سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 22 آذر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آذر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 3 آذر 1395 هم اندیشی 4 آذر 1395 هم اندیشی 5 آذر 1395 هم اندیشی 6 آذر 1395 هم اندیشی 7 آذر 1395 هم اندیشی 8 آذر 1395 هم اندیشی 9 آذر 1395 هم اندیشی 10 آذر 1395 هم اندیشی 11 آذر 1395 هم اندیشی 12 آذر 1395 هم اندیشی 13 آذر 1395 هم اندیشی 14 آذر 1395 هم اندیشی 15 آذر 1395 هم اندیشی 16 آذر 1395 هم اندیشی 17 آذر 1395 هم اندیشی 18 آذر 1395 هم اندیشی 19 آذر 1395 هم اندیشی 20 آذر 1395 هم اندیشی 21 آذر 1395 هم اندیشی 22 آذر 1395 هم اندیشی 23 آذر 1395 هم اندیشی 24 آذر 1395 هم اندیشی 25 آذر 1395 هم اندیشی 26 آذر 1395 هم اندیشی 27 آذر 1395 هم اندیشی 28 آذر 1395 هم اندیشی 29 آذر 1395 هم اندیشی 30 آذر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۱    
خبرگزاری فارس و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس از اتهام افترا، توهین و نشر اکاذیب درباره انتشار خبر مربوط به جیسون رضاییان تبرئه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۸    
نخست وزیر انگلیس در نشست دوستان محافظه کار اسرائیل در لندن تاکید کرد که انگلیس به نقش خود در قبال بیانیه بالفور و ایجاد رژیم صهیونیستی افتخار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۵    
سازمان عفو بین الملل در واکنش به تائید حکم حبس 9 ساله شیخ علی سلمان روحانی مبارز شیعه و دبیر کل بزرگ ترین جمعیت سیاسی معارض بحرین، آزادی فوری وی را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
شرایط 10 هزار کارگر هندی در عربستان بسیار اسفناک است صدها کارگر هندی به دلایل مختلف نظیر بیماری، تصادف، قتل یا خودکشی در عربستان جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه ایران در دیدار عمار حکیم با بیان اینکه امکان همکاری بین همه گروه ها در داخل عراق وجود دارد، گفت: لازم است برخی کشورهای منطقه مشکلاتشان را به این کشور منتقل نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۶    
یک جنگنده نظامی ارتش ترکیه در جنوب شرقی این کشور سقوط کرد، اما خلبان آن زنده ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۶    
دولت در سال جاری 10 هزار و 50 میلیارد تومان تنخواه از بانک مرکزی دریافت کرد و در حالی که باید تا پایان سال این تنخواه به حساب بانک مرکزی بازگردد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۳    
شهردار تهران گفت:پول جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود تا 60 درصد آن به شهرداری و 40 درصد نیز به نیروی انتظامی پرداخت شود ولی در شهر هزینه نمی شود این پول کجا می رود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۳    
وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که مذاکرات این کشور با این آمریکا بر سر بحران سوریه به بن بست رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
نیروهای سوری و مقاومت عملیاتی را جهت پاکسازی محله الکلاسه در جنوب حلب آغاز کردند و موفق شدند در ابتدای عملیات خطوط دفاعی تروریست ها را بشکنند و بخش وسیعی از محله را آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۷    
مراسم تودیع و معارفه سردار محمدرضا نقدی و سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالی رتبه سپاه و نیروهای مسلح برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۱    
همزمان با صدای قدم های باراک اوباما که در حال خروج از کاخ سفید است، صدای نفس های به شماره افتاده تروریست های میانه رواش در شهر حلب نیز به گوش می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
گروه تولید آینه شیطان در تلاش هستند این فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش در بیاید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
وزیر نفت دولت دهم با بیان اینکه شرایط اقتصادی را نمی توان با زبان بازی مطرح کرد، گفت: اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید روندی که در این سه سال ادامه داشته قطع شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعدازظهر امروز با وزیر خارجه ایران دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱    
قالیباف با اشاره به صندوق ذخیره ارزی و استفاده برخی از وزارتخانه ها از مبلغ 10 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در موضوعات مهم و رفاه مردم، افزود: چطور این برداشت ها انجام می شود اما 1 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
