دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
برخی افراد چای مانده را دوباره گرم و مصرف می کنند اما بهتر است قبل از این کار بدانند خوردن چای مانده و کهنه برای سلامت بدن ضرری دارد یا نه؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۵    
قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 361 هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید 29 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۹    
سازمان هواپیمایی باید ظرف 4 ماه آتی نسبت به انجام قانون فارسی سازی بلیت هواپیما اقدام کند که طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی، فرآیند فارسی سازی بلیت ها آغاز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۳    
عوامل خطر زیادی وجود دارد که با کنترل آنها می توان بیش از نیمی از بیماری های غیرواگیر را پیشگیری کرد، از جمله چاق، کم تحرکی، مصرف دخانیات و...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۴    
خاطره سازها عنوان کنسرتی است که قرار است با خوانندگی چهار خواننده دهه 60 باز نوستالژی های پاپ را زنده کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۳:۲۳    
در این ویدئو یک اینفلوئنسر انگلیسی با ترکیب چای و لیمو ترش شیشه های پنجره خانه اش را شست وشو می دهد تا نتیجه را به نمایش می گذارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۱    
بازنده نهایی ممنوعیت واردات آیفون، هم مردم هستند و هم دولت. مردم مجبور هستند با قیمت بالاتری این کالا را تهیه کند و دولت بخشی از درآمد خود را از محل عوارضی، از دست می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۱    
سربازان آذربایجانی با چاقو در دست وارد روستاهای قره باغ می شوند و به جستجوی غیرنظامیان ارمنی می پردازند. می گویند می خواهند سرشان را ببرند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۴    
در نمایشگاه تکنوفست ترکیه، خودروی پرنده داخلی این کشور به نام ایرکار (AirCar) به نمایش درآمد. شرکت سازنده، توسعه ایرکار را از 3 سال قبل شروع کرده و این فرایند همچنان ادامه دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
ظروف چوبی کلاسیک، ساده و طبیعی هستند و ماندگاری و ظرافت بالای آنها این ظروف را به یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در میان مردم تبدیل کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۸    
معاون سفارت کشورمان در دیدار با معاون وزارت داخله حکومت سرپرستی افغانستان گفت: هدف نهایی و مطلوب جمهوری اسلامی ایران کمک به تامین امنیت در افغانستان و جلوگیری از نزاع داخلی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۴    
فردوس کاویانی بازیگر کشورمان شب گذشته بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۶    
وزیر کشور با بیان اینکه لفاظی ها و درافتادن گروه ها و جناح ها مشکلی از جامعه و مردم حل نمی کند گفت: پیام جهانی انقلاب اسلامی، نباید ذیل تقسیم بندی های کاذب و غیر واقعی محدود شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۸    
طراحی و ساخت مرکز داده (DATA center) ساختمان فرهنگ بانک گردشگری با تلاش مهندسان و متخصصان شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، طبق استانداردهای روز دنیا به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رسانه های ارمنستان در خصوص این ویدئو نوشته اند: آرن 12 ساله توانست خانواده اش را از آرتساخ به ارمنستان ببرد؛ نوجوانی که از محاصره 9 ماهه آذربایجان جان سالم به در برد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۹    
احسان عمرانی معاون اجرایی سابق فیلیمو و در حقیقت گرداننده اصلی این پلتفرم خانگی اخیرا از این مجموعه جدا شده است. او در مصاحبه ای به جزئیات جالبی درباره جدایی اش اشاره کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۹    
آلبوم ای یار من با آهنگسازی سعید فرج پوری و خوانندگی همایون شجریان منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: مسیر پرداخت تسهیلات بانکی از این پس با مصوبه مجلس شفاف می شود و بانک ها حق پرداخت تسهیلات خارج از چارچوب را ندارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۱    
یکی از نیروهای یگان امداد پلیس و اهل شهرستان کازرون بر اثر ضربات چاقو در بوشهر شهید شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۸    
