جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 18 مرداد 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 مرداد 1396 روزنامه قانون 2 مرداد 1396 روزنامه قانون 3 مرداد 1396 روزنامه قانون 4 مرداد 1396 روزنامه قانون 5 مرداد 1396 روزنامه قانون 6 مرداد 1396 روزنامه قانون 7 مرداد 1396 روزنامه قانون 8 مرداد 1396 روزنامه قانون 9 مرداد 1396 روزنامه قانون 10 مرداد 1396 روزنامه قانون 11 مرداد 1396 روزنامه قانون 12 مرداد 1396 روزنامه قانون 13 مرداد 1396 روزنامه قانون 14 مرداد 1396 روزنامه قانون 15 مرداد 1396 روزنامه قانون 16 مرداد 1396 روزنامه قانون 17 مرداد 1396 روزنامه قانون 18 مرداد 1396 روزنامه قانون 19 مرداد 1396 روزنامه قانون 20 مرداد 1396 روزنامه قانون 21 مرداد 1396 روزنامه قانون 22 مرداد 1396 روزنامه قانون 23 مرداد 1396 روزنامه قانون 24 مرداد 1396 روزنامه قانون 25 مرداد 1396 روزنامه قانون 26 مرداد 1396 روزنامه قانون 27 مرداد 1396 روزنامه قانون 28 مرداد 1396 روزنامه قانون 29 مرداد 1396 روزنامه قانون 30 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اجرای طرح سرباز نخبه پژوهشی با محوریت قرارگاه مهارت پروری نیروهای مسلح خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۴    
دانش آموزان در پژوهش سرای شهید طاهر اسدنیا، نوک یک مداد گرافیتی را تبدیل به یک منبع نور کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۸    
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2034 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 5 درصد افزایش را نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در اوج تنش ها بین این کشور و کره شمالی، در اظهاراتی، از دستور خود برای نوسازی زرادخانه اتمی و قویتر شدن این کشور سخن گفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۳    
ترکان گفت: اکنون شرایط کشور به گونه ای است که شاید برای ایجاد رونق اقتصادی دولت از مهار تورم کوتاه بیاید و با آزاد گذاشتن آن شرایط را برای رونق در اقتصاد کشور مهیا کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۱    
پیرزن تنها که در خانه ویلایی الهیه ساکن بود پس از حمله مرد نقابدار به کام مرگ فرورفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۷    
مرد افغانستانی 65 ساله متهم است دو سال پیش در جریان اختلاف با همسرش نسبت به وی سوءظن پیدا کرده و با اسید او را در خانه شان در محله مشیریه مصدوم کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۷    
گروه تروریستی داعش لحظاتی پیش با انتشار ویدیوئی ایران را به انجام عملیات تروریستی جدید تهدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۸    
انتخاب و ثبت کد رشته محل های داوطلبان آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و مؤسسات عالی آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۵۸    
گروهی از دانشجویان هلندی با استفاده از رزین چغندر قند خودرویی قابل تجزیه زیستی ساخته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۴۳    
یک شرکت کانادایی از تولید یک بسته رباتیک خبر داده که با بستن آن به بخش های مختلف بدن معلولان می توان تحرک آنها را با صدور فرامین صوتی ممکن کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۲۸    
محققان جانوری به نام قاصدک آب های عمیق را در عمق 2530 متری اقیانوس آرام مشاهده کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۱۳    
یکی از فرودگاه های توکیو مشغول آزمایش صندلی چرخ دار خودرانی است که با فناوری شناسایی تصویر می تواند موانع مسیر را ردیابی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۵۸    
محققان سیستم نیرو محرکه جدیدی ساخته اند که با تبدیل یک قاشق آب به بخار، ماهواره های کوچک را در فضا حرکت می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۴۹    
هفته گذشته و با اجرای فاز اول دولت الکترونیک، در یک روز رکورد مراجعه به مرکز ملی تبادل اطلاعات شکست و 49 میلیون رکورد دریافت خدمات به ثبت رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۲۷    
دانشمند ایرانی و استاد دانشگاه هاروارد با همکاری جمعی از محققان بین المللی توانسته اند مدلی سه بعدی از کبد بسازند و فرایند ارسال دارو در آن را تقلید کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۳    
محققان به طور اتفاقی قبرستانی از دایناسورها را در سیبری کشف کرده اند که قدمت برخی از استخوان های آن به 100 تا 120 میلیون سال قبل می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۸    
