سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 19 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: 750 هکتار توسعه کشت های گلخانه ای توسط بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به استان کرمان داشتیم که طی دو سال به بهره برداری می رسند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۵    
طی حکمی از سوی استاندار کرمان از خدمات محمود متقیان فرماندار نرماشیر تجلیل و رضا مشکی به عنوان سرپرست فرمانداری نرماشیر معرفی شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۵    
نماینده مجلس دهم اظهار داشت: عقیده دارم مردم در سال 96 روحانی را تنها نمی گذراند و به زحماتی که دولت یازدهم برای کشور کشیده است، پشت پا نمی زنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۰    
رییس جمهوری با تاکید بر تلاش مضاعف برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی که به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور برای بازدید از بافت تاریخی کرمان درتاریخ 20 خردادماه جاری به استان کرمان سفر ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۵    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان گفت: با اشخاصی که تظاهر به روزه خواری می کنند برخورد قاطع خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وقوع دو حادثه رانندگی طی روز گذشته در سیرجان جان دو نفر را گرفت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان "انار" گفت: 4 سارق جوان که در پوشش مامور از شهروندان در شهرستان انار اخاذی و سرقت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رسول منتجب نیا گفت: زنان و دختران باید این باور را به خود داشته باشند که اثر گذار هستند و لیاقت و شایستگی لازم را دارند و نیز باید بدانند که از حقوق مساوی با مردان برخوردارند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۸    
رییس جمهور بر تلاش مضاعف برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی که به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده، تاکید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۳    
درخشنده گفت: "زیر سقف دودی" نام اثر جدیدم است که اگر طبق برنامه ریزی های انجام شده جلو برویم به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۸    
مصرف غذاهای چرب، انواع فست فودها به ویژه چیزبرگر به همراه سیب زمینی از جمله عوامل وقوع حملات قلبی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۸    
مقام های بیمارستانی در پرتغال می گویند که یک نوزاد تقریبا چهار ماه پس از آنکه مادرش دچار مرگ مغزی شد متولد شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
مطالعات نشان می دهد که بهتر است رژیم غذایی خود را بر اساس گروه خونی خود تنظیم کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
بانک مرکزی در حال مطالعه طرحی برای ادغام، انحلال و اصلاح ساختار بانک ها در راستای کاهش تعداد آنها است، تا مشخص شود کدام موسسات و بانک ها باید در یکدیگر ادغام شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس هیات مدیره خانه موسیقی گفت: وقتی خواست مردم، شنیدن ربنای شجریان در موقع افطار است، نباید در برابر آن مقاومت کرد. صداوسیما نباید با محروم کردن مردم، مقابل خواست آنها بایستد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۸    
مدیر عامل شرکت خودرو سازی دیوان فاروق پاکستان در صدر هیئتی متشکل از مدیران ارشد این شرکت و به منظور بررسی زمینه های همکاری این دو شرکت در قالب تولید محصولات X100 به صورت CKDاز خطوط تولید شرکت سایپا ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
صادق زیباکلام و عبدالرضا داوری عملکرد دولت یازدهم را در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی را در مناظره ای 2 ساعته تحلیل کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
دولت یازدهم در حوزه مسایل زنان بیشترین همکاری و یاری را طی سه سال گذشته با اهل فرهنگ و رسانه داشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
همان طور گیج و مبهوت در ماشین را باز می کنم و دخترک در صندلی جا خوش می کند. دستش را از جلو چادرش بر می دارد و نگاهم می کند: چی باید بگم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
ادامه اختلال در تولید نفت نیجریه و بروز نشانه هایی از بهبود وضعیت تقاضای انرژی در جهان سبب شد قیمت نفت در معاملات دیروز (سه شنبه 18 خرداد ماه) افزایش یابد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
مرد جوان که در جنایتی هولناک زن مورد علاقه اش را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود در آخرین جلسه محاکمه گفت: پشیمانم و هیچ حرفی ندارم!
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
اعضای جبهه پایداری در مجلس که برخی کارشناسان سیاسی معتقدند بخشی از آرای سفید به رئیس مجلس متعلق به آنهاست،تخریب لاریجانی را شروع کرده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۰    
چند باری قضیه مشروب خوردن من و محمد ادامه داشت و هر بار محمد من را به خانه برمی گرداند، تا اینکه یک شب محمد به خانه من آمد با خودش مشروب آورده بود اما اینبار او قرصی را در مشروبم حل کرد و گفت برای ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام افزایش معاملات در سال جاری و اینکه بازار مسکن به سراشیبی رونق افتاده است، گفت: خروج مسکن از رکود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۰    
بازیگر"حلقه سبز" گفت: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کاری ندارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۵    
سیب زمینی ها مشهور شده اند به این که حاوی کربوهیدرات زیادی هستند و ارزش تغذیه ای کمی دارند. اما سیب زمینی پخته شده هنوز هم می تواند بخشی از رژیم غذایی سالم باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۰    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۵    
کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به آنکه نزدیک 32 سال از طرح بانکداری بدون ربا می گذرد هیچ تغییری در نظام بانکی ایجاد نشده و لازم است که بازنگری جدی در این بخش صورت بگیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق برجام به این معنی نیست که همه اختلاف های ما با ایران یک شبه از بین رفته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۵    
جفری دیوید ساکس، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور آرمان های توسعه پایدار معتقد است که برای ترویج رفاه، رشد اقتصادی پایدار و فراگیر ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، روسیه و ایران از بشار اسد بخواهند، روند سیاسی و توقف خصومت از هم نپاشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۱    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بامداد چهارشنبه درباره اقدام تهران در عدم صدور ویزای سفر به ایران برای سه نماینده کنگره آمریکا اظهار نظر کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۶    
از حدود 2 هفته گذشته برخی وب سایت های عمومی و خدماتی دستگاه های اجرایی مورد حملات هک قرار گرفتند که منشا آن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به علت اینکه 50 کیلو آلبالو پروانه نمایش گرفته بود نمی توانستیم آن را از پرده سینما پایین بکشیم اما اگر قبلش فیلم را دیده بودم اجازه اکرانش را نمی دادم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم تهران با تاکید براینکه متاسفانه ائتلاف امید نتوانست تمرکز خود را به خوبی حفظ کند، گفت: پیشنهاداتی برای منصبهای مجلس دهم به آقای عارف شده که خود او هیچ نظر و رغبتی برای اینگونه مناصب ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۶    
حجت الاسلام مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، اظهارات احمد سالک، از اعضای این جبهه، درباره نبود تمایل برای قرارگرفتن نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در فهرست انتخابات خبرگان پنجم را تکذیب کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۳۱    
ارزان تر از هرجا، ارزان سرا و ... اینجا دنیای ارزانی است. این را سردر فروشگاه ها می گوید. مانتو 25 و 35 هزار تومان ، کیف و کفش از تولید به مصرف ...