سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 مهر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 مهر 1395 روزنامه همشهری 2 مهر 1395 روزنامه همشهری 3 مهر 1395 روزنامه همشهری 4 مهر 1395 روزنامه همشهری 5 مهر 1395 روزنامه همشهری 6 مهر 1395 روزنامه همشهری 7 مهر 1395 روزنامه همشهری 8 مهر 1395 روزنامه همشهری 9 مهر 1395 روزنامه همشهری 10 مهر 1395 روزنامه همشهری 11 مهر 1395 روزنامه همشهری 12 مهر 1395 روزنامه همشهری 13 مهر 1395 روزنامه همشهری 14 مهر 1395 روزنامه همشهری 15 مهر 1395 روزنامه همشهری 16 مهر 1395 روزنامه همشهری 17 مهر 1395 روزنامه همشهری 18 مهر 1395 روزنامه همشهری 19 مهر 1395 روزنامه همشهری 20 مهر 1395 روزنامه همشهری 21 مهر 1395 روزنامه همشهری 22 مهر 1395 روزنامه همشهری 23 مهر 1395 روزنامه همشهری 24 مهر 1395 روزنامه همشهری 25 مهر 1395 روزنامه همشهری 26 مهر 1395 روزنامه همشهری 27 مهر 1395 روزنامه همشهری 28 مهر 1395 روزنامه همشهری 29 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 99درصدی پروژه های کاروانسرا سنگی 1 و 2 و همچنین تونل شهدای غزه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
- علی ابراهیمی: سازمان ملی استاندارد از در دستور کار قرار گرفتن و رصد مداوم بهبود استانداردهای مصرف سوخت خودروها برای کاهش آلایندگی هوا خبر می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
- محمد کرباسی: عملیات آزادسازی موصل نقطه عطفی برای دولت و مردم عراق است تا آخرین پایگاه مهم گروه تروریستی داعش و دومین شهر بزرگ عراق پاکسازی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
- ملبورن کارشناس های حوزه باستان شناسی از داخل مجسمه چوبی بودایی مربوط به قرن 13 یا 14 میلادی که خود گنجی تاریخی به شمار می رود قدیمی ترین اسکناس کشور چین را کشف کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
- مترو امروز اصلی ترین وسیله حمل ونقل عمومی در پایتخت است. تعداد مسافران این شبکه عظیم حمل ونقل در یک دهه گذشته از حدود 855 هزار نفر در روز به بیش از 3میلیون نفر در سال جاری رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۸    
- عملیات آزادسازی موصل که از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شد، آنطور که نخست وزیر عراق و وزارت دفاع آمریکا می گویند، به خوبی و جلوتر از برنامه ای که پیش بینی شده بود، پیش می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
- شاید اگر وظیفه شناسی و انساندوستی خلبان پرواز اهواز- شیراز، همکاری فرودگاه و تخصص مثال زدنی جراح بیمارستان اردیبهشت شیراز نبود، دست قطع شده ساجد کوچولو هرگز نمی توانست دوباره به حرکت بیفتد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
- پسر نوجوان وقتی در شبکه اجتماعی بی تاک به پیام های فردی ناشناس جواب می داد، نمی دانست کسی که نقاب دوستی به چهره زده نقشه سیاهی برای او کشیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
- دوبی مردی اهل امارات متحده عربی پس از گذشت 6 ماه دوره نامزدی و چند روز پس از ازدواج به محض مشاهده چهره بدون آرایش همسر خود به دفترخانه رفته و او را طلاق داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۹    
- استکهلم شرکتی در سوئد چیپس هایی تولید می کند که فقط یک پر از آنها معادل 11دلار آمریکا قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
- سعد حریری رهبر جریان المستقبل و اصلی ترین رقیب حزب الله در عرصه سیاسی لبنان که از سوی عربستان سعودی هم حمایت می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۷    
- آنتونیا شرکا: سهیل بیرقی، فیلمسازی جوان است که نخستین تجربه کارگردانی او این روزها روی پرده سینماست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
- کی اف فروشگاهی در کشور اوکراین به 5 مشتری که نام خود را به آیفون 7 تغییر دهند یک گوشی مجانی از همین مدل هدیه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
- خسرو ملکان: سینما باید مماس با مردم باشد، مسئله و درد مردم را مطرح کند و جذابیت داشته باشد تا در جامعه تأثیر بگذارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل از سخنرانی بان کی مون دبیرکل این سازمان در باره سوریه که حتی یک بار به حضور تروریست ها در این کشور اشاره ای نداشته، ابراز شکفتی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۳    
