چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی یک درگیری سنگین مسلحانه، با اعضای باند بزرگ قاچاق مواد افیونی در نیکشهر، 2 دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و مقدار یک تن و 289کیلو و 560گرم انواع مواد مخدر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
این روزها و شب ها که به طور موقت به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا درب حرم های مطهر بسته شده، شاید بیشتر قدر حضور در این مراکز نور را بدانیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
کارشناس تغذیه بابیان فواید روزه گفت: روزه داری یک سری اصولی دارد که حتماً باید این اصول در زمان روزه داری رعایت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۱    
مستند از زلزله ورزقان تا بحران کرونا، روایت یک زندگی عاشقانه، کاری از علی سلطانی را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از الزام شهرداری به اتصال سیستم فاضلاب میادین میوه و تره بار به خط انتقال فاضلاب شهری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: پس از دو دهه انتظار، طرح جامع امامزاده شاهرضا (ع) به تصویب رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به قضاوت ها نسبت به نخست وزیری مصطفی الکاظمی گفت: هر نوع قضاوتی عجولانه است زیرا این انتخابات حاصل اجماع برادران شیعی، سنی و جریانات کردی اتفاق افتاده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: با دستور مقام قضایی 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو ماهه اخیر، تعداد 52 گزارش کرونایی در سامانه سجام ثبت و مراتب جهت انجام اقدامات مقتضی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
معاونت غذا و دارو استان ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم استفاده از مواد ضد عفونی کننده از جمله فرآورده های بر پایه الکل اتیلیک (اتانول)، متاسفانه تعداد فوت ذکر شده در ایلام 2 مورد بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان واکنش سریع در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۳    
موقعیت خاص ایجادشده ناشی از شیوع ویروس کرونا، تلنگر خوبی بود برای برداشتن گام های عملی مردم و مسؤولان در راستای تبدیل این تهدید به فرصتی بی بدیل برای اتکا به توان داخلی و تبدیل تهدیدات به فرصت ها.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
رییس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: محرک تولید، توسعه صادرات است و در سال جهش تولید و شرایطی که تحریم ها اقتصادی کشور را با تنگنا مواجه کرده، صادرات بیش از هر زمان دیگری نیاز به برنامه ریزی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۵:۳۲    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت در سال 1398 در حوزه فروش و صادرات عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و رکوردهای جدیدی از جمله در صادرات ، میزان و ارزش فروش ثبت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار، از کشف و ضبط محموله یک تنی مرفین و بازداشت 3 نفر در این خصوص خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۶    
نشست خبری سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از آغاز اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۴    
سامانه هدفمند توزیع خدمات نیروهای جهادی به همت گروه جهادی وصال بسیج دانشجویی رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از کشف 597 عدد نوار آزمایش قند خون در پایانه مرزی پرویزخان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۳    
گوشی موبایل با گارانتی 19 ماهه، رجیستر شده فقط با کد ملی یکتا با ارزانترین قیمت جهت همدلی با مصرف کنندگان توسط فروشگاه اینترنتی هوشمند 19کالا به مدت محدود ارائه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص بیش از 650 هکتار از اراضی استان به پرورش گل محمدی، گفت: پیش بینی می شود از این میزان اراضی 750 تن محصول برداشت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
یکی دیگر از موارد طرح دعوی که اشخاص می توانند برای گرفتن حق و حقوق خود اقدام کنند شکایت کیفری است ولی ذکر این نکته لازم است که در چه مواردی می توان اقدام به شکایت نمود در این مقاله به این موضوع می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۹    
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: این هیأت باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی در ماه رمضان، برای پخش زنده برنامه ها در دو نرم افزار داخلی تسهیل گری داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: معدنکاران استان علاوه بر بسته ها ضدعفونی کننده، غذایی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: امروز بزرگترین افتخار وزارت جهاد کشاورزی، امنیت غذایی در کشور است و مبارزه با ملخ های صحرایی نیز در همین راستا قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۵:۵۹    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل به دلیل دارا بودن مراتع وسیع یکی از مناطق اصلی کانون های تجمع و تخم ریزی انواع ملخ ها است و به همین منظور عملیات کانون کوبی و مبارزه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ماهانه 30 میلیارد تومان به تاسیسات و بخش گردشگری استان خسارت وارد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
