پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 خرداد 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 خرداد 1402 روزنامه همشهری 2 خرداد 1402 روزنامه همشهری 3 خرداد 1402 روزنامه همشهری 4 خرداد 1402 روزنامه همشهری 5 خرداد 1402 روزنامه همشهری 6 خرداد 1402 روزنامه همشهری 7 خرداد 1402 روزنامه همشهری 8 خرداد 1402 روزنامه همشهری 9 خرداد 1402 روزنامه همشهری 10 خرداد 1402 روزنامه همشهری 11 خرداد 1402 روزنامه همشهری 12 خرداد 1402 روزنامه همشهری 13 خرداد 1402 روزنامه همشهری 14 خرداد 1402 روزنامه همشهری 15 خرداد 1402 روزنامه همشهری 16 خرداد 1402 روزنامه همشهری 17 خرداد 1402 روزنامه همشهری 18 خرداد 1402 روزنامه همشهری 19 خرداد 1402 روزنامه همشهری 20 خرداد 1402 روزنامه همشهری 21 خرداد 1402 روزنامه همشهری 22 خرداد 1402 روزنامه همشهری 23 خرداد 1402 روزنامه همشهری 24 خرداد 1402 روزنامه همشهری 25 خرداد 1402 روزنامه همشهری 26 خرداد 1402 روزنامه همشهری 27 خرداد 1402 روزنامه همشهری 28 خرداد 1402 روزنامه همشهری 29 خرداد 1402 روزنامه همشهری 30 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۲۳:۰۷    
نمایش رادیویی پرونده پلیکان به کارگردانی ایوب آقاخانی بر اساس رمان مطرح جان گریشام تولید و پخش شده است که سومین قسمت آن را می شنوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۵    
پوست زیبا و جوان برخی خانم های میانسال نشان دهنده روش های موثری است که برای جوانسازی پوستشان انجام می دهند پس با اطمینان می توان از این ترفندها استفاده کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۹    
استخر روباز ویژه بانوان مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه 5 افتتاح شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۶    
خبرگزاری رویترز گزارش کرده که دود و غبار حاصل از آتش سوزی های متعدد و گسترده در جنگل های کانادا به شمال آمریکا هم رسیده و نیویورک را غرق در مه نارنجی رنگ کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۲۰:۲۲    
یه زمانی شب های چهارشنبه سوری که می شد، از ساعت چهار هیچ مردی رو تو سعدیه راه نمی دادن حتی پسربچه هفت ساله ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۸    
در این ویدئو می بینید که چگونه رعد و برق عجیب در جنوب غربی چین مردم را به وحشت انداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۸    
گفته می شود حضور یک بازیکن در سپاهان قطعی شده و بعید نیست کلیپی که دو روز پیش بخش رسانه ای باشگاه اصفهانی منتشر کرد، درباره این بازیکن باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۰    
به گفته محققان، استفاده از پروتئین به جای کربوهیدرات ممکن است در کنترل قند خون در برخی افراد موثر باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۰    
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:برای تبریک به همکار و دوست ما مجتبی یوسفی 47 بنر در سطح شهر اهواز زده می شود ولی برای ارتحال حضرت امام که شان همه ما از اوست 12 بنر زده می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور گفت: بنده الآن از حضور در استان سرافراز آذربایجان شرقی خشنود هستم و فقط یک ناراحتی دارم و ان اینکه چرا این امکان نیست تا بتوان به همه شهرهای این استان سفر کنم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۹    
در حاشیه جشنواره ای که در ساوت همپتون بریتانیا برگزار شد، گردباد کوچکی یک پسر 9 ساله را از زمین بلند کرد و او را تا ارتفاع 6 متری به آسمان برد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۹    
نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بانک های دولتی اعلام کرد که اگر بانک مرکزی اطلاعات تسهیلات پرداختی به کارمندانش را منتشر نکند مجرم است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۷    
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۸    
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت آباد را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۱    
ویدئویی از لحظه ورود طوفان به شهرهای جنوب شرق استان تهران را مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۲    
ویدئویی از حمله سه سگ غیرقابل کنترل به یک زن در پارکی در جنوب لندن پایتخت انگلیس منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۲    
سیل عظیم استقبال کنندگان تبریزی از رئیس جمهور در خیابان های اطراف ارک تبریز ،محل دیدار مردمی و سخنرانی وی، باعث شد خودروی حامل رئیسی مجبور به توقف در میان جمعیت شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۲    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با سازنده دانستن مدیریت درست فضای رسانه ای، بر ضرورت خروج از سوء تفاهمات و قرار گرفتن مناسبات دو کشور در مسیر طبیعی و متناسب با حسن همجواری و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۰    
فردی که به دلیل سیل به همراه خودروی خود به داخل سد کرج افتاده بود توسط عوامل راهداری و هلال احمر نجات پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۰    
چیزی که پس انداز پول را برای شما امکان پذیر می کند یادگیری این نکته است که چگونه و چه زمانی پول خود را حساب شده خرج کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۰    