بازار توافقی فرابورس از شنبه 15 مهرماه بر اساس مفاد دستورالعمل درج و نحوه انجام معاملات اوراق بهادار شروع به فعالیت خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۸    
پوشش زنان انگلستان حدود 100 سال پیش برگرفته از مستند Electric Edwardians را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۸    
افراد برای اینکه زیباتر شوند نیاز است که یکسری نکات را رعایت کنند. بسیاری از عادت ها و باورهای ما برای داشتن یک ظاهر بی عیب و نقص در واقع به ظاهر ما صدمه هم می زنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس کل گمرک ایران گفت: در زمان حاضر رفت وبرگشت های کارشناسی انجام شده اما هنوز آیین نامه اجرایی واردات خودروهای دست دوم نهایی نشده است و به همین دلیل واردات خودروهای دست دوم صورت نگرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۴    
اطلاعات رسیده از منابع آگاه حاکی است بر پایه توافق نامه امنیتی میان ایران و عراق، بسیاری از مقرهای احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی در کردستان عراق تخلیه شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۰    
وزارت دفاع ترکیه یکشنبه شب اعلام کرد که در پی حملات هوایی به سلیمانیه و دهوک، 20 مواضع حزب کارگران کردستان عراق (پ.ک.ک)، منهدم و نابود شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۶    
هواداران نیمار مقابل درب CIP فرودگاه امام خمینی در انتظار این فوتبالیست برزیلی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۶    
ارتش ترکیه شنبه شب مناطقی در رشته کوه قندیل استان سلیمانیه و منطقه متین استان دهوک را به شدت بمباران کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۶    
در پی انتشار خبر استعفای جواد اوجی وزیر نفت از سمت خود، منابع آگاه در وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار ایرنا، این موضوع را تکذیب کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۶    
این ویدئو گفت وگویی است با مرحوم فردوس کاویانی که در سال 1386 انجام شده است. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه 9 مهر ماه در منزل اش دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۶    
با به قتل رسیدن پزشک جراح یکی از بیمارستان های معروف تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
طرح شکار پلیس راهور پایتخت در راستای برخورد با تخلفات حادثه ساز از شب گذشته در پایتخت کلید خورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۸    
در ادامه سریال دنباله دار ناامنی و ترورهای سازمان یافته در داخل رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه چهار نفر در جریان تسویه حساب باندهای تبهکار در دو حادثه مجزا در جنوب فلسطین اشغالی مورد سوء قصد قرار ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۵    
نیمار فوق ستاره برزیلی و الهلال عربستان با تیپ خاص و یک ساک زرد رنگ در راه تهران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۵    
زغال اخته، نوبرانه ترش و خوشمزه ای است که خیلی نمی ماند و خیلی هم نمی شود در یخچال نگهش داشت. بنابراین بهترین راه برای اینکه زغال اخته را چند ماه بیشتر روی میز غذا داشته باشید ترش کردن یا مربا درست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
در پی انتشار مطلب و تصویری که به صورت کاملا هدفدار و مغرضانه با موضوع "بی حجابی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" در فضای مجازی منتشر شده است، انتشار توضیحات ذیل را در این خصوص ضروری می داند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
اخیراً مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود بازداشت 2 تن از فرزندان یکی از مقامات قوه قضاییه را تایید کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
با دستور قاضی القضات بازرسی و تحقیقات از پرونده با دو ضابط اغاز و در این پرونده تا کنون 8 نفر بازداشت شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۵    
کارشناس هواشناسی گفت: انتظار می رود در بازه زمانی سه شنبه تا پنجشنبه با بارش های شدیدی مواجه شویم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
فردوس کاویانی بازیگر تئاتر و سینما که امروز در 82 سالگی بدرود حیات گفت، آخرین بار در نوروز 1398 مقابل دوربین حاضر شد و چند کلامی خطاب به مردم صحبت کرد که می بینید و می شنوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
تصاویر کمتر دیده شده از رزمایش نظامی ایران با توجه ویژه به ادوات تانکی کشور را در این ویدئو می توانید ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شیخ محمدرضا رضوان طلب را تسلیت گفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
ژیلا صادقی گفت: من در حال زندگی با همسرم هستم اما می نویسند همسر سابق ژیلا صادقی! بعضی سلبریتی ها که فعلا نمی خواهم اسم ببرم، به صورت پنهانی به دنبال جدا کردن همسرم از من بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
رئیس پلیس راه البرز گفت: محدودیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت پیشنهاد کرد برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی رشد تولید در کشور، جلسه ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت از افزایش وسعت ابتلا به وبا در کشورهای غرب آفریقا و جنوب شرق آسیا خبر می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۱    
در جریان 3 حادثه جداگانه در نخستین روز هفته 3 مرد جانشان را از دست دادند و پرونده مرگ آنها روی میز بازپرس جنایی تهران قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در خصوص جزئیات درگیری و قتل کادر پلیس در بوشهر توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
گروه خودروسازی سایپا در واکنش به انتقادها از نحوه قیمت گذاری محصولات این شرکت، اعلام کرد: با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید و نیز رشد سایر بازارهای سرمایه گذاری موازی از جمله مسکن طلا، ارز و.. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
تعداد قابل توجهی از خانواده های آمریکایی و اروپایی در چند سال گذشته ترجیح داده اند که فرزندانشان به جای مدرسه، در خانه آموزش ببینند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رفتارهای کاسب کارانه چهره های مختلف اپوزیسیون خارج نشین و سوءاستفاده های مالی آنان، این روزها به رسوایی تازه ای برای این جریان تبدیل شده است و هر روز اخبار جدیدی در این زمینه منتشر می شود که نشان می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۱    
شهردار تهران گفت: اپلیکیشن نوماند از ماه آینده به فرایند تفکیک از مبدا کمک خواهد کرد. شهرداری در جمع اوری پسماند پنج استراتژی در پیش گرفته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۸    
کاروان کشورمان در روز نهم بازی های آسیایی با کسب یک مدال نقره و یک برنز دیگر با 2 پله سقوط در رده دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۳    
میترا از من خواست تا قرص های خواب آور برای او تهیه کنم تا جان همسرش را بگیرد. این گفته های مظنونی است که در پرونده مرگ مشکوک مردی بازداشت شده و در بازجویی ها اسرار توطئه زنی جوان که با او در ارتباط ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۸    
حمید سلیمی می گوید باید همان رفتاری که با سپاهان شد، با پرسپولیس و دیگر تیم ها هم صورت بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
مولفان بی شماری از صدر اسلام تا امروز درباره زندگی و شخصیت حضرت محمد(ص)، آثار نوشته و منتشر کرده اند که اگر بخواهیم تنها فهرست این کتاب ها را برشماریم شامل چندی مجلد قطور خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۶    
شکار جدیدترین طرح پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای برخورد با تخلفات رانندگی شبانه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: به عنوان رئیس تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی اعلام می کنم در ستاد وزارت نفت در سال 1400 حقوق 93 میلیون تومانی هم دیده شد و اسناد آن نیز موجود است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۰    
فیلمی در فضای مجازی کاربران را متأثر کرده که نشان می دهد یک خانم در محله قلعه کامکار قم به فاصله چند ثانیه با یک موتور و خودرو تصادف می کند که موتور سوار در همان لحظات اول از صحنه تصادف می گریزد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
دبیر شورای عالی جهاد سازندگی گفت: برای بازگشت افراد به روستا تسهیلات اشتغالزایی تا سقف 500 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۲    
فیلمی در فضای مجازی از یک سارق منتشر شده که نسان می دهد او در مدت زمان کوتاهی کاپوت یک پراید را باز می کند و با خود می برد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۰    
27سال پس از کشته شدن توپاک شکور، خواننده افسانه ای و مشهور رپ هیپ هاپ، مردی که جرم قتل وی دستگیر شده در اولین اعترافاتش مدعی شده که او قاتل نیست اما می داند چه کسی ماشه را کشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: قاچاقچی گونه های حیات وحش ملقب به دکتر عقاب که به روش های مختلف در فضای مجازی اقدام به فروش گونه های ارزشمند و نادر حیات وحش می کرد، بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۶    
تیم والیبال زنان ژاپن در یک بازی یک طرفه توانست افغانستان را به راحتی شکست دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۶    
تصاویر لحظه سبقت گرفتن هواپیما را از داخل کابین خلبان ببینید. هواپیمای اول در ارتفاع 32 هزار پا و هواپیمای دوم در ارتفاع 30 هزار پا قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۰    
اعضای یک باند مخوف به خانواده هایی که در حسرت بچه بودند، نوزاد می فروختند و به آنها تضمین گواهی تولد می دادند اما اسرار اعضای این باند با تیزهوشی کارمند ثبت احوال فاش شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۲    
تیم ملی فوتبال امید ایران با شکست مقابل هنگ کنگ از بازی های آسیایی حذف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۷    
سیراب از عطش با مصاحبه و تدوینی از رمضانعلی کاوسی یکی از تازه های کتاب در انتشارات سوره مهر است که با محوریت حوزه خاطرات شفاهی دفاع مقدس نگارش شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۷    
تصاویری از خروج تاج از استادیوم محل برگزاری دیدار تیم امید ایران و هنگ کنگ بدون پاسخگویی به خبرنگاران منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۷    
علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در نشست خبری به مناسبت بیستمین سال تاسیس این سازمان گفت: در حال حاضر حدود 20 درصد افراد کشور دچار مشکلات روحی و روانی هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۷    
حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) مسئولیت حمله انتحاری در آنکارا را برعهده گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
تا قبل از اینکه آقا به ایرانشهر تشریف بیاورند، شیعه و سنی هرکدام برای خودشان زندگی می کردند و کاری به هم نداشتند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
عباس علی آبادی وزیر صمت در یک سخنرانی متفاوت گفت: من وزیر التماسم و هیچ اختیاری ندارم و این موضوع را به رئیس جمهور هم گفته ام.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۱    
سرمربی پرتغالی سپاهان صحبت های جالبی در کنفرانس مطبوعاتی خود انجام داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
بهترین شرکت طراحی سایت با طراحی اختصاصی و هویت بصری شگفت انگیز، شرکتی است که بتواند نیازهای خاص کسب وکار شما را درک کند و یک وب سایت منحصر به فرد و با کیفیت بالا ایجاد کند که پیام برند شما را به طور ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
در دنیای صنعت امروز یخچال ها یکی از پر استفاده ترین لوازم فروشگاهی به حساب می آیند، امروز قصد داریم تا شما را با فاکتورهای لازم جهت خرید یک یخچال فروشگاهی بیشتر آشنا کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۹    
تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 15 امروز در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی هانگژو به میزبانی ورزشگاه شانگچنگ اسپورتس سنتر به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۹    
گوشی هوشمند داریا به تازگی و در تابستان 1402 وارد بازار و به عنوان یک گوشی میان رده، با استقبال زیادی مواجه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۱    
اخیرا انتشار تصاویری از نجات شجاعانه یک کودک در میشیگان آمریکا، باعث محبوبیت و شهرت یک افسر پلیس محلی شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۰    
افزایش عمومی مردم در ژاپن، باعث شده تا افراد مسن، کارهایی را انجام بدهند که در بقیه دنیا مخصوص جوان ترهاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۹    
داد وستد حیوانات تاکسیدرمی شده در فضای مجازی طرفداران خود را دارند. هستند کسانی که می توانند بدن بی جان حیوانی را به دیوار خانه شان نصب کنند و از دیدن آن احساس قدرت و یا فکر کنند بخشی از طبیعت را به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۹    
قرار بود فصل دوم سریال مستوران بعد از پایان مجموعه تلویزیونی عاشورا به آنتن شبکه یک سیما برسد اما در سریال سامو بندری به تلویزیون آمد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۸    
فصل پنجم سریال نون.خ در حالی مراحل نگارش خود را به پایان می رساند که ممکن است در تعداد فصل های تولید شده از پایتخت سیروس مقدم بگذرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۷    
اهرام مصر، همچنان باستان شناسان و کاوشگران را شگفت زده می کنند و در پی هر کاوش، ابعاد جدیدی از ساختار پیچیده آن مشخص می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۵    
میلاد رسول اکرم(ص)، بزرگ ترین جشنی است که مسلمانان در سراسر دنیا دارند و هر ساله، با شوق و شور فراوان آن را برگزار می کنند و در بسیاری از کشورهای مسلمان، این روز تعطیل عمومی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۹    
نیمار ستاره فوتبال تیم ملی برزیل و الهلال عربستان به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۷    
دبیر شورای توسعه سواحل مکران از بررسی جزییات اساسنامه سازمان توسعه مکران در هیات دولت خبر داد و گفت: رئیس جمهور از من پرسید قرار است این منطقه به چه چیز تبدیل شود؟ گفتم که مکران قرار است به دوبی و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۶    
صحبت های رضا عنایتی قبل از شروع بازی امیدهای فوتبال ایران مقابل هنک کنگ می بیند. او می گوید: به مادرهایتان که الان سر نماز نشسته و دعا می خوانند فکر کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی دولت اظهاراتی را درباره وضعیت واردات و صادرات سلاح در ایران مطرح کرده است که در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۳    
سازمان بازرسی مهلتی چهارماهه برای سازمان هواپیمایی تعیین کرد تا کارت های پروازهای داخلی را براساس قانون، فارسی سازی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
قرار است از 12 تا 18 مهر نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری با عنوان روستا آباد برگزار شود تا تولیدات روستاییان با حذف واسطه ها با قیمتی مناسب به دست مردم برسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
درصد خیلی خیلی پایینی وجود دارد که بین دوستان و آشنایان یا بین اقوام و فامیل کسی را پیدا کنید که یک یا نهایتا 2 حساب بانکی داشته باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
آئین تشییع پیکر پاک شهید مدافع نظم و امنیت، سرهنگ سعید پناهی فرد با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور و جمعی از مسولان این استان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای ارمنستانی با اشاره به آخرین تحولات منطقه قفقاز و ضرورت تلاش همه طرف ها برای استقرار آرامش و امنیت در منطقه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۵    
تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی هانگژو مقابل هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۹    
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: 17 نفر کارچاق کن با ادعای نفوذ در پرونده های قضایی طی 6 ماهه امسال در راستای مبارزه با فساد برون و درون دستگاهی و با اقدامات اطلاعاتی مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری استان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۲    
در هشتمین روز از بازی های آسیایی هانگژو، تیم ملی شطرنج ایران در دور سوم در مصاف با چین، در یک رقابت نزدیک 2.5-1.5 مقابل میزبان قدرتمند به پیروزی رسید تا به مدالبازی های آسیایی نزدیک شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رونمایی از نسل جدید تجهیزات و خودروهای جدید آتش نشانی همزمان با مراسم بزرگداشت روز آتش نشان خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹    
در هشتمین روز از بازی های آسیایی هانگژو، حسین کیهانی دونده 3 هزار متر مانع مردان ایران به جایگاه هفتمی بازی های آسیایی هانگژو بسنده کرد.| عکاس: جاوید نیکپور
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰    
اول اکتبر روز ملی چین نامگذاری شده است که چینی ها در این روز مراسم های خاص و ویژه ای را برگزار می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۷    
دکتر محمدرضا رضوان طلب، استاد فقه و حقوق دانشگاه تهران و رئیس سابق مرکز جذب وزارت علوم به علت بیماری درگذشت.