دبیر کل جدید سازمان ملل متحد امروز سوگند یاد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده پارلمان عراق گفت: ما از کشورهایی که با ما روابط خوبی دارند، مانند ایران و اردن، این انتظار را داریم که با میانجیگری حساسیت هایی که برخی از کشورها نسبت به ما ایجاد کرده اند را حل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به ازای هر ساعت 19 طلاق در کشور رخ می دهد، باید در این زمینه برنامه ریزی های درستی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام حسن عسکری علیه السلام: وصال خداوند سفری است که جز با مرکب شب زنده داری به دست نمی آید _________________ telegram.me/joinchat/AovqjTxG4fyF_y9_ATG2Ow ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
تهیه کننده فیلم مالاریا گفت: امیدواریم تا روزهای آینده، مشکلات مربوط به اکران فیلم سینمایی مالاریا در سینماهای حوزه هنری حل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حذف یک صفر از واحد رسمی پول کشور باعث شد نگاهی داشته باشیم به کشورهای دیگری که با حذف صفرها سعی در کنترل تورم داشته اند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۷    
روزنامه دولتی شهروند در این زمینه نوشت: مسئله اصلی ما نه تبدیل ریال به تومان است و نه حذف 3 یا 4 صفر از واحد پول کشور، مسئله اصلی ایجاد حس اعتماد و قدرت و اعتبار داشتن نزد مردم و کارشناسان است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۷    
ارسطو، لئوناردو داوینچی و بسیاری از مفاخر جهان چپ دست بوده اند و برخی، این افراد را شاهدی برای نبوغ و توانایی های زیاد چپ دست ها می گیرند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۴    
در روزهای گذشته در کنار اخبار سیاسی و حواشی فضای نسبتاً انتخاباتی کشور، خبر حضور آقای محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور در کشور سوئیس و سوئد خودنمایی می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به بازه زمانی 22 تا 30 آبان ماه95 که برخی مقاطع تحصیلی در پایتخت به دلیل آلودگی هوا چند روز تعطیل شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رسول لطفی امروز در اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی با تاکید بر اینکه امنیت توسعه وب فارسی باید در 3 سطح محتوای اینترنت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید دیدار ایران و ساحل عاج به دلیل دستور وزارت امور خارجه مبنی بر برگزار نکردن دیدار یا اردوی تدارکاتی در امارات لغو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
هفتادمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز جمعه مورج 1395.09.26 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۲    
اقتصاددان و استاد دانشگاه گفت: دولت به جای توجه به بخش های مولد اقتصادی و ایجاد زمینه های کار برای تولیدکنندگان به جنگ فرصت های شغلی در کشور رفت و روز به روز با ایجاد موانع کسب و کار و واردات بی رویه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۹    
وکیل شیخ "ابراهیم زکزاکی" رهبر جنبش اسلامی نیجریه گفت که تصمیم مسؤولان قضایی نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی و پرداخت غرامت به وی، به منزله اذعان به رویکرد مسالمت آمیز بودن جنبش اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۹    
امام جمعه شهرکرد گفت: متاسفانه وضعیت فیلم و سینما، افتضاح است و بعد از انقلاب اسلامی نیز، همان افرادی که پیش از انقلاب در سینما نقش داشتند، فعالیت خود ر ادامه دادند که از طرف دیگر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۱    
اگر شخص، رژیم غذایی صحیح را رعایت کند و به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت دهد، ترک ها کمتر ایجاد می شود. پزشکان معتقدند زمینه های ارثی نیز نقش مهمی در این میان بازی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۸    
بالگردهای کبرای هوانیروز با راکت و موشک های بهینه سازی شده "طوفان" اهداف از پیش تعیین شده در دریای عمان و مناطق ساحلی و کوهستانی را با موفقیت هدف قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۸    
سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی و باشگاه روستوف روسیه گفت: از چند باشگاه اروپایی و حتی خود کشور روسیه هم پیشنهاد دارم، اما ترجیح می دهم تا زمانی که همه چیز قطعی می شود، نام این تیم ها را اعلام نکنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۸    