شهردار اصفهان گفت: سه برنامه و رویداد مهم شهر اصفهان از جمله برنامه جامع، هفته فرهنگی اصفهان و شنبه های خلاق به دلیل شیوع ویروس کرونا مطابق با شرایط جدید و به صورت مجازی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به شایعات در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی به دلیل رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 104 کیلو و 420 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با رعایت موارد بهداشتی، امکان زیارت اهل قبور در باغ رضوان و سایر آرامستان های شهر اصفهان فراهم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۸    
معاون معدنی وزیر صنعت گفت: در سال گذشته 25 درصد از کل صادرات غیرنفتی کشور به حوزه معدن و صنایع معدنی اختصاص داشته است و در سال 99 نیز قصد داریم 20 تا 25 درصد به ذخایر معدنی کشور اضافه کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی چالش های کسب وکارهای روستایی و عشایری در دوره شیوع کرونا پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
در قرن بیست ویکم وقت منازعه و مجادله و لفاظی و ایجاد سیاست یک بام و دو هوا و سیاست چماق و هویج نیست، دنیا آگاه تر از آن است که اتاق های فکر آمریکایی برای آنها تصمیم بگیرد و رئیس جمهورش عرض اندام کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به پروژه های اولویت دار بخش فضایی کشور در سال 99 گفت: امسال ماهواره مخابراتی ناهید 1 با انجام هماهنگی های لازم با مجری پرتابگر، در مدار زمین قرار می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
صنعت بازی ایران در دوران تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کووید 19 و تعطیلات نوروز رونق ویژه ای گرفت و نگاهی به فروشگاه های آنلاین بازی های ویدئویی به خوبی اسامی بازی های پرطرفدار و پرفروش را پیش روی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
شرایط اقتصادی کشور در سال های اخیر به گونه ای رقم خورده که تمرکز ویژه حاکمیت بر حوزه تولید و اشتغالزایی همچنان تداوم یافته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از 16 آشپزخانه مهدوی به منظور اجرای طرح همسفره با هدف طبخ و توزیع غذا برای خانوارهای نیازمند و محروم در استان دایر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
فرمانده بسیج عشایر استان فارس، با اشاره به فعالیت 52 گروه جهادی عشایری در استان فارس برای مبارزه با کرونا، گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای عشایر کوچ رو به ویروس کووید19 گزارش نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمامی تلاش ها و برنامه ها اعضای ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دستگاه قضایی به سمت و سوی تلاش های عملی و واقعی در جهت تحقق شعارسال خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
برند آنر در ادامه تعهد خود نسبت به عرضه جدیدترین و پیشرفته ترین محصولاتش به بازار ایران، خانواده گوشی های آنر 20 را در کشورمان ارائه کرده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این موضوع را دنبال می کنیم تا در صورت مهار کرونا تا زمان عید فطر، تعطیلات این عید افزایش یابد تا فرصتی برای سفر هموطنان در این ایام فراهم شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تاثیر کاهش قیمت نفت بر نرخ فلزات و مواد پتروشیمی و همچنین صادرات غیرنفتی کشور، گفت: برای کمک به واحدهای تولیدی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از افزایش 30 درصدی به کارگماری کارجویان توسط کاریابی های استان خبر داد و گفت: 22 نیروی ماهر و نیمه ماهر نیز به خارج کشور اعزام شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای داخلی سازی 3 میلیارد دلاری صنایع طی سال جاری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به سهم حدود 10 هزار واحدی استان در طرح اقدام ملی مسکن گفت: با توجه به وضعیت موجود و تعداد مقتاضیان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۶    
درجه داران و افسران نیروی دریایی ارتش با اهدای خون خود به کمک بیماران شتافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۵    
اعلام ساعات کاری شعب بانک آینده از 31 فروردین ماه سال 1399 تا اطلاع ثانوی از ساعت 08:00 تا 14:00 و روز پنج شنبه از ساعت 08:00 تا 12:30 خواهند بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح این سوال که باید از جامعه جهانی پرسیده شود که چرا آمریکا باید چندین آزمایشگاه سطح 4 در منطقه ما و دیگر مناطق جهان داشته باشند که به هیچ نهاد بین المللی و نظارتی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۷    
استاندار خراسان شمالی گفت: موانع توسعه استان نبود منابع مالی نیست بلکه نیروی انسانی که دلسوز مردم نباشد مانع توسعه استان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
