سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۲:۵۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
علم به ما می گوید اگر در انجام کارهای روزانه خود زیاده روی کنیم، در نهایت به بدنمان آسیب خواهیم زد. به همین دلیل بهتر است که هر از گاهی بعضی کارها را کنار بگذاریم و به خاطر داشته باشیم که گاهی هر چه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۶    
دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که باید اجازه داده شود تا تجهیزات حیاتی نجات بخش که شامل آب ، غذا و سوخت می شود وارد نوار غزه شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۹    
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که مغز دروازه بان ها سیگنال های حواس مختلف را با سرعت بالایی ادغام می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۷    
دبیر سی ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: باید قالب و قاب های جدیدی به حوزه کتاب و کتابخوانی کشور اضافه شود و نوآورانه بودن برنامه ها در دستور کار همه دستگاه ها قرار بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۶    
طرح تحول انتشارات علمی و فرهنگی با محوریت رهبری بازار نشرایران و تبدیل شدن به نشر پیشرو در جهان اسلام تدوین شد و در فرآیند اجرا قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: واگذاری فعالیت های پرورشی مدارس به اعضای هیات های مذهبی مدارس در اولویت کاری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۳    
طلاب جامعة الزهرا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی تجمع کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهار محال و بختیاری گفت: تیم ویژه ای برای بررسی موضوع فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد تشکیل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۸    
برنامه مدار بسته از تولیدات جدید شبکه دو سیماست که با اجرای حسین رفیعی و محمد شعبان پور به زودی از این شبکه پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت مطالبات باقیمانده گندم کاران کشور با تخصیص 100 هزار میلیارد ریال اعتبار به استان ها آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۸    
دبیرخانه جایزه مهرگان طی اطلاعیه ای از برگزاری این جایزه پس از یک سال وقفه و اعلام فهرست نهایی دوره های بیست ویکم و بیست ودوم و برگزاری مراسم اختتامیه معوق مانده جایزه مهرگان در صورت امکان با فاصله ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۸    
طرح آموزش رایگان پیشگیری از استعمال دخانیات (پاد) در مدارس اجرا می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۴    
پیگیری ها از ساترا نشان می دهد با مساعدت رئیس رسانه ملی، سریال های جدید دارای مجوز نمایش خانگی در بخش های خبری صدا و سیما معرفی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این جمعیت در 10 استان با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱    
سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با عرضه 6 مدل خودرو باز شده و متقاضیان می توانند از امروز 19 مهر 1402 برای ثبت نام اقدام کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۱    
کمیته انضباطی میزان کسر امتیازها را بر چه اساسی محاسبه می کند؟ آیا قهرمان لیگ روی چمن مشخص می شود یا در اتاق های فدراسیون؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۸    
بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی با نشت مایع خنک کننده از یکی از رادیاتورهای مستقر در این قسمت، دچار چالش شد. این سومین حادثه مشابه سخت افزاری روسیه در این ایستگاه در کمتر از یک سال گذشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۸    
با تصویب شورای پول و اعتبار سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ضروری برای اشخاص حقیقی و حقوقی افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۷:۵۷    
محققان می گویند نوشیدن روزانه چای سیاه ممکن است به متعادل کردن سطح قندخون و جلوگیری از دیابت نوع 2 کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۵:۴۰    
پلیس تل آویو از بازداشت یک تبعه بلژیکی به دلیل بر تن داشتن لباس ارتش اسرائیل در تل آویو خبر داد. هنوز مشخص نیست فرد مزبور با چه انگیزه ای اقدام به این کار کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۲:۰۹    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کاربران اصفهانی، بیشترین قربانیان فضای مجازی در کشور هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۰    
برای همه ما پیش آمده که کابوس ببینیم و تمام این رویاهای آزاردهنده دلایل روانشناختی دارند. در اینجا به برخی از رایج ترین این خواب ها و البته برخی از رویاهایی که کابوس نیستند، اشاره کرده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۰    
برای همه ما اتفاق افتاده است که گاهی قبل از خواب با هجوم افکار مختلفی مواجه می شویم که باعث بی خوابی مان می شود اما در چنین شرایطی به جای بیدار ماندن در رختخواب، باید به دنبال آرام کردن ذهنمان باشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۵    
