چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۵    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 41هزار و 222 تومان و حواله دلار نیز به 37هزار و 474 تومان رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۴    
بزرگترین و کمیاب ترین گونه مار پیتون را در این ویدیو ببینید. جی بروئر، چهره مشهور حوزه خزندگان به تازگی ویدئویی از بزرگترین و کمیاب ترین گونه مار پیتون در صفحه خود منتشر کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
جنایت های 75 ساله رژیم صهیونیستی، چشم برخی از نظامیان این رژیم را نسبت به ماهیت آپارتایدی آن باز کرده و مسیر زندگیشان را از جنایت و کودک کشی به تلاش برای نجات فلسطینیان تغییر داده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۸    
دلیل مخالفت علی خطیر با برکناری سرمربی استقلال مشخص شد. طی روزهای اخیر انتشار یک صورتجلسه با مصوبه هیات مدیره مبنی بر برکناری جواد نکونام از استقلال، حواشی زیادی را برای آبی ها تهران به وجود آورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۸    
24 مهر، مراسم روز ملی توسعه تجارت الکترونیکی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و برترین های این حوزه در سال 1402 نیز معرفی شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۶    
مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: وام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت تنها با 2 درصد کارمزد پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۳    
جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای خبر داد که پنج مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید مدرسه به تسخیر مراکز کنکور در بیاید که البته امسال با اعمال تأثیر نمرات در کنکور ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۶    
جسد یک بازیکن تیم دسته دومی کوردوبا در اسپانیا که مدتی قبل مفقود شده بود، در قطاری در شهر سویا پیدا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۳    
می گویند سکوت طلا است و این صرفاً یک ضرب المثل قدیمی نیست، بلکه می تواند ناجی شما باشد. در دنیایی که همه دوست دارند افکار خود را به زبان آورند، گاهی سکوت کردن می تواند مشکل گشا باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۳    
در این ویدئو تصویری جالب و دیدنی از فرود هواپیمای بی 757 در باند یخی قطب جنوب را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به تشدید درگیری ها در سرزمین های اشغالی، پیشنهاد داد یک کنفرانس بین المللی فوری برای صلح برگزار شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
استیو بل، کاریکاتوریست روزنامه انگلیسی گاردین به دلیل ترسیم کاریکاتوری از نخست وزیر اسرائیل از کار اخراج شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۴    
واکنش مجری تلویزیون و مهمان تلفنی برنامه درباره واردات شیر خشک با 3 برابر قیمت را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۳    
معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهر تهران گفت: کار ساخت پروژه 9طبقه پارکینگ طبقاتی نیایش آغاز شده و تخصیص اعتبارات لازم در نیمه اول سال آینده افتتاح می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۶    
وزیر بهداشت در نامه ای به وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، با اشاره به فاجعه انسانی در فلسطین اشغالی، خواستار یاری رسانی به آسیب دیدگان این وقایع شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به طرح موضوع احتکار خودروهای تولیدی خود از جمله خودروی هایما، تاکید کرده ادعای احتکار از سوی هیچ مرجع رسمی تایید نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با عرضه 9 خودرو از محصولات 4 خودروساز مونتاژی باز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
تک آهنگ یعنی تو رفتی... با آهنگسازی اسحاق اسدبیگی و خوانندگی رضا یزدانی و تهیه کنندگی علی اوجی منتشر و به زنده یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما تقدیم شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویر یک نظامی اسیر صهیونیست در غزه را که به دلیل بمباران مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر، به هلاکت رسیده است را برای خانواده اش ارسال کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
تغذیه ناسالم در جامعه امروزی رواج پیدا کرده و منجر به افزایش بیماری ها شده است، این در حالی است که دو سوم افراد بالغ هم در جامعه مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۲    
حقایق افشا شده توسط یکی از زنان اسیر حماس که این گروه مبارز فلسطینی چند روز پیش وی را در اقدامی انسان دوستانه آزاد کرده بود، به مذاق صهیونیست ها خوش نیامد، تا این مصاحبه به سرعت حذف شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
خط افق، در میانه تصویر قرار گرفته و آرامشِ خواب ابدی را که در نهایت آدمیزاد را در آغوش می کشد یادآوری می کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
توصیه ایمنی مهم به مردم در خصوص زلزله را از زبان کارشناس تلویزیون ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
