دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 مهر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مهر 1396 روزنامه همشهری 2 مهر 1396 روزنامه همشهری 3 مهر 1396 روزنامه همشهری 4 مهر 1396 روزنامه همشهری 5 مهر 1396 روزنامه همشهری 6 مهر 1396 روزنامه همشهری 7 مهر 1396 روزنامه همشهری 8 مهر 1396 روزنامه همشهری 9 مهر 1396 روزنامه همشهری 10 مهر 1396 روزنامه همشهری 11 مهر 1396 روزنامه همشهری 12 مهر 1396 روزنامه همشهری 13 مهر 1396 روزنامه همشهری 14 مهر 1396 روزنامه همشهری 15 مهر 1396 روزنامه همشهری 16 مهر 1396 روزنامه همشهری 17 مهر 1396 روزنامه همشهری 18 مهر 1396 روزنامه همشهری 19 مهر 1396 روزنامه همشهری 20 مهر 1396 روزنامه همشهری 21 مهر 1396 روزنامه همشهری 22 مهر 1396 روزنامه همشهری 23 مهر 1396 روزنامه همشهری 24 مهر 1396 روزنامه همشهری 25 مهر 1396 روزنامه همشهری 26 مهر 1396 روزنامه همشهری 27 مهر 1396 روزنامه همشهری 28 مهر 1396 روزنامه همشهری 29 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: امیرحسین بادی موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های تنیس جایزه بزرگ را از آن خود کند. محمدی نایب قهرمان شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: امروزه کم نیستند افرادی که دوست دارند، باغچه یا باغ کوچکی داشته باشند تا در اوقات فراغت به آن رسیدگی کنند. اما مشغله های زندگی فرصتی برای این کار برایشان باقی نمی گذارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: در شرایط سالم، مغز اطلاعات را از اعصاب محیطی دریافت می کند و شما قادر به حرکت دادن ماهیچه ها، تشخیص درد و ... هستید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: یک شرکت پست آلمانی به طور آزمایشی روباتی را به کار گرفته که محموله های سنگین را حمل می کند و با کمک حسگرهای مخصوص مسیر خود را در شهر ردیابی می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: مینی پای خرما، دسری خوش طعم، مقوی و متنوع است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۳    
- رئیس شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری های کل کشور تأکید کرد. محسن هاشمی به خبرگزاری خانه ملت گفت:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: نماینده اهواز با بیان این که مردم خوزستان به علت بحران سال گذشته از مواجهه با فصل زمستان دلهره دارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: تمامی آبشخورها و چشمه های مناطق حفاظت شده استان خراسان جنوبی به منظور جلوگیری از احتمال سرایت انواع بیماری حیات وحش از جمله بیماری تب برفکی و طاعون PPR ضدعفونی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: همه عزیزان سپاهی برای ما گرامی هستند و برای همه آنان دعا می کنیم لکن لحظه ای نیست که به یاد سردار قاسم سلیمانی نباشیم و او را دعا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
- همشهری آنلاین: عملیات فصل دوم کاوش های باستان شناسی بر روی تپه پوستچی همراه با گمانه زنی در برخی نقاط برای شناخت عرصه و حریم محوطه آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی مردان با صدرنشینی نزاجا، شرکت ملی حفاری و مقاومت همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: مسابقات جت اسکی آزاد کشوری در بخش اسلالوم که به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان اهواز برگزار شد، با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: مسابقات لیگ راگبی آقایان باشگاه های ایران، گرامیداشت شهید والامقام سید محسن حججی که در زمین شماره چهار آزادی تهران جریان داشت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا پس از کسب 2 مدال طلا، 9 مدال نقره و 9 مدال برنز برای ایران در شانگهای چین به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود در رقابت های گراپلینگ قهرمانی جهان در کشور آذربایجان پایان دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: رقابت های نخبگان جهان (2017elite games) در شهر کمر ترکیه در حال برگزاری است و کاروان ورزش کارگری کشورمان در 4 رشته ورزشی با 30 ورزشکار در این رویداد بزرگ بین المللی حاضر شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: دور سوم مسابقات قهرمانی کشور فصل 96 موتورسواری سرعت روز جمعه 28 مهر ماه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: تیم ایران با کسب پیروزی مقابل سنگاپور به نیمه نهایی رسید و با برتری مقابل اوروگوئه به همراه مالت میزبان فینالیست شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۴    