نخست وزیر عراق به دنبال اعلام اداره هواشناسی این کشور در خصوص افزایش دمای هوا ، روز پنجشنبه (فردا) را تعطیل اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۹    
سفارت ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه ایران در فیلم نشان داده شده از تلویزیون این کشور بیانیه مطبوعاتی صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
یک منبع آگاه در گفت وگو با افکار از احضار دو مقام عالیرتبه در اتاق اصناف ایران و تودیع وثیقه چند صد میلیارد تومانی برای آزادی آنها بر سر پروژه صندوق های فروشگاهی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
یک عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه کار ساماندهی تعاونی های غیر مجاز تا پایان شهریور به اتمام می رسد، گفت که طبق گزارش بانک مرکزی 98 درصد سپرده گذاران کاسپین تعیین تکلیف شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
رئیس سازمان زندان ها از منتفی شدن فروش زندان اوین به شهرداری تهران خبر داد و گفت: به رغم تعیین کارشناس، شهرداری تهران رغبتی برای خرید زندان اوین نداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
وزیر پیشنهادی بهداشت در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی برنامه های آتی وزارت بهداشت را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از غرق شدن 5 نفر از اعضای یک خانواده در محمودآباد خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
معاون اول دولت دوازدهم در مورد جایگاه صالحی امیری در کابینه دوازدهم عنوان کرد: رییس جمهور با وی مذاکره کرده و با نظر آقای صالحی امیری در سمت مورد نظر در کابینه حضور خواهند یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
روز گذشته متن صورتجلسه شورای معاونین سازمان تامین اجتماعی با عنوان اقدام توهین آمیز سازمان تامین اجتماعی برای اخذ رای اعتماد ربیعی در مجلس در فضای مجازی منتشر و چند رسانه آن را سندی برای خرید رای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۱    
دولت واشنگتن در آخرین اقدام خود علیه ونزوئلا، هشت مقام این کشور را تحریم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۸    
ماکت موگرینی درخیابان کریم خان شیراز جهت گرفتن عکس سلفی اقشارکم درآمد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۳    
خبر تقدیم لیست اسامی وزرای پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی و جزییات این پیشنهاد مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۰    
رییس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی جمهوری سنگاپور را به رییس جمهور و مردم سنگاپور تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۷    
طی یک حادثه تیراندازی در شیکاگوی آمریکا دست کم 1 نفر کشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۴    
دبیر هیات نظارت تهران هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از انتخاب دکتر علی اصغر پیوندی به عنوان رئیس نظام پزشکی تهران خبر داد و لیست نمایندگان هیات مدیره نظام پزشکی تهران را برای حضور در مجمع ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۱    
وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد با حضور مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ها در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان ها، نقش بانوان در فعالیت های اقتصادی تقویت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۸    
هیئت دولت اوکراین امروز(چهارشنبه) توافقنامه همکاری با روسیه را در زمینه تولید و صادرات مشترک تسلیحات نظامی به کشور ثالت لغو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۸    
وزیر دفاع آمریکا به موضع گیری اخیر کره شمالی مبنی بر برنامه ریزی برای حمله به پایگاه آمریکایی در گوام واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وضعیت باثباتی در مناطق کاهش تنش در سوریه بر اساس دیدگاه های تمامی طرف های درگیر برقرار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
یک منبع فلسطینی اعلام کرد، نیروهای امنیتی وابسته به محمود عباس چهار خبرنگار فلسطینی را به بهانه فاش کردن اخبار مهم برای دشمن بازداشت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۷    
یک منبع آگاه گفت، عوامل پلیس فدرال آمریکا حدود یک ماه پیش بدون اطلاع قبلی برای بازرسی وارد یکی از منازل رئیس سابق کمپین دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۹    