آمریکا برای آنکه اجازه ندهد تراشه سازان آمریکایی محدودیت های دولت برای فروش نیمه رسانا به چین را دور بزنند، اقدامات جدیدی را اجرا خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در بین زباله های تَر جمع آوری شده شهروندان اصفهانی، روزانه 20 تُن میوه گندیده جمع آوی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۳:۴۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که چربی های خوب یا سالم و چربی های بد به روش های مختلف بر سلول های مغز تاثیر می گذارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۱:۲۸    
باشکاه استقلال بعد از سعید مهری با یکی از دیگر بازیکنان خود قرارداد جالب توجهی ثبت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۴    
زهرا خلجی-روزنامه نگار ورود هوش مصنوعی به صنعت پوشاک، نسل بعدی لباس ها با قابلیت نظارت بر وضعیت جسمانی را رقم می زند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۴    
بهزاد رنجبر- روزنامه نگار پس از آنکه رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، روز گذشته از تزریق 1000میلیارد تومان نقدینگی به صندوق تثبیت بازار سرمایه خبر داد، شاخص کل 16هزار واحد رشد کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۴    
محسن محمودصفری امیرحسین زارع با 22سال سن و کسب 2مدال طلای جهان، یک برنز جهان و یک برنز المپیک بدون شک یکی از ستاره های منحصربه فرد کشتی آزاد است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۴    
بهاره محبی- حسین کاظم زاده-روزنامه نگار- کارشناس مسائل منطقه تحت تعقیب ترین مرد در فهرست دستگاه های امنیتی اسرائیل ؛ این عبارتی است که شبکه العربیه برای توصیف محمد ضیف ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۴    
لیلا شریف-روزنامه نگار چند متر پایین تر از خیابان ها و کوچه های درهم تنیده سطح شهر تهران، کانال های پیچ در پیچ ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۹    
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در تالار وحدت برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۲    
بازیکن سابق تیم نفت مسجد سلیمان بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- شامگاه امروز دوشنبه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی از روز نخست جنگ، حملات وحشیانه ای انجام داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
بیش از هزار پروژه بهداشتی در آینده ای نزدیک افتتاح و بهره برداری خواهد شد و 4 هزار بهورز هم در این پروژه ها مشغول به کار می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
میگن اوضاع مهاجرت نخبگان قمر در عقربه! یعنی راست میگن؟ آمار که میگه نه!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
طراح عملیات طوفان الاقصی رو میشناسید؟ دوست دارید از شخص اول و فرمانده گردانهای عزالدین قسام بیشتر بدونید؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۴    
امیر عبداللهیان در گفت و گویی تلویزیونی گفت آمریکایی ها تا دیر نشده به جای پیام های ریاکارانه جنایت صهیونیست ها را متوقف کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۱    
سازمان جهانی بهداشت امروز (دوشنبه) هشدار داد که ذخیره آب غزه رو به اتمام بوده و ساکنان آن با یک بحران عمومی قریب الوقوع مواجه هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه کلمبیا از سفیر رژیم صهیونیستی خواسته است به دلیل جنگ غزه، این کشور را ترک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۵    
امیرعبداللهیان گفت: زمان برای راه حل های سیاسی روبه پایان است و گسترش احتمالی جنگ در دیگر جبهه ها به مرحله اجتناب ناپذیر نزدیک می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۴    
منابع اسرائیلی خبر دادند که با شلیک چندین راکت از سوی مقاومت فلسطین به شهر تل آویو، وزیر خارجه آمریکا به همراه مسئولان صهیونیستی به پناهگاهها گریختند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۰    
هدیه مقام معظم رهبری که از طریق بنیاد 15 خرداد تهیه شده بود ، به دست چهار قلوهای بویراحمدی رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۰    
اختلاف میان مدیر آکادمی و سرمربی تیم نوجوانان باشگاه استقلال در آکادمی این باشگاه جنجال بزرگی را رقم زد و احتمال دارد این جنجال ظرف روزهای آینده به ایجاد تغییراتی در آکادمی آبی پوشان منجر شود!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۰    
به این نقاشی دقت کنید... اسم این بنای باشکوه و چشمنواز قصر قاجاره ... کسی که این عمارت رو برای همیشه ثبت کرده معمار و نقاش فرانسوی، پسر یه نجار اهل مارسی، پاسکال کوسته.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۰    
در حالی که آمار شهدای غزه داره به مرز 3 هزار نفر نزدیک می شه، دفتر نتانیاهو رسما اعلام کرده که اجازه ورود هیچگونه کمکای بشردوستانه رو به غزه نمی ده.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۳    
پاسخ های کوبنده دختر حامی مقاومت به سوالات جهت دار مجری کانادایی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۰    