یک بازیکن پیشین تیم ملی آرژانتین که اکنون در لیگ چین بازی می کند، پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۸    
علاء الدین بروجردی گفت: همین دو شب قبل بود که یک تیم تروریستی در یکی از مناطق مرزی در لحظه ورود به مرز که قصد عملیات انتحاری در کشور را داشت نابود شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۵    
سحر قریشی درخصوص استفاده از لوازم آرایش و لنز توضیحات جالبی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۵    
علی دشتی در قضیه کشف حجاب به تمام و کمال از رضاشاه حمایت کرد و وی را نابغه بزرگ لقب داد. وی در این راه تلاش کرد از ادله شرعی کمک بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۵    
برنامه "سینمادو" پنجشنبه 25 آذر ماه ساعت 23:30 با تحلیل و بررسی فیلم "سیانور" از شبکه دو سیما پخش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۲    
بر اساس توافق ایران و ارمنستان شهروندان دو کشور این امکان را در دو ماه گذشته پیدا کردند که تا 90 روز بدون ویزا در کشور مقصد اقامت داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۹    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه بی اعتنایی به توان داخلی خیانت است، گفت: رئیس جمهور باید قرارداد ساخت 10 فروند کشتی با کشور کره جنوبی را لغو کند که اگر این کار صورت نگیرد دیگر نمی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۶    
جدیدترین پهپاد دست پرتاب ایرانی با نام "فرپاد" در منطقه رزمایش بزرگ نزاجا در روز دوم به پرواز درآمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۳    
دبیر شورای نگهبان در نامه ای به وزیر کشور، اسامی اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۳    
ذبیح زاده از قدیمی بودن قوانین در این حوزه انتقاد کرد و تصریح کرد:قوانین این حوزه قدیمی است و با خلاء ها و ضعف های اجرایی مواجه هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۳    
نماینده مردم اسدآباد از منتفی شدن استیضاح وزیر علوم خبر داد و گفت: دیروز جلسه ای با حضور استیضاح کنندگان و وزیر علوم در هیئت رئیسه برگزار شد که نهایتاً 24 نفر از استیضاح کنندگان از درخواست خود انصراف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۰    
ولایتی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترزا می گفت: نخست وزیر تازه به دوران رسیده انگلیس بیش از آنکه این سخن را نسبت به ایران گفته باشد، برای دلخوشی سعودی ها که در همه میدان ها شکست خورده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۰    
تیتراژ پایانی سریال همسایه ها با صدای وحید تاج و با عنوان "مست عشق" منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۷    
"روبرتو ساویانی" که بیش از 10 سال درباره مافیا تحقیق کرده است، در گزارش اخیر خود انگلیس را فاسدترین کشور جهان دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
سرهنگ نادر رحمانی تصریح کرد: در تمامی راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
انتشار عکسی از نماز خواندن ابوعزرائیل ، شکارچی تروریست های تکفیری داعش در کنار یک رزمنده سنی مذهب بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از آن دسته از سیاهپوستانی که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت نکردند، تشکر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۱    
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین امروز از سوی دادگاه استیناف رژیم آل خلیفه به 9 سال زندان محکوم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۱    
عربستان سعودی عمره گذاران را به زندان و جریمه نقدی در صورت تأخیر در خروج از این کشور تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۱    
"آخرین چهره" ساخته شان پن با بازی خاویر باردم سال نو میلادی اکران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۸    
شمارش معکوس برای به پایان رسیدن عمر دولت یازدهم از هم اکنون شروع شده و به اتمام نرسیدن مسکن مهر، با گذشت 3 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۵    
مقامات شرکت بوئینگ ایجاد شغل را یکی از دستاوردهای قرارداد فروش هواپیما به ایران می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۲    
حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال احتمالا به لیگ برتر باز گردد و در تیم گسترش فولاد توپ بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۹    
