوم فروردین سال 99 را در این ویدئوی یک دقیقه ای ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۰    
یک پایگاه آمریکایی گزارش داده رسانه های جریان اصلی در این کشور برای جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بهانه تراشی می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: در پی در اخلال دو نفر در نظم عمومی اوژانس بیمارستان اهر و درگیری با انتظامات بیمارستان با حضور به موقع پلیس عاملان این امر دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۴    
تعدادی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان آستارا به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام 800 عدد ماسک و 400 لیتر محلول ضدعفونی کننده را در بین مردم توزیع کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۲    
آمارها حاکی از آن است که تا شامگاه جمعه تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از 101 هزار نفر رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۸    
بارش باران شدید در شب گذشته پنج شنبه 21 فروردین 1399 و آب شدن برفهای بهاری باعث رانش زمین در چندین نقطه از جاده ارتباطی طوی-ناتر مازندران شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
غروب جمعه که می شود، صدای قلب بی قرار منتظرانت تندتر می شود، آقا جان با دل های بی قرارمان منتظر آمدنت هستیم؛ الهم عجل لولیک الفرج .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
استاندار اصفهان گفت:باید از ظرفیت ایجاد شده در زمینه آموزش مجازی نهایت استفاده را ببریم و در آینده کنار آموزش های حضوری، آموزش مجازی به شکل تکمیلی مورد استفاده قرار بگیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۹    
معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از برگزاری کاروان شادی نسیم انتظار در 30 نقطه کلانشهر شیراز و شهرستان زرقان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور در گفت و گو با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دستور داد یک ارزیابی از شرکتهای حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی که در ایام تعطیلی دچار ضرر و زیان شده اند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در پی گزارش نزاع دسته جمعی در یکی از محلات اردبیل، 13 نفر از عوامل این نزاع دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و امکان وقوع سیل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۲    
حزب الله عراق از معرفی رئیس سازمان اطلاعات این کشور برای تشکیل کابینه جدید ابراز تأسف کرد و گفت که گروه های سیاسی زیر بار فشار دشمنان رفته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۱    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پیش بینی آبگرفتگی معابر، گفت: احتمال بارش تگرگ و سرمازدگی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی وجود دارد، کشاورزان هشدارها را جدی بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۴    
سفیر اسبق ایران در یمن در چهلمین روز درگذشت حسین شیخ الاسلام عنوان کرد:او زندگی خود را وقف حرکت مقاومت اسلامی کرده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به مواج و متلاطم شدن خلیج فارس تا اواسط هفته، از ترددهای دریایی اجتناب شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۸    
جانشین سپاه ناحیه ورامین گفت: عشایر دشت ورامین یکی از مهم ترین تولیدکنندگان در عرصه امنیت غذایی کشور هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت: واحدهای صنفی درصورت دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب، اجازه فعالیت دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج از تکمیل و اجرای پروژه اصلاح شبکه غزالی نجف آباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۴    
خبری مبنی بر طوفان برفی درحالی در گروه های دست به دست می چرخد که نگرانی هایی به همراه داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۹    
یک روزنامه اسپانیایی گزارش داده دولت این کشور به دلایل سیاسی پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران بین پایتخت دو کشور را لغو کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۵    
نوید دانایی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید مجدد بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۸    
فرماندار رفسنجان گفت: 99 درصد کسبه در این ایام با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان همکاری کردند و درصد کمی تخلفات منجر به پلمب واحدهای صنفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۷    
استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح غدیر یکی از بزرگترین پروژه های آبرسانی در منطقه جنوب غرب آسیا است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۶    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات بسیجی و جهادی اگر ادامه پیدا کند می تواند مدلی برای مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات و ثبات کشور باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به احمدرضا درویش کارگردان سینما، درگذشت مادر وی و شهیدان ابوالقاسم و حمیدرضا درویش را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۵    
ما باید به این درک برسیم که راهکار برای رفع مشکل ترافیک که بهانه ای برای چنگ اندازی به چهره زیبای این کوهستان زیبا شده، جز ایجاد یک مشکل بزرگتر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور بر بهره گیری از طرح ها و تجارب سایر کشورها در زمینه تولید دارو و تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۳    
مربی استقلال در خصوص وضعیت تمرینی تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن تأکید بر توقف فوری درگیری ها در این کشور، از دریافت پیشنهادهایی در رابطه با آتش بس در یمن خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۸    
