سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۳:۵۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۳    
ویدئویی از بیماری کرم چشم، بیماری عجیب و وحشتناک در جنگل های بارانی آفریقا ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۲:۰۹    
سیستم ایجکت خودکار صندلی خلبان جنگنده اف 35 یکی از فناوری های مدرن این جنگنده است که میان خلبان ها چندان محبوب نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۹    
دومین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی جامی، چهارشنبه پنجم مهر، ساعت 16 به سیمای حافظ در آیینه ی جامی اختصاص دارد که با حضور دکتر سپیده موسوی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۹    
بازدیدکنندگان بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران به دنبال خودآموزهای زبان فارسی و کتاب های شعر شعرای ایرانی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۹    
رئیس بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد بیان کرد: چندین دوره در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشتم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
اختتامیه کنگره ملی نوحه با تحلیل از حاج محمدرضا طاهری برگزار شد که رهبر انقلاب نیز عبای خود را برای اهدا به این ذاکر اهل بیت ارسال کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۴    
در چند روز گذشته جشنواره نمایش های آیینی نمایشی شروع به کار کرد، نمایش مازیار لرستانی از امروز روی صحنه می رود و تئاترشهر اجراهای جدیدش را معرفی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۲    
لحظه تاریخی پیروزی 3 بر صفر تیم ملی تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن با امتیازگیری امیرحسین هدایی و انفجار سالن همراه بود. با این پیروزی مدال ایران بعد از 65 سال قطعی شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۲    
سقوط یک تکه یخ بزرگ از هواپیما موجب سوراخ شدن سقف خانه یک زن بریتانیایی شد؛ این زن از مرگ حتمی فرار کرد!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶    
پاییز تازه آغاز شده، اما چند روزی است که موارد ابتلا به بیماری با علائم مشابه سرماخوردگی به شدت در حال افزایش است. سوال اینجاست که چرا این روزها همه علائم سرماخوردگی دارند؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
کارگردان مستند "تغییر مأموریت" می گوید: در نخستین ماه های پس از پیروزی انقلاب اتفاقی مهم رخ می دهد؛ اعتماد امام خمینی و آیت الله خامنه ای سرنوشت نیروی هوایی ارتش و جنگ را تغییر می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) از بازداشت 10 نفر از عوامل تیراندازی منجر به فوت در یک مراسم عزاداری در این شهر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۷    
مردم بومی امارات طی سال های اخیر به شدت نسبت به حضور بیگانگان، مخصوصاً آمریکایی ها و اروپایی ها و صهیونیست ها در امارات و غارت ثروت سرشار این امیرنشین معترضند و هم سویی مقامات امارات با دشمنان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت گفت: سامانه یکپارچه تخصیص خودرو طبق برنامه هایی که از پیش تعیین شده به کار خود ادامه می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
مربی بدنساز استقلال بعد از ترک ایران و سفر به اسپانیا هنوز موفق به بازگشت نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۰    
مدیر اندیشکده زن و جامعه گفت: مصاحبه دکتر جمیله علم الهدی، همسر رییس جمهور، با یک رسانه آمریکایی تصویر حقیقی زن مسلمان ایرانی را بازسازی کرد و تمدن غرب در زمینه حقوق و شخصیت زن را به چالش کشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۹    
محمدرضا یزدی گفت: خط قرمزی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداریم و هم اکنون روند قضایی فرزندان یکی از مسئولان به طور کامل در حال طی شدن بوده و در حال حاضر بازداشت شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۲:۳۰    
کدو حلوایی یا کدو تنبل طعم شیرین و بافت نرم و لطیف و کالری بسیار کمی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
نیمار پس از تساوی الهلال برابر نوبهار با ژرژ ژسوس در رختکن درگیر شده و سپس از مدیران باشگاه اخراج او را درخواست کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی توضیحاتی را درباره کشف جسد یک دختر جوان در سد شهرستان سردشت ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: روند قضایی پرونده فرزند یکی از مسئولان درحال طی شدن است. او هم اکنون در بازداشت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
تصاویر وحشتناکی از درگیری طایفه ای مسلحانه در روستای بیت عنکوش از توابع اهواز منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۱    
تهران تایمز اعلام شد: بیش از 70 هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند از طریق احزاب مخالف نتانیاهو در اختیار ایران قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
گرافیک: علی کاظمی
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
امیررضا قشقایی-روزنامه نگار دیروز،جمعه 2مهرماه و همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای از خنثی سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28تروریست توسط ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
