سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 25 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۲    
فرماندار جیرفت گفت: طبق آمارهای ارائه شده حدود 70 درصد از جرائم زندانیان به صورت مستقیم به مواد مخدر مربوط می شود و سایر ناهنجاری ها را نیز به همراه دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد توسعه بدون اجماع همگانی و سیاستگذاری تازه ناممکن است و نیاز است که سیاستگذاران مطمئن باشند و از تصمیم های سخت دفاع کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۲    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره فعالیت تشکل های متعدد اصلاح طلب در دانشگاه گفت مخالف تاسیس تشکل های متعدد اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه نیستم
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۴    
سرهنگ علیفر می گوید اصلا از این امیر دولاب برای شیطنتی که به خرج داده ناراحت نیست و او از ویکی پدیا به عنوان یک راه کسب اطلاعات استفاده می کرده .
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ایران سالانه 10 هزار میلیارد تومان در بحث مبارزه با مواد مخدر هزینه می کند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از رفع تصرف ازشش هزار متر مربع از اراضی ملی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۰    
اعضای بدن زن 27 ساله از شهرستان عنبرآباد که دچار مرگ مغزی شده بود امروز 25 خردادماه به بیماران نیازمند دریافت عضو اهدا شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی دولت اعلام کرد :تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و انهدام یک باند فعال قاچاق سلاح و مهمات در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۰    
سفیر چین در ایران از تمایل سران و مسئولان کشورش برای توسعه هر چه بیشتر روابط با ایران خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی یک خواستگار قلابی که با وعده دروغین ازدواج 55 میلیون ریال از یک خانم کرمانی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: به وعده های دروغین ازدواج در اینترنت توجه نکنید
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۰    
حدود دو میلیارد نفر در سراسر جهان اکنون از تلفن هوشمند برخوردارند و به ندرت می توان کسی را بدون گوشی دید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۰    
فیلیپ موتی -- معاون رییس سازمان انرژی اتمی کنیا – مدعی شد آفریقا هرگز به تهران اجازه انتشار تفکراتی انقلاب را در میان مردم قاره سیاه نخواهد داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۵    
نخوردن سحری موجب آزاد شدن کتون ها در بدن و ورود مواد سمی به خون می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۰    
مرد کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس راهور از کارمندان دوت،شهروندان و اتحادیه ها به بهانه دادن کارت طرح ترافیک و صفر کردن جریمه کلاهبرداری می کرد، سرانجام دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۵    
بازیگر مطرح سینما از فعالیت سینماگران و ورزشکاران در زمینه امور خیریه تا ستاره سوزی در سینما سخن گفت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۵    
طبق اعلام بانک مرکزی، حجم سرمایه گذاری انجام شده در ساختمان های نیمه تمام طی دو فصل اول سال گذشته 3/ 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال 93 کاهش پیدا کرد که در مقایسه با بهار 94 ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۰    
شماری از بانک های کوچک اروپایی مراودات بانکی با ایران را از سرگرفته و تسهیلاتی را ارایه می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۵    
نه ایران خودرو و سایپا و نه پژو و سیتروئن، هیچ کدام میلی به افشای جزئیات قراردادهای مربوطه ندارند و این موضوع در روند عقد قراردادهای صنعت خودرو جهان طبیعی بوده و مرسوم است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
براین اساس درواقع این بانک ها به عنوان مجریان اصلی هستند که درخصوص تعیین نرخ های سود براساس شرایط اقتصادی کشور تصمیم می گیرند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
میرلوحی گفت: دولت یازدهم با توجه به دو نقطه مثبت فرد یعنی، توجه به کارشناسان و نشر امید اجتماعی باعث بهبود مشکلات کشور شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۵    
تولید کننده های نفت شیل به حفاری ها رو آورده اند که این می تواند تهدیدی برای دستاوردهای قیمت نفت درماههای آینده باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۵    
دبیر اجرایی دومین سمینار تومورهای سر و گردن، عنوان کرد: افزایش آلودگی هوا و استعمال مواد دخانی موجب شیوع تومورهای حفره دهان شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۰    
یک فعال سیاسی گفت: به نظر نمی آید که در انتخابات سال 96 تغییری در ریاست قوه مجریه داشته باشیم البته به این معنا نیست که بگوییم دوره ریاست جمهوری در کشور ما مهر 8 ساله است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰    
