سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۴۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 26 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۱    
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی، شمار شهدای فلسطینی به 5087 شهید و تعداد مجروحان به 15273 نفر افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۱    
مطالعات نشان می دهند که رزماری احتمالا می تواند برخی از رایج ترین اشکال ریزش مو را معکوس کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۹    
اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید و پیش خودتان فکر می کنید دیوارهای سفید باعث می شود فضایی که دارید جادارتر و دلبازتر به نظر برسد بهتر است به فکر تجدیدنظر باشید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
برای اولین بار در سازمان رزم نیروهای مسلح کشومان، پهپاد کرّار به موشک هوا به هوا مجهز شده و این امکان را بدست آورده است تا اهداف هوایی را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۹    
تغییر در شیوه زندگی و استفاده از درمان های خانگی، می تواند به کاهش فرورفتگی چشم ها کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۹    
مردم انقلابی قم با برپایی راهپیمایی شبانه و تجمع در حرم حضرت معصومه(س)، شعار فریاد یا محمدا، غزه شده کرببلا را سر دادند و خواستار پاسخ قاطع کشورهای اسلامی به جنایات رژیم صهیونسیتی و یاری رساندن هر چه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۷    
معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از توقیف یک دستگاه کامیون متخلف در این شهرستان خبر داد که براساس تصاویر دوربین های نظارتی در یک روز 17 بار سوختگیری می کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۰۱:۴۵    
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا علاقه مند به خوابیدن در یک طرف خاص تخت خواب هستید؟ در حالی که بسیاری از ما احتمالا شب ها بدون در نظر گرفتن این موضوع به خواب می رویم اما برخی از افراد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۳    
اجتماع مادران و کودکان حامی غزه، جمعه 28 مهر 1402 در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه در میدان مادر تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
در این ویدئو آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی مقابل قبر استر و مردخای در همدان را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۰    
یک سال و اندی پیش بود که خبر آمد نخستین نیروگاه خورشیدی کشور در شهرستان محلات استان مرکزی راه اندازی می شود و چندماه پیش هم گفته شد که این نیروگاه به زودی وارد مدار می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد با 5 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به 3785 نفر و هزاران زخمی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
پدر و پسری که متهم بودند در جریان درگیری با دامادشان باعث مرگ دختر همسایه شده اند، با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران محکوم شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۵    
همسر مقتول گفت: دخترم 2 ماه قبل با مردی به نام خسرو ازدواج کرد اما امشب ناگهان خسرو به خانه ما آمد و همه ما را با چاقو زد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۵    
مقامات طالبان تهدید کرد ادامه جنایات اسرائیل راه را برای واکنش های خارج از کنترل باز خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۱    
یکی از دلایل تصمیم برخی افراد برای برگزاری چنین جشنی، می تواند آگاهی رسانی و اطلاع به دیگران از این اتفاق تلخ باشد. یعنی می گویند که از طریق جشن طلاق، می خواهیم به همه خبر بدهیم از هم جدا شده ایم!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۶    
هاشم سردسته باند می نشست توی ماشین و پسرش حامد به همراه محمد و یک نفر دیگر به مغازه می رفتند با یک دیلم، قمه، اسلحه پلاستیکی و یک گونی! برای شان فرقی نمی کرد کسی آنها را ببیند یا به پلیس زنگ بزند...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۶    
مدیر تولید محتوای بخش رسانه ای باشگاه پورتو می گوید که هجمه ها علیه طارمی روی تصمیمات تیم داوری اثر گذاشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۱:۰۲    
باورهای رایج و اشتباه زیادی درباره کاهش وزن وجود دارد که عده زیادی از مردم طبق این باورها عمل می کنند اما به نتیجه ای نمی رسند، چرا که عملکردشان از ریشه اشتباه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۵    
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با بیان این که آمریکا شریک تمام جنایت های رژیم صهیونیستی است، گفت: ممکن است اختلافاتی بعضا در داخل خودشان در مورد تاکتیک ها داشته باشند اما راهبردها و سیاست های اصولی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۵    
مریخ در سال 2022 شدیدترین زلزله را تجربه کرد و اکنون ما می دانیم که چرا چنین اتفاقی رخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۵    
شهروندان آمریکایی معترض به حمایت ایالات متحده در جنایات صهیونیست ها وارد ساختمان کنگره آمریکا شده و خواستار توقف جنگ در غزه شدند. گفته شده پلیس تعدادی از معترضین را بازداشت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
هلال احمر فلسطین طی بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های صهیونیستی از نیم ساعت پیش تا این لحظه به طور پیوسته در حال بمباران محوطه های بیمارستان قدس در محله تل الهوی در غرب غزه هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۲    
رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان از ثبت بارش در 12 ایستگاه هواشناسی استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۱    
