سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۴۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۰۲:۲۴    
یک مطالعه جدید ارتباطی بین نوشیدن قهوه بدون شکر و کاهش وزن پیدا کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۷    
این ویدیو خرس مادری را نشان می دهد که در جستجوی غذا برای سه توله خود وارد ماشین می شود. خرس گریزلی یا خرس قهوه ای آمریکای شمالی زیرگونه یا جمعیتی از خرس قهوه ای است که عموماً در ارتفاعات مناطق غربی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۱    
کتاب شیوا: جلدها که شامل طرح های گرافیکی قباد شیوا است و تا به امروز در موزه ها و مجموعه های بین المللی به نمایش در آمده، توسط نشر آوای خاور راهی بازار کتاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۸    
سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهیدتهران بزرگ، گفت: اولین یادواره 345 جانباز 70 درصد شهید در آبان ماه سال جاری با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۴    
با اضافه شدن دهک های 6 و 7 به مشمول طرح کالابرگ الکترونیک، حالا 7 دهک یارانه بگیر کشور می توانند با خرید 200 هزار تومانی در طرح کالابرگ، از یارانه تشویقی این طرح بهره مند شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه اندازی سامانه هشدار سریع و ساخت 50 ایستگاه شتاب نگار در اطراف پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳    
راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین، جمعه 21 مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۳    
شرکت های دانش بنیان در کشور براساس آخرین آمار رسمی اعلام شده، 550 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته اند و توجه به آنها می تواند عامل مهاجرت معکوس نخبگان به کشور باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۲    
کتاب پیرزنی که بزش را گم کرده بود به قلم شهرام کرمی اثری در قالب 5 نمایشنامه است که از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل استقلال بعد از اتفاقات اخیر تغییراتی را در بخش مالی این باشگاه ایجاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۶    
چند وقتی بود که یکی از بناهای تاریخی و معروف پایتخت به نام "خانه اتحادیه" به حالت متروکه و بی استفاده تبدیل شده بود و به همین دلیل شهرداری تهران پای کار آمد تا با احیای این بنای ارزشمند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۷    
باستان شناسان ایرانی و ایتالیایی در سیزدهمین فصل کاوش در محوطه باستانی تل آجری در مرودشت استان فارس، دیوار شرقی دروازه پارسه تخت جمشید را کشف کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۶    
پشت پرده مسمومیت های سریالی دانش آموزان در سال گذشته چه بود و عوامل دخیل در این وقایع چه کسانی بودند؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۶    
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدا و مجروحان غزه در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۲    
رویکرد مدیریت شهری برای ارتقای سطح و جایگاه بانوان برکسی پوشیده نیست؛ برای درک این موضوع کافیست که به فهرست مجموعه ها و امکانات اختصاصی بانوان شهر مراجعه کنید تا ببینید این اقشار جامعه چگونه نیازها و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۰    
معاون درمان وزیر بهداشت درخصوص فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که ایران در حال گفتگو در مورد خرید گاز از مسکو است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۹    
یک مؤسسه تحقیقاتی اعلام کرده تا 5 سال دیگر شاهد عرضه گوشی هایی با نمایشگر خودترمیم شونده خواهیم بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۶    
از هر هزار تولد، 3 تا 4 نوزاد ایرانی با کم کاری تیروئید متولد می شود و عدم شناسایی به موقع آن می تواند منجر به کندذهنی و عدم رشد در او شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۵    
یک شرکت خودروساز ژاپنی از طرح مفهومی ماه نورد قمری کوچک (Baby Lunar Cruiser) خود رونمایی کرده است که فضانوردان می توانند با استفاده از آن در سراسرماه رانندگی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۶    
مرد متجاوز که چند سال قبل به جرم تجاوز به اعدام محکوم شده اما از مجازات نجات یافته بود، این بار با اتهام تعرض به دختر همسرش بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۶    
احسان کرمی در موضع گیری تازه خود در حمایت از صهیونیست ها به توهین به مجریان صداو سیما پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای محافل غربی و صهونیست ها در خصوص حملات حماس و نقش ایران گفت، هیچ مدرکی در خصوص دخالت ایران در ماجرای حماس وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
یک راهنمای جمع و جور برای یادگیری صفرتا صد مهارت سفر به دره ها و تنگه ها
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
علی الله سلیمی ؛ روزنامه نگار 2واژه کودک و غزه را هرگاه در کنار هم می شنویم، تن و وجودمان می لرزد و یاد وحشی گری های سربازان و نیروهای رژیم صهیونیستی می افتیم که با چه قساوتی کودکان غزه را به خاک ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