تحت تاثیر تزریق 1000 میلیارد تومان از منابع مالی از سوی صندوق توسعه ملی به بازار سهام شاخص کل بورس تهران امروز 16 هزار واحد رشد کرد اما پرسش این است که این رشد تا چه حد ماندگار است؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با زمبری عبد القادر وزیر امور خارجه مالزی پیرامون آخرین تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۷    
در جریان دو حادثه مختلف، دو زن که تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته بودند جانش را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۷    
من با مرد معتاد درگیر شدم و به او یک سیلی زدم اما قصد گرفتن جان او را نداشتم. این گفته های یکی از کارکنان کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد است که در برابر اتهام قتل قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۷    
یادتون میاد وقتی یه بارون تو تهران می زد آنچنان سیلی وسط بزرگراه ها و خیابون ها راه میفتاد که بعضی ها به خنده می گفتن به جای ماشین باید با قایق بیایم بیرون!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۷    
تب در کودکان می تواند علامت بیماری مهمی باشد، به خصوص در مواردی که تب طول بکشد یا تکرار شود و در زمان معین تشخیص داده نشود منجر به اتفاقات خطرناک برای کودکان شده و سلامتی اش را به خطر بیندازد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۷    
لحظه آماده سازی رزمندگان مقاومت برای ورود به سرزمین های اشغالی را از زاویه دوربین گوپروی نصب شده روی کلاه یکی از رزمندگانی ببینید که به نظر می رسد به شهادت رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۴    
مرد جنایتکار 18سال پس از به قتل رساندن دختر نوجوان، وقتی قصد اخاذی از خانواده مقتول را داشت به دام افتاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۴    
پسر جوان در طمع رسیدن به پول های زن میانسال او را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، درحالی پس از 3 سال بخشیده شد که قرار بود سحرگاه پس فردا در زندان قزل حصار پای چوبه دار برود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۱    
سرباز جوان که بر اثر توهم فرمانده پاسگاه و 2 نیروی کادری را با شلیک گلوله به شهادت رسانده بود در حالی که طناب دار به دور گردنش حلقه بسته بود و همه چیز برای مجازاتش فراهم بود از سوی خانواده شهدا ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۱    
نخست وزیر انگلیس با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات دلاورانه نیروهای مقاومت فلسطین را تکرار کرد و سپس ادعا کرد که این کشور اجازه بهره ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۱    
همسر خواهر مهرجویی در آخرین سخنان خود درباره قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فرد از مردم خواست تا از شایعات بپرهیزند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۵    
تصاویری از ترسناکترین ترن شهربازی در شهر فوجی ژاپن با ارتفاع تقریبی 43 متر را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد نیروهای حماس با این رژیم و غافلگیر شدن صهیونیست ها به گزافه گویی علیه ایران و حزب الله پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۵    
پس از برگزار نشدن این مسابقه در 2 هفته گذشته گمانه زنی های مختلفی درباره سرنوشت این مسابقه مطرح شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۰    
به نظر می رسد در کنار اقداماتی که لازم است برای بهبود اقتصادی جامعه انجام شود، اقدامات فرهنگی و رسانه ای نیز باید در جهت حل مساله جمعیت با کاهش تنش های روانی ناشی از ترس بدنه جامعه برنامه ریزی و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۵    
نماینده حماس گفت: هیچ آتش بسی میان حماس و صهیونیست ها صورت نگرفته است و توافق چندساعته که برای رساندن کمک ها به مردم غزه مطرح بود از سوی صهیونیست ها پذیرفته نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۴    
یونیفرم نظامی جدید و نانوی روسیه با قابلیت های مهم برای نبرد و و روریارویی های نظامی رونمایی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۲    
پرسش مهم اینجاست که در صورت تداوم این جنگ و نیاز دولت نتانیاهو به کمک همه جانبه ایالات متحده، آیا واشنگتن آشفته می تواند به داد رژیم صهیونیستی برسد؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۳    
حسین امیرعبداللهیان از گفتگوی خود با همتایان در تونس، مالزی و پاکستان در مورد غزه و ضرورت ارسال سریع کمک های انسان دوستانه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: در گفتگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه، رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
نشریات سینمایی پیش از انقلاب منبع خوبی برای فهم جایگاه و اعتبار داریوش مهرجویی در میان سایر کارگردان موج نو است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
تیم داوری فینال تورنمنت اردن بین ایران و قطر مشخص شد. بر اساس اعلام کمیته برگزاری تورنمنت اردن، احمد یعقوب عربستانی به همراه دو کمک اردنی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