رییس مرکز وکلای قوه قضائیه در مورد تحولات اخیر، نهاد وکالت و آئین نامه تعرفه ها توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه تعطیلی فضاهای آموزشی به هیچ وجه نباید به معنای تعطیلی آموزش باشد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۶    
استاندار کربلا در مراسم افتتاح بیمارستان ویژه بیماران کرونا که به دست نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق ساخته شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب 57 دستگاه از پل ها و ابنیه فنی در حوزه استحفاظی راه های این استان بین 40 تا 70 درصد خسارت دیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جهرم گفت: در راستای کاهش مراجعه همشهریان به مراکز بهداشتی و درمانی جمعی از پزشکان شهرستان پاسخگوی سئوالات مردم به صورت مجازی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۷    
در پی بارش های شدید دو روز گذشته، تلاش برای مهار سیلاب شدید رودخانۀ حاجی عرب در محدودۀ شهر سگزآباد ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۷    
سازمان بسیج رسانه در پی درگذشت رضا رضوانی، رئیس شورای سیاستگذاری بسیج رسانه آذربایجان شرقی و معاون پیشین روابط عمومی سپاه عاشورا و سازمان بسیج مستضعفین با انتشار پیامی این فقدان را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۶    
رؤسای جمهور روسیه و آمریکا عصر جمعه تلفنی درباره وضعیت بازار نفت گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
یک مقام نظامی آمریکا خبر داد که تست ابتلا به کرونای 447 نفر از پرسنل ناو هواپیمابر روزولت مثبت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
دعای خاص و همیشگی اش در قنوت نماز لحظه ای فراموشم نمی شود؛ ارادت عجیبی هم به مهدی فاطمه داشت، یاد ندارم سید قنوت نمازی را بدون ذکر فرج به رکوع وصل کند، همین حس و حال عجیبش او را محبوب رفقا کرده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۲    
دولت انگلیس اعلام کرد ظرف یک روز گذشته 953 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۹    
با افزایش حجم باران و افزایش آب در رودخانه شاهرود، در صورتی که دهانه های پل طارم لایروبی نشود به زودی آب سرریز و احتمال سرریز شدن آب و در نهایت قطع شدن مسیر ارتباطی طارم با استان قزوین وجود دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۱    
ویروس کرونا در کنار همه معایب و خطراتی که دارد محسنات کمی هم نداشته است که این بار در رودهن توانست مرکز دپو و تفکیک زباله را پس از 40 سال تعطیل کند و به گفته سرپرست فرمانداری دماوند همه مراکز تفکیک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیام هایی جداگانه، درگذشت مادر احمدرضا درویش را به این کارگردان سینمای ایران تسلیت گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان با تاکید بر اینکه معیشت فعالان بخش حمل و نقل از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشدار در خصوص رعایت پروتکل ها گفت: هرگونه سهل انگاری در مرحله دوم فاصله گذاری فاجعه بار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۳    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت:قانون به من می گوید باید محیط زیست اجازه آغاز کار را بدهد لذا اگر عملیات مالچ پاشی در بیت کوصر انجام شد به این دلیل است که محیط زیست مجوز آن را صادر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۴    
مدیر دفترنمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت:خدمت خادمیاران در این ایام تعطیل نیست و از راه دور جریان دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۴    
مقامات تشکیلات خودگردان در تماس تلفنی با مقامات قطر، عربستان، بحرین و برخی مقامات اروپایی با آنها درباره خطر طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق شهرک ها و منطقه اغوار به خاک سرزمین های اشغالی گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۵    
پیرو بیانات اخیر رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، نهاد امامت جمعه و سپاه قشم با همکاری سایر تشکیلات موجود در این جزیره پای کار آمده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: ریزش دیوار در یکی از روستاهای شهرستان هریس مرگ دلخراش پدرو پسری را رقم زد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۴    
با اضافه شدن 12 مبتلای جدید طی روز گذشته، جمع بیماران کرونایی شهرستان فسا به 109 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: طبق اعلام رسمی سازمان هواشناسی، هیچگونه اطلاعیه ای، با عنوان " اطلاعیه 229 سیستم چرخند بسیار قدرتمند و طوفان برفی " توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
مسؤولان سبزوار در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب به خاطر ابراز محبت ایشان نسبت به مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: خط قرمز مسوولان ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا حفظ سلامت جان مردم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله 3.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری در مرز شهرستان های فریدون شهر و چلگرد استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۵    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی نوشته ایران محدودیت های پدافند موشکی آمریکا را نشان داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دفع حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به این کشور و کشته شدن شماری از متجاوزان طی امروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۳    
رئیس موسسه رازی از آغاز اجرای طرح تحقیقاتی پلاسما درمانی برای بیماران مبتلا به کرونا با همکاری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با دانشگاه علوم پزشکی البرز و سازمان انتقال خون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۰    
زمین لرزه ای به بزگری 3.6 ریشتر حوالی چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۲    
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس دهم در برنامه دست خط از ماجرای دیدار با حاج قاسم بعد از دستگیری ریگی سخن گفت.