سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 24 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم تهران گفت : عملکرد دولت ثابت کرد کشور بیش از آنکه به پول نیاز داشته باشد به تدبیر و امید نیاز دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳    
یک فعال سیاسی اطلاح طلب گفت: اقلیت تندرو که امروز وارد مجلس شده اند به دلیل تنگ آمدن قافیه سیاسی گاهی شعر می بافند؛ شعر عبور اصلاح طلبان از دولت روحانی از همان شعرهای بی قافیه ای است که آنها می گویند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری یک سارق احشام و کشف 6 فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف جسد کوهنورد 21 ساله مشهدی پس از 6 ماه در کوه "هزار" شهر "راین" خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
آیت الله جعفری گفت: ایران اکنون به برکت استقلال در بعد نظامی خودکفا شده است و اگر به داد عراق نرسیده بودیم داعش این کشور را از بین برده بود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رئیس و سایر اعضا و شهردار کرمان برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
این سامانه با پی گیری ستاد دیه ی استان کرمان و با هم کاری روابط عمومی ستاد دیه ی کشور راه اندازی شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از سرعت غیر مجاز و نامطمئن به عنوان عامل اصلی و خطر ساز در سوانح رانندگی درون شهری یاد کرد .
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۹    
دری یکی از راه های مقابله با اسلام ستیزی و اسلام هراسی نهفته در اقدامات دسیسه جویانه داعش را تولید آثار سینمایی دانست که علاوه بر پرداخت صحیح به مفهوم مقاومت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۴    
کل صادرات ایران در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 14.6 درصدی روبرو بوده که ناشی از کاهش صادرات میعانات گازی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۴    
محققان دانشگاه لوئیزویل می گویند که یک آزمایش تنفسی ساده می تواند تغییرات را در افرادی که تحت عمل جراحی برای سرطان ریه قرار گرفته اند، شناسایی کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۹    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: دولت روحانی روند تخریبی که احمدی نژاد علیه کشور راه انداخته بود را متوقف کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۹    
فیلم سینمایی ماحی به کارگردانی داوود خیام پس از اینکه پشت درهای جشنواره از رقابت باز ماند، بالاخره پس از چندماه با هفت مورد اصلاحیه پروانه نمایش گرفت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۴    
یک متخصص ارتوپدی گفت: مهم ترین مساله در بدشکلی های زاویه دار در استخوان ها، تشخیص علت های پاتولوژیک است و تقریبا تا هشت سالگی برای درمان آن جراحی توصیه نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
تاکید وزیر راه و شهرسازی ایران بر لزوم پیگیری تفکر و اندیشه ایران شهری در طرح های زیرساختی و عمرانی کشور باعث شده شرکت فرودگاه ها به اجرای برنامه ای بیندیشد که بناست فرودگاه های ایران را زنده کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به کاهش میزان اهدای خون در ماه رمضان گفت: از آنجایی که طول عمر پلاکت سه روز است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۴    
آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد که سبد محصولات پژو در ایران نسبت به سایر خودروسازان فعال در کشورمان از کاهش کیفیت برخوردار بوده و در مقابل شرکت رنو توانسته رتبه باکیفیت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۴    
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: برنامه احمدی نژاد این است که حتماً برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کند اما 48 ساعت پیش از برگزاری انتخابات کنار می کشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تمام تولید کنندگان سوسیس و کالباس از استفاده از خمیر مرغ در محصولاتشان منع شده اند و این سازمان به هیچوجه اجازه ورود خمیر مرغ در تولید محصولات یاد شده را نمی دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۴    
نجفی که تجربیاتی هم در تهیه کنندگی دارد کم کاری هنرمندان و احتیاط بیش از حد مدیران سینما و تلویزیون را دلیل عدم تولید آثار پیشگیرانه با مضمون ایدز می داند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۹    
آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا فقط پوست انگشتان دست و پا و نه هیچ جای دیگر بدنمان در حمام چروک می شود؟ پاسخ آن را باید در سِیر تکاملی بدن جست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۹    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه هنوز اصولگرایان نیروهای خود را برای انتخابات 96 عرضه نکرده اند گفت: احمدی نژاد می تواند جدی ترین رقیب روحانی باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۴    
بهای رسمی دلار افزایش و نرخ پوند و یورو کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۹    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۹    
دادستان کل کشور با اشاره به وضعیت پیگیری های حقوقی فاجعه منا گفت: دنبال این موضوع هستیم که در یک محکمه بین المللی یا حداقل در دادگاه های خود عربستان سعودی طرح دعوا کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۴    
سه پسر جوان زمانی که برای تفریح به رودخانه ای در زابل رفتند، هرگز تصورش را هم نمی کردند که با شنای آخرشان هم مرگ خود و هم مرگ ده ها هزار ماهی رودخانه را رقم بزنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۹    
با اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک سال گذشته چندین بار انتقادات شدیدی از عملکرد خودروسازان مطرح کرده است اما هنوز نشانه ای از نتیجه بخش بودن این انتقادات و اصلاح وضعیت دیده نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۹    
قرار است یک شرکت صاحب نام در حوزه تولید تلفن های هوشمند از گوشی انعطاف پذیر خود رونمایی کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۴    
یک کارشناس با بیان این که سیر نزولی قیمت مسکن ادامه خواهد داشت گفت: شاید نیمه اول یا نیمه دوم سال 96 بتوان شاهد پویایی بازار مسکن بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۹    
ماجرا از آنجا آغاز شد که پیرمردی بعد از 50 سال تصمیم گرفت دختری را که در 2 سالگی به بهزیستی سپرده بود پیدا کند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۴    
تیم رسانه ای دولت روحانی ، عنوانی عجیب و نامفهوم که تنها دربرگیرنده ی عنوانی پرطمطراق و دهن پرکن است! اما از تیم که هیچ، از فردیت هم خبری نیست!
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۴    
ورزشکارانی که طبق مقررات به خدمت سربازی اعزام شده اند و یا به سن مشمولیت رسیده اند در صورتی که به تیم ملی دعوت شوند، مدت حضورشان در تیم ملی جزء خدمت سربازی محاسبه می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
اواخر بهمن سال 90 مرد ایرانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن همسر امریکایی اش خبر داد و گفت: همسرم ترسا ویرجینیا هر از گاهی برای دیدن اقوام و فامیل مان که در تهران زندگی می کنند به ایران می آمد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
امروز اگر یک جگرکی بدون مجوز باشد کلانتری فورا آنرا تعطیل می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که وی و مصطفی کواکبیان نامزدهای ریاست این کمیسیون هستند، گفت: کاظم جلالی برای ریاست این کمیسیون نامزد نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴    
تیم کارشناسی پزشکی قانونی امروز و در دومین جلسه خود درباره جنون عامل قتل هولناک سپهر کوچولو تصمیم گیری می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴    
قیمت دلار تحت تاثیر عامل کاهشی افت نرخ حواله درهم قرار داشت، ولی انتشار خبر کاهش نرخ سود بانکی یکی از بانک های خصوصی، اثر این عامل کاهشی را تقریبا خنثی کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۹    
در شرایطی که خودروسازان داخلی حتی بالاتر از شورای رقابت، قیمت خودروهای خود را تعیین می کنند، چینی ها به فکر فروش های منعطف در بازار ایران با پیش پرداخت 15 میلیونی هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۹    
این روزها تعداد زیادی از اعضای جبهه پایداری دیگر تمایل ندارند که حامی محمود احمدی نژاد خوانده شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۴    
طبق یافته های یک مطالعه، بیماران مبتلا به سرطان روده که مقدار آسپرین با دوز پایین مصرف می کنند تا حدودی شانس بیشتری برای زنده ماندن ناشی از این بیماری دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۹    
کارشناسان معتقدند اقدامات ایران و آمریکا در زمینه استخراج و تولید نفت، موجب کاهش بهای این کالا شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۹    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: دهان از جمله آلوده ترین قسمت های بدن است که با رشد میکروب های هوازی و غیر هوازی دچار بوی بد می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۴    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در نامه به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از فروش نرفتن 45 درصد برنج موجود در سبدکالا در بازار آزاد خبر داد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۹    
به گفته قائم مقام وزیر کشاورزی موز، انبه، نارگیل و آناناس تنها میوه های وارداتی مجازی هستند که وزارت کشاورزی برای واردات آنها مجوز صادر کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۴    
محمدجواد ظریف یک شنبه شب به منظور دیدار و گفت و گو با مقامات نروژی و شرکت در نشست "اسلو فروم" در سفری دو روزه د راس هیاتی عالی متشکل از سیدعباس عراقچی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۴    
ممکن است در روز آخر برخی از افراد شاخص هیأت رئیسه به کمیسیون فرهنگی بروند تا این کمیسیون از مهجوریت خارج شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۹    
مطرح شدن احمدی نژاد نوعی فرار به جلو است. عملکرد عجیب و غریبی که دولت پیشین داشته است با وجود درآمد کلان آن که در طول تاریخ کشور بی سابقه بوده است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۹    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جزئیات نحوه پرداخت حقوقها و پاداشهای بحث برانگیز برخی مدیران بانکها و بیمه ها را تشریح کرد.