سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۷:۳۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۹    
مالکان و کسبه 290مجتمع تجاری در بازار بزرگ تهران در برابر استانداردسازی و ایمن سازی برق خود مقاومت می کنند که می تواند در آینده خطرساز شود. اما اصل ماجرا چیست؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۴    
ساخت خودروی پرنده یکی از قدیمی ترین اهداف انسان برای پیشبرد صنعت حمل ونقل بوده است. هدف طراحی و ساخت خودروی پرنده کاملا با وسیله ای مثل هواپیما و بالگرد متفاوت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۸    
اولین کنسرت پاییز ارکستر ملی ایران با عنوان پاییزان در تالار وحدت برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۹    
یکی از نمایش هایی که استقبال خوبی از آن شده؛ انسان/اسب؛ پنجاه/پنجاه است؛ نمایشی باکیفیت که به خاطر استقبال فراوان از تالار مولوی بعد از پایان اجرا به شهرزاد می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۴    
رشید مظاهری، دروازه بان تیم نساجی مازندران پاسخ کاربران عربستانی که به صفحه او هجوم آورده بودند را داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۰    
دانلود سریال زخم کاری 2 قسمت 5 فصل 2، دانلود فصل دوم زخم کاری بازگشت قسمت پنجم، دانلود فیلم ایرانی زخم کاری فصل دوم قسمت 5 حلال دانلود، دانلود قسمت 5 زخم کاری بازگشت فصل 2 نسخه کامل ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی پای حرفا و مشکلات روستاهای مختلف شرکت کننده در نمایشگاه روستاآباد نشستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۴    
وکلای کریستیانو رونالدو شاید مجبور شوند که به دادگاه برگردند تا در مورد حق السکوتی که ستاره پرتغالی به یک زن پرداخته کرده توضیح بدهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: کرار به موشک هوا به هوا مجهز و قادر است اهدافش را در آسمان پیدا و دنبال کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: اگر تیم الاتحاد به علت وجود سردیس شهید سلیمانی بازی را ترک کرده باشد باید برای همیشه از حضور در ایران و بازی با تیم های ایرانی در هر کجای دنیا محروم شود
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۵    
یک مبنع موثق فاش کرده است؛ بر اساس تصمیم جدید پورتو مهدی طارمی در تعطیلات ژانویه اردوی این تیم را ترک خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۲    
فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در بیانیه ای به صورت رسمی خواهان میزبانی جام جهانی 2034 شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۰    
در این ویدئو مصاحبه ای با همکلاسی آرمیتا انجام شده و او در این مصاحبه جزئیات ورود به سکوی مترو و سایر موارد حادثه را توضیح داده است که می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۰۱:۳۷    
محمد اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: هشدار نارنجی بارندگی در گلستان، مازندران، اردبیل، گیلان و خراسان شمالی پابرجاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۰۱:۳۷    
بندرانزلی و سواحل زیبای دریای کاسپین(خزر) از ارتفاع 28٫000 پا در مسیر تهران به باکو، از کابین خلبان هواپیمای ایرباس 310، ایران ایر را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
ماجراجویی در غارهای استان تهران را از دست ندهید
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
گرافیک: آرش شاه سمندی سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در آستانه هفته فراجا آماری از کشفیات پلیس در 6 ماه ابتدایی امسال ارائه کرد و به مقایسه آن با مدت مشابه در سال گذشته پرداخت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
همزمان با کشف 4میدان جدید نفت و گاز و افزایش 2.6میلیارد بشکه ای منابع قابل استحصال جایگاه ایران در رتبه نخست دنیا از حیث ذخایر نفت و گاز تثبیت شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
با توسعه اخیر ایستگاه ها و مسیر های جدید مترو و ارائه طرح هایی برای تراموا و همینطور اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
ابراهیم عزیزی ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بخش وسیعی از مناطق مرزی ایران و به ویژه آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان طی 2روز گذشته شاهد برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ازسوی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
محسن مهدیان؛ مدیرمسئول امیدوارم آرمیتا دختر نوجوانی که این روزها در تخت بیمارستان بستری است به زودی خندان و سالم به آغوش گرم خانواده برگردد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۰    
زینب زینال زاده-روزنامه نگار رونمایی از کیف پول شهروندی، گام مدیریت شهری ششم در راستای هوشمندسازی خدمات است؛ کیف پولی که در مرحله اول روی تسهیل استفاده از حمل ونقل عمومی ازجمله مترو هدف گذاری شده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۸    
