چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۲    
داسو رافال هواپیمای جنگنده دوموتوره چندمنظوره فرانسوی است که توسط شرکت هوانوردی داسو طراحی شده و ساخته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۳    
رویداد طراحی دیواری با ماژیک با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
پیکر 22 شهید دوران دفاع مقدس دوشنبه 1 آبان 1402 از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد. پیکر این شهدا به تازگی از مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه عراق تفحص شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۶    
شبزده خواننده رپ ایرانی، همزمان با جنایات رژِیم صهیونیستی در غزه، نماهنگی ضدصهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۲    
جلسه رونمایی از کتاب صلیب سلمان با حضور حسین قربان زاده نویسنده اثر، تیمور آقامحمدی و علی الله سلیمی از کارشناسان حوزه کتاب در سالن سلمان هراتی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۴    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از آنجایی که برای خودرو شاهین دنده ای با قطعات مورد استفاده، قیمت گذاری جدید نیاز بود، تحویل آن با تاخیر انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
درخت خونی پتروکارپوس آنگولنسیس درختی برگریز با سایبانی بزرگ به ارتفاع 15 متر است که پوستی تیره دارد. این درخت که در نواحی آفریقای جنوبی رشد می کند به دلیل شیره ای که از تنه های بریده آن بیرون می زند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
هادی محمدزاده مربی تیم ملی موی تای پیش از مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی تایلند پرچم مقدس ایران را از کنار پرچم رژیم صهیونیستی دور کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
یک شلوار جین منتسب به برند Levi’s که یکی از قدیمی ترین شلوار جین ها در دنیا توصیف شده، در یک حراجی به قیمت 100 هزار دلار (معادل حدودا 5 میلیارد تومان) به یک خریدار آنلاین ناشناس مستقر در تایلند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
اعضای یک باند خشن که با چاقو و قمه از زائران و مسافران عرب زبان در قم سرقت می کردند، در حالی دستگیر شدند که تاکنون به زورگیری از 40 نفر اعتراف کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
جمهوری اسلامی در موضوع جنگ غزه نه بیطرف است و نه منفعل و بی تحرک و در گستره ای از فعالیت های ضروری، در حال حمایت همه جانبه از ملت مظلوم غزه و رزمندگان مقاومت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
بازی چند روز پیش تیم های فوتبال رئال مادرید و سویا با یکسری از اتفاقات حاشیه ساز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
اسپیس ایکس یکی دیگر از موشک های استارشیپ خود را با روشن کردن یک موتور آزمایش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
وقتی صحبت از تسکین کمردرد می شود، شاید این توصیه را شنیده باشید که به پزشک مراجعه کن، عکس رادیولوژی بگیر، ایبوپروفن بخور یا اینکه کلاً سبک زندگی ات را عوض کن!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 433 هزار و 200 تومان و قیمت سکه طرح جدید 28 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
صندوق رفاه دانشجویان همزمان با آغاز ثبت درخواست وام های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 از امروز، انواع و شرایط پرداخت این وام ها و مبلغ آنها را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: شورای رقابت در مورد منکَر افزایش قیمت خودرو پاسخگو باشد. ما از مطالبه گران می خواهیم ضمن حفظ فرآیند قانونی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۷    
کارشناس مسائل بین الملل با رد ادعای غربی ها درباره نسبت جمهوری اسلامی و گروه های مقاومت گفت: آنها به غلط به جریان مقاومت می گویند نوچه های جمهوری اسلامی اما ما براساس دکترین مقاومت نیروهایی پرورش می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۲:۴۷    
اگر عادت دارید صبح ها دکمه اسنوز گوشی را بفشارید، باید بدانید که تنها نیستید و این کار ممکن است عملکرد مغزتان را پس از بیدار شدن بهبود ببخشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۱    
دستگیر شده در جریان اغتشاشات پاییز1401صادر شد؛ احکامی که نشان می دهد برخلاف فضاسازی های انجام شده طی ماه های گذشته در این زمینه، اتهام همکاری با دولت آمریکا برای هر دو متهم در دادگاه محرز شده است. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۸    
تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی، بهداشتی و تمام زیرساخت های نوار غزه وارد هفدهمین روز پیاپی شده و مقاومت هم در پاسخ به این جنایات ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
رسانه های صهیونیست خبر دادند که جلسه کابینه جنگ برای بررسی اوضاع و تصمیم گیری در رابطه با جنگ و توسعه آن در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
سازمان ملل اعلام کرد که سوخت این نهاد در غزه در ظرف 3 روز به اتمام می رسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
