سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 21 مهر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 مهر 1397 روزنامه قانون 2 مهر 1397 روزنامه قانون 3 مهر 1397 روزنامه قانون 4 مهر 1397 روزنامه قانون 5 مهر 1397 روزنامه قانون 6 مهر 1397 روزنامه قانون 7 مهر 1397 روزنامه قانون 8 مهر 1397 روزنامه قانون 9 مهر 1397 روزنامه قانون 10 مهر 1397 روزنامه قانون 11 مهر 1397 روزنامه قانون 12 مهر 1397 روزنامه قانون 13 مهر 1397 روزنامه قانون 14 مهر 1397 روزنامه قانون 15 مهر 1397 روزنامه قانون 16 مهر 1397 روزنامه قانون 17 مهر 1397 روزنامه قانون 18 مهر 1397 روزنامه قانون 19 مهر 1397 روزنامه قانون 20 مهر 1397 روزنامه قانون 21 مهر 1397 روزنامه قانون 22 مهر 1397 روزنامه قانون 23 مهر 1397 روزنامه قانون 24 مهر 1397 روزنامه قانون 25 مهر 1397 روزنامه قانون 26 مهر 1397 روزنامه قانون 27 مهر 1397 روزنامه قانون 28 مهر 1397 روزنامه قانون 29 مهر 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: کمک هزینه ازدواج یکی از تعهدات این سازمان است که به عنوان هدیه به بیمه شدگان اجباری واجد شرایط که تشکیل خانواده می دهند پرداخت می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان از اعلام هزینه کرایه زائرین از دو مرز شلمچه و چذابه تا عتبات عالیات عراق خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۳    
حسین زمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مجوز سه قطعه از آثارش که در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده بود صادر شده است و پس از صدور مجوز برای تمامی قطعات، برای اجرای زنده اقدام می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از مرگ سه عضو یک خانواده در منطقه تهرانپارس خبر داد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سناریوهای مختلف تقویت اقتصادی خانوارها را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر موجودی برخی انبارها برای تأمین نیاز یک ساله کشور به کالاهای اساسی کفایت می کند و حجم انبارها در حال ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه برنامه جامع دولت مشتمل بر 12 بسته برای خنثی سازی و تقلیل تحریم های آمریکا را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۸    
در حال حاضر تعدادی هستند که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده هیچ برنامه ای در این راستا ندارد و مردم به پیام های سودجویان توجه نکنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۸    
یورگن اسپارواسر با گلزنی در دیدار آلمان غربی و شرقی در جام جهانی1974 توانست برای یک شب به شهرت جهانی دست پیدا کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۲    
جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در شدیدترین حملات لفظی علیه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد او ارزش های آمریکا را به سطل زباله می اندازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۷    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه علی رغم آنکه تحریم ها علیه کشور از مدت ها قبل آغاز شده، ولی شرکت های دانش بنیان کمترین تاثیرپذیری را از این موضوع داشتند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۱    
در حالی که به گفته متولیان امر، تمام مرزهای کشور بصورت روزانه درگیر قاچاق سوخت است، هنوز هیچ اقدام پیشگیرانه موثری برای کنترل آن انجام نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه تهدید کرد که اگر عربستان در پس ماجرای مفقود شدن جمال خاشقجی باشد تنبیهی سخت در انتظار ریاض خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۱    
موسسات کنکوری با ایجاد هیجانات کاذب در تلاش اند از حذف این آزمون جلوگیری کنند از سوی دیگر تبلیغات گسترده این موسسات در رسانه ملی نیز در پایدار بودن آزمون سراسری بسیار اثرگذار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید حذف جدول شماره 17 پاک کردن صورت مساله بود؛ لذا این ایده مطرح است که با حفظ ضوابط مشخصی آن جدول مجددا احیا شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال دارد گزارش نهایی تحقیق و تفحص از سرخآبی ها با آنچه که در صحن قرائت شود، متفاوت باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تاثیر دوگانه کاهش نرخ ارز بر بازار مسکن را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نسبت به کارشکنی مافیای وزارت نفت در عرضه نفت در بازار بورس ابراز نگرانی کرد و خواستار ورود زنگنه به اجرای این ساز و کار قانونی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای بازی با افکار عمومی آمریکا، بار دیگر از برجام بدگویی کرد و گفت با آغاز ریاست جمهوری وی، قدرت منطقه ای و داخلی ایران تضعیف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۴    
عضو هیات رییسه مجلس ذکر عنوان غایب برای 19 نماینده ای که در جلسه رای گیری لایحه CFT حضور نداشتند را ظلم به آنها دانست و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال مبادی ورودی و خروجی کشور را افزایش داده ایم تا عبور و مرور با سرعت بیشتری انجام شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اظهارات کذب نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