- زهرا رفیعی: دود اختلاف نظر در مورد عرضه قلیان، پس از 11 سال از تصویب قانون جامع مبارزه ملی با دخانیات همچنان در چشم مردم می رود و حالا که دادستان کل کشور و دادستان تهران بر ممنوع بودن قلیان و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۴    
- پنجمین نشست تخصصی تهیه پرونده ثبت جهانی جنگل های هیرکانی صبح دیروز در استان گیلان برگزار شد تا با مشارکت همه دستگاه های ذیربط پرونده ثبت جهانی جنگل های هیرکانی تکمیل و امسال به یونسکو ارسال شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: تحقیق جدید نشان می دهد حتی پیاده روی منظم به مدت کوتاه می تواند ریسک مرگ را کاهش دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۶    
- مهدیا گل محمدی: پدر، تنها تهرانی غیرروزنامه نگاری بود که هر شب روزنامه چاپ فردا را داشت و آن را ورق می زد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۴    
- حسین تولائی: تو در انجمن ادبی لبخند انار دامغان نشسته ای؛ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان. گفتی بگذار با خودم تنها باشم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۴    
- شهردار تهران در پایان سفر کاری خود به کره جنوبی، دیروز در ابتدای ورود خود به تهران از همکاری های گسترده اقتصاد کشورهای مختلف در پروژه های شهری پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۸    
- سیدمحمد فخار: اگر اهل ترددهای روزانه هستید، خوب می دانید موتورسواران تهرانی چه می کنند اما اگر اهل ماندن در خانه هستید و کمتر در شهر تردد می کنید، به همین چند عدد توجه کنید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۸    
- مرتضی کاردر: موزه هنرهای معاصر تهران جایی است که بسیاری از آثار مهم و معتبر هنر مدرن را در خود جای داده است اما هنوز برای بسیاری از هنرمندان و کارشناسان هنری دنیا چندان که باید شناخته شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۸    
- همشهری آنلاین-سجاد میرزامهدی تهرانی: شیطان درون 2(The Evil Within 2) نام یک بازی ویدیویی در سبک ترس و بقا است که در تاریخ 13 اکتبر برای کنسول های نسل هشتم و ویندوز راهی بازار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۸    
- سامسونگ درحال حاضر سهم 35٫2 درصدی بازار اسمارت فون های آمریکا را در بازه ی زمانی 3 ماهه تا 31 آگوست را به خودش اختصاص داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو، افزایش قیمت داروهای وارداتی را رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۶    
- پروانه معصومی: سال هاست از تهران مهاجرت کرده ام و در فضایی خارج از هیاهوی این کلانشهر زندگی می کنم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- مراسم روز ملی صادرات با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- قاتلی که از داخل زندان خانواده مقتول را تهدید می کرد و از آنها می خواست رضایت دهند، تهدیدهایش را عملی کرد و با اجیر کردن 2 آدمکش نقشه جنایتی دیگر ریخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- موزه سرای شهید آیت الله بهشتی به عنوان پروژه برتر دهمین جایزه معماری داخلی ایران در سال 1396 انتخاب شد. ساختمان این موزه شهید بهشتی در دو راهی قلهک، خیابان شریعتی، کوچه شهید بهشتی قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- سیاوش فلاح پور: هیأتی متشکل از مسئولان عالی رتبه جنبش مقاومت حماس، ظهر روز جمعه وارد تهران شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- تعدادی از پرورش دهندگان اسب ترکمن، با اسب های خود مقابل ساختمان وزارت جهادکشاورزی در خیابان طالقانی جمع شدند و اعتراض خود را نسبت به واردات بی رویه انواع اسب های خارجی که زمینه ساز نابودی نژاد اسب ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۰    
- بانک مرکزی با ابلاغ دستورالعمل رعایت قوانین و مقررات در مؤسسات اعتباری، بانک ها را به ایجاد واحد رعایت قوانین و مقررات ملزم کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۴    
- پزشک ایرانی مقیم اسکاتلند پس از سفر به ایران با پدرش درگیر شد که این دعوا با مرگ اسرارآمیز پدر پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۴    
- فهیمه پناه آذر: این روزها خبرهای خوبی از صحنه های نمایش به گوش می رسد، گروه های تئاتری اجراهای مستمر خود را در تالارهای نمایشی دارند و برخی از شهرهای بزرگ هم همپای تهران به اجرای نمایش می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: آلودگی های زیست محیطی سالیانه منجر به مرگ 9 میلیون نفر در جهان می شود که این رقم 4.6 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی آسیب وارد می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۰    
- علی ابراهیمی: بخشنامه شرکت سایپا برای افزایش قیمت 900هزار تا 5میلیون تومانی 7محصول این شرکت از دیروز موجب شد تا رئیس شورای رقابت در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن غیرقانونی خواندن این افزایش قیمت ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۰    
- برایتون مردی 81 ساله در سواحل انگلستان موجودی آبزی را که نمی شناخت از ساحل برداشته و پس از سلفی گرفتن با آن قصد داشت برای ناهار آن را بخورد اما برای کنجکاوی سری هم به اینترنت زد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۰    
- دختر نوجوان که طی یک سال گذشته از سوی شوهر عمه اش مورد آزار و اذیت قرار می گرفت سرانجام سکوتش را شکست و پرده از راز جنایت این مرد برداشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۰    
- محمد جعفری: هرکسی می پرسد چه اتفاقی برایت افتاده، می گویم کپسول گاز ترکیده و سوخته ام. نمی گویم که رویم اسید پاشیده اند. این حرف های جوان 34 ساله ای است که 7 سال قبل قربانی اسیدپاشی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: پنجاه و سومین جشنواره فیلم شیکاگو شامگاه جمعه با معرفی برگزیدگان و اهدای یکی از جوایز اصلی بخش مسابقه به بدون تاریخ، بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: در پایان مهلت 10 روزه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، 9 نامزد که در بین آن ها نام یک بانو نیز دیده می شود ثبت نام کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
- حامد فوقانی: 424 واحد صنعتی در تهران آلاینده شناخته شده اند و درصورت عدم رعایت اصول زیست محیطی باید از شهر خارج شوند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در یادداشتی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد، از رییس جمهور به دلیل تاکید بر اولویت قرار دادن سلامت در دولت دوازدهم تشکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۰    
- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از افزایش ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی تا ساعت 24خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۰    
- خودروهای فاقد معاینه فنی با اجرایی شدن طرح کاهش (LEZ) در 8 کلانشهر از ابتدای آبان ماه 500 هزار ریال جریمه خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه موضوع حضور زنان در وززشگاه ها پیچیده است گفت هفته آینده مصوبه قطعی آن اعلام می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۴    
- خبر عروسک ها گاهی عروسک های آیینی هستند؛ مثل عروسک های باران و... که به نیت برآورده شدن آرزوها ساخته می شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید کرد که تیمش برابر اسپانیا در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال، هجومی بازی خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان می توان با تغییر در سبک زندگی ریسک ابتلا به سرطان پستان را کنترل کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۵    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت به مرحله یک هشتم جام حذفی راه یافت
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۵    
- همشهری آنلاین: یک گزارش جدید نشان می دهد آلودگی در سال 2015 علت مرگ 9 میلیون نفر یعنی یک مرگ از هر شش مرگ در سال در جهان بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۲    
- همشهری آنلاین: سی امین دوره جشنواره فیلم توکیو با حضور مدیر جدیدش به تاثیرگذاری بیشتر فکر می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: سه کودک و نوجوان ایرانی جایزه و دیپلم های افتخار مسابقه ی بین المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری کشور اسپانیا در سال 2016 را از آن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: مسئول برنامه بهداشت محیط اربعین حسینی از زائران اربعین خواست تا به نکات بهداشتی و توصیه های کارشناسان بهداشت محیط وزارت بهداشت، توجه و آنها را راعایت کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو، اسامی فرآورده های غذایی که فاقد مجوز بهداشتی هستند را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: متلاشی شدن شرکتی سینمایی که در یک دهه اخیر بیش از 10 فیلم موفق در کارنامه دارد شاید بهترین خبر برای استودیوهای بزرگ هالیوودی باشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: نوریوکی هاراگوچی هنرمند ژاپنی و خالق اثر حوض روغن که در موزه هنرهای معاصر تهران نصب شده است، معتقد است ارتباط معنوی و فرهنگی میان انسان ها از طریق اثر هنری پایدار می ماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: در بازار شنبه 29 مهرماه سکه تمام طرح جدید به قیمت یک میلیون و 296 هزار تومان و دلار به نرخ 4016 تومان فروخته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: بیست و دومین جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی به پایان رسید و فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی از ایران جایزه اصلی بخش جریان های نو را مشترک با نماینده میزبان از آن خود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که حمله انتحاری در ورودی دانشگاه نظامی مارشال فهیم در غرب کابل، 15 درجه دار ارتش ملی افغانستان را کشته و 4 نظامی دیگر را زخمی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی 8 اثر نمایشی را برای اجرا در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان انتخاب و معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: دولت اسپانیا تصمیم به اجرای ماده 155 قانون اساسی گرفت که بر اساس آن خودمختاری منطقه کاتالونیا لغو می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سینمادوستان مصری می توانند پس از حدود 20 سال به تماشای نخستین فیلم ایرانی نامزد اسکار بنشینند که شامگاه روز سه شنبه 24 اکتبر (دوم آبان) در سینما دکا به نمایش درمی آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان نشان می دهد، اکثر مردم آمریکا معتقدند؛ دولت ترامپ باید به برجام پایبند بماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه اندازی مرحله دوم سامانه یکپارچه رصد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر (سیرت) با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: طبق جدیدترین بخشنامه سایپا به نمایندگی های فروش این گروه خودروساز، قیمت 7 محصول سایپا از امروز افزایش یافت که این افزایش برای سراتو معادل 5 میلیون تومان و درباره چانگان معادل 3 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۲    
- همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش ایران به ویژه سپاه قدس و سرلشکر قاسم سلیمانی در ارتقای امنیت عراق را ستودنی دانست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: بر اساس گزارش مرکز تحقیقات مشترک کمیسیون اروپایی و آژانس مطالعات زیست محیطی هلند، میزان تولید جهانی دی اکسید کربن برای سومین سال متوالی روند کاهشی را طی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در نامه ای به رئیس مجلس، رضا اردکانیان و منصور غلامی را برای اخذ رای اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از کارشناسان آتش نشانی برای آموزش بهره ببرند توصیه هایی را در مورد جلوگیری از حوادث ناشی از نشت گاز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: منابع مصری از کشته شدن 54 نظامی این کشور در درگیری های مسلحانه در استان الجیزه خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: تیم منتخب سبک شوتوکان ساساکی ها با 6 طلا، 3 نقره و 1 برنز به مقام سوم مسابقات بین المللی هندوستان دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران با صدرنشین بانک سرمایه به پایان رسید و پیکان تهران نیز با پذیرش سومین ناکامی در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس منع اشاعه هسته ای گفت: سخنان و مواضع ترامپ بر علیه برجام و تخلف از برجام بوده و این اقدامات به معنای تخریب یک سند بین المللی و مورد تایید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: قوه قضائیه در اطلاعیه ای شرایط شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال 96 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: بایرن مونیخ تحت هدایت سرمربی خود، یوپ هاینکس به مسیر موفقیت بازگشته است. این تیم