رویترز اعلام کرد با اعلام دو کشور امارات و بحرین برای باز کردن مسیرهای پروازی، شرکت هواپیمایی قطر نزدیک ترین و به صرفه ترین مسیر را بررسی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانهای خنک شمالی در ساعتهای آتی خبرداد و گفت: جریانهای خنک شمالی که از فردا وارد کشور خواهد شد موجب بارش باران و رگبار در هفت استان کشور خواهد شد و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با من برای حضور در دولت دوازدهم صحبت نشده است، اما در کسوت یک استاد دانشگاه حقوق مردم را پیگیری می کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: میزان ازدواج در استان تهران در سال گذشته (1395) نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 6،8 درصد و طلاق 8،7 درصد رشد داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۳    
مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: میزان خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان کردستان از مرز 285 هزار تن گذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۳    
وزیر پیشنهادی اطلاعات امروز با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی برنامه ها و مواضع خود را بیان کرد.در عین حال مطالب مهمی را درباره برخی عملکردها ارائه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۳    
یک دیپلمات سابق کشورمان، در مورد ادعای آمریکایی ها مبنی بر بازدید از سایت های نظامی ایران ، گفت: این یک بهانه تراشی است و چنین موضوعی در برجام پیش بینی نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۰    
روزنامه روسی پراودا نوشت: روسیه برای میانجیگری بین ایران و عربستان سعودی به منظور پایان دادن به اختلافات کنونی از جمله برگزاری نشست مقام های دو کشور در مسکو اعلام آمادگی کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
ژان لاکوتور، روزنامه نگار برجسته ی فرانسوی، می گفت خبرنگار انسانی است آزاد و مسؤول که باید منتهای کوشش خود را برای روشن کردن ذهن معاصرانش درباره ی رویدادهای عالم بکند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۵    
رسانه های خارجی از روز گذشته و همزمان با معرفی وزرای جدید کابینه دوازدهم به بازتاب و بررسی و تحلیل وزرای دولت دوازدهم پرداختند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۳    
با تلاش نیروهای آتش نشانی کارگر جوانی که به عمق چاه سقوط کرده بود و به شدت از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده بود نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۱    
دونالد ترامپ که بیش از 34 میلیون فالوئر در توئیتر دارد بخشی از اطلاعات نظامی و محرمانه آمریکا را در بازنشر توییتر خود فاش کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۱    
همایون یوسفی عضو فراکسیون امید و نماینده سلفی بگیر با موگرینی، گفت: هیچ تقاضایی برای گرفتن عکس وجود نداشت. این یک عکس همچون صد ها عکسی بود که روز تحلیف گرفته شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۴۲    
افراد مسلح ناشناس یکی از نزدیکان رئیس جمهور فراری یمن را ترور کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۴    
شورای نگهبان دخالت می کند که چه کسی کاندیدا شود چه کسی نشود. مثلا در انتخابات مجلس شورای اسلامی 5000 نفر احراز صلاحیت نشدند که این دخالت های شورای نگهبان مشکلاتی را درست کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۱    
کنسرت آواز پارسی حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری شهریورماه امسال برای سومین بار تمدید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگزین خود توصیه کرد که محیط فرهنگ را در آرامش نگه دارد و میان نهادهای مختلف فرهنگی انسجام ایجاد کند و براساس برنامه حرکت نماید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
پرونده ثبت ملی خانه ابتهاج در استان گیلان، تحویل شورای ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده و کارشناسان در حال فراهم کردن زمینه ثبت ملی این خانه با ارزش هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
بیست و پنجمین نشست صمیمانه هنرمندان به مناسبت زادروز مهرانه مهین ترابی در قالب برنامه تولد ماه برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدگاه ها و اهداف خود را برای اداره این وزارتخانه ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: قرار است کمیته ای کشوری ویژه مراکز ماده 16 ترک اعتیاد به زودی تشکیل شود تا علاوه بر کار نظارتی و تخصصی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
