شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 خرداد 1402 روزنامه همشهری 2 خرداد 1402 روزنامه همشهری 3 خرداد 1402 روزنامه همشهری 4 خرداد 1402 روزنامه همشهری 5 خرداد 1402 روزنامه همشهری 6 خرداد 1402 روزنامه همشهری 7 خرداد 1402 روزنامه همشهری 8 خرداد 1402 روزنامه همشهری 9 خرداد 1402 روزنامه همشهری 10 خرداد 1402 روزنامه همشهری 11 خرداد 1402 روزنامه همشهری 12 خرداد 1402 روزنامه همشهری 13 خرداد 1402 روزنامه همشهری 14 خرداد 1402 روزنامه همشهری 15 خرداد 1402 روزنامه همشهری 16 خرداد 1402 روزنامه همشهری 17 خرداد 1402 روزنامه همشهری 18 خرداد 1402 روزنامه همشهری 19 خرداد 1402 روزنامه همشهری 20 خرداد 1402 روزنامه همشهری 21 خرداد 1402 روزنامه همشهری 22 خرداد 1402 روزنامه همشهری 23 خرداد 1402 روزنامه همشهری 24 خرداد 1402 روزنامه همشهری 25 خرداد 1402 روزنامه همشهری 26 خرداد 1402 روزنامه همشهری 27 خرداد 1402 روزنامه همشهری 28 خرداد 1402 روزنامه همشهری 29 خرداد 1402 روزنامه همشهری 30 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه ویژه مدیرت شهری تهران به عمارت وثوق الدوله تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۰    
سفارت پکن در واشنگتن در واکنش به سخنان جو بایدن علیه رئیس جمهور چین، گفت که او باید از موضع خود عقب نشینی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، اول تیرماه) در بازار تهران 28 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 400هزار تومان افزایش داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای جدید به 3 توجیه متناقض درباره نگهداری یک سند محرمانه مربوط به حمله به ایران متوسل شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۷    
معاون نظارت بانک مرکزی شرایط جدید اعتبارسنجی مشتریان بانک ها را برای دریافت وام اعلام کرد و گفت: نسخه جدید طی یک ماه آینده عملیاتی شده و برای اجرا در اختیار شبکه بانکی قرار خواهد گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به خبر واگذار شدن اختیارات این وزارتخانه در حوزه صوت و تصویر به صدا و سیما ضمن بیان جزئیات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
ویدئویی که غارت فروشگاه مک دونالد توسط چند نفز از جوانان لس آنجلسی در آمریکا را نشان می دهد ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
بازسازی 188 میلیون دلاری سامانه نمایش آنلاین +Apple TV از فیلم علمی تخیلی متروپلیس ساخته فریتز لانگ به دلیل اعتصاب نویسندگان لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۷    
برنامه هفتم توسعه پس از اصلاحات منتشر شده و اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیش از این یک نسخه غیرقابل استناد از برنامه منتشر و در آن صحبت از سهم 70 درصدی ترافیک داخلی تا پایان برنامه شده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۴    
شرکت OpenAI، سازنده چت بات ChatGPT، قصد دارد یک فروشگاه برای ابزارهای هوش مصنوعی که توسط فناوری خود ساخته است، ایجاد کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۸    
سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۴    
اقداماتی از طریق دستگاه های داخلی برای صدور حکم مقتضی علیه افرادی که در کشور مرتکب جنایت شدند، صورت گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۷    
در جلسه کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک بر افزایش مشارکت کودکان در برنامه های اجرایی محله های 9گانه منطقه16 تاکید شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) در کویت خبر داد که بعد از دیدار با مقامات کویت، به امارات نیز سفر خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۷:۲۸    
با پایان قرارداد 2 ساله امیر با پونفرادینا، او اکنون بازیکن آزاد است و از آنجایی که در فهرست اخیر تیم ملی حضور نداشت، تعطیلات خود را سپری می کند تا در نهایت برای آینده ورزشی خود تصمیم بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
قدرشناس بودن از آن مفاهیمی است که زیاد باعث دلخوری و ناراحتی و مشاجره می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
در این ویدئو صحنه هایی دیدنی از کوتاه کردن منقار عقاب سر طاس را خواهید دید که شاید تا به حال گمان نمی کردید نیاز به کوتاه کردن منقار داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۸    
واقعی ترین بیلبورد سه بعدی ژاپنی ها را در ویدئو ببینید و شگفت زده شوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
زمانی که زندگی و مسوولیت های ما بیش از حد طاقت فرسا می شود، دور شدن از محیط برای مدتی می تواند در بازیابی توان و انرژی دوباره بسیار مؤثر باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۶    
پیوند موفق انسان به انسان سابقه ای نسبتاً طولانی در زمینه مهارت های کاربردی دارد که این مهارت ها مدت ها پیش از تشخیص لزوم مراقبت های بعد از پیوند کشف شده اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۶    
در این سال ها زبان دنیا ورد زبان دولتمردان سابق بود. تا آنجا که هیچ کسی را جز خودشان در این موضوع قبول نداشتند. اما واقعا اینطور بود؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