عصر دیروز نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی از سوی صهیونیست ها بود. یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۷    
حزب الله لبنان از شهادت مجاهد طه عباس عباس علی الرضا از شهرک عطارون و شهید مجاهد علی محمد مرمر مرتضی از شهرک عطارون در جنوب لبنان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۷    
محمد صلاح، بازیکن تیم فوتبال لیورپول در توییتر خود، تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتارهای جاری علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۷    
ملی پوش پاراتیراندازی و پرچمدار کشورمان در بازی های پاراآسیایی هانگژو، حضور در این مسابقات را همراه با نوزاد سه ماه اش توام با شور و شوق و البته استرس توصیف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۶    
ستاره تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت قطعاً بازی فردای این تیم مقابل پیکان را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۵    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیامکی نسبت به فعالیت در حوزه رمز ارزها هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۵    
تظاهرات کنندگان آمریکایی که خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه هستند وارد ساختمان کنگره شدند و پلیس تعدادی از آنها را بازداشت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۲    
کانال 13 رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به نقل از منابع اطلاعاتی این رژیم گزارش داد که ده ها نیروی حماس پس از عملیات طوفان الاقصی همچنان در فلسطینی اشغالی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۲    
حزب الله لبنان چهارشنبه شب طی بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی المالکیه را با انواع موشک و تیربار هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده و بخشی از تجهیزات فنی اشغالگران را منهدم کرده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۲    
نتایج یک برنامه آزمایشی در اسپانیا نشان می دهد که هفته های کاری چهار روزه باعث بهبود سلامت کارگران از طریق کاهش استرس و کاهش انتشار گازهای خروجی ناشی از سوخت ها و نیز بهره مند شدن کودکان شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۲    
درد ستون فقرات یکی از علل اصلی ناتوانی در جهان است. حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان از نوعی درد ستون فقرات رنج می برند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
مشکل تامین شیرخشک تا یک ماه دیگر حل می شود اما بازار این محصول طی چند ماه اخیر حاشیه های عجیبی را پشت سر گذاشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
سحرگاه چهارشنبه، دو محکوم به مرگ که یکی از آنها متجاوزی بود که به اعدام و دیگری به جرم قتل فروشنده مواد مخدر به قصاص محکوم شده بودند، پای چوبه دار رفتند و با اجرای حکمشان، پرونده زندگیشان بسته شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
شنیدین که میگن قاتل همیشه به صحنه جرم بر میگرده؟ حکایت سفر امروز بایدن به سرزمین های اشغالیه.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن واردکنندگان برنج ایران روز چهارشنبه 26 مهرماه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
اگه نگران سرقت ماشین تون هستین و می خواید بدونید که سارقا کجاها و تو چه شرایطی دست به سرقت خودرو می زنن و سر آخر هم چه بلایی سر خودروها میارن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
مجری برنامه افق از عباس عراقچی معاون سابق وزارت امور خارجه سوال کرد: آخرین باری که محمدجواد ظریف را دیده اید کی و کجا بود؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده، با وزیر خارجه تونس دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه 11 شخص، هشت نهاد و یک شناور واقع در ایران، چین، هنگ کنگ و ونزوئلا در رابطه با برنامه پهپادی و موشک های بالیستیک ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
عباس عراقچی در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین گفت: موضوعات سیاست خارجی و امنیت ملی را جناحی نکنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ادعا کرد که این رژیم ممکن است در پایان جنگ با حماس، بخشی از خاک غزه را به اشغال خود درآورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
دادستان ایلام از پلمب همه کبابی های ذغالی سراسر استان در راستای صیانت از محیط زیست و طبیعت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمله به بیمارستان معمدانی و کشتار بیش از 1000 زن و کودک، جهان رو در شوک و خشم فرو برد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰    
عضو شورای راهبری روابط بین الملل درباره پیش بینی اش از جنگ غزه گفت: روحیه اسرائیل و مرامش و مردمش نشان داده که طاقت هزینه های زیاد و فرسایشی جنگ را ندارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۵    
سومین اجلاس کلانشهرهای راه ابریشم باحضور سران و مقامات عالی رتبه از 130 کشور دنیا به میزبانی چین در شهر پکن برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۵    
عباس عراقچی معاون سابق وزارت امور خارجه که در برنامه زنده شبکه افق حضور پیدا کرده در واکنش به بمباران بیمارستان در غزه نتوانست جلوی احساسات خودش را بگیرد و بغض کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۷    
گزارشگر بازی ایران و قطر بارها و بارها با کنایه های خود کی روش رو به خاطر دوران حضورش در ایران مورد انتقاد قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۷    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران اوج بارش شهابی جبّاری را بامداد یکشنبه 30 مهرماه ذکر کرد .