معاون عملیات سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: در پی گشت های مشترک تیم های ویژه ضابطین بسیج معاونت عملیات سپاه استان و عوامل پلیس آگاهی شهرستان قم، هفت سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تیران و کرون از کشف دومین شهر زیرزمینی استان اصفهان در روستای دولت آباد این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۳    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: روس ها قراردادهای سنگینی با شرکت های دانش بنیان کشورمان برای تعمیر و نگهداری هواپیماها امضا کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۳    
از ضرب شست جدید ارتش ایران به آمریکایی ها خبر دارین؟ پهپاد ابابیل 5 رفته بالای سر ناو آمریکایی و 24 ساعت اونو تو شمال اقیانوس هند بدون اینکه شناسایی بشه رصد کرده!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۳    
آب خوردن و خوابیدن، راحت ترین کارهای دنیا هستن؛ البته به شرط اینکه بدن سالمی داشته باشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۳    
قدیمی ها می گفتن آزموده را آزمودن خطاست حالا حکایت ماست که درباره ایده دوچرخه سواری آقای حناچی نکاتی رو بهشون یادآوری کردیم
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۲    
روابط عمومی تپسی اعلام کرد که علیرغم تلاش های تیم تپسی تا امروز و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، تنها موفق شدند سرویس مدرسه را برای بخشی از دانش آموزان مهیا کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۲    
شب گذشته کورس شبانه دو خودرو پرشیا و سمند در یک از محله های ارومیه باعث حادثه مرگبار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۲    
ایران رتبه اول اکتشاف نفت و گاز رو بین کشورهای منطقه داره. حالا این موفقیت چطور به دست اومده؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۲    
همه نوعش جالب و تماشاییه . هم نمکیش هم یخیش و هم سنگی و آهکیش. باورش سخته اما تو سرمای زمستون جون کوهنوردای زیادی رو نجات داده.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۱    
امام جمعه چاروسا با حضور در جاده ارتباطی و پل روستای آبله انتقاد شدیدی از کم توجهی مدیران داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۱    
یک مرد میانسال هنگام آندوسکوپی در بیمارستانی در مرکز تهران به کام مرگ فرو رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۱    
پهپاد کرار نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش توانست با موشک هوشمند یک فروند پهپاد دیگر را رهگیری و هدف قرار دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۱    
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تیران و کَروَن از توابع اصفهان گفت: محوطه ای با مساحت بالغ بر10 هزار مترمربع در روستای "دولت آباد" بعنوان دومین شهرِ زیرزمینی دوره اشکانی در این شهرستان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۱    
فصل دوم تور کنسرت های علیرضا قربانی با مدیریت هنری حسام ناصری از شهر یزد آغاز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۲    
وقتی اعلام شد مومیایی دختر شاه هخامنشی کشف شده است توجه کل دنیا به این موضوع جلب شد. اما خیلی زود پرده از رازهای هولناکی در خصوص این مومیایی برداشته شد که موجب شگفتی همگان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۰    
سارق خودرو اسنپ که قصد سوار کردن مسافر را داشت با باهوشی یک زن مواجهه شد و پا به فرار گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۳    
سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۱:۴۸    
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال پس از باخت به جمهوری چک از سمت خود استعفا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۱:۴۸    
بهروز عطایی بعد از باخت امشب به چک از سرمربیگری تیم ملی والیبال استعفا داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۸    
فیلم لحظه ورود آرمیتا گراوند به مترو که رسانه های ضدانقلاب، مدعی شده بودند تقطیع شده است را ببینید. این فیلم دوربین مداربسته و ساعت گوشه آن نشان می دهد هیچ تقطیعی صورت نگرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۷    
مهاجم بلژیکی سابق پرسپولیس نسبت به باخت در پرونده جنجالی فیفا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
باید قبول کردکه با توسعه و پیشرفت فرهنگ، با دوران چوب و فلک در اکابر فاصله زیادی گرفته ایم و جامعه و هم قانون تنبیه فراگیران علم و دانش را نمی پسندد و حتی برای آن قانون و مقرراتی را وضع کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
37 سال پیش در چنین روزهایی پلیس سارقی را دستیگر کرد که پس از سرقت ماشین، با گرفتن مژدگانی خودروها را به صاحبانشان پس می داد. اما شگرد این سارق چه بود؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
مرد شیادی که خود را اسپانسر فوتبال جا زده و پسران نوجوان را به بهانه عضویت و بازی در تیم های مطرح فوتبال نوجوانان پایتخت فریب می داده و آنها را مورد آزار اذیت قرار می داد با تلاش ماموران پلیس اطلاعات ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
مرد جوانی که سالها قبل قربانی اسید پاشی شده بود، در تازه ترین طرح پلیس به جرم قاچاق شیشه و هروئین دستگیر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه رژیم انگلیس در خصوص پرتاب ماهواره تصویربرداری "نور 3" را محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
برانکو ایونکوویچ به کنار گذاشتن محسن مسلمان از تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