مسافرت با هواپیما یکی از جذاب ترین تجربه هایی است که می توانید در طول زندگیتان داشته باشید. به خصوص اگر صندلی کنار پنجره را انتخاب کرده باشید در طول پرواز از تماشای مناظر زمین و ابرهایی که در ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه تاکید کردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور گفت: همه وزارتخانه ها و دستگاه ها مسئولیت دارند که امر ازدواج را در عمل تشویق کنند و بانک ها نیز به موقع وام ازدواج جوانان را پرداخت کنند و وام ازدواج جوانان با تأخیر مواجه نشود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۲    
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان های گلستان و مازندران توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
فرد مهاجمی که با حمله به یک مادر، نسبت به هتک حرمت و برداشتن حجاب از سر وی اقدام کرده بود ظرف کمتر از 24 ساعت توسط پلیس گیلان شناسایی و دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی کرملین روز چهارشنبه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه رئیس جمهور چین واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفر منطقه ای خود به کشورهای حاشیه خلیج فارس به کویت سفر کرده است، خبر داد که بعد از دیدار با مقامات کویت، به امارات نیز سفر خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۳    
فردی که در سنگاپور در یک آپارتمان چندین طبقه قصد خودکشی داشت توسط نیروهای امدادی نجات پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۳    
خبری کذب در روزهای گذشته از سوی رسانه های معاند و ضدانقلاب درباره اخراج پرستو معینی، دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۵    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: 7 نفر بر اثر مصرف الکل دست ساز در این شهرستان مسموم شدند و به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت مراجعه کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در پی انتشار اخباری مبنی بر برخورد با برخی از دانشجویان به دلیل مشکل حجاب حین برگزاری امتحان توسط برخی رسانه های معاند توضیحاتی را ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
در این ویدئو لحظه گیرکردن پرنده در موتورسیکلت در حین مسابقه موتورسواری را می بینید که موتورسوار همچنان بی توجه به آن مسابقه را ادامه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امسال خوشبختانه دولت در حدود یک میلیون و نیم بشکه نفت را برای صادرت پیگیری می کند و مبالغ آن را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای کالاهایی که نیاز داریم و تشخیص می دهیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
شورای وزیران سعودی در نشستی به بررسی توافق ایران و عربستان پرداختند. در این نشست به آخرین تحولات مذاکرات ایران و عربستان در چارچوب تکمیل روند اجرایی توافق امضا شده در پکن پرداخته شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۹    
اخیراً رئیس جمهور به حاشیه راندن مدیران بی انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت عنوان کرد و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس از صدور کیفرخواست پرونده نیروهای مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس کل دادگستری مازندران درباره رسیدگی به پرونده های بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، گفت: در حال حاضر در این خصوص هیچ زندانی در مازندران نداریم و تمام افراد بازداشت شده وقایع سال گذشته با عفو رهبری ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
یکی از اعضای سابق منافقین قسمتی از جنایت های تکان دهنده عبدالوهاب فرجی از جلادهای مریم رجوی که دیروز سقط شد را تعریف می کند که در ویدئو می ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۲    
فلسطینی ها بعد از عملیات استشهادی با پخش شکلات و شیرینی ابراز خوشحالی کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود با نخست وزیر کویت دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
مهران مدیری قرار است فیلم جدید خود را براساس یک داستان ملتهب اجتماعی بسازد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
سعید پیردوست بازیگر مجموعه های پرطرفداری چون شب های برره و پاورچین با ریختن اشک از خلوت بودن مراسم ترحیم اسماعیل سلطانیان هنرمند تازه درگذشته سینما گلایه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
امروزه خرید مواد شیمیایی، به یکی از دغدغه های پژوهشگران، صنعت گران، آزمایشگران و بسیاری از قشرهای مختلف جامعه که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۲    
بلبرینگ شیار عمیق که از کاربردی ترین بلبرینگ ها در صنایع است، از انواع یاتاقان های غلتشی به حساب می آید که دارای شیاری دایره ای و عمیق بوده و شعاعی برابری با شعاع ساچمه ها دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۲    
به نظر بسیار کلیشه ای می آید که مقاله مان را با عبارت اصفهان، نصف جهان شروع کنیم؛ اما به راستی چه جمله دیگری می تواند زیبایی و شکوه این شهر را به طور کامل به رخ بکشد؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۲    
برخی از کارمندان تمایلی به شغل خود نداشته و علاقه بسیاری دارند تا به هر بهانه ای از ساعت های کاری خود کم کنند. در حالی که برخی دیگر از کارمندان با عشق کار خود را تا پایان ساعت کاری انجام می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۱    
کمپین مبارزه با نشر جعلیات با اشتراک شعر ماه من غصه چرا؟ ، نوشته است این شعر از قیصر امین پور نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
شهریار حیدری به همشهری آنلاین گفت: بحث منافقین متاثر از مذاکرات ایران و آمریکا نیست، متاثر از حل مسئله ایران با عربستان از یک سو و مسائل عربستان با سوریه و یمن از سوی دیگر است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۸    
سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردنگ درخصوص رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک در استان های مختلف کشور از امروز تا یکشنبه آینده هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
30 سالگی می تواند زمانی برای شکوفایی باشد تا ادامه راه را قوی تر و با اعتماد به نفس بیشتری سپری کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۴    
علیرضا بیرانوند در دقیقه 4 مسابقه فینال تورنمنت کافا که روز گذشته مقابل ازبکستان برگزار شد، در زمان خروج از دروازه و دفع یک توپ ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
مرکز پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی ریاست جمهوری در راستای برگزاری سلسله نشست های وبیناری با ایرانیان خارج از کشور، شماره تماس اختصاصی برای دریافت پیام های هموطنان خارج از کشور را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
رئیس انجمن علمی آندوسکوپی های گوارشی ایران گفت: سرطان معده بیشترین آمار مرگ و میر زنان و مردان ایرانی را بین انواع سرطان ها دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی محور گفت وگوهای خود با معاون وزیر خارجه کشورمان را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳    
معاون دبیر ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری با اشاره به اعطای 830 هزار وام فرزندآوری گفت: میزان تولد در سال 1401 نسبت به 1400، 40 هزار مورد کمتر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳    
سرانجام پس از دو هفته پشت سرگذاشتن انواع و اقسام شایعات پیرامون آینده رضا شکاری در فوتبال ایران، تکلیف ستاره فصل گذشته گل گهر مشخص شد و این بازیکن با امضای قراردادی سه ساله به باشگاه سپاهان پیوست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳    
معاون وزیر دفاع اوکراین ادعا کرد که هنوز ضدحمله اصلی علیه روسیه انجام نشده و در راه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با تداوم روند افزایش دما در جنوب شرق، بیشینه دمای هوا در شهداد کرمان به 50.2 درجه سلسیوس رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۷    
یک منبع آگاه امنیتی چرایی و علت حمله پلیس آلبانی به منافقین را تشریح و درباره هویت منافق کشته شده جزئیاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۴    
ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نخستین همایش آموزشی شناسه کالا ، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج صبح روز چهارشنبه 31 خرداد با مشارکت انجمن واردکنندگان برنج ایران، وزارت صمت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۲    
در رویداد ملی نهضت از دختر ایران، آرمیتا رضایی نژاد تقدیر شد. همچنین چند تن از مبلغان، فعالان هنر و رسانه و شهروندانی که در نشر خوبی ها نقش داشته اند، در این مراسم مورد تجلیل واقع شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۲    
روابط عمومی گروه صنعتی مپنا اعلام کرد: اخبار منتشر شده درباره انتخاب مدیرعامل جدید این گروه صحت ندارد و به محض انتخاب از پایگاه رسمی این گروه اطلاع رسانی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۳    
تهیه کننده فیلم سینمایی آژانس شیشه ای گفت: برخوردهای تنگ نظرانه در این سال ها قصه های دفاع مقدس را از روایت های جذاب دور کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۲    
محسن بختیار سفیر جدید ایران در چین امروز رونوشت استوارنامه خود را در پکن تقدیم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس و پس از سفر به قطر و عمان، وارد کویت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۲    
معاون حقوقی رئیس جهمور گفت: اقدامات حقوقی برای بازگرداندن منافقین به ایران در جریان است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس جمهور اسبق افغانستان در دیدار نماینده ویژه ایران خواستار گسترش همکاری تجاری میان دو کشور برای کاهش بیکاری در افغانستان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
فعالان شبکه های اجتماعی کلیپ هایی از مصاحبه دونالد ترامپ را منتشر کردند که در آن درباره عربستان، ملک سلمان و ولیعهدش، صحبت می کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
یک روزنامه آلبانیایی از پیگرد قانونی 6 نفر در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی در قرارگاه گروهک منافقین و احتمال بازجویی از اعضای این گروهک به دلیل فعالیت های غیرقانونی آن ها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
حفظ نظافت در آشپزخانه های صنعتی، اطمینان از ایمنی و کیفیت غذا، رعایت مقررات بهداشتی و ایجاد محیط کاری دلپذیر برای کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب هستید، بهتر است که به خرید ساعت لمسی زیر 2 میلیون تومان فکر کنید. ساعت های هوشمند به عنوان یکی از ابزارهای محبوب و کارآمد در دنیای فناوری شناخته می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
سرمربی جدید استقلال با تشکر چندین باره از هواداران استقلال، ابراز امیدواری کرد که همه آنها در پایان فصل خوشحال باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
وزیر خارجه عمان در اظهاراتی با اشاره به سفر امیر عبداللهیان به مسقط تاکید کرد که ایران و عمان در بسیاری از موضوعات و پرونده های منطقه ای و بین المللی اتفاق نظر دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
مدیر روابط عمومی مرکز ملی شورای رقابت گفت: زمانی که میزان شکایت ها و درخواست های مردمی در وبسایت شورای رقابت بالا می رود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
مدیران باشگاه گل گهر می گویند هیچ نامه ای برای جذب رضا شکاری از باشگاه های لیگ برتری دریافت نکرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی گمرک چین نشان می دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در پنج ماهه نخست 2023 به 6.5 میلیارد دلار رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه پس از دیدار با همتای عمانی خود گفت: در خصوص توافقات 2 کشور و پیگیری توافقات سفر اخیر سلطان عمان به تهران رایزنی کردیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروی ابن سینا درخصوص آثار سوء مصرف سیگار الکترونیک (ویپ) و دخانیات بر کاهش قدرت باروری مردان توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۳    
می گویند در دوره مشروطه هنگامی که یکی از مشروطه خواهان در تبریز مشغول سخنرانی بود، یکی از حاضران از سخنران می پرسد که مشروطه یعنی چه؟ سخنران می گوید مشروطه یعنی چلوکباب ارزان و سپس با دستش طول کباب ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۰    
معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی یکی از مواردی است که جلوی ازدواج جوانان را می گیرد، اعلام کرد: به همین منظور، در حال تهیه بسته ای جهت تسهیل ازدواج هستیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
در پی یک درگیری خشونت بار در زندان زنان هندوراس که به آتش سوزی منجر شد، دست کم 41 زن کشته شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
سجاد نوروزی کارشناس سینما و مدیر سینما آزادی ضمن اشاره به شرایط فروش فیلم های روی پرده، به آسیب شناسی فرآیند تولید و اکران فیلم های سینمای ایران در سال های اخیر پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
در این ویدئو می توانید لحظه تیک آف و فرود لاکهید سی-5 گالاکسی، بزرگ ترین هواپیمای ترابری نظامی جهان را مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
تابستان تئاتر با نمایش های جدید در سالن ها و تماشاخانه های مختلف شروع شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
راننده ی یک دستگاه پژو 206 با انجام حرکات نمایشی و کورس در بزرگراهی لغزنده، لحظات دلهره آوری را خلق کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: دولت طرحی برای تغییر روند شروع ساعات اداری ندارد. سعی داریم که برای تعطیلی زودتر روزانه کارمندان تمهیداتی بیاندیشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۶    
کریستوفر نولان می گوید می تواند درک کند که چرا برخی ممکن است به فیلم اوپنهایمر به عنوان یک فیلم ترسناک نگاه کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: با توجه به تنوع آسیب ها برای رسیدگی به آنها نیاز به اولویت بندی و تهیه طرحی فراگیر است که در همه مناطق به اجرا درآید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
در این مطلب قصد داریم درباره بالگرد شاهد 278 صحبت کنیم. بالگردی سبک که نسبت به نسخه های پیشین مزیت های فوق العاده ای دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
روز گذشته خطبه عقد خواهر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم که سال 1394 در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیده بود توسط رهبر انقلاب قرائت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۴    
در این ویدئو لحظه نفس گیر سوخت گیری لاکهید سی-5 گالکسی، بزرگترین هواپیمای ترابری نظامی جهان را در آسمان مشاهده خواهید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۷    
محمدقاصد اشرفی مدیر سینما ماندا و رئیس هیئت مدیره انجمن سینماداران درباره پلمب این سینما و پیگیری های مدیران در وزارت ارشاد و سازمان سینمایی، توضیحاتی داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۷    
قیمت های ارائه شده برای فروش دستگاه میوه خشک کن در تابستان 1402 کاملاً استثنایی است و در این مقاله قصد داریم تا یکی از شرکت های سازنده برای خرید انواع دستگاه سیل و خشک کن را به شما معرفی کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۶    
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره پروژه هایی که قرار است در پنجاه و نهمین پویش امید و افتخار افتتاح شوند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۰    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از ابتکارات سلطان عمان در قبال مسائل منطقه ای و بین المللی با هدف همکاری جهت ایجاد صلح و ثبات و توسعه در منطقه تشکر می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دولت های آلبانی و فرانسه به رویکرد قانونی خود برگشته اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
31 خرداد 1369 در نزدیکی شهر رودبار زلزله ای به بزرگی 7/4 رخ داد. شبی که خیلی ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی 1990 بیدار بودند ...