جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 15 مهر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 مهر 1397 روزنامه قانون 2 مهر 1397 روزنامه قانون 3 مهر 1397 روزنامه قانون 4 مهر 1397 روزنامه قانون 5 مهر 1397 روزنامه قانون 6 مهر 1397 روزنامه قانون 7 مهر 1397 روزنامه قانون 8 مهر 1397 روزنامه قانون 9 مهر 1397 روزنامه قانون 10 مهر 1397 روزنامه قانون 11 مهر 1397 روزنامه قانون 12 مهر 1397 روزنامه قانون 13 مهر 1397 روزنامه قانون 14 مهر 1397 روزنامه قانون 15 مهر 1397 روزنامه قانون 16 مهر 1397 روزنامه قانون 17 مهر 1397 روزنامه قانون 18 مهر 1397 روزنامه قانون 19 مهر 1397 روزنامه قانون 20 مهر 1397 روزنامه قانون 21 مهر 1397 روزنامه قانون 22 مهر 1397 روزنامه قانون 23 مهر 1397 روزنامه قانون 24 مهر 1397 روزنامه قانون 25 مهر 1397 روزنامه قانون 26 مهر 1397 روزنامه قانون 27 مهر 1397 روزنامه قانون 28 مهر 1397 روزنامه قانون 29 مهر 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده موسوم به 1128 کانتینر کالای قاچاق، متهمین در مجموع به تحمل 5 سال و نیم حبس تعزیری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۹    
گر کاهش نرخ ارز تا دی ماه امسال تداوم داشته باشد و تثبیت شود، در بهمن ماه شاهد شکستن حباب قیمت تا حدود 25 درصد در برخی مناطق خواهیم بود اما اگر نرخ ارز نوسان داشته باشد تاثیر بسزایی در بازار مسکن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم. درها باز است، مشروط بر اینکه، چنین دیداری قابل اطمینان باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۳    
میلان با درخشش ایگواین توانست برابر کیه وو در هفته هشتم رقابت های سری A به پیروزی دست پیدا کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۵    
مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی امشب پایان می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 63 نفر از ابتدای شهریور تاکنون به دلیل مصرف الکل تقلبی فوت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
نوسانات شدید بازار سکه و ارز در چند هفته گذشته از یک سو باعث بالا کشیدن قیمت مسکن و از سوی دیگر باعث کاهش جذابیت و افزایش نا اطمینانی و ریسک در این بازارها برای نقدینگی در دست مردم و زمینه افزایش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۰    
بانک مرکزی از ادامه روند کاهشی نرخ ارز خدماتی خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۰    
نشست اطفال از منظر حقوق کیفری در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۵    
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در پژوهشگاه نفت و با حضور 10 بازیکن برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
وضعیت بازار ارز تا ظهر امروز روند کاهشی را دنبال کرد و قیمت خرید دلار تا 11 هزار و 600 تومان و نرخ فروش آن تا 12 هزار و 500 تومان بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
همسر متهم اصلی پرونده سکه ثامن که در فرودگاه تبریز دستگیر شد، به منظور استرداد اموال مردم و سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی تحویل داده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
نیازهای انسان سبب شده است تا در جوامع مختلف، مردم محل هایی را به نام بازار ایجاد کنند. بازار مکانی عمومی است که در آن خریداران و فروشندگان معاملات خود را مستقیماً یا از طریق واسطه ها انجام می دهند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
ثبت نام سه آزمون "سراسری"، "کارشناسی ارشد" و "دکتری" سال 98 به ترتیب از 24 بهمن،16 آذر و 6 آذر ماه جاری آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آخرین وضعیت طرح تعطیلات زمستانی و سهم گردشگری از عوارض خروجی را توضیح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها و استانداری مازندران و گیلان در برابر این بارش غافلگیر شدند و آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با بارندگی اخیر را نداشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۰    
ورامین- 74درصد زوج های دارای اختلاف در شرق استان تهران طی 6 ماه ابتدایی سال با مراجعه به واحد مشاوره مصالحه کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۰    
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی موفق شدند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با یک تن و هفتاد و پنج کیلوگرم هروئین را متلاشی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آخوندی در حالی در جلسه بررسی استیضاح حضور نیافت که برای بررسی وضعیت راه های کشور به جلسه کمیسیون امنیت ملی رفته بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۰    
ناصر سراج در پیامی به قاضی عزت توفیق جعفر انتصاب او به عنوان ریاست کمیسیون درستکاری(النزاهه) جمهوری عراق را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۵    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از ادامه بررسی طرح جامع قانون انتخابات و حدف برخی از مواد آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۵    
توپچی های لندن موفق شدند در ادامه نتایج خوب خود رقیب همشهری را شکست دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۴    
همسر رئیس جمهور آمریکا در سفر به آفریقا کلاهی بر سر گذاشت که ظاهرا از پیشینه آن اطلاعی نداشت. ملانیا ترامپ به دلیل بر سرگذاشتن نوع خاصی از کلاه در جریان سفرش به کنیا مورد حمله منتقدان قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
وقتی ما مساله ای را هشدار می دهیم متهم به تشویش اذهان عمومی می شویم. ما بارها متذکر شدیم در دولت نهم و دهم فساد آشکار وجود داشت اما در دولت کنونی برخی ها به دنبال کاسبی هستند و نتیجه هر دو دولت برای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹    
انفجاری که ظهر امروز یکشنبه صدای آن در بخش هایی از شهر آمل شنیده شد، به گفته شاهدان عینی بر اثر انداختن ترقه یا نارنجک دست ساز در اطراف سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر رخ داد و به تعدادی خودروی پارک ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
در تشریح لوایح چهارگانه ای که به آن ها اشاره شدباید بگویم که از این چهار لایحه دو لایحه مربوط به اصلاح قوانین داخلی کشور است و دو لایحه دیگر نیز در رابطه با اصلاح قوانین خارجی هستند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
حقوق مجلس در کل حدود هفت میلیون تومان است که در صورت بیشتر بودن حقوق فرد در وزارتخانه، این حقوق از سوی مجلس قطع می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه درپی آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹    
هر روز تعداد گدایان این شهر بیشتر می شود و انفعال مسئولان همچون همیشه مردم را در این مورد هم ناامید کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
جلسات استماع رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری در پی مسدود شدن دارایی های بانک مرکزی در آمریکا از روز دوشنبه آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تصویب لایحه الحاق به CFT، گفت: هنوز اعلام نظر زود است و فعلا تا زمانی که به شورای نگهبان نیاید هیچ نظری ندارم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه توافق کرده با پوتین برای هماهنگی های امنیتی میان ارتش های رژیم متبوعش و روسیه دیدار کند، گفت: برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه تلاش می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک از کاهش 25 درصدی قیمت مسکن در بهمن ماه امسال در صورت تثبیت نرخ ارز خبر داد و گفت: معاملات مسکن در شهریورماه امسال 45 درصد کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۴    
رئیس اورژانس تهران از افزایش 35 درصدی ماموریت هایشان در سال جاری خبر داد و در عین حال توضیحاتی درباره نحوه حفظ امنیت نیروهای اورژانس ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۹    
مشاوره های قبل از ازدواج باعث می شود افراد از نظر ذهنی، روحی، فکری، جنسی و روانی زندگی پر معنا و مفهومی آغاز کنند و شناخت درستی نسبت به خود و شریک آینده زندگیشان داشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را در مورد امریه سربازی ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۹    
سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در 14 استان کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم با تصویب طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان، سرمایه و نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت حوزه پیش فروش ساختمان و تولید مسکن سوق داده خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
دقایقی پیش انفجاری مهیب در آمل و در مقابل سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهرستان به وقوع پیوست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم جنگ اقتصادی دشمن با دست و تدبیر همین دولتمردان پشت سر گذاشته شود و پیروز میدان شویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهور به وزرای کشور و بهداشت دستور بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان شمال کشور داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: دود ناشی از سوختن تالاب هورالعظیم ، آلودگی هوا در شهرستان آبادان را در روز یکشنبه به 6 برابر حد مجاز رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان حج و زیارت، از آغاز صدور روادید برای زائران اربعین حسینی از امروز پانزدهم مهر ماه در سراسر کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
فرماندار منوجان گفت: دختربچه ای در این شهرستان براثر بی احتیاطی والدین در دیگ حلیم افتاد و جان باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۴    
یک حقوقدان تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۹    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: نوسان نرخ ارز سبب رشد صادرات بی رویه و در نهایت افزایش قیمت برخی محصولات همچون گوجه فرنگی و سیب زمینی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: فهرست 25 قلم کالای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی مقداری تغییر کرده و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت برخی اقلام را در فهرست خود گنجانده و به روز کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۹    
قانون - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد داد که معبر یا مکانی به نام مرحوم دکتر کیوان مزدا - جراح ستون فقرات - نامگذاری شود. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۴    
بهروز مرادی مربی تیم ملی شطرنج نابینایان در ارزیابی نتایج دور نخست رقابت های شطرنج بازی های آسیایی گفت: نتایج قابل قبول بود و امیدوارم بتوانیم چهار مدال برای کاروان ایران به ارمغان اوریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نرخ پرواز هوایی اربعین باید از سوی ایرلاین ها حدود یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
همسر رئیس جمهوری سوریه دو ماه بعد از اعلام ابتلایش به بیماری سرطان سینه با ظاهری کاملا متفاوت در برابر چشم رسانه ها ظاهر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۴    
برجام توانست سیاست های آمریکا را در دنیا منزوی کند، برجام توانست حقانیت مردم ایران را به مردم دنیا نشان دهد، برجام توانست رژیم جنایتکار صهیونیستی و نتانیاهو را در دنیا رسوا کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۴    
گمرک ایران با همکاری واجا و ماموران گمرک بازرگان موفق به شناسایی رصد و کشف میزان 1100 کیلو گرم هروئین شدند. این محموله بزرگترین و مهمترین کشف سالهای اخیر است که شناسایی و توقیف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: حتما قیمت ارز به یک نرخ واقعی متعادلی خواهد رسید که خیلی کمتر از نرخ هایی است که در موردش لفظ رد و بدل می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: اگر مبادلات مادی خارج از CFT انجام شود، باید بپذیریم که بابک زنجانی های جدیدی ایجاد شود و پول کشور را به حراج بگذاریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت با الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT موافقت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۴    
مراسم قسامه برای اثبات قتل فردی به دست برادرش با حضور 50 نفر از بستگان همسر مقتول برای صدور رای قصاص برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۹    
در شبی که تیم فوتبال پرسپولیس توانست نیمی از راه فینال لیگ قهرمانان آسیا را طی کند، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به مقام قهرمانی باشگاه های آسیا رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
مادر صدیقه دانش آموزی که در حادثه داراب دستش از بازو قطع شد، درباره وضعیت دخترش اینطور می گوید: بیش از یک سال است که از این حادثه می گذرد و باید تا الان دست متحرک برای صدیقه آماده می شد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مشاور رئیس جمهور مطرح کرد: باید همه جریان ها و سلایق سیاسی کشور و حتی آنهایی که در انتخابات به روحانی رای ندادند در کنار روحانی و رهبری بایستند تا یکپارچگی کشور حفظ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۹    
زریبار یا زریوار این پهنه آبی زیبا که مردمان شهر از زلالیت و شفافیت این دریاچه در چند دهه گذشته سخن می گویند و با حلاوت کلام، دفتر خاطرات را ورق می زنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۳    
سه بازارچه مرزی برای کردستان درنظر گرفته شده؛ یکی در شهرستان مریوان، دوم در شهرستان سروآباد و سوم در شهرستان بانه...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل همزمان با نشست سالانه مجمع عمومی به پیشنهاد رییس جمهور آمریکا با هدف تقابل با ایران برگزارشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
قانون گذار دراصل 9 قانون اساسی تاکید کرده که هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و ... درواقع آزادی های مشروع را هرچند با وضع قوانین و مقررات از افراد سلب کند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در آستانه فصل سرد سال، ضمن اشاره بر رصد دقیق بیماری آنفلوآنزا در کشور، بر لزوم اقدام گروه های پرخطر بر انجام واکسیناسیون علیه این بیماری تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: دریاچه ارومیه قابلیت احیا را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۵    
بارش باران در نوار شمالی کشور به شکل ضعیف تری ادامه می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۰    
مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس مجلس درباره ی بررسی کنوانسیون های مرتبط با FATF اعلام کردند که با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارند.