سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 8 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۴    
یادگار امام گفت: امروز انتظار امام خمینی از ما بالابردن کارآمدی جمهوری اسلامی و این هدف است که نگذاریم نظام متهم به ناتوانی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۴    
اعضای شعب 15 گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم مشخص شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اجرای طرح عدم جمع آوری زباله در طول روز و منافع آن برای شهروندان اظهار کرد: با افرادی که هم چنان رعایت نکنند و زباله ها را در طول روز بیرون بگذارند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۴    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: استقبال والدین دارای فرزند زیر سن 5 سال از خدمات مهدهای کودک کمتر از 10% است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۴    
رئیس شعبه دوازده دادگاه حقوقی شهر کرمان گفت: به زوج های جوان توصیه می شود با بروز هر نوع اختلاف با یکدیگر آن رابه پدر ومادر واطرافیان ونزدیکان خود منتقل نکنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۵    
مهمترین دستاورد مجلس نهم برای کشور تصویب برجام بود که مجلس دهم نیز باید راه را برای اجرای برجام باز بگذارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان استان از دهم خرداد ماه آغاز می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان کرمان و دادگاه مطبوعات استان کرمان گفت: اصحاب رسانه در سطح استان افراد متدین و مقید به مبانی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در صنایع بزرگ که با هزینه های هنگفت راه اندازی می شود اشتغالزایی کم است و در مشاغل خرد با کمترین هزینه می توان به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۰    
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان از آمادگی دانشگاه پیام نور با داشتن 30 هزار دانشجوی بومی برای تحقق کردن اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
با هدف استفاده بهینه از باغات و توسعه سرانه های سبز عمومی برای استفاده شهروندان، باغ ملک با الگویی از باغ شازده ماهان کرمان طراحی و آماده بهره برداری شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه کار جمعی در مجلس موفق است، گفت: فراکسیون ولایت بامحوریت دیانت و ولایت خواهد بود تا مجلسی آرام و رو به توسعه داشته باشیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۵    
و هنوز در جهان چیزهایی وجود دارد که قلم در مقابلشان کم می آورد،خجل و شرمنده است و بضاعت اندک صاحب این قلم یارای قلم فرسایی در وصف زنان و مردانی که نگاه های آسمانی آن ها افق های آرمانی عشق را به نظاره ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۵    
آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران سفیران بیماران مبتلا به ام اس شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۰    
نخستین روز خرداد امسال مرد جوانی در پیاده رو خیابان شوش سرگرم فروش یک اتوی مو و سشوار بود که مأموران کلانتری 114 را در کنار خود دید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۱    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۶    
تکرار می شوی درهر قطره باران نگاه معلمی که در فضایی آغشته به صفای یادت، در مکانی مملو از آراستگی، انسان بودن را می آموزد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۶    
محققان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری محققی از دانشگاه شیراز نانوکاتالیست مغناطیسی با کارایی بالا برای تسریع فرایند تولید ماده اولیه داروی ضد سرطان معرفی کردند که از آن می توان در صنایع ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۱    
وزیر کشور گفت: تمامی تلاش خود را به کار بستیم تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی می گوید نشانه هایی از بازگشت رونق به بازار مسکن قابل مشاهده است و شاخص های پیش نگر مؤید این گزاره هستند که رکود آرام آرام از این بازار رخت بر می بندد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۶    
سکته های قلبی از شایع ترین علل مرگ و میر در کشور است که باید با افزایش آگاهی از وقوع آنها جلوگیری کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه وظایف مشخص دولت و مجلس جدا از یکدیگر است، گفت: مسئولیت های مشترک فراوانی نیز بین دولت و مجلس وجود دارد و همه قوا در مشکلات و موفقیت ها سهمی دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۱    
بهای رسمی دلار افزایش و پوند و یورو کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۶    
سهم بازار خودرو ایران به خوبی مشخص است که بیش از 83 درصد سهم بازار در اختیار دو خودروساز بزرگ (ایران خودرو و سایپا) است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۶    
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای رییس جمهور سابق، صبح فردا (9 خرداد ماه) در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری محاکمه می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۶    
مرد جوان وقتی بازی کلش آف کلنز را در تلفن همراهش نصب می کرد، نمی دانست این بازی باعث جدایی او از همسرش می شود. زوج جوان هفته گذشته با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق دادند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رییس پلیس راهور ناجا از اتصال بانک اطلاعاتی پلیس با بانک اطلاعاتی تجمیع شده معاینه فنی در وزارت کشور خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۱    
مسمومیت با سرب علامت ویژه ای ندارد تا به محض مشاهده آن به پزشک مراجعه شود، آن هم به این دلیل که اندازه گیری سرب خون جزو آزمایش های متداول خون نیست و پزشکان آن را جزو موارد تشخیصی خود قرار نمی دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۶    
9 مرد مسلح پس از حمله به خانه مرد داغدار در آبادان، میهمانان عزادار را به گلوله بستند. ضاربان که با این خانواده اختلاف داشتند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۶    
بزودی بانک ها تصمیمات تازه ای را درباره کاهش دوباره نرخ سود بانکی خواهند گرفت و اینبار خود بانکداران در اینباره پیشقدم شده اند؛ اما برخی کارشناسان معتقدند زمینه کاهش نرخ سود فراهم نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۱    
آیت الله خامنه ای در پیامی به مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاوم و فرهنگ اسلامی را دو اولویت فوری این مجلس خواندند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۱    
نقدینگی به هزار هزار میلیارد تومان رسیده؛ اما خبر می رسد که تورم یک ماه دیگر تک رقمی می شود و جالب تر اینکه مرکز آمار در آخرین گزارش خود از تورم اردیبهشت سال جاری ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۶    
رحمانی فضلی از رقابت جریانات سیاسی در این دور از رقابت ها یاد کرد و گفت که گروهک های تروریستی در پی ایجاد اغتشاش و ناامنی در انتخابات بودند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۶    
رییس سنی مجلس دهم گفت: مردم در انتخابات مجلس دهم به تغییر و تحول رای دادند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۲    
48 ساعت بعد از وقوع جنایت 3 تن از متهمان دستگیر شدند و پس از اعتراف آنان به جنایت مشخص شد که فرد دیگری نیز در این قتل فجیع نقش داشته که به منطقه ای در نزدیکی مرز افغانستان گریخته است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۷    
هر کیلو مرغ به قیمت هفت هزار و 100 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۲    
معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی گزارشی را در خصوص عملکرد این معاونت ارائه داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۸    
کاویانی گفت: گاهی به فیلم هایی دعوت می شوم که صاحبان فیلم می گویند نقش مکمل فلان نابازیگر را بازی کن، زیرا او با خود سرمایه به پروژه آورده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۸    
گیره های ارزان قیمت موی سر که این روزها به صورت فله ای و حراج در اکثر مغازه ها به فروش می رسند خطرات و بیماری های مرگباری را به همراه دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۳    
سکه که روز چهارشنبه به زیر مرز یک میلیون تومان رفته بود، روز پنج شنبه به کانال بالاتر بازگشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۳    
با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس، فردی که با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام در کنار تصاویر دروغین از خودش، اقدام به کلاهبرداری و هتک حیثیت چهار زن جوان کرده بود ، دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۸    
از زمانی که نفت طی دو سال گذشته رو به کاهش گذاشته، عربستان سعودی در نبرد پنهان با اعضای اوپک بوده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۸    
آمارها به صورتی کلی نشان داده که مردان بیشتر از زنان به ورزش علاقه دارند و بیشتر درگیر این نوع فعالیت می شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۸    
وقتی از خانمی سوال می کنید علت طلاق چه بوده است، معمولا یک فرآیند را توضیح می دهد. حال آن که وقتی از یک مرد پرسیده می شود قضیه طلاق شما چیست، عمدتا به یک لحظه خاص اشاره می کند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۸    
داعس مجدداً به سایت های ایرانی حمله کرد و این بار سایت های قوۀ قضائیه را هدف قرار داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۸    
دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به تاثیرگذاری بزرگان اصلاحات در مشارکت مردم در انتخابات، گفت: نکته مهم تر این بود که مردم متوجه شدند می توانند ترکیب را تغییر دهند و کاری که بزرگان سیاسی می کنند اقناع ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۳    
این روزها شاید موضوعی که زیر سایه مباحث ریاست مجلس دهم رفته است و کمتر به آن توجه می شود، پرداختن به مطالباتی است که مجلس جدید در حوزه تقنینی و نظارتی بهتر است به آنها توجه کند؛
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۳    
سیدحسن خمینی در مسیری گام برمی دارد که او را به جایگاه پرسشگری و صیانت از گذشته می کشاند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۸    
نخستین جلسه علنی مجلس دهم پس از آنکه آیات هاشمی و آملی لاریجانی و حجج اسلام روحانی و سیدحسن خمینی با همراهی علی لاریجانی رئیس مجلس نهم وارد صحن علنی شدند؛ آغاز به کار کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۹    
حمایت برخی از اصلاح طلبان از لاریجانی، ذات تفکر اصلاح طلبی را مخدوش می کند. حیلِ دموکراتیک با مانیفست اصلاح طلبی که مهم ترین رسالتش نقد بی رحمانه گذشته و روشنگری وضعیت موجود است، سر ناسازگاری دارد.