رشدی السراج عکاس - خبرنگار فلسطینی در بمباران غزه توسط جنگنده های اسرائیلی به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
تصاویری از تظاهرات هزاران نفر از حامیان فلسطین مقابل کنسولگری آمریکا در تورنتو را یبینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
احمدعلی شرفی، پیشکسوت موسیقی جنوب ایران و نوازنده نی انبان و نی جفتی در سن 80 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توجه به تماس های مستمر خود با دولت آمریکا و توصیه های واشنگتن در این زمینه، تصمیم به حمله زمینی را به تعویق انداخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
جانشین فرمانده سپاه گفت: ایران بارها علنی اعلام کرده هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می کند. روال امامین انقلاب هم همین است و سپاه پاسداران از همان ابتدا پای کار رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
یک ساعت با توماس دالی صحبت کردیم، ستاره مهم و پرافتخار فوتبال آمریکا در دهه 90.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۲    
رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه اعلام کرد ده ها هزار نفر از آوارگان به خانه های خود در شمال نوار غزه بازگشتند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۲    
تهاجم صهیونیست ها به شهر غزه و بخش های شمالی نوار غزه همچنان با شدت خود ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز چهارم ثبت نام ها، 6542 نفر ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس دوازدهم نهایی کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
سانداکاران ایران در بازی های هنرهای رزمی جهان (کامبت گیمز) به 2 مدال طلا و یک نقره دست یافتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
صهیونیست ها همچنان به اعتراضات برای فراهم کردن زمینه آزادی اسرای خود از دست مقاومت ادامه می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اگر تعزیرات حکومتی احتکار را تایید کرده باید با آن برخورد قضایی کند، گفت: از نظر من در حال حاضر احتکاری در کار نیست و خودروها در حال تحویل به مردم هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
تصاویر نجات زن فلسطینی از زیر آوار توسط مردم در منطقه ای که خانه های مسکونی بمباران شده است را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خانواده های اسرای اسرائیلی در تظاهرات دیشب علیه نتانیاهو از جنبش حماس خواستند که فرزندانشان را در ازای به اسارت گرفتن نتانیاهو آزاد کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
راننده مترو در لندن میکروفون قطار را روشن کرده و با مردم در حمایت از فلسطین شعار می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رسانه های رژیم اسرائیل از وقوع انفجار در شهرک شلومی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که علت آن شلیک موشک ضدزره کورنیت بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
بانک مرکزی جدیدترین فهرست ابربدهکاران بانکی و همچنین آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بانک ها به اشخاص مرتبط خود را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی، رسانه های غربی به انتشار اخباری پرداختند که قابل تامل بود و در این ویدئو جزئیاتی از این ماجرا خبرساز را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
شهروند بریتانیایی در BBC گفت سال ها ظلم و غصب و کشتار سبب شد اینگونه فلسطینیان به خروش بیایند! این درگیری و جنگ از 7 اکتبر (زمان حمله حماس) آغاز نشده است؛ آیا فلسطینی ها حق دفاع از خود را ندارند؟!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
جمعیت 2 میلیون نفری نوار غزه فقط از 3 گذرگاه محدود با بیرون از محاصره در ارتباط هستند. در این ویدئو شیوه ارتباط با بیرون ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
مدافع ملی پوش پرسپولیس بابت اظهار نظر اخیرش درباره ورود خودروی خارجی عذرخواهی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
امیرعبداللهیان به وزیر خارجه واتیکان نوشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجهیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا آخرین جزییات مربوط به طرح کاهش خدمت سربازی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از عوامل موثر در حمله رژیم بعث به ایران اسرائیل بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دلیل فشارهای فزاینده مردمی در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی، با دفاع مجدد از جنایت های رژیم صهیونیستی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که، مسئله آزادی اسرای اسرائیلی نزد حماس، حمله زمینی به غزه را به تعویق انداخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
به دلیل تشدید عملیات مقاومت اسلامی در عراق، آمریکا برای اولین بار کلیه پیمانکاران و تجهیزات سفارتش در بغداد را به حالت تعلیق درآورد و سفارتخانه های خود در بغداد و اربیل را تخلیه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۸    
حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با سامح شکری، وزیر امور خارجه جمهوری مصر در خصوص آخرین تحولات جنگ علیه غزه رایزنی و تبادل نظر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۸    