گرافیک: علی رستگار
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
شنبه صبح، وقتی تهرانی ها از خواب بیدار و راهی محل کار، مدرسه و دانشگاه شدند، دیدند که بالن های قرمزی در نقاط مختلف تهران هوا شده که هیچ نام و نشانی ندارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
دوباره همان داستان کهنه. همه چیز از زمانی شروع شد که رسانه ها خبر دادند یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با گل گهر سیرجان و اهدای سوپرجام به سرخپوشان، در تمرینات این تیم حاضر نشده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
سعدالله زارعی ؛ کارشناس ارشد مسائل منطقه عملیات بی سابقه طوفان الاقصی که تحقیر بزرگ صهیونیست ها نام گرفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
رضا عمویی - بهاره محبی-روزنامه نگار جنوب فلسطین اشغالی در حالی طی 6 روز گذشته همچنان صحنه درگیری و جنگ میان نیروهای اشغالگر صهیونیستی و مقاومت فلسطین بود که به نظر می رسد عملیات جنگی طوفان الاقصی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۴    
مدیریت شهری تنها محدود به توسعه شهر با عملیات هایی همچون توسعه مترو، احداث اتوبان و ... نیست؛ همواره موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز در دستور کار مدیران شهری قرار دارد تا در کنار توسعه زیرساخت های شهری ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۵    
هیئت مدیره پرسپولیس به رضا درویش ماموریت داد تا در مورد حکم کمیته انضباطی دفاعیه سفت و سختی داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان این مطلب که سه سوداگر گنج در بابل دستگیر شدند،گفت: چهار دستگاه گنج یاب از این سوداگران کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۵    
مصر امروز چهارشنبه پیشنهاد آتش بس 6 ساعته برای ارسال کمک های انسان دوستانه به غزه را داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۴    
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به حواشی صحبت هایش که منجر به دعوتش به کمیته اخلاق شد، واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۴    
شیر یکی از مفیدترین و مهم ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند، اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۶    
همزمان با 21 مهر، روز جهانی ترومبوز و با هدف افزایش اطلاع رسانی درباره این عارضه، پل طبیعت به رنگ قرمز در می آید، بیماری که مهمترین عامل مرگ و میر قابل پیشگیری در بیمارستان ها مطرح است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۶    
سومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و فعالان تبلیغاتی کشور در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۶    
در این شماره از روز هفتم درباره دره ها و بوستان های اطراف تهران می خوانید
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۶    
یک رسانه رژیم صهیونیستی روایت جدید و عجیبی درباره تحولات چند ساعت اخیر در مرز شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۶    
دروغ های آشوب های سال گذشته یادتون هست؟ از کشته شدن مهسا امینی با باتوم تا نیکا و آرنیکا و اسراء از فرار مسئولان جمهوری اسلامی به ونزوئلا تا سقوط اشنویه.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
منابع خبری صهیونیستی از شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه تاسیسات هسته ای دیمونا در جنوب شرق اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
مشاور مقام معظم رهبری در تماس های تلفنی جداگانه با هنیه و نخاله ضمن تمجید از ملت مقاوم فلسطین، ایستادگی گسترده قهرمانانه در غزه و ساحل غربی را از افتخارات تاریخ معاصر اسلام دانست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
بیانیه جبهه اصلاحات بنظر می رسد در ظاهرِ دفاع از حقوق ملت فلسطین، عملیات روانی اسراییلی ها را تکرار کرده است و با کلیدواژه خشونت ناموجه به بخشی از بازی رسانه ای صهیونیست ها تبدیل شده و یا در حالت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
امروز در تهران یک مهمان ویژه وارد شد، رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی. نیجریه پرجمعیت ترین گروه شیعی را در بین کشورهای آفریقایی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
امروز بزرگترین تحول ترافیکی در تهران رخ داد. تحولی که به نفع همه تهرانی ها به خصوص شهروندان ساکنان شمال غرب تهران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
وزیر خارجه فیلیپین خواستار کمک ایران در تعیین سرنوشت اتباع فیلیپینی مفقود شده در جریان نبرد اخیر فلسطین در اراضی اشغالی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بیانیه ای با اشاره به علت مرگ 6 کودک اعلام کرد: این دانشگاه در صورت احراز هر گونه قصور یا تخلف از سوی هر مدیر یا مسوول بدون هیچ گونه اغماضی طبق قوانین و مقررات با فرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:خوب نیست این قدر مسائل مالی را عنوان کنیم و دم از مشکلات مالی بزنیم. همه تیم ها تخلف کرده اند!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا جزئیات کار سامانه استعلام وضعیت خودرو را توضیح داد و اعلام کرد این سامانه به کلاهبرداری در معاملات خودرو پایان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سازمان لیگ به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تخلف 13 تیم لیگ برتری واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
شبکه الجزیره نوشت: وزیر خارجه انگلیس با شنیدن صدای آژیر خطر در شهرک اوفاکیم پا به فرار گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سرمربی آرژانتینی و معروف تیم فوتبال الدحیل قطر از سوی مدیران باشگاه برکنار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
غیر از چراغ قرمزهای طولانی سر چهارراه ها که روی اعصاب آدمه، دیدن بچه های کار پشت چراغ قرمز هم آدم ها رو به شدت آزار میده.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
خبرنگار همشهری از سرزمین های اشغالی گزارش اختصاصی و میدانی ارسال کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
منابع رسانه ای چهارشنبه شب از آغاز موج جدید حملات راکتی مقاومت فلسطین در نوار غزه به عسقلان در جنوب سرزمینهای اشغالی خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۹    
باشگاه تراکتورسازی تبریز شایعات مربوط به کسر امتیاز از این تیم را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۹    
نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی از پهپادهایی استفاده کردند که توسط یگان ویژه پهپادی القسام به فرماندهی محمد الزواری ساخته شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
زخمی کردن یک قلاده خرس در ارتفاعات منطقه جنگلی قلاجه مابین استان ایلام و کرمانشاه توسط شکارچی های بی رحم و صدای ناله و درد کشیدن خرس، دل هر انسانی را به درد می آورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
ببینید چگونه موشک اسرائیلی به یکی از ساختمان ها غزه برخورد و آن را ویران کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
کلارنس سیدورف روز گذشته در باشگاه لاکچری معروف شمال تهران مهمان بود و آنجا به تمرینات بدنسازی پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
جنبش حزب الله لبنان تصاویر حمله موفق خود به نیروهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به شهادت 3 رزمنده این جنبش را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
محمدعلی بهمنی هم می گوید: تا ما در عرصه سرودن و نوشتن سخنی تازه برای گفتن نداشته باشیم، همچنان باید به حضرت لسان الغیب تعظیم کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
عجب لالایی دردناکی. قلب آدم فشرده میشه. نفس آدم میگیره. روح آدم منقلب میشه. حزن این پدر تمام وجود آدم رو می گیره.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده مقام اطلاعاتی این کشور عدم دخالت ایران در عملیات طوفان الاقصی را به اطلاع نهاد قانونگذار ایالات متحده رسانده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
رسانه های صهیونیستی از فعال شدن آژیرهای خطر در شمال اراضی اشغالی و احتمال ورود گلایدر به فلسطین اشغالی خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۷    
شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه دیروز (چهارشنبه) در میان استقبال پرشور مردم و دانشجویان تهرانی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۱    
استارلینک ایرانی تا 2 سال دیگه و با ارسال اولین ماهواره از منظومه ماهواره ای ایرانی در مدار زمین قرار میگیره.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۵    
اگر می خواهید اشتهایتان را کم کنید تا وزنی متعادل داشته باشید، باید دو هورمون گرلین و لپتین را بشناسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۱    
نانسی اجرم خواننده معروف لبنانی در توییتی در حمایت از مردم غزه و فلسطین نوشت: خدایا لبنان و فلسطین و همه کشورهای عربی را حفظ کن، ما مستحق زندگی در صلح در کشورهای خودمان هستیم!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۹    
پرویز ژافره، یکی از موسسان باشگاه تهرانجوان و از پیشکسوتان مطبوعات ورزشی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۵    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد کشته های این رژیم طی عملیات اخیر نیروهای مقاومت به 1300 کشته رسیده و مجروحان نیز به 3192 نفر افزایش یافته اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۲    
پزشک فوق تخصص نوزادان بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان هاجر شهرکرد علت فوت 6 نوزاد بستری شده در این بیمارستان را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۶    
باشگاه پرسپولیس با تکذیب فسخ قرارداد یحیی گل محمدی از سمت سرمربیگری این تیم اعلام کرد که سرمربی سرخ پوشان تمام مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۳    
علی لاریجانی به بخشی از اظهارات رئیس جمهور آمریکا و مظلوم نمایی صهیونیست ها واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۰    
روزنامه لو پاریزین مدعی شد کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، قرارداد خود را الدحیل امضا کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۷    
