چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 10 مهر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 مهر 1397 روزنامه قانون 2 مهر 1397 روزنامه قانون 3 مهر 1397 روزنامه قانون 4 مهر 1397 روزنامه قانون 5 مهر 1397 روزنامه قانون 6 مهر 1397 روزنامه قانون 7 مهر 1397 روزنامه قانون 8 مهر 1397 روزنامه قانون 9 مهر 1397 روزنامه قانون 10 مهر 1397 روزنامه قانون 11 مهر 1397 روزنامه قانون 12 مهر 1397 روزنامه قانون 13 مهر 1397 روزنامه قانون 14 مهر 1397 روزنامه قانون 15 مهر 1397 روزنامه قانون 16 مهر 1397 روزنامه قانون 17 مهر 1397 روزنامه قانون 18 مهر 1397 روزنامه قانون 19 مهر 1397 روزنامه قانون 20 مهر 1397 روزنامه قانون 21 مهر 1397 روزنامه قانون 22 مهر 1397 روزنامه قانون 23 مهر 1397 روزنامه قانون 24 مهر 1397 روزنامه قانون 25 مهر 1397 روزنامه قانون 26 مهر 1397 روزنامه قانون 27 مهر 1397 روزنامه قانون 28 مهر 1397 روزنامه قانون 29 مهر 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۰    
برهم صالح، رییس جمهوری جدید عراق، عادل عبدالمهدی را مامور تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۲    
پس از ارائه جدیدترین نقاشی های نتانیاهو که آن ها را در مجمع عمومی سازمان ملل به معرض نمایش گذاشت، پروژه ایران هراسی در یک موقعیت خنده دار قرار گرفت.....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
دو مقام مسئول با تکذیب کاهش 25 درصدی تولید شیرخام در کشور از آزاد شدن واردات شیر خشک، کره و کاهش تعرفه واردات محصولات لبنی و شیرخشک انتقاد کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فلسفه شکل گیری نمایشگاه ایپاس در حقیقت این بود که پلیس بتواند از امکاناتی که در کشور به دست متخصصان داخلی تولید می شود، استفاده کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۱    
سه تن از وزرای دولت فرانسه، در اقدامی مشکوک، بیانیه ای را علیه کشورمان منتشر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۶    
با رجیستری گوشی ها اقدامی را انجام دادند که بر اساس آن هزار میلیارد تومان به نفع دولت تمام شده است. از سوی دیگر رجیستری باعث شد تا تعداد زیادی از گوشی های قاچاق از رده خارج شوند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۱    
آقای ولایتی!برای برون رفت از مشکلات موجود به ارائه راه حل ها برسید که مردم هم از آن استقبال کنند آیا فکر کرده اید که در نهایت این مردم هستند که می توانند معادلات و متغیرها را تغییر بدهند؟!
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۱    
چرا مسئولان مربوطه برای کاهش قیمت های گوشی در بازار اقدامی انجام نمی دهند؟ چرا گوشی هایی که در گمرک گیرافتاده اند، کسی آزاد نمی کند تا التهاب این وسیله مصرفی کاهش پیدا کند؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۶    
آذربایجان غربی با حدود 252 کیلومتر مرز مشترک به همراه سهم 55 درصدی از صادرات کالاهای غیرنفتی به کشور عراق، نقش مهمی در توسعه تجارت خارجی در کشور و منطقه بر عهده دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۰    
مهاجم استقلال تهران پس از مدت ها در ترکیب آبی ها قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه خواهان واقع بینی مقامات فرانسوی در قبال ایران هستیم، گفت: نسبت به دست های شومی که درصدد تخریب روابط دوکشور و دیگر کشورهای موثر اروپایی هستند، هشدار می دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رییس مرکز جذب وزارت علوم از اتمام مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تا ساعت 24 امشب سه شنبه دهم مهر ماه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۰    
دبیر اتحادیه طلا و جواهر از افزایش عرضه سکه و طلای آب شده از سوی مردم در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته سکه های دپو شده به بازار سرازیر شده است اما خرید بسیار کم انجام می شود و مشتری ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۵    
استاد زلزله شناسی مهندسی پژوهشگاه بین المللی زلزله می گوید: بر اساس آمار رخداد زلزله ها، پس از زمین لرزه 7 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که نوبخت قول داد بودجه امسال به موقع ارائه شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۵    
نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشک های سپاه به مقر تروریست های تکفیری در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خواستار آن شد تا مسئولان فکری به حال دوره میانسالی و کهنسالی دهه شصتی ها کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۰    
نایب رییس انجمن انبوه سازان با بیان اینکه سالانه باید یک میلیون واحد مسکونی تولید شود اما در حال حاضر تولید بین 200 تا 300 هزار واحد است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران از تداوم اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت خبر داد و گفت: هدف گذاری اصلی نفت از اجرای این طرح ، اشتغال زایی و ایجاد رونق در کسب وکار شرکت های داخلی است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
بانک مرکزی از تمام بانک های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
بازار ارز و صرافی ها در شهرهای بزرگ از ظهر دیروز در حالی شاهد هجوم مردم برای فروش ارزهای خانگی بوده که نمی توان نقش بانک مرکزی را به عنوان بازارساز نادیده گرفت
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۰    
قیمت گوشی های تلفن همراه که به دنبال بالارفتن نرخ ارز افزایش یافته بود اکنون به گفته رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، با سراشیبی نرخ دلار، روندی کاهشی به خود گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۵    
بانک ملی نرخ خرید لحظه ای این بانک را 11 هزار تومان اعلام کرد که وابسته به نرخ بازار آزاد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 880 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی شش ماهه گذشته سال جاری خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۵    
شمار گردشگران ایرانی در ترکیه که در ابتدای سال جاری میلادی در رتبه نخست قرار داشت، حالا و بر اساس آمارهای جدید، به رتبه چهارم نزول یافته است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تأکید بر حفظ حقوق عابران پیاده در پروژه های شهری، به مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک دستور داد از ساخت پل های ساده و غیرمکانیزه جلوگیری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۵    
دولت کانادا فعالیت یک خیریه اسلامی را به ظن پرداخت 136 هزار دلار به گروهی مرتبط با شبه نظامیان مسلح در منطقه مورد مناقشه کشمیر، به حالت تعلیق در آورده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری فرانسه از تصمیم دولت این کشور برای مسدود کردن دارایی های وزارت اطلاعات ایران در این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
بازار ارز امروز (تا ساعت 12) نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دید افقی ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم در برخی شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: این پدیده تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی می گوید کسانی که صدای کارگران را نمی شوند، مشکلات جامعه کارگری را لمس نکرده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهارات برخی مبنی بر قناعت و خوردن نان خشک گفت: این حرف ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم درشرایط سختی هستند و ساده زیستی و مقاومت می ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۰    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در شهریورماه حدود هزار و 980 زمین لرزه را ثبت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار است وزیر کشور گزارش جامعی درباره علت حادثه تروریستی اهواز جمع آوری کند و سپس به مجلس ارائه دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۰    
به دنبال کاهش نرخ دلار در بازار، قیمت گوشی های تلفن همراه از صبح امروز با نوسان روبرو شده است و شواهد نشان می دهد که قیمتها رو به کاهش است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور از اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز قدردانی کرده و از ورود دیرهنگام دولت به مدیریت این بازار انتقاد کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۵    
معاون سابق وزیر امور خارجه گفت: 30 تا 40 درصد تعاملات اقتصادی ایران با 15 کشور همسایه است که قطعا مناسب نیست و درصد پایینی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با اعلام این خبر که تعداد سی هزار نفر از زنان سرپرست خانوار از تسهیلات وام بهره مند شده اند به تشریح جزئیات بسته حمایتی دولت برای ارائه به این قشر پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس مجلس گفت:قیمت دلار همانند فنری بود که به یکباره کشیده اما دوباره جمع شد و اگر دولت ریال به بازار تزریق نکند، روند کاهشی دلار ادامه می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۰    
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی گفت: بنا نیست که فعالیت دفاعی و تنبیهی علیه تروریست ها متوقف شود. آنها بایستی همیشه در انتظار حملات کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رییس شورای شهر تهران گفت: نامه ام به مقام معظم رهبری درخصوص چالش های شهر تهران بود اما به اشتباه مطرح شد و گفته شد تقاضای کمک دو میلیاردی کرده ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۰    
80 درصد از مسئولیتِ موفقیتِ اولیه افراد، بر دوش جامعه است؛ در واقع جامعه می تواند فرد را بسازد، همان طور که می تواند کاری کند که او منزوی بماند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهوری در مراسم بهره برداری همزمان هزار و 700 مدرسه در سراسر کشور گفت: سیستان و بلوچستان استان مرزداران شایسته کشور است که با شرایط سخت طبیعی در نبرد هستند .
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری برخی از مخلان اقتصادی را تشریح کرده و از شناسایی و احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری آنلاین سکه و ارز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
وزیر امور خارجه ایران درباره آینده روابط تهران و واشنگتن گفت: ما در دنیای احتمالات زندگی می کنیم و هیچ چیز غیرممکن نیست اما برای داشتن روابط شما باید مبنایی داشته باشید که از قبل ساخته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس، با اشاره به مسئولیت وزارت کشور برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی، گفت: برای این منظور، با ستاد ویژه اربعین تشکیل جلسه خواهیم داد.