شرور سرشناس که در جریان درگیری 3 نفر را زخمی کرده بود، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد. او درگفتگویی جزئیات بیشتری از این درگیری و علت دستگیری اش را بازگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۲    
هشتمین قربانی قاتل سریالی که زنان جوان را در 6 ایالت به قتل رسانده بود، بعد از 29 سال شناسایی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۵    
به اذعان بسیاری از اندیشکده ها و کارشناسان، توان پهپادی ایران باعث شده تا این کشور در معادلات منطقه ای دست برتر را داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۲    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این وزارتخانه هزاران سلاح و گلوله مهماتی را که ادعا می کند از ایران ضبط و توقیف کرده است به اوکراین ارسال خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۰    
در اتفاقی عجیب درختان سیب منطقه بهاباد یزد در فصل پاییز شکوفه داده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۸    
وزش شدید باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و غبار سبب کاهش دید افقی و همچنین مشکلات برای مردم شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۶    
مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت گفت: از هفته آینده عرضه 8 مدل خودروی وارداتی آغاز خواهد شد و تلاش می کنیم این خودروها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۷    
تصاویری از سیل بیله سوار و مشگین شهرِ اردبیل که بر اثر بارندگی شدید رخ داده است را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۶    
داستان هایی که براساس فرمول ها نوشته می شوند، به ندرت ممکن است ما را تکان دهند و به همین ترتیب با شکست مواجه می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۳    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری متهمان اصلی کلاهبرداری و پولشوئی 1000 میلیارد ریالی خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۴    
ویدیویی از ردیابی ناوشکن آمریکایی توسط پهپاد ارتش را در زیر می توانید ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور ضمن اعلام مخالفت با حضور و دخالت بیگانگان در منطقه قفقاز، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل مسائل جمهوری آذربایجان و ارمنستان از طریق گفتگو تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۵    
وزارت خارجه آلمان مدعی شد که فعالیت های موشکی ایران به عنوان تهدیدی برای امنیت بین المللی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۹    
رزمایش مشترک پهپادی ارتش، که طی دو روز گذشته در مناطق مرزی کشور و به ویژه خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۲    
فیفا اعلام کرد که با پیشنهاد میزبانی ویژه برای جام جهانی 2030 موافقت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۷    
اگر با وب سایت techtarget.com آشنا باشید می دانید که این سایت بخشی با نام whatis دارد که در این بخش می توانید واژه ها و عبارت های مختلفی را که به دنبال معنی آن هستید جستجو کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۷    
بهاءالدین خرمشاهی به رغم پیشکسوت بودنش و اینکه تا به امروز بیش از 100 عنوان کتاب و هزاران مقاله نوشته است، همچنان حوصله می کند و با دقت به پرسش ها گوش می دهد و پاسخ را شمرده بیان می کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۷    
خلف خلف اف، دستیار الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در امور ویژه امروز چهارشنبه با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۹    
معاون علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: از سال 97 کار مهندسی معکوس روی خودروی تسلا آغاز شد. تارا برقی بر مبنای چند خودروی برقی در جهان طراحی و ساخته شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: فعلا برنامه ای برای ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال جاری نداریم و حقوق ها در ابتدای سال مشخص شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۲    
جواد انصافی، کارگردان و بازیگر می گوید: نمایش عروس فراری تلفیقی از نمایش های شادی آور ایرانی و نمایش های زنانه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۰    
در پی خشم جمهوریخواهان و مخالفان دولت دموکرات جو بایدن از توافق تبادل زندانیان میان تهران- واشنگتن و آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۶    
پرسپولیس یک شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران خود، جشن قهرمانی دیگری را برگزار خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۶    
شرکت گوگل امروز از گوشی های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در مراسمی ویژه پرده برداری کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۶    
یگ پسر نوجوان 17 ساله پس از مرگ و بازگشت معجزه آسا به زندگی، مبتلا به یک بیماری نادر ژنتیکی قلبی تشخیص داده شد که در دو نفر از اعضای دیگر خانواده هم وجود داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۱    