هفته سلامت با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل سازمان انتقال خون از آغاز پروژه جمع آوری و ذخیره سازی پلاسمای افراد بهبود یافته از کرونا با هدف کمک به درمان بیماران مبتلا شده، از اول اردیبهشت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۷    
استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی شده تا حداقل 150 هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی برای 3 ماه متوالی برای نیازمندان و اقشار متاثر از کرونا دراستان توزیع شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۵    
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه باید برای اجرای هر بخش تقاطع غیرهمسطح جعفریه انسداد ترافیکی و انتقال ترافیک صورت گیرد این پروژه بیش از هشت ماه زمان لازم دارد تا تکمیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۶:۵۴    
کارشناس هواشناسی گفت: بارش های پراکنده که از چند روز گذشته در آسمان کویر شروع شده است تا امروز (یکشنبه) نیز ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۶:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت سندی منتشر کرد که مطابق آن شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، با گزارش های خود باعث ممانعت از ورود اقلام پزشکی مورد نیاز بیماران ایرانی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۶    
هیأت رزمندگان صدا و سیما محبان فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در پیامی درگذشت همشیره حاج منصور ارضی ذاکر اهل بیت(ع) را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۱:۱۰    
باید از کسانی که به عقده گشایی علیه مجلس یازدهم که هنوز تشکیل نشده است، مشغولند پرسید با تکیه بر کدام شایستگی برتر خود، علیه مجلس یازدهم شمشیر کشیده اید؟!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
پس از آنکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به بیش از 82 هزار نفر رسید، این کشور در میان کشورهای خاورمیانه در صدر تعداد مبتلایان به کرونا قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: پس از مشاهده سرزیر شدن مکرر سد شهید رجایی می توانیم نوید سالی پرآب را به کشاورزان مازندرانی بدهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۴    
رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی، با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: صنعت هتلداری بیشتر از سایر بخش ها و صنایع آسیب دیده و خسارت ها چندین برابر خسارت های اعلام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی 48 ساعت گذشته آزمایش تشخیص کرونا برای 253 نفر دیگر در استان مثبت اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
محمد صلاح ستاره مسلمان لیورپول هزاران تن غذا به شهر زادگاهش در کشور مصر اهدا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
داستان مناجات خوانی یک محله با ابتکار پایگاهی در مراغه با تصویربرداری یوسف دنیامالی و تدوین مصطفی خیرالهی در مرکز متنای فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی تهیه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
بسته ویژه خبری فارس با نگاهی متفاوت به داغ ترین و مهمترین اخبار لرستان در روزهای پایانی فروردین 99 منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۶    
فرماندهی عملیات الحشد الشعبی عراق در محور شمال اعلام کرد که در عملیات النصر 2 علیه عناصر باقی مانده داعش در استان کرکوک، هشت سرکرده تروریست ها کشته و 12 مخفیگاه منهدم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اجبار و تهدید و اینکه پرونده معلم را به دلیل عدم نصب شاد به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری می فرستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
طی هفته جاری جو استان اردبیل در قبل از ظهرها پایدار بوده و آسمان صاف خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری 3 متهم پرونده سرقت های به عنف با تهدید قمه و چاقو و کشف 5 دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۰    
گل زیبای رائول گونزالس ستاره سابق فوتبال اسپانیا در رقابت های بوندس لیگا و در دیدار شالکه مقابل کلن را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
تا روز شنبه سی ام فروردین، در تمام کشورهای جهان 210 کشور درگیر کرونا 2,304,360 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 157,980 نفر جان خود را از دست دادند و 588,048 هزار نفر هم بهبود یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
در حالی که دولت سوریه توان خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور قرار داده، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با کمک مزدوران محلی در حال سرقت نفت سوریه در شرق این کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۱    
دارت باز ایرانی در رقابتهای جهانی کووید 19 به جمع 16 نفر برتر راه پیدا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۸    
نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که رزمندگان یمنی با دفع دو پیشروی وسیع مزدوران سعودی در استان های مأرب و الجوف آنها را متحمل تلفات سنگین جانی و مادی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۵    
وزارت دفاع آمریکا در تصمیمی جهت عدم ابتلای نظامیان خود به ویروس کشنده کرونا، از تداوم عدم مسافرت نظامیان این کشور تا سی ام ژوئن خبر داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۲    
در این نوشته، سعی شده مهم ترین مفاهیم خلق شده یا وضع شده در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی که توسط رهبران حکیم آن آفرینش و پرورش یافته، احصا، تبیین و بررسی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۹    
هافبک پیشین رئال و پاری سن ژرمن لیونل مسی و کریس رونالدو را یک سرو گردن بالاتر از سایر بازیکنان می داند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی قوه قضائیه درخصوص وضعیت تمدید مرخصی زندانیان گفت: رئیس قوه قضاییه، امروز با صدور بخشنامه ای مقرر کرد که برای بررسی وضعیت زندانیان در حال مرخصی و حتی زندانیانی که در زندان هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۴    
مدیر و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز شنبه با حضور در محل باشگاه با اعضای هیات مدیره دیدار کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد مطالبات و پاداش های پرداختی به کی روش ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
دادگاه کیفری در مصر 13 نفر از جمله یک عضو سابق پارلمان و یک فعال فلسطینی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 9.5 میلیون نفر در سامانه شاد خبر داد و گفت: در شرایط فعلی برای برگزاری کنکور در دهه سوم تیر آمادگی داریم و سازمان سنجش می تواند برنامه ریزی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که در شرایط کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده است، روزه گرفتن در ماه رمضان چه حکمی دارد؟ فرموده اند: ترک روزه ماه مبارک رمضان جایز نیست؛ مگر آنکه فرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۴    
شورای اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با حضور برخی از علماء و فعالان اجتماعی اهل سنت استان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۳    
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ سالیانه به طور مخفیانه 180 هزار دلار به دو پسر ترامپ پرداخت کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: عصر امروز سواری 206 با کامیون در سه راهی سبزوار روستای دوقایی برخورد شدیدی داشت که این حادثه یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۱    
فرمانده سپاه زرین دشت گفت: سپاه با تبعیت از دستورمقام معظم رهبری با تشکیل کمیته های مردمی برای یاری رساندن به نیازمندان در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه اقدام نموده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۱    
مهمترین اخبار مربوط به کرونا در روز شنبه سی ام فروردین سال 99 را در این ویدئوی یک دقیقه ای ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۹    
مدیر مرکز پایش و کنترل کیفیت شرکت آبفای استان اصفهان گفت: بدنه ویروس کرونا از چربی تشکیل شده که در معرض ماده گندزدایی که قرار می گیرد، کاملا از بین می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
انفجار شدید در انبار گوگرد در روستای یاسرآباد در شهرستان سنقر و کلیایی باعث خسارات شدید و مرگ دو تن شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۳    
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در استان گیلان ظرفیت های فراوانی وجود دارد، گفت: مشکلات موجود در استان به دلیل سوء مدیریت ها و عدم استفاده از فکر نخبگان است که می توان آن را با خردجمعی و هم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
هشتمین روز از اجرای فاز نخست کمک مومنانه در حالی به انتها می رسد که تعداد دست های مهربان هر روز بیشتر از قبل در سراسر کشور آماده اند تا غبار گرد و خاکی که کرونا به راه انداخت را از چهره مردم بزدایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
رسانه های ایتالیایی از تمدید قرارداد جان لوئیجی بوفون و جورجینیو کیلینی به مدت یک سال دیگر در یوونتوس خبر می دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
ژولیو باپتیستا در چنین روزی در سال 2004 موفق شد در دیدار مقابل سویا 4 گل به ثمر برساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۹    
ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کنندۀ سپاه صاحبالامر(عج) استان قزوین، از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در 700 پایگاه بسیج استان قزوین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با افزوده شدن 17 مبتلای جدید به کرونا در هرمزگان، شمار مبتلایان شناسایی شده قطعی در استان به 433 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت معلمان مدارس غیردولتی که در این تعطیلات حق الزحمه دریافت نکرده و بیمه آنان پرداخت نشده ...