زیرساخت های ملی توزیع آب رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری انتقام جویان قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۳    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا: در کنار اسرائیل خواهیم ایستاد و از آن حمایت می کنیم.به نتانیاهو گفته ام پاسخ اسرائیل باید قاطعانه باشد؛ مهمات و موشک های سامانه گنبد آهنین را تأمین خواهیم کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۲    
سازمان تعلیم و تربیت کودک با صدور بخشنامه ای فهرست بسته های تربیت و یادگیری ویژه کودکان زیر 7 سال را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۲    
روزنامه انگلیسی گاردین نوشته است: چرا بنیامین نتانیاهو همچنان نخست وزیر اسرائیل است؟ او بیش از هر رهبر سیاسی دیگر، مسئول ایجاد تنش ها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۲    
به خدا قسم که هیچ اتفاقی بدون اراده خدا رخ نمی دهد. خداوندا مجاهدین مارا ثابت قدم کن، به ما صبر بده، امنیت و امان را برای ما و شکست را برای دشمن اراده کن و برای ما پیروزی بزرگی را رقم بزن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۲    
به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، وزیر امور خارجه آمریکا به زودی وارد تل آویو می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد بروکسل با حصر کامل نوار غزه مخالف است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۸    
سازمان سنجش از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اول تا 30 آبان ماه 1402 از فردا خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
باشگاه فوتبال سپاهان درخصوص لغو بازی این تیم با الاتحاد عربستان بیانیه جدیدی صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی در میانه درگیری نظامی شدید بین حماس و رژیم صهیونیستی مدعی ارسال یک ناو دیگر از سوی ایالات متحده به سمت سرزمین های اشغالی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با 6 مدل خودرو توسط 6 شرکت باز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
به دلیل افزایش ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک ابهام برای سرمایه گذاری در بورس افزایش یافته و این موضوع منجر به کاهش ارزش معاملات شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
امیرعبداللهیان بر ضرورت ارسال هر چه سریع تر آب آشامیدنی و غذا به داخل نوار غزه تأکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ضرورت دارد به مسائل مختلف دریای خزر از جمله کاهش تراز آب، آلایندگی ها و مسائل کمی و کیفی به نحو احسن توجه شود و هر 5 کشور حاشیه این دریا برای کاهش مخاطرات دریای ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل تیم ویژه بررسی موضوع فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
رئیس انجمن روانپزشکان ایران گفت: طی دهه های اخیر در زمینه اختلالات روانی در کشور روند افزایشی داشته ایم و البته باید گفت بخشی از این امر مربوط به همه گیری کروناست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه در سخنرانی گفت که به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که پاسخ اسرائیل باید قاطعانه باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
ساعت 9 شب به وقت فلسطین همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف غزه و سواحل عسقلان این کلیپ منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
شهرک نشینان صهیونیست پس از آن که نتوانستند از طریق فرودگاه بن گوریون به کشورهای اروپایی بروند، خود را با کشتی های مسافربری به ترکیه رساندند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
ساعتی قبل از سوی سوریه به سمت سرزمین های اشغالی خمپاره شلیک شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
سازمان هواپیمایی ترکیه از تعلیق پروازها به اسرائیل تا اطلاع ثانوی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
جانشین رئیس و دبیر اجرایی ستاد رسانه ای فضای مجازی کشور امروز منصوب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
در این ویدئو تصاویری از نفوذ گردان های قسام به پایگاه ناحل عوز را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
اظهارات سرتیپ دوم ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا درباره قاچاق موادمخدر را در این ویدئو مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
هشدار امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به صهیونیستها منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
جاده روستا مسیری است باستانی که می رسد به بزرگ ترین طاق جهان. جایی بکر و خوش آب و هوا که روزگاری در مسیر باستانی جاده ابریشم قرار داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