گروه ایرانشهر تا همین چند سال پیش کالو کوچک ترین مدرسه دنیا لقب گرفته بود ؛ مدرسه ای در روستای کالو از توابع بخش بردخون شهرستان دیر در استان بوشهر که یونسکو آن را با 4دانش آموز و یک سرباز معلم به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
لیلا شریف-روزنامه نگار پاییز که می رسد، حال و هوای کوچه امامزاده ابراهیم در جنوب تهران عوض می شود؛ هر چند تمام محله بوی پاییز می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
زینب زینال زاده؛ روزنامه نگار بهبود ناوگان حمل ونقل عمومی رویکرد و سیاست مدیریت شهری است که در این دوره تلاش می شود با نوسازی و بازسازی ناوگان بهبود یابد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۶    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه سی ان ان به موضوع عادی سازی روابط اعراب حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و پرونده هسته ای پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۴    
تیم ملی پینگ پنگ اگر فردا کره جنوبی را شکست بدهد می تواند به خوش رنگ ترین مدال تاریخ خودش در بازی های آسیایی برسد اما رسیدن به این پیروزی خیلی راحت نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۹    
محمدرضا گرایی امشب آخرین کشتی را برای تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گرفت. در حالی که او امید طلای تیم بود، روی سکوی سوم رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۲    
امسال شانزده و نیم میلیون دانش آموز راهی کلاس درس شدن. اما میون این جمعیت میلیونی، یه سری دانش آموزا خیلی خاص و ویژه بودن. بچه هایی که همیشه با شروع ماه مهر، حسرت رفتن به مدرسه رو داشتن.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۴    
طبق اظهارات مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، اجرای برنامه های حل مشکلات حوزه مسکن ادامه دارد و از هفته آینده ضمن افزایش عرضه واحدهای مسکونی در شهرهای جدید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۴    
فرماندار تهران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان نداشته و مبنای قیمت ها نیز همان مصوبات قبلی است، گفت: شهروندان هر گونه افزایش قیمت نان را به تعزیرات گزارش دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۱    
محسن مهدیان در واکنش به محرومیت بیرانوند بدنساز کشورمان به دلیل اهانت به تصاویر شهدا نوشت: طرف عصبانی بوده و حالت طبیعی نداشته؛ عذرخواهی هم کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۴    
یک زن میانسال براثر عمل آنژیوگرافی در یکی از بیمارستان های تهران فوت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی وزارت دفاع گفت: امروز موشک هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک های اسرائیل زن گذاشته ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین های اشغالی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۴    
رژیم صهیونیستی بخش هایی از نوار غزه از جمله اردوگاه های جبالیا و البریج را هدف قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی که برای شرکت در نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین به سر می برد، با رئیس روس اتم، دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر از برگزاری دیدار این تیم و خوشه طلایی در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران به رغم راهی شدن چند بازیکن تیم حریف به بیمارستان، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۳    
رییس کمیته امداد از واریز مابه التفاوت افزایش مستمری شهریور 1402 مددجویان کمیته امداد، به حساب سرپرستان خانواده های تحت حمایت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۰    
قیمت خودرو امروز 2 مهر 1402 تلاطم جزئی را تجربه می کند. تمایل بیشتر محصولات به افت قیمت بوده اما در این میان، خودروهایی پیدا می شود که افزایش یا ثبات را برگزیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۰    
انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث موضوعی است که رئیس سازمان بورس از تعیین تکلیف آن تا اواخر شهریور خبر داده بود حالا پیگیری ها حکایت از این دارد که در مهر ماه سامانه آن عملیاتی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۱    
شرکت سایپا برای متقاضیان شاهین اتوماتیک در حالی پیامک واریز وجه ارسال کرده که قرار است هفته چهارم اسفند 1403 خودرویشان را تحویل بگیرند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۴    
جوان 18 ساله افغانستانی که از هموطنانش کینه به دل گرفته بود برای انتقام جویی نقشه آتش افروزی کشید و نه تنها 9 نفر را راهی بیمارستان کرد بلکه خودش هم در آتشی که به پا کرده بود دچار سوختگی شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۴    
رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت : نخستین دسته از دُرناهای مهاجر به منظور استراحت و تغذیه وارد تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۹    
اطلاعیه های متعدد وزارت اطلاعات از خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان در چند ماه اخیر حکایت دارد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۷    