سفیر عربستان در ایران، تصاویری از حضور خود و برخی از دیگر سفرای خارجی مقیم ایران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار اخیر تیم های الهلال عربستان و نساجی مازندران را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۴    
نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان که فردا (پنج شنبه) برای گفت وگو با اتحادیه اروپا راهی اسپانیا خواهد شد، گفت استعفای او به عادی سازی شرایط در این کشور کمک کند، حاضر است این اقدام را انجام دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۱    
باشگاه رم با ریاض سیزن برای اسپانسرینگ جلوی پیراهن این تیم به توافق رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۹    
شب زمانی است که بدن برای استراحت و انجام برخی از وظایف که در طول روز امکان پذیر نیست، آماده می شود. از این رو، اگر مواد غذایی بیش از حد سنگین بخورید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۹    
سالمندان منابع ارزشمندی از دانش و تجربه هستند و سهم زیادی در چگونگی روند رشد جامعه دارند. اما جمعیت سالمند اغلب در جامعه پرشتاب ما نادیده گرفته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۸    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان که چندی پیش برای دیدار با پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی تهران شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۳    
جشنواره فیلم کودک اصفهان تنها جشنواره ویژه فیلم های کودک در ایران است. این جشنواره از سال 61 شروع به کار کرده و البته تمام ادوار آن در اصفهان برگزار نشده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۲    
حسن فتحی فیلمبرداری سریال جدیدش را آغاز کرده که ازازیل نام دارد و پریناز ایزدیار از جمله بازیگران آن است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۲    
جزئیات جدیدی از برنامه ای را که احتمالا مهران مدیری ساخته و برایش از ساترا درخواست مجوز کرده، می توانید در گزارش ما بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۸    
معاون سیاسی رییس جمهور نوشت که رییس جمهور ایران کریدور زنگزور را بستر حضور ناتو در منطقه و تهدیدی ضد امنیت ملی کشورها می داند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
آدم های چاقی که اهل ورزش نیستند، اما در عین حال هیکل های ورزیده و تنومندی می خواهند، احتمالا به زودی به این آرزوی دیرینه خواهند رسید و به لطف فناوری های جدید، بدون اینکه حتی قدم از قدم بردارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
حالا دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم بیش از نیمی از کارهایمان را به صورت مجازی انجام می دهیم. آنلاین خرید می کنیم، اینترنتی بلیت سینما می گیریم و برای نوبت ویزیت دکتر وقت رزرو می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
یک منبع امنیتی ایرانی به شبکه المیادین گفت که جمهوری اسلامی ایران اطلاعات و تصاویر محرمانه ای از رژیم صهیونیستی در دست دارد و منتشر خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید تیم الاتحاد از دیدار برابر سپاهان انصراف نداده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
کتاب سلاح سازی از همه چیز اثری است که با زبان ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی نوشته شده است تا برای همه قابل استفاده باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
راهروهای تنگ و صندلی های چسبیده به هم، بزرگ ترین کابوس مسافران هوایی است، اما اگر هواپیما، فراخ و گشاد و دلباز باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
پلیس های واقعی همان هایی هستند که در تصاویر می بینید. آدم هایی از جنس خودمان که در مواقع ضروری از مردم پیشی می گیرند و بی تفاوت از کنار همنوعانشان عبور نمی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
پوشیدن لباس اشتباهی در برخی مسابقات ورزشی، می تواند عواقب بدی برای ورزشکاران داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
امیرحسین عزیزی فرزند غزال تیزپای آسیا به فوتبال حرفه ای پای گذاشت. لحظه انعقاد قرارداد او را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
یک مرد که 128سال به عنوان نمونه کار در یک شرکت تدفین به نمایش گذاشته شده بود، سرانجام به صورت شایسته ای دفن خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۵    
یک طراح انگلیسی مدعی شده است که نخستین طعم دهنده پلاستیکی دنیا را ساخته و گفته که محصولش کاملا ایمن است و می شود آن را بدون نگرانی خورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۸    
چند سالیست که اصطلاحی تحت عنوان Weaponized Information یا Weaponization of Information مطرح شده است که به معنای استفاده از اطلاعات به مثابه سلاح می باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۸    
اسکار وایلد در تصویر دوریان گری می نویسد: آدم ها وقتی شادند حالشان خوب است اما وقتی خوبیم الزاماً شاد نیستیم . بر همین اساس دو کتاب انگیزشی درباره شادکامی که به تازگی منتشر شده را مرور می کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۹    
صدها نفر از شهروندان آلمانی برای تظاهرات ضد دولتی به مناسبت روز وحدت آلمان تجمع کردند
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۸    
اجرای تازه ترین طرح برخورد با اراذل و اوباش به دستگیری 189 نفر از اشرار پایتخت منجر شد.