منابع آگاه در مقاومت فلسطین در غزه گفتند که جنبش حماس از زمان طراحی و برنامه ریزی عملیات طوفان الاقصی ، برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه نیز تمهیدات لازم را اندیشیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۰    
رزمایش مقابله با سیلابِ بانوان جمعیت هلال احمر به منظور آمادگی در مدیریت بحران چهارشنبه 19 مهر 1402 با حضور پیر حسن کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دریاچه فشافویه برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ 15 پهپاد از خاک لبنان به فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای خطر در همه مناطق شمال اراضی اشغالی فعال شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
منابع خبری انگلیس دقایقی پیش تصاویری را از وزیر امور خارجه این کشور در فلسطین اشغالی منتشر کردند که در پی بلند شدن صدای آژیر خطر به سمت پناهگاه فرار می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تونل خط انتقال آب دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی یکی از طولانی ترین تونل های انتقال آب تحت فشار محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
سازمان ملل متحد از کشته شدن 9 کارمند خود در بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
پیج اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا هایلایت برد پرسپولیس مقابل الدحیل را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی دولت آلمان اذعان داشت که مدرکی در خصوص دخالت ایران در حمله حماس به رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
تصاویر زیر تبدیل شهر طبریا در شمال فلسطین اشغالی به شهر اروح با به صدا در آمدن آژیر خطر را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
منابع خبری انگلیس دقایقی پیش تصاویری را از وزیر امور خارجه این کشور در فلسطین اشغالی منتشر کردند که در پی بلند شدن صدای آژیر خطر به سمت پناهگاه فرار می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
یک سال پس از ناآرامی های 1401 و دروغ هایی که براندازان به دختران ایران بستند تا جایی که آرمیتا عباسی در اعتراض به آن ها گفت: شما دوست داشتید من مرده باشم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
با توجه به اهمیت زیاد کیفیت ساختاری آهن آلات، در این محتوا پر فروش ترین آهن آلات بازار را به شما معرفی کرده ایم تا مناسب ترین محصول کاربردی را از بازرگانی های معتبر بدون واسطه و مستقیم خریداری کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
در دنیای امروزه کسب و کارها و شرکت های مختلف، به منظور جذب مشتریان و ارتقای حضور آنلاین خود، به تبلیغات آنلاین نیاز دارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
تا به حال شده که چیز واضحی را نبینید؟! بله که شده. ما همزمان نمی توانیم به سه چیز توجه کنیم و معمولا حواسمان از مسئله اصلی پرت می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
مردم غزه که تحت حمله وحشیانه صهیونیست ها قرار دارند اینگونه گوشی های موبایلشان را شارژ می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
یک کدو تنبل به وزن بیش از یک تن در مسابقه ای در ایالت کالیفرنیای آمریکا رکورد جهانی بزرگ ترین کدو تنبل را شکست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
در پی بمباران شدید غزه از سوی رژیم صهیونیستیِ دفتر حضرت آیت الله سیستانی بیانیه مهمی صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دبیرکل اتحادیه سازمان های غیردولتی حامی فلسطین در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، پیروزی های رزمندگان فلسطینی را تبریک گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
طبق تصاویر ده ها فروند جنگنده رژیم صهیونیستی در کسری از ثانیه ده ها نقطه از یک محله در غزه را بمباران می کنند و خانه ها و ساختمان ها با خاک یکسان می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
اسراء البحیصی، خبرنگار العالم با حضور در دفتر شبکه العالم که روز گذشته (سه شنبه 18 مهرماه 1402) هدف بمباران نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت، گزارشی از حجم خسارات وارده به این دفتر ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
من 5 نفر را به قتل رسانده ام، کمکم کن تا قاچاقی از کشور خارج شوم. شرور سابقه دار با گفتن این جمله به دوستش، از او برای فرار از کشور کمک خواست غافل از اینکه دوستش او را لو داده و وی دستگیر خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
تصاویر لحظه ورود نیروهای مقاومت به یک مقر ارتش رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه و به اسارت درآوردن نظامیان صهیونیست را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
مرد جنایتکار که 12 سال قبل در جریان جنایتی مستانه دوستش را به قتل رسانده و پس از 7 سال زندگی مخفیانه در آلمان و ترکیه دستگیر شده بود، سحرگاه دیروز در زندان قزل حصار، قصاص شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۳    
مرد جوان که با همسرش و جوان آشنایی دچار اختلاف شده بود نقشه انتقام جویی کشید که این نقشه با قتل همسرش و زخمی کردن جوان آشنا پایان یافت.