مدیر اداره پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی شهرداری تهران گفت: قرار است مدرسه تخصصی با عنوان مدرسه آموزش و توانمندسازی کودکان کار در منطقه 16 راه اندازی شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
برگه شکایتی که در جیب مقتول پیدا شد هویت وی و اسرار جنایتی را فاش کرد.جنایتی که در آن مرد خشمگین جان برادرش را گرفت و جسدش را در بوستان ولایت رها کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد بازنشسته ای که بر اثر شلیک گلوله جانش را از دست داده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
هندبالیست های ایران و مغولستان در جریان بازی های آسیایی در چین به مصاف هم رفتند.عکس : جاوید نیکپور
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۹    
مسابقات قایقرانی مردان بازی های آسیایی چین با حضور نمایندگان ایران در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۹    
تماشاگران چینی که در مسابقه ٔ تنیس روی میز ایران و ژاپن، طرفدار تیم کشورمان بودند، بارها شعار زنده باد ایران را سر دادند و پس از پایان بازی هم ایستاده ملی پوشان را تشویق کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، مصیبت وارده به حجت الاسلام والمسلمین مؤمن از اساتید حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری را به وی تسلیت گفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
بر اساس یک ویدیوی فاش شده، گوشی پیکسل 8 دارای ویژگی های جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی و همچنین کنترل های دستی به سبک DSLR است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
بخش قابل توجهی از فعالیت اقتصادی بانوان به صورت کارآفرینی است و4000 کارآفرین زن در عرصه های مختلف کشور فعالیت می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
مسابقات تنیس بازی های آسیایی چین در حال برگزاری است . عکس: علی شریف زاده
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعاهای وزیر مشاور در امور همکاری های بین المللی امارات متحده عربی درباره جزایر سه گانه ایرانی پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
مسابقات تنیس روی میز بازی های آسیایی در چین با حضور ورزشکاران کشورمان در حال برگزاری است. عکس : امین انصاری
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی با وزیر خارجه واتیکان در محل نمایندگی آن در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بازی های آسیایی چین در حال برگزاری است. عکس: فرشاد عباسی
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
مسافران پرواز استانبول – تهران با تاخیر 20 ساعته پرواز مواجه شده و همچنان در فرودگاه آتاتورک سرگردان هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
در جریان بازی های آسیایی چین مسابقات جودو برگزار شد. عکس: عرفان کوچاری
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
در این ویدئو صحبت های نماینده مسیحی آشوری را در دیدار با رئیسی در نیویورک درباره جمهوری اسلامی و حاج قاسم را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار سواری پراید با تیر برق در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۰    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، از واریز معوقات رتبه بندی معلمانی که نسبت به احکام خود اعتراض داشتند با حقوق شهریورماه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۰    
صدیقی با بیان این که برای ملت ایران مشاهده بی حجابی، حرام خواری، بی بندوباری، هرزگی و فحشا خجالت آور است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۸    
مهمانان ضیافت رسمی رئیس جمهور فرانسه به افتخار پادشاه انگلیس، این بخت بلند را داشتند که میز مفصل غذایشان، طعم، عطر و رایحه ایرانی داشته باشد؛ چون یکی از دسرهای سرو شده، شیرینی محبوب اصفهان بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۸    
یک سگ که در رودخانه گرفتار شده باشد و تقلا کند، بهترین شکار برای یک گله تمساح است اما طبیعت، گاهی چنان ما را غافلگیر می کند که حتی تصورش هم برای ما سخت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۸    
یک مرد در یک ماجراجویی خطرناک در لندن، بدون هیچ وسیله ای از یک برج بلند در لندن صعود کرد و البته به خاطر این کار خطرناکش، بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۸    
شهرکتاب های شیک و پیک باشد یا فروشگاه های ردیف شده در خیابان انقلاب یا حتی مغازه های کتابفروشی محلی که تا سقف تویش کتاب چیده شده، فرقی نمی کند؛ اگر جایی برای خرید کتاب تخفیف درست و حسابی ندهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۷    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، مدعی شد که وزیر امور خارجه عربستان، موضوع تشکیل کشور مستقل فلسطین را به عنوان شرط ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو مطرح نکرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی تنیس روی میز ایران با عملکرد بی نظیر خود به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی هانگژو صعود کرد و پس از 65 سال دوباره به مدال برنز تیمی رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۶    
تیم امید فوتبال ایران به عنوان صدرنشین از گروه خود در بازی های آسیایی صعود کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
توجه به پیشگیری در زمینه کهنسالی ایرانیان، دقت روی موارد سلامت محورانه این سبک زندگی و ورود تحرک بالا به آن، باعث خواهد شد تا این گروه های پیرسال ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۹    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت که برنامه مان رساندن گوشت قرمز به سطح قیمت سالهای گذشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۹    
پس از موفقیت دیپلماتیک اخیر در آزادسازی منابع مالی مسدود شده ایران در برخی کشورها، نوبت به ثمردهی دیپلماسی امنیتی رسید تا مناطق مرزی ایران و عراق تاحدود زیادی از لوث وجود تروریست ها و گروهک های تجزیه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۹    
در این ویدئو تصاویری از بی احتیاطی راننده ها به محل گذر خرس در جاده اردبیل را می بینید که باعث تلف شدن یک توله خرس قهوه ای شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۵    
یک کارشناس تغذیه با تاکید بر لزوم صرف وعده صبحانه، از تاثیر مستقیم آن بر یادگیری دانش آموزان و بهبود عملکرد مغز یاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۴    
تماشاگران در اکران داخلی امریکا از قسمت جدید بی مصرف ها استقبال نکردند و این فیلم احتمالا به فروشی که برای افتتاحیه آن پیش بینی شده بود نخواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۱    
دو مربی خارجی استقلال به دلیل صادر نشدن ویزای کار خود نتوانسته اند به ایران برگردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۱    
مدل جدیدی از تصویربرداری شبکیه و بافت چشم باعث شد تا مخترعان این روش تحول برانگیز، صاحب یکی از معتبرترین جوایز دنیای پزشکی شوند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۹    
سازمان آتش نشانی مشهد درخصوص انتشار خبری در تاریخ 1402.06.28 با عنوان ماجرای یک فیلم غیراخلاقی از باغ وحش مشهد و در واکنش به اظهارات مدیر باغ وحش، جوابیه ای را ارسال کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان از برخی دیدارهای خود با مقامات حاضر در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۶    
نبیل باهویی بازیکن خارجی مورد علاقه درویش با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد یک ساله خود را امضا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸    
عضو شورای ملی زعفران حداقل نرخ هر کیلو زعفران را 36 میلیون و حداکثر 50 میلیون تومان اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸    
حتما حمله ملخ ها و خرابی به بار آوردن آنها را در فیلم ها دیده اید؛ جانوران زشت و موذی که دسته جمعی به مزارع حمله می کنند و در یک چشم برهم زدن همه چیز را با خاک یکسان می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸    
خوردن تنقلات و برخی خوراکی ها علی رغم داشتن ویتامین و خواص منحصر بفرد خود، می توانند آسیب هایی برای شما در پی داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان واریز مبلغی به عنوان سود سهام عدالت به حساب سهام داران واقعیت ندارد اما یقیناً این مهم در دستور کار دولت خدمتگزار قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
وزیر امورخارجه روسیه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی ایران فتوایی درحرام بودن بمب اتم صادر کرده ، گفت که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۸    
آوازخوانی نخستین وزیر خارجه اصیل نیوزلند در صحن سازمان ملل را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سرویس امنیت ملی ارمنستان از خنثی شدن تلاش برای کودتا علیه دولت و نخست وزیر این کشور و بازداشت هشت نفر در رابطه با این پرونده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهوری چچن با انتشار ویدئویی به گمانه زنی های رسانه ای درباره وضعیت جسمانی و ابتلایش به بیماری سخت پایان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از یک بیمارستان در نیویورک وقتی با شعارهای یک معترض رو به رو شد، برخلاف رویه همیشگی که خود را خونسرد نشان می دهد، با حرکت دست نسبت به او واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۷    
نگاهی به سندهای وقفی روستاهای منطقه 2 تهران نشان می دهد که زمین داران و باغداران برای بهره مندی از ثواب و حفظ اموالشان به نفع مردم، بخشی یا تمام زمین های خود را وقف عام می کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه در جدیدترین بیانیه خود خبر داد که طی هشت ماه ابتدای سال میلادی جاری بیش از 11 میلیون گردشگر خارجی وارد استانبول شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
لحظه کسب امتیاز آخر و پیروزی فوق العاده نیما عالمیان برابر هاریموتو رنک 4 تنیس روی میز جهان را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
در تهران یکی از وقف های عجیب و غریب وقف اقلیت هاست. یکی از واقفان بزرگ زرتشتی در تهران، ارباب کیخسرو شاهرخ است که سال ها رئیس انجمن زرتشتی ها و نماینده اقلیت ها در مجلس تهران بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
برخی از محققان بر این باورند استرس و اضطراب باعث اختلال در ضریب هوشی و تفکر می شود، طوری که فرد دیگر نمی تواند کارهای طبیعی خود را انجام دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۸    
تصاویر منتشر شده توسط وزارت اطلاعات از رصد و دستگیری تروریست هایی که قصد عملیات در نقاط پرجمعیت تهران را داشتند.
  • ۱