شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 بهمن 1402 روزنامه همشهری 2 بهمن 1402 روزنامه همشهری 3 بهمن 1402 روزنامه همشهری 4 بهمن 1402 روزنامه همشهری 5 بهمن 1402 روزنامه همشهری 6 بهمن 1402 روزنامه همشهری 7 بهمن 1402 روزنامه همشهری 8 بهمن 1402 روزنامه همشهری 9 بهمن 1402 روزنامه همشهری 10 بهمن 1402 روزنامه همشهری 11 بهمن 1402 روزنامه همشهری 12 بهمن 1402 روزنامه همشهری 13 بهمن 1402 روزنامه همشهری 14 بهمن 1402 روزنامه همشهری 15 بهمن 1402 روزنامه همشهری 16 بهمن 1402 روزنامه همشهری 17 بهمن 1402 روزنامه همشهری 18 بهمن 1402 روزنامه همشهری 19 بهمن 1402 روزنامه همشهری 20 بهمن 1402 روزنامه همشهری 21 بهمن 1402 روزنامه همشهری 22 بهمن 1402 روزنامه همشهری 23 بهمن 1402 روزنامه همشهری 24 بهمن 1402 روزنامه همشهری 25 بهمن 1402 روزنامه همشهری 26 بهمن 1402 روزنامه همشهری 27 بهمن 1402 روزنامه همشهری 28 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 بهمن 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
وراث متوفیان سهام عدالت از طریق شعب 4 بانک و دفاتر 44 کارگزاری منتخب در سراسر کشور می توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز 10 اسفند ماه سال جاری انجام دهند تا سود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
جشنواره کتابخوانی رضوی، بزرگترین رویداد در حوزه کتاب و کتابخوانی است که بحمدالله نهاد کتابخانه های عمومی کشور در 7 دوره اخیر عهده دار برگزاری آن است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه ورزش از بُعد ایجاد زیرساخت ها، تجهیزات ورزشی پیشرفته یکی از دستورکارهای مهم سپاه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۶    
چرخ گوشت یکی از وسایل کارآمد در آشپزخانه است که آشپزی را بسیار آسان می کند اما نکات ساده ای وجود دارد که انجام آنها باعث خرابی چرخ گوشت می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کشف جسد یک مرد جوان و فرزند 5 ساله اش در یکی از توابع این استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
در اخبار خودرو چند ماه قبل دیده شد پلاکی متعلق به دبی با قیمت 55 میلیون درهم برابر با حدود 15 میلیون دلار رکورد گرانترین پلاک دنیا را ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
حسین ماهینی مدافع سابق پرسپولیس پس از خداحافظی از فوتبال این روزها بیشتر در کنار خانواده وقتش را می گذراند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری در این منطقه، گفت: اکنون بیش از قطر از میدان مشترک گاز برداشت می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۴    
کارشناس مسئول واحد بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: اگر شما یا فرزندتان مبتلا به آبله مرغان هستید، در خانه بمانید تا از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۳    
مراسم ترحیم پدر همسر داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر دوشنبه (30 بهمن 1402) با حضور جمعی از مردم و مسئولین در مسجد امام صادق (ع) برگزارشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۴    
سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حمزه قلندری معاون امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چارچوب روابط و همکاری های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و اجرای یادداشت تفاهم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
مایلی کهن گفت که جواد نکونام از او دلخور است: آقا جواد از من دلخور است و خود من دوبار با ایشان تماس گرفتم، اما جواب تلفن من را نداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
نرخ سود تسهیلات نوسازی بافت فرسوده که پیش ازاین برای بخش های حمایتی به 18 درصد کاهش یافته بود، احتمالاً بازهم در قالب برنامه هفتم توسعه کاهش خواهد یافت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
در جست وجوی زیبایی، اغلب آرایش کردن را به عنوان ابزاری برای افزایش ویژگی های صورت خود می پذیریم. با این حال، مهم است که بدانیم برخی از عادات آرایشی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق واریز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
وزارت صمت اعلام کرد: کوروش کمپانی مجوزی از وزارت صمت نداشته است بلکه در سال 1400 از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه شهرستان تهران، مجوز خرده فروشی تلفن همراه گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