در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا از سد سلتیک گلاسگو گذشت و سه امتیاز مهم به دست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: طلا هفته گذشته بخشی از درخشش خود را از دست داد و کارشناسان و سرمایه گذارانی که در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز شرکت کرده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: دیشب در پایان معاملات روز جمعه 28 مهرماه در بازارهای جهانی، با افزایش امید به این که ترامپ خواهد توانست برنامه مالیاتی خود را به پیش ببرد، سهام جهانی رشد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب کرج از ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی استان البرز و جمع آوری کامل قلیان ها در سطح این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران با بیان اینکه در مدیریت جدید به مسئله شفافیت توجه ویژه ای داریم، گفت: تلاش خواهیم کرد که مردم را بیشتر در فعالیت های شهری مداخله دهیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: امروز نرخ رسمی دلار با 22 ریال افزایش 3432.1 تومان تعیین شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: طبق وعده رئیس دفتر رئیس جمهور احتمالا غلامی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم و اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو هفته جاری به مجلس معرفی خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: مقتدی صدر دستور داد فرماندهان نیروهای "سرایا السلام" وابسته به جریان صدر راهی استان کرکوک شده و آنجا مستقر شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با انتقاد از افتتاح عجولانه موزه علی اکبرخان صنعتی گفت: متاسفانه درهای این موزه پس از افتتاح دوباره به روی مردم و هنردوستان بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هرگز توان دفاعی و نظامی خود را تحت تاثیر مذاکرات و مراودات دیپلماتیک قرار نخواهیم داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- بعد از یک جدال بحث برانگیز با مخالفان بر سر خداحافظی پاریس با خودروهای دیزلی و بنزینی تا سال 2030، در دفتر روزنامه میزبان خانم شهردار بودیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- سعید مروتی: تابستان داغ نخستین ساخته بلند سینمایی ابراهیم ایرج زاد که این روزها بر پرده سینماهاست، نشانه ای آشکار از تداوم حضور سایه سنگین اصغر فرهادی بر سر فیلمسازان جوان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- خداداد خادم: نسبت شهر و دانشگاه مسئله ای است که در طول تاریخ مورد بحث دانشمندان حوزه های مختلف از جمله جامعه شناسان قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰    
- یکی از راه های شناخت یک جامعه و به خصوص سنجش سلامت روانی آن، بررسی عادات و رفتار مردم در تفریحات آنها است به این ترتیب می توان خصلت های فرهنگی و رفتاری هر جامعه ای را واکاوی کرد و از زوایای مختلف ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به حساسیت و دغدغه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد آلودگی هوای تهران، نسبت به بهبود کیفیت خودروهای تولیدی ابراز امیدواری کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۱    
- پگاه شفتی: شهری را تصور کنید که هیچ خودروی بنزینی در آن نیست و هیچ پمپ بنزینی هم. مگر می شود؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
- گوشی های هوشمند به واسطه اینکه همیشه همراه ما هستند، بهترین گزینه برای یادداشت برداری از نکات مهم روز محسوب می شوند؛ فهرست انجام کار، فهرست خرید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
- رضا رفیع: نشست عموما چیز خوبی است مگر خلافش ثابت شود. مثل برخی از خیابان های تهران که گاهی دچار نشست می شوند و هر آدم عاقلی (حتی نگارنده)، به ضرس قاطع، آن را در نطفه محکوم می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین ضابطه ممنوع التصویری در صدا و سیما شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
- مستوره برادران نصیری: وارد که می شوم، خانم شین آمده است برای کار نظافت. همین که می نشینیم و بساط گفت وگو را آماده می کنم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: بیست و یکمین سالروز ملی صادرات با حضور مقامات دولتی و اقتصادی با شعار صادرات: تکرار عزم ملی همراه با معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه آغاز شد.
  • ۱