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۷    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سفر شهردار تهران به پکن، گفت: یکی از اهداف و برنامه های این سفر بررسی و پیگیری خرید اتوبوس های جدید و به ویژه اتوبوس های برقی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۳    
حزب الله ویدئویی با عنوان تانک هایتان قبرتان خواهد بود منتشر کرد که روایتی است از شلیک های موفق پی در پی چند روز اخیر در جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
افراد حاضر در یک نشست حقوق بشری در ژنو به نشانه اعتراض از حمایت تمام قد واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی سفیر این کشور به او پشت کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که با استفاده از سلاح گرم پنج نفر از جمله چهار نفر از اعضای خانواده خود و یکی از دوستانش را در شهر هرسین به قتل رسانده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
با اصلاح قرارداد مدافع گرجستانی پرسپولیس که امروز ظهر انجام شد، مدافع سرخپوشان امکان بازی در دیدار با پیکان را به دست آورد و مقابل این تیم به میدان می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
کریم بنزما ستاره فرانسوی الاتحاد عربستان به همکاری و ارتباط با جنبش اخوان المسلمین متهم شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
منابع خبری گزارش دادند به دنبال حمله جنبش حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان 3 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند و تعدادی دیگر مجروح شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشاهده صحنه های جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
این ویدئو فریادهای پزشک فلسطینی در پی تداوم حملات وحشیانۀ رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
خانواده اولین نهادی است که کودک نخستین چشم انداز را از جهان پیرامون می آموزد و احساس وجود می کند. در خانواده است که کودک با آداب و رسوم ملی، مراسم دینی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
وزیر خارجه اردن هشدار داد که تلاش ها برای کوچ اجباری فلسطینیان از کرانه باختری را اعلام جنگ می دانیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
از قدیم گفتن حواست باشه کلاه سرت نره! اما ما به شما میگیم اتفاقا هیچی بهتر از یه کلاه نمیتونه جونتون رو نجات بده. چرا؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور درپاسخ به سوالی درباره آرزوی امت اسلام اقامه نماز جماعت در بیت المقدس، گفت: با مقاومت مردم فلسطین این آرزو حتما دست یافتنی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
پارسا پیروزفر از آن دسته بازیگرانی است که کمتر در مراسمات عمومی حضور پیدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور با حضور در اجتماع عظیم مردم تهران گفت: بمب هایی که بر سر مردم غزه فرود می آید متعلق به آمریکایی هاست. مردم دنیا، آمریکا را شریک جنایت های رژیم صهیونیستی می دانند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
محمدرضا گلزار در مراسم داریوش مهرجویی و همسرش حضور پیدا کرد که با استقبال مردم روبرو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
قطر در مالکیت توپ 61 به 39، در تعداد پاس 596 به 373، در تعداد شوت 19 بر 2 و در شوت های داخل چارچوب 6 بر صفر مغلوب ایران شد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی فراری در کرمانشاه پس از 25 سال خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
مراسم وداع با داریوش مهرجویی امروز در مقابل تالار وحدت با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
همزمان با پایان محدودیت های موشکی ایران بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، وزارت خزانه داری آمریکا 11 فرد، 8 نهاد و یک کشتی مستقر در ایران، هنگ کنگ ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان از 24 ساعت آینده می توانند اعتراض خود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
دهمین اجلاس یک کمربند، یک جاده با حضور مقامات ارشد بیش از 130 کشور و 30 سازمان بین المللی در پکن برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
نمایندگان سازمانهای غیر دولتی در نشست امروز کمیته حقوق بشر در ژنو در اعتراض به رویکرد آمریکا در قبال تحولات غزه، هنگام سخنرانی سفیر آمریکا به او پشت کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
علی رغم رای مثبت 12 عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ای که خواستار آتش بس فوری در غزه می شد، آمریکا به عنوان تنها مخالف، این قطعنامه را وتو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