دولت اعلام کرده که تا کنون حدود 200 هزار خانه خالی در کشور مشمول مالیات شده و اولویت شناسایی، واحدهای آن دسته از مالکانی است که بیش از 100 خانه ی خالی در اختیار دارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۷    
رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سانحه رانندگی در محور استان فارس 4 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جان باختند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۷    
بعد از تخریب سد کاخوفکا در جنوب اوکراین، فرماندار خرسون گفته حدود 600 کیلومتر از منطقه زیر آب رفته و حدود 2 هزار نفر از منطقه خطر خارج شده و در پناهگاه های امدادی موقت اسکان داده شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۰    
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان های اصفهان، تهران، سمنان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۵    
بعد از رفتن ساپینتو جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شود اما به نظر می رسد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حالا به دنبال سرمربی خارجی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۳:۰۱    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال، هدایت تیم قبرسی را برعهده گرفت. ریکاردو ساپینتو که در فصل بیست ودوم لیگ برتر هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده داشت و با این تیم به عنوان سوم لیگ برتر دست یافت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۰۳:۰۱    
مریم باقرپور-روزنامه نگار آذربایجان شرقی، از دیروز 18خرداد ماه میزبان سیدابراهیم رئیسی است. سفر 2روزه رئیس جمهور کشورمان که در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی اش به آذربایجان شرقی با هدف ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۲    
وقتی اسم شعبده باز و تردست به میان می آید ناخودآگاه تصویر شعبده بازان مردی که نمایش های خارق العاده ای اجرا می کنند در ذهن خیلی ها نقش می بندد و کمتر کسی ممکن است تصور کند که شعبده باز خانم هم وجود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حریق در انبار چسب بازار سید ولی و چگونگی اطفا آن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۶    
بزرگ ترین پری دریایی جهان مرد ؛ این خبری بود که به سرعت در رسانه های جهان پخش شد. خبر مرگ شیلو پپین - پری دریایی آمریکایی- برای مردم جهان همان قدر ناراحت کننده بود که 25 سال پیش خبر تولدش خوشحال ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۶    
طوفان شدید عصر امروز در تهران منجر به سقوط درختان در سطح شهر شد؛ کارگران خدمات شهری در حال جمع آوری شاخه های شکسته در سطح شهر هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۱    
در نسخه چاپی صفحه سرگرمی جمعه وعده دادیم، برای سرگرمی های منتشر شده در نسخه چاپی، راهنمایی هایی با رنگ آبی در نظر گرفتیم تا علاقه مندان در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۸    
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۳    
سازمان راهداری با اعلام بارش باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت، از مسافران خواست روز جمعه هنگام تردد از جاده های بارانی احتیاط کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۷    
مایک پنس در افتتاحیه کارزارش برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از دونالد ترامپ انتقاد کرده و او را به تخطی از وظایفش در زمان ریاست جمهوری متهم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۱    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا برغم تکرار ادعاها و هراس واشنگتن از نفوذ منطقه ای ایران، بر راه حل دیپلماتیک در قبال تهران تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۳    
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون 2 کشته و یک نفر مفقود شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۳    
فرماندار فیروزکوه گفت: با تصمیم ستاد بحران برای پیشگیری از هرگونه تلفات جانی و خسارات کمتر، شهرک کوهسار که در مسیر سیلاب قرار گرفته به طور کامل تخلیه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۳    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان، یک اصله درخت بر روی 3 دستگاه خودرو و یک نفر عابر پیاده سقوط نموده است که عابر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۰    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: دولت با همه وجود مراقب است که کوچک ترین فسادی در ادارات دولتی رخنه نکند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۸    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی تهران درپی وقوع توفان را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۸:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با 18 نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۹    
خودروی رئیس گمرک ایران در بروجرد به علت لغزندگی جاده دچار حادثه شد که خوشبختانه حال وی و همراهانش مساعد گزارش شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۹    
رئیس جمهور در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی و به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان آذربایجان شرقی شد. عکس : سایت رئیس جمهور
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۴    
اتش سوزی بازار تهران که خسارات فراوانی بر جای گذاشت با حضور آتش نشانان مهار شد. عکس:علیرضا طهماسبی
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۲    
معاون حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه مقابله با تحریم و حمایت از اشخاص تحریم شده ایرانی در هیئت دولت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما راه مقابله با دسیسه ها و فتنه های دشمنان را تسلیم و عقب نشینی نمی دانیم، به چالش های پیش روی دولت مردمی از ابتدای فعالیت اشاره و تصریح کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۲    
وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با تاکید بر اهمیت تلاش های مشترک برای کاهش تنش در منطقه، از برقراری دوباره روابط ایران و عربستان استقبال کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۳    
وزارت اقتصاد و دارایی در گزارشی اعلام کرد: مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران در سال 1401 با 15 کشور همسایه با رشد 14.5 درصدی به 58 هزار و 843 میلیون دلار رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۳    
در پی هشدار هوا شناسی و بارش های دو روز گذشته در ارتفاعات بالا دست سوادکوه، 11 روستای این شهرستان گرفتار سیل شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۵    
سیدحسین حسینی جایی در بین دعوت شدگان به اردوی جدید تیم ملی پیدا نکرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۳    
امیر قلعه نویی تصمیم گرفت تا از تیم های اول تا سوم لیگ قبل، چهار بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.ابتکار جالب قلعه نویی برای تیم های اول تا سوم لیگ!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفای کامل انبار چسب بازار تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر جدید دفاع ترکیه انتصاب وی را به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه تبریک گفت و دو طرف بر ضرورت استمرار همکاری های مشترک بین نیروهای مسلّح دو کشور تأکید کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۲    
دبیر شورای امنیت روسیه گفت مقام های اوکراینی آماده امضای توافق صلح با مسکو بودند اما تحت فشار آمریکا کنار کشیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی اعلام کرد: به منظور توسعه صنعت خودرو باید در اولین گام در شیوه قیمت گذاری کنونی بازنگری اساسی صورت گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد های مدیریت بحران استان های تحت تاثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی، آماده باش هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری دو عضو فعال در یک فرقه ضاله که مبادرت به تبلیغات گسترده در فضای حقیقی و مجازی و عضوگیری در این شهرستان می کردند، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۵    
لیست 25 نفره تیم ملی ایران جهت حضور در تورنمنت کافا از سوی امیر قلعه نویی اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای به سازمان بورس از زیان 21 هزار میلیارد تومانی این گروه خودروسازی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۶    
چند سالی است که همزمان با فرارسیدن فصل گرم سال و شروع طرح های مدیریت مصرف برق، شایعاتی در شبکه های مجازی پیرامون میزان مصرف برخی لوازم خانگی همانند یخچال فریزرها مطرح می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
صدها تن از کارکنان بخش امنیتی فرودگاه اصلی انگلیس موسوم به هیترو قصد دارند تا در ادامه اعتراضات روز افزون مشاغل عمومی به شرایط نامطلوب کاری و دستمزدهای پایین ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ از افراد زیادی به خصوص در استان های غربی کشور کلاهبرداری کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۸    
بیت کوین روز چهارشنبه از پایین ترین سطح سه ماهه خود بازگشت، زیرا معامله گران به سمت خرید ارزنده حرکت کردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۶    
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا به ادعای برخی رسانه های صهیونیستی مبنی بر وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۳    
نتایج نظرسنجی موسسه همشهری از شهروندان تهرانی درباره مالیات نشان می دهد که بیشتر آنها معتقدند وضعیت تبعیض مالیاتی در کشور همچنان در حال افزایش است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۵    
تیم بعدی ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی و سابق باشگاه استقلال رسما مشخص شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۲    
اگر صاحب کسب و کاری هستید که باید انواع محصولات منظم و نامنظم را در کنار هم قرار دهید و برای فروش در بازار به صورت بسته بندی آن ها را روانه ی بازار کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۲    
ابروها صورت شما را بهتر نشان داده و به نوعی به چهره تان شخصیت می بخشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۶    
نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۶    
سازمان هواشناسی برای استان تهران و یک استان دیگر هشدار قرمز صادر کرد و از احتمال سیل و خسارت دیدن سازه ها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۹    
سیگنال های دریافتی از بازار غیررسمی ارز در کشور از شکسته شدن قیمت 49 هزار تومانی دلار در دقایق اخیر خبر می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۷    
پارک جنگلی لتمال کن واقع در شمال غرب پایتخت با جغرافیای بی نظیر_ 1800 متر بالاتر از سطح دریا_ یک محوطه عالی برای کوهنوردی و پیاده روی به شمار می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۶    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه زمان شروع ثبت درخواست برای دریافت گذرنامه زیارتی و نحوه ثبت و پیگیری آن را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات فوت 4 دانشجوی این دانشگاه را در تصادف رانندگی بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۵    
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش حدود 2 برابری سرفاصله حرکت قطارهای خط 7 در روز جمعه (فردا) خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۸    
وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران به انتشار برخی اخبار مبنی بر قصد او برای شرکت در انتخابات پیش روی مجلس واکنش نشن داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۱    
حکم محرومیت 4 ماهه ساپینتو آبی ها را تقریبا از حضور سرمربی در کل نیم فصل اول محروم می کرد به همین خاطر این مساله در تصمیم گیری او تاثیر گذار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۷    
هواپیمای ایرباس خطوط هوایی ایرفرانس شب اول ژوئن 2009 که ریودوژانیرو را به مقصد پاریس ترک کرد قرار بود صبح روز بعد به مقصد برسد اما چهار ساعت بعد از پرواز به طرز مرموزی از صفحه رادار محو شد و دیگر هیچ ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۸    
معاون وزیر اقتصاد گفت: متأسفانه بیش از 40 درصد اقتصاد ایران یا مشمول مالیات نیست و یا معاف از مالیات است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان نسبت به شایعات مطرح شده در خصوص انتقالش به یکی از تیم های مدعی لیگ برتر، واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
خواننده یکی از گروه های معروف موسیقی کشور از توقیف پاسپورت خود در فرودگاه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
روزگاری که هنوز از خیابان ولیعصر(عج) خبری نبود، ساکنان شمیران یا همان اهالی محله های امروز شمال شهر از جاده قدیم که اکنون آن را به نام خیابان شریعتی می شناسیم برای رفت و آمد به دارالاخلافه از درشکه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درخصوص حریق در انبار چسب بازار سید ولی در بازار تهران و چگونگی شروع و اطفای آن توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
تقریباً هر چند وقت یک بار در مترو او را می بینم. از باقی فروشنده ها کمی شیک پوش تر است. جنسش را با پلاستیک جابه جا نمی کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
پیام رسان واتس اپ در ادامه طرح های توسعه خود، ویژگی ایجاد کانال را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
استاندار بوشهر از آغاز ساخت 2 نیروگاه اتمی هر کدام با ظرفیت 1080 مگاوات برق هسته ای در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
پیرو مصوبه هیئت دولت در راستای اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه انرژی، ساعت جدید کاری دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) تا تاریخ 15 شهریور امسال اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
آتشفشان کیلویا در پارک ملی هاوایی فوران کرده و مقادیر زیادی مواد مذاب از دهانه آن بیرون زده است به همین دلیل سازمان زمین شناسی ایالات متحده هشدار قرمز صادر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بهار یکی از خوشنام ترین و دلنشین ترین محله های پایتخت است که نامش در همهمه و شلوغی های مرکز شهر به فراموشی سپرده نشده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
شرایط ارائه خوابگاه و اسکان دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در 68 دانشگاه وابسته به وزارت علوم اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
یحیی گل محمدی تا به حال چندین بار و هر بار به شیوه های مختلف تهدید به جدایی از پرسپولیس کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۱    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام نام 10 ایرلاین که به دلیل گرانفروشی مجوز پروازی آنها باطل شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۸    
شاید باورش دشوارباشد اما برخی محله های شمالی تهران که در گذشته بخشی از روستاهای شمیران به شمار می رفتند، پیشینه ای مفصل تر از تهران دوره قاجار و صفویه دارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از احتمال جاری شدن سیلاب، رانش و لغزش زمین، ریزش سنگ و سوزباد در ارتفاعات نقاط مختلف کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۷    
از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر شده که نشان می دهد یک اتوبوس ترمز بریده و تصادف وحشتناکی می کند! در شبکه های مختلف دو مکان برای این تصادف ذکر شده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۶    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از مسدود شدن یکی از محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
استاد بزرگ اوکراینی شطرنج جهان که تغییر تابعیت داده بود، به طرز مشکوکی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعیین سقف و کف شهریه فرمول خاصی دارد و ما حدود 6 ماه روی آن کار کرده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۰    
طغیان رودخانه مرزی نهنگ در مرز ایران و پاکستان در 17 خرداد 1402 و بی احتیاطی رانندگان در عبور از این رودخانه را در این ویدیو ببینید.
  • ۱