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد در استان پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
شعار روز جهانی اهدای خون( 14 ژوئن برابر با 25 خرداد ) امسال با اهدای خون زندگی را به اشترا ک بگذاریم است؛ در این روز در سرتاسر جهان از همت والا و فعالیت انسان دوستانه تمام تلاشگران اهدا و انتقال خون ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
روش درمانی جدیدی که برای بیماری MS یا Multiple Sclerosis کشف شده است قادر بوده پیشرفت این بیماری را در بیماران متوقف کند که احتمالا به درمان بیماری خواهد انجامید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۰    
بخش دوم پرونده حمله به علی مطهری نماینده مردم تهران، در دادسرای نظامی در حال پیگیری است و این یعنی آمران حمله به نماینده مردم تهران، که در بخش دوم پرونده قرار بود به اتهاماتشان رسیدگی شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۵    
شش مرد روستایی که با اتهام قتل مرد میانسالی در جریان نزاع جمعی، رو به رو هستند در جلسه محاکمه منکر قتل و شرکت در درگیری شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۵    
با گذشت سه سال از دولت روحانی جناح راست افراطی از طریق ابزارها و امکانات خود تلاش کرد تا سد راه دولت شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
گردش مالی 2 هزار میلیارد تومانی حج در ایران متوقف شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۶    
به نظر می رسد پیشنهاد ریاست مرکز پژوهش ها به عارف حالا دیگر رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است که محمدرضا تابش خبر از ابراز تمایل لاریجانی و نگاه مثبت هیات رییسه به ریاست عارف بر مرکز پژوهش های مجلس ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۶    
نبود متولی تولید خودروی برقی همسو با روندهای جهانی دارد، یکی از عوامل بسیار مهم در موفق نبودن فناوری های نوینی چون تولید خودروی برقی در ایران است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۶    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: رئیس دولت های نهم و دهم با شعارهای آرمان گرایانه خود دروازه جنگ و سرکوب گری را در فراروی ملت گذاشتند که هنوز ملت ایران در پس دادن تاوان آن هستند و انتخابات سال ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۱    
رییس جمهوری گفت: دولت یازدهم فرصت حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را حق زنان می داند و با همه توان در کنار آنان فعال خواهد بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۶    
با شروع ماه مبارک رمضان خواب مناسب تبدیل به یکی از چالش های مردم می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۱    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از کاهش 30 درصدی قیمت پهنای باند اینترنت خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۶    
بازیگر و کارگردان باتجربه و کهنه کار سینما و تلویزیون به بررسی برخی از مسائل سینما پرداخت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۱    
رئیس کل بیمه مرکزی قانون جدید بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را برای اجرا به شرکت های بیمه ابلاغ و زمان آغاز اجرای آن را 29 خرداد ماه جاری تعیین کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۲    
دو علت وجود داشت، ابتدا این که همواره میزان تقاضای مردم پیش از ماه مبارک نسبت به اقلام خوراکی افزایش پیدا می کند و همین مطلب باعث افزایش یکباره قیمت کالاها می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۲    
دزدان مسلح پس ازورود به بانک ملت شعبه هدایت میدان بهارستان تهران وسرقت پول های نقد گریختند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۸    
24 خرداد روز شیرینی برای حامیان اعتدال است؛ روزی که آرای زیادی به نام حسن روحانی به صندوق های رای ریخته شد؛ همان رای هایی که در درون خود پیام های زیادی داشت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۳    
جنایت در این سطح نمی تواند اتفاقی باشد و مسئولان سعودی مقصر اصلی این فاجعه تلخ هستند؛ مسئولان سیاست خارجی وظیفه سنگین و خطیری در این پرونده دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۳    
تا اینجای کار احتمال حمایت جناح اصلاحات از ریاست جمهوری حسن روحانی، قطعی است. اما در این میان جناح اصولگرا با مشکلات عدیده ای روبه روست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح عملیات درگیری مأموران با تروریست ها در خاش گفت: این درگیری در 30کیلومتری شهرستان خاش رخ داد و هنگامی که اشرار وارد کمین نیروهای انتظامی شدند به دام افتادند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس هشتم در رابطه با عدم رسیدگی به پرونده های قضایی احمدی نژاد می گوید: دسترسی احمدی نژاد پرونده های وزارت اطلاعات مانعی برای بررسی تخلفاتش است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۱:۵۵    
جانشین ستاد بحران استان کرمان گفت: اخباری که امشب در فضاهای مجازی در رابطه با سقوط هواپیما یا بالگرد در فضاها مجازی منتشر شده است، شایعه است.