برای مبارزه با خشمی که در اسلام مورد مذمت قرار گرفته نیز باید وجه ولایتی اسلام را در خود تقویت کنیم تمام ایستادگی ها در مقابل خشونت حتی خشونت های روزانه، بایدعبد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۹    
مردم ویتنام در هنگام خندیدن و یا لبخند زدن به نشانه ادب و حیا با دست جلوی دهان خود را می گیرند و لبخندشان را پنهان می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
AFC در نامه ای به فدراسیون این کشور اعلام کرده با توجه به عدم بهبود روابط بین دو کشور ایران و عربستان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
سایت تاپ گشت امکانی را در فضای مجازی فراهم کرده تا هریک از شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری بتوانند با مراجعه و ثبت نام در این سایت به صورت رایگان خدمات خود را به مردم معرفی کنند تا مردم نیز بتوانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
در درگیری مسلحانه بین ماموران و قاچاقچیان، آنها با استفاده از تاریکی شب با برجای گذاشتن مواد، متواری شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
عضو شورای شهر رشت با اشاره به حضور سردار قاسم سلیمانی در منطقه، گفت: سردار قاسم سلیمانی یک روز بطور ناگهانی در منطقه حضور یافت و گفت وقتی گیلانی ها در منطقه هستند خیالم راحت است من کرمانی ام اما خودم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۳    
اکبریان اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت در کشور باعث افزایش آمار زایمان طبیعی شده است ولی به دلیل مسائل قضائی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۰    
در دومین روز رزمایش نیروی زمینی ارتش جدیدترین پهپاد دست پرتاب ایرانی بانام "فرپاد" عملیاتی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۰    
امپراتور ژاپن در سفر رئیس جمهور روسیه توکیو، با وی دیدار نمی کند تا به نگرانی آمریکا درباره استقبال گرم از پوتین پایان دهد!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۱    
ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو گفت: طرح برخورد و جریمه مشترکان پرمصرف را به دولت ارائه می دهیم و به احتمال زیاد، بحث جریمه مشترکان پرمصرف آب تا پیش از پایان سال جاری در دستور کار دولت قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۸    
محمد انصاری مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت لژیونر شدن خود گفت: مدیران باشگاه چینی خواهان دریافت رضایت نامه من هستند و من هم این موضوع را در اختیار مسئولان باشگاه و سرمربی پرسپولیس قرار دادم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۵    
حکومت های مرتجع منطقه در یک دهه اخیر تلاش های بسیاری را برای دستیابی به بمب اتم انجام دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۹    
با جدی شدن احتمال تصدی پست وزارت خارجه آمریکا از سوی رکس تیلرسون نگرانی ها در این کشور نیز نسبت به این موضوع افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۷    
سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در روز دوم رزمایش بزرگ نزاجا از یک اخلال گر ضد پهپادی رونمایی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۷    
مایلی کهن گفت: آقای کی روش الان کجاست؟ رفته گل بچیند؟ دوباره چند روز دیگر برمی گردد همه را به رگبار می بندد بعد هم می گوییم مهم نیست چون می خواهیم به جام جهانی برویم. خیلی مسائل را زیر پا له می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۷    
یک روزنامه کره شمالی نوشت، آینده روابط این کشور با آمریکا به سیاست های رئیس جمهور منتخب و کنار گذاشتن خصومت های واشنگتن علیه پیونگ یانگ وابسته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۴    
رزاق کریمی مدیر بخش مستند سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: 70 فیلم مستند در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۴    
جنگنده های ترکیه در انتقام انفجارهای دوگانه روز یکشنبه در استانبول، به مناطقی در کردستان عراق حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی در راستای بازدید از مراکز نظامی و هسته ای کشورمان هیچ محدودیتی ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۱    
مجله انگلیسی اکونومیست در گزارشی با بیان اینکه عربستان در تمام جبهه ها مجبور به عقب نشینی شده است،نوشت:اقتصاد وخیم سعودی ها را مجبور به قبول بیشترین کاهش تولید نفت کرد کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۱    
فیلم سینمایی آزادی مشروط با بازی رامبد جوان و هنگامه قاضیانی در جشنواره بین المللی فیلم چنای هند به نمایش در می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۸    
روزنامه دولتی کره شمالی اعلام کرد که پیونگ یانگ به خاطر فشار نظامی و سیاسی از سوی کره جنوبی و آمریکا، تهدید کرده است که یک حمله هوایی را به سئول انجام خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۲    
در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اعضای این کمیسیون به حفظ کارت سوخت رأی مثبت دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۲    
رئیس مجلس گفت: با دستور مقام معظم رهبری مبلغ 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای آبادانی استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۹    
حمزه بیان کرد: در منطقه کهنوج عمق محرومیت مدارس آنقدر زیاد است که حتی دو هزار سرویس بهداشتی کمبود دارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: این اقدام به معنای بیکاری بیش از 5 هزار نفر کارگر و خیانت به توانمندی های مدیریتی و کارگری کشور محسوب می شود .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶    
بیش از صد عضو حزب دموکراتیک خلق های ترکیه به اتهام ارتباط با پ ک ک بازداشت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶    
رئیس پلیس تهران اظهار کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند 199 نفر سارق که در قالب 41 باند سرقت می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶    
در دومین روز از این رزمایش موشک های رهگیر طوفان توسط خلبانان هوانیروز ارتش با موفقیت به سمت اهداف مورد نظر شلیک شدند. این نفربرهای دشمن فرضی پرچم امریکا داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۳    
معاون اول رییس جمهور صبح امروز در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) توضیحاتی را درباره قرارداد ایران با کشور کره برای کشتی سازی ارائه نمود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رئیس جمهور آمریکا باید تمدید تحریم ها را وتو و متوقف کند؛ دست مجریان برای مقابله با نقض برجام باز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵    
روحانی گفت: بسیار خوشحالم که ملت بزرگ ایران امروز شاهد جشن بزرگ ملی برای دستیابی به محصولات کشاورزی به ویژه محصول استراتژیک گندم هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 728 فرد مسلح در حلب خود را تسلیم ارتش سوریه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۱    
گودرزی از تشکیل مرکز گفتمان انقلاب اسلامی در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت در قالب این مرکز 14 هزار دانشجوی بسیجی آموزش دیده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۸    
یک کارشناس سوری با اشاره به پیام های قدرتمند سه کشور به اردوغان درباره شهر الباب تأکید کرد با توجه به پیروزی های پیاپی ارتش و شکست های گروه های تروریستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۸    
علاوه بر دوره کامل تفسیر نور، فایل 91 عنوان کتاب تألیفی حجت الاسلام محسن قرائتی در سایت وی بارگذاری شده است که به صورت رایگان قابل دانلود است. آیه لا نرید منکم جزاءً و لا شکوراً تابلوی حرکت اوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نماینده ادوار مجلس ضمن تأیید نظر مراجع تقلید مبنی بر ربوی بودن بانکها، شرایط بانکهای ایران را شبیه وال استریت توصیف کرد و گفت: 80 درصد سپرده های بانکی متعلق به 2 درصد افراد کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵    
سلاح های تک تیرانداز بهینه سازی شده توسط متخصصان، در رزمایش نیروی زمینی ارتش، رونمایی و عملیاتی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
جنگنده های میراژ ارتش اهداف از پیش تعیین شده در سواحل مکران را منهدم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
بیش از 78 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی با موضوع تغییر واحد پول ملی از ریال به توان عنوان کردند دولت به جای این کارها باید مشکلات تولید و اشتغال را حل کند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
جنگنده های ائتلاف سعودی از روز گذشته مناطق مختلف یمن به ویژه صنعا پایتخت این کشور را به شدت بمباران کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۶    
مدیر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از مساعد بودن حال عمومی حجت الاسلام قرائتی خبر داد.
  • ۱