61 سارق و زورگیر در پایتخت در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان بازداشت شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۴    
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت ادعای آمریکا پیرامون ارسال سلاح به یمن را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۸    
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی در برنامه فوتبال برتر گفت: ما در چند سال گذشته چهار بار به نیمه نهایی راه پیدا کردیم که در این مسابقات فقط من و قطبی برای حذف تیم ملی عذرخواهی کردیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
سیده بهیجه حسینی می گوید: روز خواستگاری گفت، فکر نکنی با یه مهندس ازدواج میکنی و زندگی راحتی خواهی داشت.من شاید اعدام هم بشم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
افرادی که ساخت پارسه (تخت جمشید) را به عهده داشتند پس از اتمام بخشی از بنا که عهده دار ساخت آن بودند بر روی کار خود امضا می کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
عدالت را می توان به مثابه شاه بیت رقابت های انتخاباتی در دوره های مختلف دانست که کاندیداها، چه در عرصه ریاست جمهوری و چه در حوزه پارلمان، همواره کوشیده اند با طرح شعارهایی که متضمن تحقق عدالت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
ارتش اسرائیل با سریالی از تمرد در رسته های مختلف خود مواجه است و این وضعیت یک چالش بزرگ برای اشغالگران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
سردار آزمون، مهاجم رم، بعد از سپری کردن شبی موفق و گلزنی برای تیمش در بازی شب گذشته مقابل فروزینونه، امشب به همراه زبیگنیو بونیک، ستاره سابق رم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
بریم با خبرسازان عرصه انتخابات در آخرین روز بهمن آشنا بشیم. اولین نقل قول از مهدی محمدی از تحلیلگرهای سرشناس بگیم که درباره ریشه تخریب قالیباف حرف زده.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
بار اول نیست که خیلی از ما به سلبریتی های فضای مجازی اعتماد کردیم و باختیم!
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۸    
در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۹    
وحید مرادی از بسته شدن پرونده حضور سرمربی ایتالیایی در ایران خبر داد. طبق اعلام فدراسیون والیبال دو گزینه خارجی برای تیم ملی والیبال ایران انتخاب شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
روز گذشته منابع خبری خبر دادند که برق هزاران خانه در سرزمین های اشغالی قطع شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۷    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد برای ازسرگیری گفت وگوها احتمالا ماه فوریه به ایران سفر کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
گردان های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد با همکاری گردان های مجاهدین، موفق به سرنگونی یک پهپاد صهیونیستی از نوع هرمس- 900 شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۹    
باشگاه پرسپولیس برگه مفاصا حساب مالیات بوژیدار رادوشوویچ را منتشر کرد. این باشگاه در رابطه با پرونده مالیاتی بوژیدار رادوشویچ اطلاعیه ای را منتشر کرد
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
13 دی پس از حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان تصاویری دلخراش از شهدا منتشر شد که یکی از آن تصاویر مربوط به دختربچه ای بود که به دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی معروف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۶    
امید حامدی فر پس از جسله عصر امروز با علی خطیر در جمع آبی پوشان ماندنی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۷    
به رغم بحران انسانی در غزه، حملات و جنگ رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی آواره ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
وکیل بابک زنجانی گفت: با توجه به ماده 114 قانون مجازات اسلامی که به تخصیص عفو و بخشش اشاره می کند و با توجه به اینکه تمامی دیون و بدهی موکل بنده؛ بابک زنجانی تسویه و پرداخت شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امشب در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت 20:30 به مصاف تاهیتی رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه یکی از انواع بازیگری فعال در صحنه ها مشارکت در انتخابات است، گفت: اگر به خودتان اعتماد دارید نه دیگران، اگر می دانید که دیگران منافع خود را دنبال می کنند نه آینده شما را ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
حماس در واکنش به ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه ضمن رد این ادعا، آن را مزخرف و تلاش اسرائیل برای ثبت دستاوردهای ساختگی توصیف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
دروازه بان کروات سابق پرسپولیس به ماجرای کشدار شکایت از سرخ پوشان واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۸    
علی بهادری جهرمی در گفتگو با جوانان و دانشجویان پیرامون آینده ایران گفت: امروز هم برق ما در منازل قطع نمی شود هم در صنایعی که پرمصرف هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خودروهای پارک شده مقابل یک ساختمان بر اثر ریزش سقف خودرو که مملو از برف بود، دچار خسارت شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۲    
مولودی خوانی ترکی کودک خردسال به یاد استاد سلیم موذن زاده اردبیلی در برنامه حسینیه معلی پربازدید شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
دو خواهر پورتوریکویی در بازی های المپیک 1984 دست به یک تقلب بزرگ زدند و دنیا را فریب دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
علیرضا قربانی در نخستین کنسرت پس از فوت همسرش در سالن باربیکن لندن روی صحنه رفت و با بغض درباره از دست دادن همسر و همراه سال های طولانی اش صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۴    
دختر 23ساله اهل آلاسکا که از سوی یک میلیاردر قلابی برای قتل یک دختر معلول اجیر شده بود، از سوی قاضی دادگاه به 99سال زندان محکوم شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۰    
یک پیرمرد فلسطینی که در چنگ صهیونیستها اسیر بوده است روی تخت بیمارستان از شدت شکنجه ای که تحمل کرده می گوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۰    
یکی از کارشناسان عراقی فوتبال امارات می گوید که فرهاد مجیدی با تغییر سبک بازی کلباء، روحیه جنگندگی و نترس بودن را به آنها تزریق کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۱    
احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق ترکیه در واکنش به حمایت های اردوغان از رژیم صهیونیستی گفت: برگرد و به نتانیاهو بگو تجارت را با تو قطع می کنم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۸    
درگیری دو برادر در ایستگاه اتوبوس پایان تلخی داشت و با مرگ هر دوی آنها پایان یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۶    
مرد جوان وقتی به جرم درگیری منجر به جرح به زندان افتاد با یک سارق حرفه ای آشنا شد و همین آشنایی او را تبدیل به یک تبهکار حرفه ای کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۶    
رئیس انستیتو پاستور ایران از شناسایی اولین نمونه ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا موسوم به JN1 خبر داد و گفت: علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی به سوالی درباره احتمال رفع فیلتر اینستاگرام پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۹    
میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا برای چهار اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان عینک،دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، خیاطان و فروشندگان موبایل برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۷    
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل پایتخت میهمان غرفه همشهری شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
اورشلیم پست نوشت: ایران معتقد است این شناورها جنبه پنهان کاری دارند. ایران اخیراً روی این نوع طراحی ها سرمایه گذاری کرده است تا کمبود نیروی دریایی تهران را جبران کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
همه تصور می کردند، زن 65 ساله سکته کرده و جانش را از دست داده است اما پسر او وقتی متوجه سرقت طلاهای مادرش شد، به ماجرا شک کرد و همین شک او اسرار یک جنایت را فاش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۳    
نیروهای مسلح ایران در سال های اخیر گام های بلندی درمسیر تقویت روزافزون توان رزم و دفاع دریایی کشور برداشته اند که تازه ترین اقدام دراین زمینه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۲    
تصادف شدید مابین دو خودروی پژو و کامیون در جاده مهاباد به طرف ارومیه، نزدیک سد حسنلو دو کشته برجای گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۹    
مربی جنجالی تیم فوتبال استقلال پس از چند جلسه غیبت در کمپ حجازی حاضر شد و مورد استقبال مربیان و بازیکنان این تیم قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی گفت: 16 دی ماه و بر اساس رصدی که داشتم، متوجه شکل گیری کلاهبرداری "کوروش کمپانی" شدم و در نامه ای به معاون پیشگیری قوه قضائیه با استدلال آن را ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۲    
رهبرمعظم انقلاب در سخنان روز یکشنبه در جمع هزاران نفر از مردم استان آذربایجان شرقی به تبیین نکات راهبردی ویژه ای درباره انتخابات پیش رو پرداختند که به مثابه ترسیم چشم اندازی برای پیشرفت و تعالی کشور ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های ایران از محقق شدن وعده ایمن سازی کودکان زیر یک سال و آغاز تزریق یک واکسن مهم از یکی در استان های محروم کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
هافبک سابق استقلال اضافه کرد: با صحبت هایی که با نکونام انجام دادم، قرار بود اتفاقاتی بیفتد که به استقلال برگردم
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۷    
دکتر ستاری با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد اینکه حرات دیدن عسل و استفاده در آبجوش مضر نیست و بلکه باعث لطیف تر شدن آن می شود صحبت کرد که در ادامه در این ویدئو مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
روایت خواستگاری و ازدواج محمد اصغری، کارشناس و گوینده معروف اخبار هواشناسی در ششمین قسمت از فصل اول تاک شوی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
لوله ها و ورق ها از جمله مقاطع فلزی پرکاربرد در صنایع مختلف هستند. این مقاطع به دلیل استحکام، مقاومت و قابلیت شکل پذیری بالا، در ساخت انواع سازه ها، تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
بازی با تیتر یکی از روش های رایج فریب رسانه ای است که لازم است نسبت به آن هوشیاری لازم را داشته باشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
به منظور تسهیل در فرآیند بازاریابی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران، از ابتدای اسفندماه سال 1402 مدت زمان استفاده از تخفیف صفر کیلومتر در بیمه بدنه اتومبیل بیمه ملت از سه ماه به شش ماه افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
جعفر هاشمی تشکری رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک در نمایشگاه رسانه به خبرنگار همشهری درباره وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
امیر قلعه نویی امشب مهمان برنامه فوتبال برتر است تا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پاسخگو باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۲    
فعالان اقتصادی همواره معترض قیمت گذاری هستند؛ آن ها تولید با قیمت ارز آزاد و فروش کالا یا ارز حاصل از صادرات آن به قیمت دولتی را جفایی ناجوانمردانه در حق تولیدکننده می دانند و خواستار برچیده شدن این ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
شهردار منطقه 19 تهران در رابطه با مسائل این منطقه گفت: تمام گاراژهایی که تفکیک غیرمجاز زباله در آنها انجام می شد و تعدادشان به 200 گاراژ می رسید را تعطیل کردیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
سرانجام کار پیوستن سعید عزت اللهی به الاهلی امارات قطعی شد و این بازیکن بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا به آسیا برگشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه به دبیرکل سازمان ملل گفت: هرگونه حمله نظامی به رفح بدون شک مرحله دیگری از نسل کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل خواهد بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
ساعاتی پیش بارش شدید برف در شهرستان پردیس ارتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
فایل صوتی گفت وگوی دختر بچه فلسطینی را با اپراتور هلال احمر قبل از شهادت با زیرنویس فارسی می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
سعید ایرانخواه مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز که دوران خدمت سربازی خود را در فجر سپاسی شیراز سپری کرد، رضایت نامه خود را از تراکتور گرفت و از جمع شاگردان پاکو خمس جدا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه کسی اجازه ندارد برای مبادلات کشور از ارز دیگری جز ریال استفاده کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
سردار آزمون از همبازی بودن با مهاجم سرشناس خوشحال است و از این مهاجم باسابقه تجربیات زیادی کسب می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
به گزارش همشهری آنلاین؛ افتتاحیه ویژه برنامه شهدا یکشنبه شب 29 بهمن ماه، به میزبانی فرهنگسرای خاوران و با حضور امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مردم و خانواده 40 شهید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
در این ویدئو تصاویری منهدم شدن نیروهای اشغالگر صهیونیست در شرق جبالیا توسط گروهان های قدس و گردان های المجاهدین را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که تصویری زیبا از خوشحالی مردم برای پر آب شدن یک سد است و ادعا شده فیلم مربوط به پرشدن سد کربال در روستای نصرت آبادکامفیروز است که خوشحالی مردم را در پی داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
روز گذشته پس از رکورد شکنی و تاریخ سازی فرزانه فصیحی در دوی 60 متر او مدال طلای خود را به گردن مادرش آویخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
فولاد خوزستان هفته گذشته با هدایت احمد آل نعمه که فعلا مسئول فنی تیم است، در مصاف با گل گهر سیرجان حاضر شد و حالا در فاصله 3 روز تا دیدار با نفت آبادان همچنان تمرینات خود را با کادرفنی خوزستانی دنبال ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۶    
محمد مهدی ناصحی (مدیرعامل بیمه سلامت) با اشاره به ایجاد صندوق بیمه همگانی ایرانیان گفت: این صندوق سال گذشته توسعه زیادی داشت به طوری که بیمه شدگان از محل این صندوق به 17 میلیون نفر رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۳    
دونالد ترامپ برند کفش های کتانی اش با مارک ترامپ را در جریان یک گردهمایی معرفی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۷    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد که ادعاهای معتبر در مورد بازداشت خودسرانه، اعدام و تجاوز جنسی زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه وجود دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۴    
دانشیار گروه جوانان و مناسبات نسلی پژوهشگاه علوم انسانی گفت: سازمان ملل اعلام کرده است که از 2025 تا 2100 نرخ باروری کاهش خواهد یافت و آسیا ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیای قدیمی و صنایع دستی تهران می گوید: قیمت اشیای قدیمی مانند سکه ها یا مدال ها اگر ماشینی باشند از آنجا که تعداد آنها زیاد است برحسب نیاز و عرضه و تقاضا تعیین می شود ولی اگر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) در دوره جدید فعالیت خود تلاش دارد با ترویج آرا و اندیشه های مقام معظم رهبری ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
خبری که در شبکه های اجتماعی درباره شهادت عروس و داماد در حال پخش است، واقعیت ندارد و آنها در قید حیات هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
بیتا احمدی معتقد است که سینمای امروز ما چه در عرصه بازیگری و چه در حیطه عوامل فنی به ترکیب درست جوانی و تجربه نیاز دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نشست خبری سخنگوی شهرداری تهران با حضور اصحاب رسانه در تالار گفت و گو نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، به گفته محمدخانی فعالیت های سیاسی به نفع جریانات و احزاب خط قرمز شهرداری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
واشنگتن پست به نقل از دیدار نمایندگانی از ایران با حزب الله لبنان مدعی شد: نمایندگان ایران به حزب الله گفته اند که نتانیاهو اکنون گوشه رینگ است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
یکی از پرتکرارترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، تلاش شهاب زاهدی برای جدایی از پرسپولیس است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در اتفاقی بی سابقه، 90دقیقه تمام روی نیمکت پورتو نشست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
محیط بانان پارک ملی تندوره موفق به ثبت تصویر خانواده جدیدی از پلنگ ایرانی مادر و توله در این پارک شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
محمد معصومی، وکیل امید حامدی فر گفت: امروز جلسه ای داریم که مشخص می شود امید در استقلال می ماند یا نه.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۹    
شناورهای رزمی شهید حسن باقری و شهید صیاد شیرازی با حضور رئیس ستادکل نیروهای مسلح به نیروی دریایی سپاه الحاق شدند ...