تصاویر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شلیک موشک پیشرفته "القاسم" به محل های تجمع نظامیان و ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه با مدیران عامل بانک های خصوصی گفت: اضافه برداشت بانک ها خط قرمز دولت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
امروزه به دلیل تقاضای زیاد برای ثبت شرکت و اهمیت وقت و هزینه ای که صرف تهیه مدارک و هزینه های ابتدایی کرده اید، باید دقت کافی را طی روند ثبت شرکت داشته باشید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
با صدور هشدار نارنجی هواشناسی توقف در حاشیه رودخانه های مناطقی از تهران ممنوع اعلام شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟ اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی از پایه را دارید، در این مقاله یادگیری زبان انگلیسی را از پایه آورده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها علیه عملیات دلاورانه جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد که این اتحادیه از ایران انتظار دارد از نفوذ خود بر حماس برای جلوگیری از ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: روی هرچه نامرد هست را شما سفید کرده اید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان غذا و دارو به انتقاد داروخانه ها درخصوص محدودیت در توزیع شیرخشک با کد ملی نوزاد واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
در این ویدئو تصاویری از وداع جانسوز مادر با کودکانش را روی تخت بیمارستان می بیند. او مدام می گوید: پسرم بلندشو و شیرت را بخور...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سرپرست خانه روزنامه نگاران و خبرنگاران شهر تهران با حکم شهردار تهران انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۱    
دولت آلمان که خود از حامیان صهیونیست ها در جریان حمله جنایتکارانه این رژیم علیه غیر نظامیان بی دفاع فلسطینی در غزه به شمار می آید از ایران خواست تا درگیری میان اسرائیل و حماس را شعله ور نکند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس کل دادگستری البرز صبح دیروز در محل جنایت حاضر شد و به بررسی صحنه قتل پرداخت. فاضلی بعد از بررسی ابعاد این قتل هولناک ابعاد جنایت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۲    
به رغم هشدارهای نهادهای امدادی بین المللی درباره وضع فلسطینیان در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی و حصر غزه، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس مدعی است که هیچ بحران انسانی وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
تابلوهای خلاقانه و قابل تاملی در تهران نصب شده که هر روز تعداد شهدای کودک فلسطینی که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده اند را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
رییس جمهور در سیزدهمین همایش ملی نخبگان گفت: باید همه اقدامات را کرد که از مسئله سقط جنین به غیر از دستور پزشکی جلوگیری شود. مسئله سقط جنین باید در جامعه به صورت فرهنگی تبیین شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور درباره آخرین وضعیت تعویض مخزن گاز فرسوده تاکسی های توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
روسای جمهور روسیه و سوریه در گفتگویی تلفنی درباره تحولات غزه بحث و رایزنی کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
تعطیلی و جمع آوری باغ علم نوجوان در مجموعه باغ کتاب صحت ندارد و تنها بهره برداری مجموعه تغییر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
مارتین اسکورسیزی در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که اقتباس او از رمان شرط بندی نوشته دیوید گرن فیلم بعدی او خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
رئیس گروه اعتبارات بانک های تخصصی بانک مرکزی گفت: بخشنامه تمدید مهلت زمانی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به همه بانک های عامل ابلاغ شده است و بانک ها مکلفند تا سقف 40 هزار میلیارد تومان وام پرداخت کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان 16 ساله تبعه افغانستان و دستگیری قاتل این پرونده در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
دادستان تهران از احضار مدیران رسانه های اعتماد و فراز در رابطه با پرونده قتل داریوش مهرجویی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران و رعد و برق همچنین وزش باد شدید طی فردا در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد و برق، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در 3 استان شمالی هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه "مذاکرات نفتی ایران با روسیه ادامه دارد"، گفت: هر زمان مذاکرات نفتی و گازی با روسیه به نتیجه رسید، جزئیات آن اعلام می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی پلیس گفت: تعداد مظنونان دستگیر شده در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به 7 نفر رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۰    
در این ویدئو تصاویری از هدف قرار گرفتن خانه ای در غزه در لحظه دعا کردن اهالی خانه را می بینید.