شکست ترمیم ناپذیر؛ این عبارتی بود که رهبر انقلاب برای اسرائیل به کار بردند؛ اسرائیلی که لبه پرتگاهه حالا شکست بودنش معلوم بود، اما چرا ترمیم ناپذیر؟ نیم نگاهی به آن بیندازیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان با همتای مصری خود در مورد مهم ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور و به ویژه آخرین تحولات فلسطین و جنایات جنگی اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین در غزه گفتگو و تبادل نظر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
سفر از هر نوعی که باشد، یک تجربه فراموش نشدنی است، اما برای جذاب بودن این تجربه، آگاهی از نکات مهم برای سفری ایمن بسیار ضروری است. از حفاظت از جان و امنیت شخصی تا کاهش هزینه های ناشی از حوادث ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۸    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شتاب سرقت در کشور با برنامه ریزی پلیس از 19 درصد به چهار درصد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۲    
مردم ورزش دوست شهرستان آمل از " امیرحسین زارع" ملی پوش کشتی آزاد ایران در سنگین وزن پس از کسب 2 نشان طلای مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی هانگژو چین در بازگشت به زادگاهش به گرمی استقبال کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وقتی گروگان تاجیکستانی خودش را از پنجره ساختمانی در شهر استانبول ترکیه به پایین پرتاب کرد، راز باند مخوف قاچاقچیان انسان که طعمه های خود را گروگان گرفته و دست به اخاذی های سریالی از خانواده هایشان می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
مکمل های ورزشی یک دسته از مکمل های غذایی هستند که افراد معمولاً قبل از انجام تمرین ورزشی یا گاهی بعد از تمرین ورزشی به شکل های گوناگون از قرص تا پودر و شیک های آمادهٔ مصرف می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
کتاب سلاح سازی از واژه ها به نظریه ها و تئوری های متقاعدسازی که در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند، پرداخته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
دخترش نرگس 2 ساله بود که او به اتهام قتل دستگیر شد و به زندان افتاد. در این مدت از یک سو با کابوس طناب دار دست و پنجه نرم می کرد و از سوی دیگر دلتنگ دخترش بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
گردان های قسام از موشک جدید خود به اسم طوفان رونمایی و اعلام کرد که تا این لحظه این موشک بکار گرفته نشده و در صورتی که بمباران غیرنظامیان در غزه ادامه داشته باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
دو برادر با همدستی دختری جوان نقشه کشیدند تا مرد آرایشگر را فریب بدهند و اموالش را به سرقت ببرند اما در نهایت دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
تصویری از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس را در حین تمرین راپل نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یک کودک 4 ساله هرمزگانی در اثر گزش زنبور سیاه جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص آخرین تحولات منطقه و فلسطین با وزرای خارجه مصر، روسیه و کویت گفتگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یه استارت آپ ایرانی موفق به طراحی و تولید کیت تشخیص مولکولی سرطان سینه شده.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وزیر اطلاعات در پیامی در خصوص عملیات طوفان الاقصی مجاهدین فلسطینی یادآور شد که دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته و رسانه های استکباری نیز به کمک او شتافته اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وزارت خارجه مصر در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر درباره اوضاع جاری غزه و فلسطین اشغالی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار است برای سومین بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت و گو کند اما بایدن تاکنون خواستار خویشتنداری این رژیم در برابر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
نیروی مقاومت فلسطین برای شهرک نشینان اسرائیلی در سرزمین اشغالی پیامک ارسال کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
اندیشکده آمریکایی رند با مراجعه به توصیه های قبلی خود به آمریکا و اسرائیل (در سال2017)، درس عبرت های جنگ های پیشین مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی را به آنها یادآوری کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای امروز سه شنبه تصمیم رژیم صهیونیستی برای حصر کامل غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی را مصداق تنبیه جمعی و جنایت جنگی توصیف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
منابع خبری لبنان از شلیک 12 راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یک رسانه آذربایجانی از موافقت نخست وزیر ارمنستان با پیشنهاد رئیس جمهور آذربایجان با برگزاری نشستی در قالب گروه 3+3 در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
نخست وزیر رپیم صهیونیستی با انتشار فیلمی از بمباران مناطق مسکونی در غزه نوشت: با قدرت ادامه دهید .
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
جنبش حماس در واکنش به درخواست تهدید آمیز رژیم صهیونیستی برای ترک غزه، اعلام کرد که ملت فلسطین در غزه، پایدار و مقاوم است و تا زمانی که پیروزمندانه به خاک کشورش بازنگردد، آن را ترک نخواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
روزنامه ایتالیایی گازتا دلا اسپورت با انتشار تصویر مهدی طارمی در صفحه اصلی، از احتمال انتقال این بازیکن ایرانی به اینترمیلان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان از رسیدن 390 میلیون پوند مطالبه ما از دولت انگلیس به دست ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
امیرمحمد عبدی نویسنده فیلمنامه کاپیتان همزمان با نمایش این فیلم در سی وپنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز تأکید کرد تل آویو ادله مستحکمی درباره نقش آفرینی ایران در عملیات طوفان الاقصی در اختیار ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۹    
کلیپ منتشر شده توسط حزب الله از قصد این گروه مقاومت برای گرفتن انتقام خون شهدای حمله دیروز رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۴    
در این ویدئو تصاویری از شعار هواداران الاهلی مصر برای حمایت از فلسطین در لیگ برتر این کشور را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۲    
تحلیل گران نظامی غرب، عملیات طوفان الاقصی را پیش از هر چیز، شکست اطلاعاتی تاریخی برای شبکه بزرگ جاسوسی رژیم صهیونیستی توصیف کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۰    
عملیات طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری، ضربه سهمگینی بر هیمنه نظامی – اطلاعاتی رژیم صهیونیستی وارد کرد و شکستی غیرقابل ترمیم برای این رژیم به حساب می آید که سران این رژیم را برای فرار از فشار ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۷    
مادر شهیدمدافع حرم در خاطرات خود از سفر به سوریه به تجربه تلخ خانواده سوری که فرزندشان به دست داعش شهید شده بود اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
تحقیقات برای کشف اسرار مرگ یک دانش آموز 15 ساله در مدرسه و دانشجوی دانشگاهی در خوابگاه مردانه از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
مرد جنایتکار که 40سال پیش دست به قتل نوئل روسو، ملکه زیبایی کالیفرنیا زده بود، پس از سال ها فرار دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۲    
عملیات ساخت 3 پروژه بیمارستانی در شهرستان کوهدشت، خرم آباد و دورود استان لرستان همچنان ادامه دارد. پروژه ساخت بیمارستان رازی، نیایش و گهر که از سال های قبل شروع شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حالیکه رژیم صهیونیستی جنایات وحشتناکی را در غزه مرتکب می شود، طی نامه ای مسئولیت های سازمان ملل را در قبال فاجعه انسانی در غزه به آنتونیو گوترش یادآوری کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۶    
اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در عرصه های طبیعی کشور از ماه آینده به طور رسمی آغاز می شود و در سال نخست این نهضت ملی که آبان ماه امسال کلید می خورد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۹    
فردی که مقاله ضد ایرانی دو شب پیش در یک رسانه غربی را منتشر کرد چند وقت پیش بابت داستان سرایی از خبرگزاری رویترز اخراج شده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۴    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین به سخنان اخیر وزیر جنگ اسراییل واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام هشدار نارنجی هواشناسی به تمامی دستگاه های اجرایی و امدادرسان به حالت آماده باش کامل درآمده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
در پی حملات راکتی گسترده نیروهای مقاومت فلسطین به شهر عسقلان اشغالی، نیروهای کوماندو گروههای القسام به این شهر و شهرکهای مفلاسیم و اسدود نفوذ کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
امیرحسین زارع که طلای سنگین وزن کشتی آزاد ایران را در مسابقات جهانی 2023 بلگراد به دست آورد، تنها کشتی گیر ایرانی است که در صدر رنکینگ وزن خود قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۹    
سید محمد خاتمی می گوید: در طول تاریخ، بشر هزینه زیادی پرداخته است تا به این اصل مبارک برسد که تجاوز و اشغال منشأ مشروعیت نیست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۹    
وب سایت مدیوم به تازگی مقاله ای منتشر کرده است درباره تأثیر ریلزهای اینستاگرام روی سلامت روان و مولفه های روانشناختی انسان ها.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با محکوم کردن نقض فاحش حقوق بشر و ارتکاب جرایم جنگی و سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۷    
36سال پیش در چنین روزهایی رسیدگی به پرونده فروش زمین های طاغوتیان پیش روی خبرنگاران قرار گرفت. 250 نفر از اعضای این باند فروش زمین که از اسرائیل هدایت و رهبری می شد، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۲    
سال88 در بحبوحه حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری ، پدیده جدیدی در میان همه آن اتفاقات توجه ها را به سمت خود جلب کرده بود. این پدیده جدید شبکه های اجتماعی بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۲    
جمعه گذشته انتشار خبر مفقودی یک جوان کوهنورد در ارتفاعات شیرکوه استان یزد شوک زیادی به این شهر وارد کرد ...