نصیر نعیمی پور به عنوان مالک جدید باشگاه داماش گیلان انتخاب شد و با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان گیلان این باشگاه به مالک جدید واگذار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
بانک مرکزی لیست جدید ابر بدهکاران بانکی و همچنین اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیرجاری 24 بانک را به روز رسانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۲    
جنگنده های رژیم تروریستی اسرائیل همچنان در حال بمباران مناطق مسکونی غزه و کشتار غیر نظامیان است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۷    
به طور متوسط سالانه حدود 800 هزار تصادف در ایران رخ می ده که مقصر درصد قابل توجهی از اونها راننده است و سپس، جاده و وسیله نقلیه.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۶    
چه قراردادی؟ قرارداد خرید 791 واگن مترو و دریافت اون تا یک سال دیگه که وضع مترو تهران رو درست و حسابی سامون میده. حالا فقط همین هم نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۴    
امیرمحمد یزدانی، نایب قهرمان کشتی جهان دیروز با یک استوری انتقادی علیه فوتبالیست ها خبرساز شد. او در گفت وگو با همشهری به سؤالات پیش آمده در این خصوص پاسخ های تندی داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۳    
حسن یزدانی نابغه کشتی ایران که افتخارات بسیاری برای کشتی کشور به ارمغان آورده و بسیار محبوب کشتی دوستان است ، ازدواج کرد و متاهل شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۱    
خوشحالی پس از گل میلاد محمدی در لیگ یونان مورد توجه رسانه های ورزشی این کشور قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۴    
ثبت نام های اینترنتی مجلس برخلاف پیش بینی های اولیه رکورد در نام نویسی های انتخابات مجلس دوازدهم را به همراه داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
در کمتر از 5 روز با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش با فعالیت شبانه روزی کارگاهان ناجا، قضات و بازپرسین قوه قضاییه شناسایی و بازداشت شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
وزیر همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی امروز با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
هاشم بیگ زاده، مربی تیم استقلال در جلسات تمرینی این تیم شرکت نمی کند. او همچنین در بازی های این تیم هم همراه کادرفنی در ورزشگاه حضور پیدا نمی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
فرماندار رباط کریم جزئیات حادثه انفجار در شهر جدید پرند را تشریح کرد و گفت: متاسفانه بر اساس اشتباهی در خبرگزاری ها اعلام شده است که این حادثه در نیروگاه پرند اتفاق افتاده است در صورتی که در نیروگاه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
به دنبال حمله به مواضع نظامی ایالات متحده در عراق، وزارت خارجه آمریکا دستور تخلیه پرسنل غیرضروری در دفاتر دیپلماتیک در عرقا را داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
تحقیقات در پرونده مرگ مادری که فرزندانش می گویند گواهی فوت وی اشتباه صادر شده، به دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران به ارایه توضیحاتی درباره صحبت های مرضیه برومند در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
تحقیقات برای دستگیری قاتلی که با انگیزه سرقت، زنی جوان را به قتل رسانده، بعد از گذشت 21 سال بی نتیجه ماند و اولیای دم درخواست دیه از بیت المال کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۹    
منابع رسانه ای مصر از زخمی شدن 9 سرباز ارتش این کشور در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج نیروهای مرزی مصر در جنوب رفح خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۹    
اگر به تعریف از طبقه متوسط بوردیو بازگردیم، طبقه ای که همواره در انتظار آرزوها زیست می کند، زندگی وی وابسته به گرفتن وام از بانکها است و در مساله مالی و تامین رفاه، چشم به طبقه مرفه دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۹    
دکتر عبدالرسول طالعی یکی از جراحان موفق شیرازی است که در روزگار قدیم معلم بود اما بخاطر خدمت بیشتر به مردم به سمت پزشکی آمد تا دینش را به مردم با کمک به درمان بیماران ادا می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۹    
فرار دو تاجر خارجی از اسارتگاه گروگانگیران 180 هزاردلاری، اسرار یک باند مخوف آدم ربایی را فاش کرد. باندی که زیر نظر یک زن، افراد خارجی را گروگان گرفته و از طعمه هایشان باج گیری دلاری می کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۶    
سرمربی رم عنوان کرد وقتی شوت سردار آزمون به گل تبدیل نشد، فکر کرد بازی تمام شده و دیگر تیمش نمی تواند برنده شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
حملات گسترده و ضدانسانی رژیم صهیونیستی به نوارغزه درحالی وارد سومین هفته خود شده که مردم سراسر ایران اسلامی طی روزهای گذشته به شکل های گوناگون همبستگی خود را با مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت در ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