- راننده پژو پارس که پس از تصادف با 2 زن فرار کرده بود، خبر نداشت که یکی از زنان جوان زیر ماشین گیر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: تروریست های وابسته به فیلق الرحمن روز جمعه قصد نفوذ به محورهای میدان الزبلطانی و البرید منطقه جوبر دمشق را داشتند که نیروهای سوری این حملات را دفع کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
- معرفی نویسنده آزاده نجفیان: حتماً شما هم گاهی بودن بر سر دوراهی را احساس کرده اید؛ جایی که هیچ چاره ای جز انتخاب کردن ندارید و قرار هم نیست انتخاب شما همیشه به نفعتان باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
- فهیمه پناه آذر: در تازه ترین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی همه شخصیت های داستان اسم دارند جز پیرمردی که بازی خوب بازیگر آن توجه بسیاری از علاقه مندان را جلب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
- نقش آفرینی سیدنی پواتیه در فیلم سینمایی در گرمای شب درنظرسنجی عمومی مؤسسه فیلم بریتانیا به عنوان بهترین هنرنمایی یک بازیگر سیاهپوست در تاریخ سینما برگزیده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
- جشنواره مؤسسه فیلم آمریکا 10 تا 17 نوامبر (20تا 27آبان) در هالیوود برگزار می شود و فیلم های سینمایی فروشنده و اژدها وارد می شود به نمایندگی از سینمای ایران در بخش سینمای جهان آن حضور دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل سایپا توانست با یک جهش بزرگ از مکان نهم جدول خود را به رده پنجم برساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران در بخش دبل توانست قهرمان مسابقات جهانی در تایلند شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: شرکت فیسبوک؛ اپلیکیشن اینستاگرام را برای ویندوز 10 هم عرضه کرده است. اپ اینستاگرام ویندوز 10 هم برای کامپیوترها و هم برای تبلت ها قابل استفاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت نام با تاخیر پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 95 این دانشگاه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل سیاه جامگان مشهد خود را به مکان چهارم جدول رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: فیلم انیمیشن پسر و جهان به کارگردانی آله آبر و محصول کشور برزیل از اول آبان در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: در آخرین روز اولین ماه پاییزی بیش از 40 افتتاحیه در گالری ها و نگارخانه های پایتخت برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: داعش نسخه مدرن طالبان و ساخته دست آمریکا و صهیونیست هاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشترین موضوعی که در زمینه کیفری در دانشگاه آزاد با آن مواجه هستیم جعل مدارک تحصیلی و مکاتبات دانشگاه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: تدوین فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی توسط بهرام دهقانی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: آخرین آمار فروش برخی فیلم های سینمایی از سوی پخش کنندگان اعلام شد و در این میان فروشنده با بیشترین تعداد سالن بعد از 40 روز نمایش بیش از 12 میلیارد فروخته و در کنار آن فیلم های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: پیکر محمدرضا رستمی فعال عرصه رسانه در مراسم باشکوهی در زادگاهش به خاک سپرده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: روسیه، ساخت بزرگ ترین مرکز درمان سرطان در جهان را به وسیله پروتون تراپی، در شهر دیمیتروگراد آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تحویل بیش از 24 هزار تاکسی نو در جریان طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور به متقاضیان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: نیروهای عراقی در ادامه پیشروی سریع خود در استان نینوا شهر مسیحی نشین برطله در جنوب شرق موصل را آزاد و روستای نعناعه در جنوب موصل را پاکسازی کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