رییس سازمان زندان ها به انتقال زندان ها به خارج از شهرها اشاره کرد و گفت: 10 سال از تصویب این قانون می گذرد اما چون تمهیدات لازم پیش بینی نشده، این قانون هنوز اجرایی نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
اگر تا 2 ماه دیگر لایحه جامع رسانه به مجلس نرسد طرح خودمان را به جریان می اندازیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
وعده رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، در مورد گشودن آتش و خشم بر روی کره شمالی در صورت ادامه یافتن تهدید های این کشور علیه آمریکا، موجب شده تا بازارهای جهانی سهام در روز چهارشنبه کاهش پیدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۷    
فرشاد مومنی همواره یکی از منتقدان سیاست های تعدیل اقتصادی بوده است. به همین دلیل همیشه از سوی برخی از اقتصاددانان نئولیبرال مورد حمله قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی امروز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص نام بردن از وی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: امروز پس از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت زده شدم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۸    
الهام امین زاده درحالی با دولت خداحافظی کرد که طی 4 سالی کارنامه نسبتا قابل قبولی از خود برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: هیئتی در قانون پیش بینی شده که قراردادها و مذاکرات وزارت نفت را قبل از امضای قرارداد بررسی می کند، این هیئت پرونده را مطالعه کرده و گفته اشکالی در این قرارداد وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۴    
ماجرای اشتغالزایی برای اقوام به اینجا ختم نمی شود چرا که اگر درپورتال وزارت کشور جست وجو کنید می بینید وزیر، دستیار ویژه ای برای خود در نظر گرفته است و از قضای روزگار آن دستیار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۵    
با تصمیم جدید دولت قطر، شهروندان 80 کشور جهان از این پس برای ورود به این کشور نیازی به دریافت روادید نخواهند داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۹    
تغییرات ظرفیت پذیرش دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نسبت به سال گذشته نشان می دهد ظرفیت پذیرش در گروه های ریاضی و تجربی کاهش یافته و ظرفیت گروه علوم انسانی افزایش داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۳    
زن جوان وقتی از خیانت همسرش با خبرشد در جریان مشاجره شدید ودرگیری خونین او را با چاقوی آشپزخانه کشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۴    
آدام همتی، نوه سعید راد با قراردادی رسما به پرسپولیس پیوست و شاگرد برانکو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۴    
وزیر ارتباطات گفت: تعرفه های جدید از هر لحاظ قیمت را برای کاربران کاهش می داد اما به دلیل اعتراض کاربران مصوبه نرخ های جدید اینترنت را متوقف کردم تا دوباره بررسی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۸    
با توجه به برنامه ها و سوابق امیر حاتمی، این امید وجود دارد که وزارت دفاع در حوزه های مختلف در دولت دوازدهم جان تازه ای بگیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۸    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل از گران شدن پژوهای 206 و 207 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۵    
در این مطلب نحوه تهیه معجونی آموزش داده شده که در درمان پوکی استخوان بسیار نافع و کارآمد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
سردار ساجدی نیا پس از 90 ماه حضور در راس ریاست پلیس پایتخت به معاونت عملیات ناجا رفت و امروز طی مراسمی از خدمات وی تقدیر و سردار رحیمی به عنوان رییس جدید پلیس پایتخت معرفی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 2 تا 6 درجه ای دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور طی روزهای آینده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۸    
هیات مدیره پرسپولیس امروز چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در جریان این نشست، جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیأت مدیره ابقا شد و علی اکبر طاهری به عنوان مدیر عامل منصوب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