اگر شما هم دوست دارید در لیست غذاهای خود تنوع ایجاد کنید و از طعم کوفته های ایرانی لذت می برید، با طرز تهیه کوفته گشنیز غذایی فوق العاده مفید و خوش طعم همراه شوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
سیگار از مضرترین اختراعات بشر است که علی رغم مضرات و حتی سرطان زایی وابستگان زیادی دارد، البته در جهان سیگار کالایی گران است اما در بین انواع سیگار برخی از آن ها قیمت های نجومی دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار فراخوان های تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا شهرستان زاهدان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
سرگیجه دارید؟ گاهی هم حالت تهوع آزارتان می دهد؟ برای جابه جا شدن از حالتی به حالت دیگر تصور می کنید که سوار چرخ وفلک هستید یا کنترل سرتان با شما نیست؟ این موارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۲    
رئیس جمهور با زیر سؤال بردن کارکرد شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد: وقتی آمریکا هم با ارسال تجهیزات و تسلیحات به رژیم صهیونیستی در جنایات او علیه مردم بی دفاع غزه شریک می شود و هم از صدور قطعنامه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۲    
جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آینده پژوهی را یکی از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۷    
یک خانواده نروژی که برای پیدا کردن یک گوشوارۀ گمشده، حیاط پشتی خانه خود را بررسی می کردند، آثار تاریخی متعلق به عصر وایکینگ ها را کشف کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۷    
طرح پهپادی رسول تازه ترین دستاورد ارتش در حوزه پدافند هوایی به حساب می آید که دیروز (یکشنبه) طی مراسمی در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) ارتش از طراحان آن تجلیل و جزئیات تازه ای از آن رونمایی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی برنامه هفتم، وزارت کشور را مکلف به تشکیل سازمان ملی مهاجرت کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
ال نینو در راه ورود به ایران فعالیتش را شروع کرده و روزهای پربارش و مرطوبی برای نقاط مختلف کشور پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۳    
در این ویدئو صحنه هایی از آغاز مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی در استادیوم مرکزی هانگژو را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۳    
دکل جاسوسی مخابراتی رژیم صهیونیستی در پایگاه العباد در مرز با روستای حولا هدف قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۴    
یک اندیشکده اروپایی نوشت: کشورهای عربی و به ویژه پادشاهی های خلیج فارس با یک معضل مخاطره آمیز روبرو هستند. هیچ کدام با حماس همدردی نمی کنند، اکثر آنها واقعاً از نابودی این گروه استقبال می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۴    
چند روز پیش بود که هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب شرق کرمان صادر شد؛ هشداری که به وقوع پیوست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۴    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای موثر ضوابط فروش و عرضه دخانیات از جمله رعایت فاصله 100 متری از مراکز فرهنگی و آموزشی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
رسانه های صهیونیستی در سایه تشدید تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان فلسطینی، از احتمال پرتاب موشک از یمن و عراق و به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۳    
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری در تهرانپارس خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۱    
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد 3 رزمنده این جنبش هنگام انجام وظیفه جهادی به شهادت رسیده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای آفریقایی خود گفت: یکی از موضوعات مشترک دیدار امروز ما پیگیری اسناد امضا شده و همچنین توافقات سفر اخیر آقای رئیسی به آفریقای جنوبی مورد توجه ما بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
انتشارات امیرکبیر به زودی آثاری با محوریت فلسطین، مقاومت و صهیونیسم را به بازار نشر عرضه خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
اظهارات خمس و مورایس، هشدار چند سال پیش ایوانکوویچ را در اذهان تداعی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
هافبک استقلال می گوید اگر قرار باشد تیمش بیرون از ورزشگاه آزادی بازی کنند، کار تیم هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند، راحت تر خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی فوتبال روز گذشته در صحبت هایی که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان از بازگشایی زاینده رود از بیستم آبان امسال برای انجام کشت پاییزه کشاورزان شرق استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش بخشنامه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس اورژانس استان تهران از کشته و مصدوم شدن 8 نفر بر اثر انفجار گاز در نیروگاه برق پرند خبر داد.