سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 22 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۲    
وزیرکشور در بخشنامه ای، مسؤولیت معاونان وزارت کشور و استانداران در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصویب نامه هیأت وزیران درخصوص ممنوعیت خرید خارجی را ابلاغ کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از تشکیل اکیپ هایی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در جامعه خبر داد وگفت:این اکیپ ها باجرائمی از قبیل ایجاد مزاحمت برای بانوان،اخلال در نظم عمومی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۴    
گفتارنو/محبوبه فیروزآبادی: بازار مسکن در کرمان شرایط خاص خودش را دارد. سیدعلی گلسرخی قیمت ها را در این بازار غیرواقعی توصیف می کند و در خصوص قیمت در مناطق مختلف شهر کرمان هم می گوید: در پایین شهر ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۴    
در ابتدا ارتباط ما از طریق تلگرام بود، کم کم به هم علاقه مند شدیم فرهاد یکی دو بار از شیراز برای دیدن من به کرمان آمد و من هر بار به بهانه کلاس تقویتی از خانه خارج می شدم و به دیدنش می رفتم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۵    
درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران طی هفته های اخیر هیچگاه دچار اختلال نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۵    
یک مطالعه نشان می دهد که احتمال مرگ بر اثر حمله قلبی در افراد متاهل 14 درصد کمتر از بیماران مجرد است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است در صورت جدیت دولت درخصوص تغییر تعطیلات پایان هفته لازم است این موضوع به صورت لایحه به مجلس ارائه شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
بهای رسمی دلار افزایش و نرخ پوند و یورو کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۵    
یک کارشناس بازار انرژی گفت: عربستان بیش از افزایش قیمت نفت بدنبال مدیریت بازار نفت است و در این مسیر حتی از فروش آرامکو برای افزایش سرمایه گذاری و تولید بیشتر برای یکه تازی در این بازار دریغ نمی کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۵    
با این حال در دوره بعد من موفق به راهیابی به مجلس نشدم و در تماس هایی که خبرنگاران برای پیگیری موضوع برخی پرونده های فساد با من داشتند، مطلع شدم که خبری از آن پرونده ها نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
یک فعال اصلاح طلب معتقد است: با حضور احمدی نژاد در انتخابات، زمینه بیان برخی مسائل که در شرایط عادی به دلیل ملاحظات مطرح نمی شد، فراهم می شود و این امر به نابودی این جریان خواهد انجامید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
مجموعه ای از آثار فیگوراتیو هنرمندان نقاش پیشکسوت و جوان در گالری ایوان به نمایش درآمد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
نظریه نهایی پزشکی قانونی درباره پرونده همسرآزاری در مشهد صادر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۵    
وی در این نامه ابراز امیدواری کرد با قبول این پیشنهاد، در تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی توفیق حاصل شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت های حقوقی و هماهنگی امور استان ها، معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران منصوب شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۱    
از اواخر سال گذشته که طرح افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان پیش آمد تا به امروز که برای اجرا به بانکها ابلاغ شده، به طور حتم در رده پر حاشیه ترین ماجرای های شبکه بانکی در این مدت ایستاده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۶    
فاطمه ذوالقدر به سابقه عضویت خود در حزب اسلامی کار اشاره کرد و گفت: من از طریق این حزب وارد لیست امید شدم. در این لیست بر سهمیه 30 درصدی زنان تاکید شد و نهایتا هشت خانم در فهرست تهران قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۶    
نماینده دادستان عمومی وانقلاب کرمان از تشدید نظارت ها بر اغذیه فروشی های سطح شهر کرمان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد واعلام کرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۱    
مقتول نامردی کرد.خواهرم را اذیت کرده بود.اول به او قول ازدواج داده بود و بعد از اذیت و آزار خواهرم، گم و گور شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر کشور دولت اصلاحات در واکنش به موضوع پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح طلبان که از سوی جناح رقیب مطرح شده است، آن را یک جنگ روانی خواند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۶    
خانواده مرحوم"احمد فتحی" که عزیز خود را در یک سانحه از دست دادند با اهدای اعضای وی، نجات بخش زندگی دو نفر در کرمان شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۶    
محققین دانشگاه هاروارد آمریکا به دنبال توسعه پروژه ای به نام RoboBees هستند که خروجی آن روبات هایی به شکل حشره خواهد بود که می توان از آنها برای عملیات شناسایی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۱    
تازه ترین گزارش سالانه بی پی نشان می دهد که در پایان سال گذشته میلادی، ایران 9,3 درصد از ذخایر نفت جهان را در اختیار داشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: بحث انتخاب آقای لاریجانی برای ریاست مجلس، موضوع جدایی است و این مسئله ارتباطی به این موضوع ندارد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۲    
همزمان با کشف پیکر بی جان اعضای خانواده چهارنفره درمنطقه ییلاقی ماسال در استان گیلان جزئیات تازه ای از مرگ خاموش آنها به دست آمد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۷    
غلامرضا مصباحی مقدم به بررسی نوع ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پرداخت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۷    
در پی ریسک گریزی سرمایه گذاران و بالارفتن تقاضای طلا، این فلز گرانبها دومین هفته متوالی رشد خود را در بازارهای جهانی به ثبت رساند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۷    
معاون وزیر نفت با تشریح سه محور مذاکرات نفتی ایران و برتیش پترولیوم انگلیس، گفت: BP برای سرمایه گذاری و توسعه برخی از میادین نفتی ایران اعلام آمادگی کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
امام جمعه محترم مشهد در سخنرانی روز جمعه گفتند: سه سال است مقام معظم رهبری می گویند اقتصاد مقاومتی اما یک قدم برداشته نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۷    
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه افراط سبب تخریب می شود، گفت: از افراط گری گرفتار خسارت های زیادی شدیم که هنوز هم ادامه دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۸    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: در ادامه طرح های شورای تامین استان برای دستگیری متهمان فراری و اشرار تحت تعقیب، شرور سابقه دار در این استان دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۲۰    
دو قطار باری مقارن با ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز در احمد آباد رفسنجان با یکدیگر برخورد کردند.