- همشهری آنلاین: آخرین نماز جمعه مهر ماه در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: با یورش داعش به برخی مراکز امنیتی کرکوک از جمله ساختمان استانداری و تعدادی از مراکز پلیس، مسئولان استان کرکوک تا اطلاع ثانوی منع رفت وآمد اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: استاندار کرکوک: در سخنانی از تسلط کامل نیروهای عراقی بر اوضاع امنیتی در استان کرکوک، پس از سلسله حملات انتحاری اخیر در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از عدم مراجعه 400 هزار خودروی مشمول معاینه فنی به مراکز معاینه فنی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی مناطق کشور و سواحل دریای خزر طی سه روز آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیل های رئیس جمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورد استفاده وی در ارسال ایمیل ها دیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: محققان موفق به توسعه روش جدیدی شده اند که با استفاده از سنسورها می توان به تشخیص و بررسی نشانه های چند نوع سرطان پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک پزشک متخصص اطفال به نام دکتر هاروی کارپ با همکاری محققان موسسه فناوری ماساچوست و یک طراح سوئیسی، موفق به طراحی یک تخت هوشمند برای نوزادان شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن در بیمارستان بقیه الله اعظم تهران عیادت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: سفیر ایران در عراق اعلام کرد چهار تن از تکنسین های ایرانی که در یک پروژه نیروگاهی در شهر کرکوک فعالیت می کردند در اثر حمله تروریستی به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۲    
- دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به برخی اظهار نظرهای مقامات آمریکایی در خصوص نقش احتمالی ایران در حمله موشکی به ناوهای آمریکایی در دریای سرخ تاکید کرد: متحدان امریکا در یمن با شکست های پی در پی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین - زهرا شیخایی: دیستروفی (dystrophy) چیست و بر اثر چه عواملی به وجود می آید؟ آیا قابل پیشگیری یا تشخیص است؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: فعالان سیاسی در پی اعلام رسمی احکام سرپرستان سه وزارتخانه از سوی رئیس جمهوری، دیدگاه های خود را در ارتباط با انگیزه های تغییرات ایجاد شده در کابینه یازدهم با توجه به فرصت محدود چند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: مشاور فرهنگی رئیس جمهور از کاربران توییتر خواست گزینه های مناسب را برای تصدی سه وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش معرفی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
- در این شماره می خوانید:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: نخستین شماره نشریه رهیافت های رسانه ای با هدف بررسی مسائل تخصصی رسانه و آینده پژوهی در این حوزه توسط دانشکده رسانه خبرگزاری فارس منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: پنجاه وپنجمین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با سخن هفته ای در خصوص دفاع رهبر انقلاب از جامعه علمی و نخبگان کشور با عنوان تا نفس دارم لحظه ای کوتاه نمی آیم منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: تنهایی شبیه محرم است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۲    
- خبر شصت و هشتمین دوره ی نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت از تاریخ 28 مهر تا 2 آبان 1395 در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود و مدیریت غرفه ی کودک و نوجوان ایران را انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: کتاب تکامل فرهنگ؛ پیشرفت تمدن تا سقوط رم تالیف لسلی ا. وایت با ترجمه فریبرز مجیدی از سوی انتشارات نسل آفتاب به بازار کتاب عرضه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۲    
- فریبا خانی: ما از خیابان هفتم، از تیر چراغ برقش، از چشم های گرد و براقی که پشت آن پنهان شده بود می ترسیدیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۴:۳۲    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: اَلَم یَرَوا اِلَی الطَّیرِ مُسَخَّرَاتٍ فِی جَوِّ الَّسمَاءِ مَا یُمسِکُهُنَّ اِلَّا اللهُ اِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیاتٍ لِقَومٍ یُؤمِنُونَ
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۳۱    
- معرفی کتاب روبات ها به دو دلیل اختراع شده اند: 1. به این دلیل که انسان ها از اختراع و ور رفتن با ابزارهای باحال خوششان می آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۲:۳۱    
- بنفشه چاپاری: سیمرغی بود که بال نداشت و پلنگی هم بود که خال نداشت، به همراه تک شاخی که یال نداشت. آن گوشه و کنار اژدهایی هم بود که اصلاً حال نداشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۱:۲۵    
- کاغذهایی هستند برای ننوشتن! کاغذهایی که با صرف هزینه های بسیار زیاد و با قطع درختان تولید می شوند و در بهترین حالت در سطل های زباله جا می گیرند و یا با زباله های تر ...