دبیر کمیته مدیرت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران از افزایش احتمال بارش ها در استان تهران باتوجه به شروع فصول پاییز و زمستان و خطر طغیان رودخانه ها و سیلاب ها خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس جمهور، اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی از وزیر کشور و دادستانی درخواستی در رابطه با برخورد با عده ای که خارج از شبکه صرافی ها علاوه بر ایجاد مزاحمت برای معابر، ارز را فراتر از قیمت بانک مرکزی می فروشند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیازمند طب رزمی پویا و پیشرفته هستیم، گفت: این طب رزم و نظامیان هستند که در شرایط سخت و بلایای طبیعی می توانند پناهگاه مردم باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این کمیسیون پس از تعطیلات مجلس ماجرای خونگیری مشکوک از دانش آموزان تاکستان را بررسی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهور قانون حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور را برای اجرا به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۴    
اگر احتمال افزایش نرخ سوخت از سوی دولت وجود داشته باشد، این میزان افزایش باید در حقوق دریافتی کارکنان دولت در نظر گرفته شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۹    
امروز وقت خوبی است که دولت برای معرفی دو وزیری که به تازگی استیضاح شده اند به خانم ها اعتماد کند و وزیر زن معرفی کند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دلیل تاخیر در ارائه جزئیات مرتبط با جان باختن دانش آموز سنندجی، را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۹    
مسئولان محلی ولایت تخار افغانستان از کشته و زخمی شدن 44 تن در اثر انفجار در گردهمایی انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی آتی این کشور خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۴    
یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که در هفته گذشته دست کم پنج شاهزاده عربستانی به دلیل صحبت درباره ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی ناپدید شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۹    
مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد اروند گفت:با بسته شدن بخش تجاری پایانه مرزی شلمچه از سوی عراق از روز شنبه تا اطلاع ثانوی مبالادت تجاری در این مرز بین المللی متوقف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۹    
بررسی های صورت گرفته در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گویای آن است که با وجود فیلترینگ، همچنان بیش از 47 درصد کاربران از تلگرام استفاده می کنند و در ماه های گذشته میزان استفاده از شبکه های ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۴    
وجود جنگل و دریا در کنار هم و چشم انداز بی بدیل و عرصه های دارای خاک حاصلخیزی با قابلیت کشاورزی بالا و همچنین از طرفی دسترسی آسان به پایتخت موجب شده تا چشم طمع زمین خوران به این منطقه زیاد شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ارجاع پرونده دو محکوم به اعدام پرونده های اخیر فساد اقتصادی به دیوان عالی کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
سرمایه گذاران ترک بیان کردند با وجود راه اندازی پنجره واحد توسط وزارت صنعت اما همچنان برای هر کاری باید به دنبال مجوز از نهادهای مختلف باشند حتی برای ما مثال زدند که در یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۳    
رونالدو برای موافقت با خواسته پلیس لاس و گاس یک شرط گذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۳    
رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: انصاف نیست ارز حاصل از صادرات محصولات هر استان در استان دیگری هزینه شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
در پی اعلام خروج آمریکا از پیمان مودت پس از صدور رای دیوان بین المللی دادگستری درباره طرح شکایت ایران از ایالات متحده آمریکا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
دادستان کل کشور گفت: با توجه به شرایط امروز کشور نسبت به فضای مجازی، برخورد با هرگونه فسادی در فضای مجازی در چارچوب قانون و مقررات ادامه پیدا خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
کشیش آمریکایی محبوس در ترکیه که قرار آزادی اش صادر شد خاک این کشور را ترک کرده و امروز (شنبه) به آمریکا می رسد. وی با رئیس جمهوری آمریکا دیدار می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
طبق اعلام مرکز آمار ایران، از 961 هزار و 377 نفر جمعیت 10 ساله و بیشتر در جامعه عشایری، 713 هزار و 425 نفر معادل 74,2 درصد را جمعیت فعال تشکیل می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۳    
علی رغم اینکه عباسعلی اللهیاری از سال گذشته رد صلاحیت شده بود ولی همچنان به صورت غیرمستقیم در کارتابل امضا می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر دارایی چین اعلام کرد این کشور برای رویارویی با آمریکا در نبرد تجاری بزرگ به دنبال اجرای برنامه عظیم کاهش مالیاتی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دخالت بسیاری از صاحبان تریبون در عرصه سیاست نه تنها نتیجه بهینه نمی دهد بلکه با آثار منفی همراه بوده که این اقدام خلاف امنیت و منافع ملی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با اشاره به حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی اظهار داشت: این مراسم صبح فردا یکشنبه 22 مهرماه با حضور وزرای علوم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: تعدادی از عکاسان شیرازی به دلیل انتشار عکس های نامناسب در صفحه های اینستاگرام خود در بازداشت به سر می برند و پرونده آنها در دادسرای این شهر در حال رسیدگی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت های فیزیکال اکتیویتی در مدارس افزایش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر 21 درصد دانش آموزان چاق بوده یا اضافه وزن دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۸    