ناصر ابوشریف ، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ، از آمادگی نیروهای مقاومت فلسطینی برای رویارویی زمینی با سربازان رژیم غاصب صهیونیستی می گوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از اسارت برادرزاده اش به دست مقاومت پرده برداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۳    
علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین افتتاحیه اجلاس یک کمربند، یک جاده در شهر پکن کشور چین حضور یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۱    
تا اول انقلاب مستندها و فیلم های داستانی متفاوت و متعددی را کار کردم، اما بعد از انقلاب در هیچ فیلمی موسیقی متن نساختم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۸    
بر اساس مفاد قطعنامه 2231، محدودیت های ناعادلانه سازمان ملل در فناوری مرتبط با صنایع موشکی، بدون هیچگونه قید و شرطی برداشته شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۸    
والت دیزنی در سال 1901 در یک خانواده شش نفری متولد شد. او شرکت والت دیزنی یکی از مهم ترین شرکت های انیمیشن و سرگرمی دنیا را بنیان نهاد که فقط در سال 2017 ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۷    
نتایج نهایی آزمون وکالت سال 1402 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
دبیر ستاد بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت، جزئیات برنامه های ستاد در هفته ملی بیمه سلامت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۲    
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای را در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه بیانیه صادر و رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور هم خواستار مقاومت پزشکان و پرستاران و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۸    
فصل پاییز فقط فصل تغییر رنگ درخت ها و آب و هوا نیست، ذائقه آدم ها هم در این فصل تغییر می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۴    
کشت کاکتوس اپونتیا با ارائه تسهیلات اشتغالزایی، در 9 استان آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۴    
استاندارد trc20 یکی از استانداردهای مهم در شبکه ترون به شمار می رود که درزمینه ساخت و کنترل انواع توکن قابل استفاده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ حبیب الله غفوری را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه منصوب کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۲    
نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۶    
یکی از شگردهای نادرست رسانه ای که به کمک آن می توان توجه ها را منحرف کرد و حرف غلطی را درست جلوه داد، تکنیک تکرار و تلقین است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۳    
در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه؛ امروز 26 مهرماه، پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و همچنین امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان، با تجمع در میدان فلسطین ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۶    
پوتین بمباران بیمارستان غزه را یک فاجعه بزرگ دانست و گفت: درگیری ها باید فوری متوقف شود. من این تصور را دارم که بازیگران اصلی نمی خواهند درگیری فلسطینیان و اسرائیل تشدید یابد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۳    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از عصر پنجشنبه تا جمعه شب (27 تا 28 مهر) در بیشتر نواحی استان افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۳    
تصویر دردناک مادری که پس از بمباران غزه، فرزند شهیدش را برای آخرین بار در آغوش کشیده است را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۳    
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اگر مصدومیتم بزرگ هم باشد، با صلابت کامل به میادین بازخواهم گشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۱    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران با استقبال دبیرکل فدراسیون فوتبال وارد تهران شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز کنگره ای با حضور اعضایش برگزار کرد و در این جلسه میزبان بودجه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سال جدید اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹    
کاهش وزن به روشی سالم و پایدار بدون دریافت سطوح کافی پروتئین در رژیم غذایی روزانه دشوار است. پروتئین تولید هورمون های گرسنگی در بدن را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس ...