سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 23 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده مردم کهنوج و چهار شهرستان در جنوب کرمان در مجلس با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی باید در اولویت برنامه مسئولان کشور قرار بگیرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۵    
وی در ادامه افزود: وضعیت مملکت در آن مقطع بسیار سخت بود و هنوز اسکله های نفتی ما ترمیم نشده بود و مجالی برای سرمایه گذاری در حوزه علمی نبود اما در همان زمان در دولت وقت اهتمام جدی به طرح های تحقیقاتی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۶    
هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خانواده مرحوم امین سپاسی که عزیز خود را در یک سانحه از دست دادند با اهدای اعضای وی، نجات بخش زندگی دو نفر در کرمان شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۱    
آیا تصمیم گیران و برنامه ریزان این طرح به این اندیشیده اند که روزانه جاده کرمان-رفسنجان ظرفیت حمل 2 هزار و 700 مسافر را دارد؟ اگر به طور خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم و تصور نمایم که همه این ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: دو نفر را برای استانداری خوزستان به جلسه امروز هیات دولت پیشنهاد دادیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۶    
وزیر امور خارجه آمارهای جدیدی از اثرات مثبت برجام پس از آغاز روند اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک ارائه کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۶    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون موردی از بیماری وبا در استان کرمان گزارش نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۶    
شهردار کرمان از بدهکاری هشت میلیارد تومانی برخی شرکت ها به شهرداری در پایانه مسافربری شهر کرمان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۷    
بخش راین از توابع شهرستان کرمان واقع در کوهپایه های قله هزار بلندترین ارتفاع استان کرمان طی 6 ساعت 15 مرحله لرزید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه قریب به 40 سال است که جمهوری اسلامی در حال مبارزه با موادمخدر می باشد اما هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
معاون نظارت و برنامه ریزی نظام پزشکی گفت: دبیرخانه شورای عالی بیمه تعرفه های درمانی سال 95 را امروز ابلاغ کرد. ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: آتش سوزی در قسمت انبار یک فروشگاه مواد غذایی در شرف آباد خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۲    
محسن جلال پور گفت: این همان دغدغه ای بود که در سال های گذشته بارها به آن اشاره کرده ام؛ احتمالا افزایش تولید در آمریکا و در نتیجه کاهش قیمت ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۲    
رییس جمهوری طی دستوری از معاون اول خود خواست تا در اسرع وقت همه موارد تخلف و هرگونه سوء استفاده در خصوص حقوق و پاداش های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی نموده ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۷    
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بنیاد برای سرمایه گذاری و اجرای طرح ها توسط مردم و بخش خصوصی در استان کرمان در نظر گرفته شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۲    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از رسیدگی به صورت ویژه وخارج از نوبت به پرونده شرور مسلح"آریا ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۷    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: پولشویی تیشه به ریشه اقتصاد کشور خواهد زد واینکه مسئولین و موسسات مالی واعتباری در این زمینه بی تفاوتند جای بسی نگرانی و سئوال دارد و باید در این زمینه پاسخگو ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۷    
محسن جلال پور با بیان این که بازارجهانی فرش رو به توسعه است، می افزاید: با بازشدن امکان صدور آن به آمریکا و تسهیل صادرات به دیگر کشورها نوید روزهای بهتری برای فرش ایرانی را با خود دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با بیان آنکه، جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی با احداث بندها در خشک شدن جازموریان بی تاثیر نبوده اند، معتقد است: با حفر چاه ها؛ قنات ها را خشک کردیم و حدود 3 ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۴    
چندین بار در خیابان درگیر شده بود و طرف را طوری کتک زده بود که از او شکایت کرده بودند اما هر دفعه با پول یا تهدید، قضیه را فیصله داده بود. بعد از هر اشتباهی چند روزی خوب بود و دوباره شروع می کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: کودک بازیگوشی که در داخل ماشین لباسشویی گیر کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه مقابله با مواد مخدر باید وارد عمل شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری یک مامور قلابی که اقدام به اخاذی 100 میلیون ریالی از یک خانم کرده بود، خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۰    
فرماندار کرمان تأکید کرد: نانوایی ها و تولیدکنندگان و فروشندگان زلوبیا و بامیه ، تحت نظارت جدی بازرسان بهداشت قرار گیرند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی "کهنوج" از دستگیری فردی به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و کارت های اعتباری شهروندان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۵    
مدیر کل دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت گفت: با افزایش سن ازدواج و فرزندآوری احتمال ناباروری زوجین افزایش پیدا می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: وزیر خارجه قرار نبود جهیزیه دختران بی بضاعت را فراهم کند و مشکلات اقتصادی کشور را به تنهایی حل کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس مصرف منطقی دارو در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: قطره های چشم، گوش و بینی به شرطی که دارو به حلق نرسد، موجب ابطال روزه نمی شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۰    
طی 12 ساعت گذشته 15 زمین لرزه در راین کرمان به وقوع پیوست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵    
در طیور از هورمون استفاده نمی شود، ولی مصرف غیرمجاز و بدون نسخه انواعی از آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی سبب عوارض مختلفی همچون سرطان زایی و ایجاد آلرژی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵    
عضو انجمن حمایت از بیماران سوخته به سوختگی زبان پرداخت و توصیه های پیشگیری و درمانی آن را تشریح کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵    
خلافکار سابقه دار که با جعل احکام دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد که به منظور جلوگیری از بروز مشکلات معده، روزه داران بلافاصله پس از صرف وعده سحری، نخوابند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش زبان های خارجی از سنین کم و از پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش نبوده و ممنوع است گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
هنوز ماجرای دکل های مفقود شده و پول های گمشده فروش نفت توسط بابک زنجانی به سرانجامی نرسیده که خبر رسید 17 پرونده مربوط به فساد هم در مجلس گم شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان زندان های کشور گفت: در حال حاضر حاضر تعداد زندانیان رای باز در استان تهران حدود 200 نفر است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۰    
برنان در ادامه هرگونه همکاری با ایران را تکذیب کرد و گفت: "من نگران نقش ایران و نهادهایش در عراق و سوریه و دیگر کشورها و تلاش این کشور برای برانگیختن تنش طایفه ای هستم و از تهران می خواهم حمایت خود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۰    
اظهارات همسر و برادر یک زن جوان که در جریان شلیک های نیمه شب در حوالی تجریش به قتل رسیده، پلیس را با فرضیه انتقامجویی عشقی در این جنایت رو به رو کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی که پیش از این چندین بار از کیفیت پایین خودروهای داخلی انتقاد کرده بود در جدیدترین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو هم از برخورد نامناسب خودروسازان با مشتریان انتقاد کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که این کشور برای اعمال تحریم علیه ایران به ایفای نقش رهبری در جهان نیاز دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۵    
آمار کودکان کار در ایران در حال افزایش است؛ 30 درصد کودکان کار را افرادی تشکیل می دهند که به مدرسه نمی روند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۵    
یک مقام مسئول با تشریح لغو برخی از امتیازهای فروش نفت ایران به هند، گفت: بانک مرکزی ایران به پالایشگاه های هند اعلام کرده نفت را صرفا با ارز یورو می فروشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
رنو مصر است تا فعالیت خود را در بازار خودرو ایران گسترش دهد به همین خاطر درصدد است نسلی از قطعه سازان را تربیت کند تا بتوانند برای سالیان سال قطعات مورد نیاز رنو را در ایران تامین کرده و درصد ساخت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر امورخارجه که می گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته ای خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۰    
بهای رسمی تمامی نرخ ارزها ثابت اعلام شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اعلام شایع ترین سرطان ها در ایران گفت: بیش از 300 هزار فرد مبتلا به سرطان در کشور هستند و هر سال 90 هزار نفر به جمعیت این بیماران اضافه می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مجلس دهم پس از فراز و فرودهای سیاسی، وارد مرحله عملیاتی شده و کمیسیون ها در حال شکل گیری است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۵    
راز قتل مرد گاراژدار پس از 44 روز سرانجام با اعتراف مستاجرش به قتل با انگیزه تصاحب اموال میلیاردی مقتول کشف شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۰    
بازیگر"زیر آسمان شهر" گفت: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۵    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شب گذشته خود با کاهش قیمت اینترنت و افزایش نرخ های تلفنی موافقت کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۰    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۶    
یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه روحانی در انتخابات 96 رقیب جدی ندارد گفت: خوب است که احمدی نژاد به صحنه رقابت بیاید تا مشخص شود مردم به چه سطحی از رشد وآگاهی سیاسی رسیده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۱    
ظاهرا توقیف موقت مطبوعات به فیلم های سینمایی هم سرایت کرده و یک فیلم سینمایی در حال اکران به دلیل پخش تیزر تبلیغاتی اش در شبکه های تلویزیونی فارسی خارج از کشور (آن هم به صورت رایگان و بنا به تصمیم ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۱    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "امروز روحانیت باید مبین خواست مردم و پاسخگوی نیازهای جامعه و بویژه نسل جوان ما از لحاظ فرهنگی باشد" ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۶    
تهران به عنوان پایتخت کهن سال ایران این روز ها در گسلی از مخاطرات و آلودگی های زیست محیطی قرار گرفته است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۶    
رییس اداره سرطان وزارت بهداشت از اجرای طرح آمایش سرزمینی سرطان در راستای بهبود وضعیت بیماران و افزایش طول عمر آنها خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۱    
خوشبختانه در این مجلس زمینه همکاری و تعامل میان جریان ها نسبت به دوره های گذشته بالا است و شرایط و جو خوبی در این مجلس حاکم است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۱    
قریب به دو هفته از تعیین هیات رئیسه دائم مجلس دهم می گذرد. در این مدت، همچون چند هفته پیش از آن، تحلیل ها و اظهارنظرها درخصوص آنچه گذشت و چرایی و چگونگی رقابت میان محمدرضا عارف و علی لاریجانی ادامه ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۶    
زن پاکستانی با اطلاع از ازدواج پنهانی دختر 18 ساله اش در اقدامی جنون آمیز ، او را زنده زنده به آتش کشید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۶    
برخی مشترکان تلفن همراه از دریافت پیامک هایی با مضمون تبلیغات غیراخلاقی آن هم با شماره های شخصی گلایه هایی را مطرح می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۱    
وزیر نفت ایران اعلام کرد: امیدوارم در مدت دو یا سه ماه آینده و شاید هم کمتر بتوانیم اولین قرارداد را ببندیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
چهار مصوبه شتابزده مجلس نهم به تأیید شورای نگهبان نرسید
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۱    
پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، به کلافی سر درگم در مجلس نهم تبدیل شد و در نهایت هم مشخص نشد گزارش تهیه شده کمیته تحقیق و تفحص چرا در صحن علنی قرائت نشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۶    
امام جمعه موقت اصفهان می گوید اثبات حقانیت ایران به جهانیان در مذاکرات هسته ای نقطه قوت دولت یازدهم است اما در حوزه اقتصادی در حد انتظارات موفق نبوده است.