حیات وحش، دوباره در صدر اخبار حوزه محیط زیست ایران قرار گرفته است؛ یک روز خبر دوردور با پلنگ و شیر در خیابان های پایتخت و روز دیگر صدور مجوز شکار برای شکارچیان خارجی یا کشته شدن حیات وحش در عملیات ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۷    
آخرین مقاله "استیون هاوکینگ" فقید که به همراه همکارش نوشته بود، به تازگی منتشر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۷    
براساس آخرین آمار از وضعیت بارندگی تجمعی حوزه های آبریز درجه 1 کشور، در حال حاضر وضعیت بارندگی ها نسبت به سال گذشته 9 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
فرزند پذیری برای متقاضیان زمان بر است واین افراد به جای مراجعه به سازمان بهزیستی، از روش های غیرقانونی فرزندخواندگی کودکان را قبول می کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان از تلاش برای درمان فلج مغزی کودکان با استفاده از سلول های بنیادی خون بندناف خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۷    
همانطور که ایران در اتحادیه اروپا دارای نمایندگی است، اتحادیه اروپا نیز این حق را دارد که در تهران نمایندگی داشته باشد. حال آنها به جایی تاسیس سفارتخانه، درصدد تاسیس دفتر هستند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتخاب دبیر جدید شورای نگهبان واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۲    
قشر پائین جامعه امروز توانایی خرید 350قلم کالا ندارد و سفره شان روز به روز خالی تر می شود. چرا قیمت یک کیلو گوجه فرنگی باید سرسام آور باشد؟ قطعا با ماهی صد هزار تومان مشکل مردم حل نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کنترل شدید مرز مهران برای جلوگیری از ورود افراد بدون ویزا به مرز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۶    
آیت الله مکارم شیرازی در پی سخنان اخیر رییس قوه قضائیه در خصوص اظهارات ایشان در مورد بدهکاران مهریه، نامه ای سرگشاده به وی ارسال کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی، اساتید وقت خود را تنها صرف تدریس کرده و زمانی را برای انجام فعالیت های پژوهشی و مقاله نویسی اختصاص نمی دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
بخشدار جرقویه گفت: قاتل پسر 4 ساله ای که بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست داده بود، دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شهردار مشهد و معاون شهردار تهران ، دو گزینه احتمالی برای معرفی به مجلس جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۱    
آموزش و پرورش می تواند با فروش بخشی از فضاهای بلااستفاده خود مدرسه جدید بسازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۱    
نایب رییس مجلس، گفت: مقرر شد برای پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه البرز ایرانیان تا سقف 100 میلیارد تومان خط اعتباری باز شود تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ،از دستگیری باند 11 نفره از مجرمین سابقه دار خبر داد که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به دهها فقره اخاذی و زورگیری از رانندگان کردند .
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
هادی شریعتی نسبت به افزایش آمار کودکان کار در ماه های اخیر هشدار داد و گفت: 19 میلیون حاشینه نشین به معنای وضعیت قرمز است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
اعتیاد به الکل، شاید در ظاهر موجه تر از اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها باشد اما درمانگران اعتیاد و فعالان کاهش آسیب اعتیاد، معترفند که الکلیسم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۱    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید:دولت باید جدا از دهکهای محروم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای کارگران بسته های غذایی در نظر بگیرد تا بیش از این سبد معیشت کارگران به ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۵    
آمده ام در ورزش بمانم ؛ این جمله به یادماندنی از رضا صالحی امیری، رییس فعلی کمیته ملی المپیک در دوره ای است که سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را در اختیار داشت
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۴    
صورتش لاغر و تکیده است؛ با آنکه چشمان ریزش گود رفته اما هنوز اصالت زیبای شرقی خود را حفظ کرده... قدبلند و ترکه ای است و با خجالت از نداری خود سخن می گوید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۹    
یک نویسنده و منتقد با بررسی وضعیت ورود اسپانسرها به تلویزیون، می گوید ورود حامیان مالی به رسانه ملی به ویژه تلویزیون، آن را به سوی رسانه خصوصی برده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۴    
فرماندار سرپل ذهاب گفت: حدود 30 درصد مستاجران خانه های تخریبی شهری در کرمانشاه کف خیابان زندگی می کنند، به این معنا که هنوز در اسکان موقت به سر می برند و در چادر و کانکس هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۴    
معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه روند حمل بار توسط کامیون ها از دو روز گذشته به روال عادی بازگشته است، گفت: هیچ مشکل خاصی در خصوص جابجایی و حمل ونقل کالا نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل گران فروشی بیش از 6 هزار و 800 بسته انواع پوشک در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۴    
رییس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان 15.5 درصد و نرخ مهاجرت از استان نیز 7.5 درصد است، گفت: خراسان جنوبی یکی از بالاترین سرانه های نخبه ای را دارد.