جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 شهریور 1395 روزنامه همشهری 2 شهریور 1395 روزنامه همشهری 3 شهریور 1395 روزنامه همشهری 4 شهریور 1395 روزنامه همشهری 5 شهریور 1395 روزنامه همشهری 6 شهریور 1395 روزنامه همشهری 7 شهریور 1395 روزنامه همشهری 8 شهریور 1395 روزنامه همشهری 9 شهریور 1395 روزنامه همشهری 10 شهریور 1395 روزنامه همشهری 11 شهریور 1395 روزنامه همشهری 12 شهریور 1395 روزنامه همشهری 13 شهریور 1395 روزنامه همشهری 14 شهریور 1395 روزنامه همشهری 15 شهریور 1395 روزنامه همشهری 16 شهریور 1395 روزنامه همشهری 17 شهریور 1395 روزنامه همشهری 18 شهریور 1395 روزنامه همشهری 19 شهریور 1395 روزنامه همشهری 20 شهریور 1395 روزنامه همشهری 21 شهریور 1395 روزنامه همشهری 22 شهریور 1395 روزنامه همشهری 23 شهریور 1395 روزنامه همشهری 24 شهریور 1395 روزنامه همشهری 25 شهریور 1395 روزنامه همشهری 26 شهریور 1395 روزنامه همشهری 27 شهریور 1395 روزنامه همشهری 28 شهریور 1395 روزنامه همشهری 29 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 شهریور 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
- با فرا رسیدن ایام جشن عید غدیرخم و آغاز هفته دفاع مقدس، میدان مشق تهران پذیرای شهروندانی بود که به همراه شهردار تهران هنرنمایی ارکستر سمفونیک تهران را به نظاره نشستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۳    
- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۸    
- کالیفرنیا خانواده لین اهل سانتا باربارا از ایالت کالیفرنیای آمریکا 8 سال است که در یک کاروان بی وقفه مسافرت می کنند و به گفته پدر خانواده قصد پایان دادن به این مسافرت را ندارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۴    
- از نظر شورای اسلامی شهر تهران قانونا نصب، ساماندهی و شناسنامه دار کردن دکل و آنتن های مخابراتی در حیطه وظایف این نهاد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۱    
- کی اف مردی در اوکراین با چند صددلار هزینه و با استفاده از فایبرگلاس یک خودروی لامبورگینی برای خودش ساخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۴    
- پکن زوج چینی 54 سال از زندگی زناشویی خود را در یک غار سپری کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
- مهم ترین چالش ها و همچنین نوآوری های مربوط به طراحی و ساخت دریاچه شهدای خلیج فارس، در نهمین کنفرانس سدهای منطقه شرق آسیا در ژاپن ارائه و بررسی خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۷    
- استانبول مهندسی در ترکیه با الهام گرفتن از سری فیلم های ترنسفورمرز (تبدیل شونده ها) خودروی بی ام دبلیویی ساخته است که به سرعت تبدیل به ربات می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۸    
- برنامه های مدیریت شهری پایتخت در هفته دفاع مقدس و ماه مهر اعلام شد. به گفته مجتبی عبداللهی، معاون اجتماعی شهردار، امسال اقداماتی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که شامل رزمایش های مختلف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: شهید محمد جهان آرا حاضر نشد، نیروهای تحت امر خود را از خواب خوش بیدار کند بنابراین خود سیمان ها را از ماشین خالی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۱    
- سینما ترجمه ی سارا منصوری: می گوید می داند که برخی از تماشاگران فیلمش بعد از ترک کردن سالن سینما، دلخور خواهند بود، چون در فیلم او خبری از آوازها و شعرهای فیلم اصلی اژدهای پیت نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: نشانگان بیماری ساختمان (SBS) اصطلاحی است که برای توصیف مجموعه ای از علایم بهداشتی و مشکلات آزارنده افراد به کار می رود که با مدتی که این افراد در یک ساختمان معمولا محل کار می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: طوفان فکری (Brainstorming) موقعیتی است که در آن گروهی برای به وجود آوردن ایده های جدید حول یک موضوع مشخص گرد هم می آیند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۴    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، شکستن قلنج انگشتان دست، موجب آرتروز می شود و باید افراد این عادت شان را کنار گذارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۴    
- ایران برای عادی سازی روابط بانکی با دیگر بانک های جهان به ویژه بانک های بزرگ همچنان در انتظار تحقق وعده کشورهای اروپایی است درحالی که مقامات آمریکا در گفتار قول همکاری می دهند و در عمل با ادامه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: یک شرکت معماری اسپانیایی موفق به طراحی و ساخت یک دفتر کار خارق العاده و بی نظیر در جنگل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۵    
- مردی که در جریان جنایتی هولناک همسر و 2 فرزندش را به قتل رسانده بود هنگام بازسازی صحنه جنایت با خوردن اسید دست به خودکشی زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: یک مقام مسئول در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برخی مطالب مبنی بر احتمال تعطیلی چند هفته ای دانشگاه ها و مدارس در فصول پاییز و زمستان گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
- در دومین روز از عملیات ارتش عراق در 3 محور در شمال و غرب این کشور علیه مناطق تحت اشغال داعش، بخش های بزرگی از حومه موصل و همچنین استان انبار آزاد شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
- به دنبال مرگ کودک سه ماهه، پدر و مادر معتاد او به جرم کودک آزاری بازداشت شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
- مرد جنایتکار که با ربودن دختر 6 ساله ای در شهرستان نی ریز او را مورد آزار و اذیت قرار داده و در نهایت به قتل رسانده بود، صبح امروز پای چوبه دار می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
- طی ماه های اخیر فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی پر است از خبرهای مربوط به آزمایش های هسته ای کره شمالی و شایعات در مورد سلامت رهبر آن، کیم یونگ اون ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۲    
- جشن شکوفه ها و غنچه ها که هر سال یک روز پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار می شود روز گذشته در کرج برگزار شد و وزیر آموزش و پرورش در این مراسم درباره سرانه گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۲    
- پسرجوان وقتی پی برد که دختر موردعلاقه اش 3 سال تمام به او دروغ گفته و در همه این مدت نقش دختر پولدار را بازی کرده، برای انتقامجویی دست به اسیدپاشی زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: در آخرین روز از هفته هفتم لیگ شانزدهم، پرسپولیس و نفت تهران مقابل سپاهان و ماشین سازی به پیروزی رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد: برخی مواد خوراکی و افزودنی برای بدن خطرناک بوده و منجر به بیماری می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از کشف 9 کانتینر کالای قاچاق در بندرعباس از مبادی رسمی و دستگیری دو نفر سرشاخه اصلی آن خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: شبکه اطلاع رسانی افغانستان متن توافقنامه صلح میان دولت وحدت ملی وحزب اسلامی افغانستان به رهبری گلبدین حکمتیار را منتشر کرد و افزود که این موافقت نامه که شامل سه فصل و بیست و پنج ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: نتایج دوره های کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی پنج شنبه اول مهر ماه منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهش جهاد دانشگاهی واحد استان قم اعلام کرد: زوجین نابارور از چهارشنبه 31 شهریور ماه می توانند با مراجعه به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم تنها با پرداخت 15 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: حمل ونقل هوایی جهانی مسئول دو درصد از انتشارات کربن ناشی از فعالیت بشر است و اکنون دانشمندان استرالیایی قصد دارند این میزان را با پرورش سوخت جت روی درخت کاهش دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: شمار زیادی از شیعیان همراه با شاخه دانشجویی جمعیت جنبش اسلامی نیجریه علیه ارتش و نیروهای امنیتی درشهر آبوجا (پایتخت) برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- سمیه لبافی*: اگر شما کتاب هایی که در سالهای اخیر در حوزه مدیریت رسانه نوشته شده است را دیده باشید حتما تایید خواهید کرد که کتاب لو و برون (2016) مدیریت شرکت های رسانه ای و صنایع وابسته (Managing ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: فرماندار شهرستان الشرقاط در استان صلاح الدین از پیشروی ارتش عراق در این شهرستان خبر داده و افزود که این نیروها در یک کیلومتری این منطقه راهبردی قرار گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: ضوابط بورسیه پذیرفته شدگان دکترای تخصصی با آزمون، بدون آزمون و پژوهش محور دانشگاه آزاد منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهشی انجمن صرع ایران، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی، توصیه هایی برای والدین دارای فرزند مبتلا به صرع ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از صدور کارت هوشمند با 36 نوع خدمت برای دانشجویان کشور خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: جرد لتو بازیگری که جایزه اسکار را در کارنامه دارد، به زودی در نقش اندی وارهول گرافیست مشهور جهان جلوی دوربین می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی گفت: 35 گلزار شهدا در کشور، واجد ارزش ثبت در فهرست انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناخته شده و به زودی ثبت ملی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: اصلاحات و رشته های حذف شده دفترچه انتخاب رشته کنکور 95 اعلام شد و بر این اساس، پذیرش در 9 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی صفر و رشته علوم اقتصادی از 12 دانشگاه و 20 کدرشته پیام نور حذف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: رویترز طی خبری اعلام کرد، آمریکا مجوز فروش 17 فروند ایرباس به ایران را صادر کرده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: دانش آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه 31 شهریور ماه در جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس تهران حضور پیدا کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که این جنبش آماده است ساکنان شبه جزیره عربستان را از دست نظام سعودی آزاد کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: دادستان عمومی تهران: هدف اصلی قوه قضائیه در پرونده بابک زنجانی، بازگشت وجوه به بیت المال است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: از پنجشنبه یکم مهر، داشتن یا نداشتن معاینه فنی خودروها در محدوده طرح زوج و فرد کنترل و اعمال قانون می شود .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:نیروهای مسلح با آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید و حماقتی از سوی دشمنان، آنان را با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی ها بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت آمیز خود در خلیج فارس هدر ندهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما خلیج فارس را خانه خود می دانیم و معتقدیم هیچ بیگانه ای نباید در این خلیج فارس حضور داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: جرج کلونی مثل بقیه مردم دنیا از جدایی دوستانش برد پیت و آنجلینا جولی توسط رسانه های خبری باخبر شد و گفت از این خبر دچار شوک شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین ماموریت در جاده هراز و جان باختن تکنسین اورژانس این بالگرد، وزیر بهداشت، پیام تسلیتی صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: اولین فصلنامه خبری مطالعات جهان به عنوان ارگان رسمی دانشکده مطالعات جهان و با هدف انعکاس مجموعه ارزش آفرینی های دانشجویان محترم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه سوریه با انتقاد شدید از بان کی مون اعلام کرد که او از منشور سازمان ملل منحرف شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: آب پایین دست سد کرج به دلیل ورود مواد نفتی و فاضلاب آلوده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: امروز قاچاق به سمت مسیرهای ریلی پیش می رود که لازم است ماموران پلیس راه آهن، آموزش های فنی و تخصصی لازم را فرا بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: جورج هربرت واکر بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا از هیلاری کلینتون در انتخابات آتی این کشور حمایت می کند. این خبر از سوی کاتلین کندی تاونسند، برادرزاده جان اف کندی فاش شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: جسد کرتیس هنسن نویسنده و کارگردان آمریکایی برنده اسکار فیلم محرمانه لس آنجلس در خانه اش پیدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: یادگاری های شارلوت برونته نویسنده کلاسیک انگلیسی، از جمله نسخه دست نویس رمان جین ایر او در نیویورک آمریکا به نمایش درآمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با تاکید بر اینکه اطلاعات منتشر شده در سایت خبری شانا نادرست است، گفت: هواپیمای استیجاری بوئینگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: دنیل رادکلیف بازیگر هالیوودی که با ایفای نقش هری پاتر به شهرت رسید، گفت: نژادپرستی در سینمای هالیوود را نمی توان انکار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: بیش از 10 هزار نیروی کمک پرستار در یکسال گذشته تربیت شده اند و از مهرماه امسال به تدریج پس از طی آزمون کتبی و مهارتی در بیمارستان ها جذب و بکارگیری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: سرپرست اورژانس کشور در مورد علت سقوط مرگبار بالگرد 115 را در جاده هراز گفت: بالگرد با کابل فشار قوی برق برخورد کرده که منجر به سقوط می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: دسترسی کاربران ایرانی به سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری همچنان از طریق فیلتر شکن امکان پذیر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری هوا در غالب نقاط کشور، گفت دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد داشتو
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت های ترافیکی جاده های کشور تا روز یکشنبه چهارم مهرماه را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: در جریان حمله مسلحانه ای به سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا یک تن کشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: نخستین تور رسانه گردی با برنامه های آموزشی و بازدید از مؤسسات مطبوعاتی از 3 تا 8 مهرماه برای رسانه های استانی که بیشترین امتیاز را در طرح رتبه بندی نشریات کسب کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهارشنبه 31 شهریورماه بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با پنج ریال کاهش قیمت نسبت به دوشنبه (29 شهریورماه) 35 هزار و 623 ریال و هر قطعه سکه طلای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: گزارش توسعه جهانی آب سازمان ملل متحد آنچه را که بیشتر مردم در منطقه خاورمیانه می دانند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود خودروهای به روز خارجی در رده قیمتی زیر 30 میلیون تومان به بازار خودرویی کشور در آینده ای نه چندان دور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع و مرزهای خود با هیچ کس شوخی ندارد و هرکس اجازه تعرض به خود را بدهد پشیمان خواهد شد و باید این فکر را از مغزش بیرون کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخست وزیر بریتانیا، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تحولی بزرگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 300 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به 7300 تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: احتمال افزایش تقاضای سوخت در آمریکا در کنار کاهش سطح ذخیره سازی نفت در این کشور سبب شد در معاملات(سه شنبه 30 شهریورماه) قیمت شاخص نفت خام افزایش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: گروهی بین المللی از باستان شناسان که درحال تجسس در بقایای کشتی مشهور آنتی کیترا در دریای اژه هستند موفق به کشف اسکلت یک انسان در بقایای 2100 ساله این کشتی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: هفته گذشته چین با پرتاب مدلی مینیاتوری از ایستگاه فضایی اش به مدار زمین نگاه جهان را متوجه خود ساخت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۴    
- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار از احداث 20 بازار میوه وتره بار تا پایان امسال و حرکت به سمت توسعه سازه های فروشگاهی بازارهای میوه وتره بار خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: پایگاه اطلاع رسانی KHAMNENEI.IR به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مجموعه ی صوتی روایت حماسه را منتشر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمعیت هلال احمر آمل از وقوع حادثه برای هلی کوپتر اورژانس مازندران در گزنک خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۴    
- همشهری آنلاین: عصب شناس ایتالیایی که قصد دارد اولین جراحی پیوند سر انسان را اجرا کند، به همراه گروهی از دانشمندان آمریکایی و کره ای مقاله هایی منتشر کرده که در آنها ادعا شده است وی توانسته این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
- شهردار منطقه 12 ضمن تأکید بر توجه ویژه به ترمیم بافت تاریخی در این منطقه گفت: درصورت تصویب شورای شهر، اعتبارات ویژه ای در بودجه های آتی برای ترمیم و مرمت مدرسه دارالفنون درنظر گرفته خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: تبعیض، وارونگی اماری دانشگاه ها و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های چهارشنبه-31 شهریور-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
- معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با اعلام اینکه اسکار صنایع دستی برای نخستین بار توسط ایران برگزار می شود و نشان دست خلاق در حاشیه نشست شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان به برترین های صنایع دستی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
- محمد باریکانی: رئیس همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی اعلام کرد که حدود 40 گروه سرمایه گذار خارجی برای مطالعه بازار گردشگری ایران به کشور سفر کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
- فرهاد دبیری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد اکوسیستم های طبیعی کشور به دلیل وجود دام بیش از ظرفیت، در معرض نابودی کامل قرار گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
- جواد نصرتی: 8 سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی، یکی از زرین ترین صفحات تاریخ ایران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 31 شهریورماه نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 28 ارز مانند دلار نسبت به دوشنبه 29 شهریور افزایش و هشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
- مهدی واعظی: تا به حال به باغ موزه دفاع مقدس و مقاومت رفته اید؟ این باغ در دل خود خاطرات ماندگار 8 سال دفاع مقدس و همچنین انقلاب اسلامی را جای داده و آنها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
- محمدرضا حیدری: جنگ و روزهایی که در 8 سال دفاع مقدس برای مردم ایران رقم خورد سرشار از ناگفته هایی است که صدها فیلم مستند و عکس و کتاب نمی تواند گوشه ای از آن را بیان کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
- مینا فرقانی: آمده ایم بمانیم ! این را متجاوزان بعثی روی در و دیوارهای خرمشهر نوشته بودند که حتی اگر با این جمله هم خون رزمندگان را به جوش نمی آوردند، باز هم سربازان خمینی کبیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
- نامش را گذاشته اند کوچه شهیدان پاکند، اما به کوچه بهشت معروف شده از بس که شهیدان این کوچه بهشتی بودند و نه یکی، دو تا، بلکه 13شهید از درهای این خانه هایی که کیپ تا کیپ کنار هم نشسته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
- مهدی محمدباقری: جنگ تمام نشده است، خودم بارها جنگ را توی خیابان های شهر دیده ام، خودم بارها دیده ام که جنگ هنوز مثل ابری روی زندگی خیلی ها نشسته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
- بهاره آقایی: کرمانشاه، میزبان بسیاری از عملیات های معروف دفاع مقدس بوده و به همین دلیل، یکی از دیدنی ترین مناطق جنگی و شنیدنی ترین قصه های دفاع را دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد آزمایش های نظامی و رزمایش های جمهوری اسلامی طبق جدول زمان بندی شده ادامه خواهد یافت و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: مراسم جشن شکوفه ها به صورت نمادین با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در مهرشهر کرج و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۴    
- همشهری آنلاین: رژه بزرگ نیروهای مسلح برای نخستین بار همزمان با تهران در بندرعباس آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان دقایقی پیش در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۵:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با برشمردن آسیب های موجود ناشی از افراط در استفاده از فراورده های آرایشی، از خانم ها خواست نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۴:۳۳    
- آزاده جعفریان: جمعه با رونمایی از پاییز نوآمده، نگارخانه های پایتخت هم نونوار می شود و انبوه افتتاحیه ها چنان است که تنوع سبک ها و نگرش ها یادآور پاییز هزاررنگ است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۳:۳۳    
- ارزش کل بازار سهام ایران شامل بورس و فرابورس بار دیگر به 400 هزار میلیارد تومان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۲    
- همزمان با فرارسیدن 31شهریور و پایان تابستان، تلاش های گروه تولید اروند به بار نشست و نخستین فیلمی که با موضوع غواصان شهید در سینمای ایران تولید شده ...
  • ۱