دادستان کل کشور گفت: به دنبال بستن فضای مجازی نیستیم و معتقد هستم باید ساماندهی شود و دولت باید تلاش کند شبکه اجتماعی ملی را راه اندازی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۲    
تلاش مجاهدانه خبرنگاران صدای اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهان رساند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۹    
در حال حاضر ساختارهای قدیمی و تا اندازه ای فرسوده کشور با این نیاز همخوان نیست. نظام های بانکی، مالیاتی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
گروه داعش 27 تن از شهروندان عراقی در استان کرکوک را اعدام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
جهانگیری گفت: شخصی که برای وزارت علوم انتخاب شد در لحظات آخر انصراف داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۴    
مشاور اجرایی رییس مرکز پزشکی حج وزیارت گفت: برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات پزشکی به زائران، 94 درمانگاه اقماری در شهرهای مدینه و مکه راه اندازی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۱    
وزیر بهداشت درباره مهم ترین برنامه هایش در دولت دوازدهم گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها بحث پایداری منابع حوزه سلامت و رفع اشکالاتی است که گاهی باعث گرفتاری ما و شرکایمان می شود و امیدواریم در 100 روز ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۴    
الهه کولایی با اشاره به اینکه نظام مدیریت شهری امروز نیاز به بازنگری جدی دارد، گفت: در حال حاضر زنان و جوانان شایسته راهی برای ورود به عرصه مدیریت شهری ندارند و شهر نمی تواند به صورت جزیره اداره شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۸    
امید علی پارسا در نشست خبری مرکز آمار ایران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، بیان کرد: مرکز آمار ایران قویا به دنبال ایجاد نظام آماری ثبتی مبنا است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۸    
با توجه به اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی ساده ( بدون بسته بندی) به 13هزار و 500 تومان رسیده است، دولت به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت این محصول اجازه واردات این ماده خوراکی را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۵    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی روزهای چهارشنبه 18 تا شنبه 21 مرداد ماه را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۲    
حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استان گفت:دادستان بجنورد در جریان صلح و سازش یک نزاع محلی ،از سوی فردی که سابقه شرارت داشت،مجروح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۶    
پلیس فرانسه اعلام کرد که یک فرد ناشناس با خودرو گروهی از نیروهای گشتی ارتش فرانسه را در شمال پاریس زیر گرفته که در این اقدام شش نظامی زخمی شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند انتخاب رشته داوطلبان مجاز انتخاب رشته در آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به تداوم واردات گوشت از کشورهای آسیای میانه، گفت: در صورت ادامه واردات برای تامین دام مورد نیاز در عید قربان مشکلی نخواهیم داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۷    
پنج نفر از مدافعان حرم ایرانی در روزهای اخیر در سوریه به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۴    
انتصاب شهیندخت مولاوردی به عنوان دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به جای الهام امین زاده که 4 سال روی این موضوع کار کرده است جای تأمل دارد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۹    
نطق نمایندگان در جلسه علنی امروز با محوریت کابینه دوازدهم و مراسم تحلیف همراه شد. یکی از نماینده ها برای حل حاشیه به وجود آمده در مورد دعوت نشدن مولوی عبدالحمید به مراسم تحلیف، پیشنهادی مطرح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: درباره دستگیری مجری معروف اطلاعی ندارم، برای متهم اصلی پرونده قتل بنیا ، ;کیفرخواست قتل عمد صادر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۷    
کاندیدای شهرداری تهران گفت: حقوق و مطالبات مردم، مردم گرایی و مردم محوری باید در سیاست ها اعمال شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۷    
عضو منتخب شورای شهر تهران نگاه اعضای این شورا به برنامه نجفی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ایشان برنامه کارشناسی و دقیقی ارائه کرد.
  • ۱