سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۳۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۸    
یک زن در اقدامی خلاقانه تمامی امکانات آشپزخانه و خانه را در خودرو L90 جای گذاری کرد. در این ویدئو این خودرو تجهیز شده را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۷    
تصاویری از آتش سوزی در تل آویو به دنبال حملات موشکی مقاومت فلسطین ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۸    
رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش دور جدید حملات خود به مناطق مسکونی در نوار غزه را آغاز کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۰۳:۰۴    
پزشک و متخصص طب ایرانی با بیان اینکه روزانه با حجم زیادی از اطلاعات روبرو می شویم که سلامتی ما را تحت تأثیر قرار می دهند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۵    
یک مخترع ایرانی دست به کار بزرگی زده و با ارائه یک اختراع در حوزه هوش مصنوعی به جشنواره و نمایشگاه بین المللی اختراعات سئول کره جنوبی راه پیدا کرده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۲    
شاخص بورس در بازار امروز با افزایش حدود 1400 واحدی مواجه شد و به دو میلیون و 24 هزار واحد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
صدراعظم آلمان، امروز بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کرد گسترش تنش ها در جنگ غزه را با حزب الله لبنان و ایران مرتبط سازد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۱    
سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای شرکت کنندگان مرحله اول و دوم و همچنین افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، فقط تا امشب باز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۱    
به تعویق افتادن اهدای جایزه به نویسنده زن فلسطینی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با واکنش هایی همراه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۹    
تجمع مردم تهران در میدان فلسطین در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان های غزه را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۷    
واکنش وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۳    
مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان اعلام کرد که طبق قطعنامه 2231 شورای امنیت، از امروز ایران دیگر موضوع هیچ محدودیتی مرتبط با نقل و انتقالات مرتبط با موشک های بالستیک در شورای امنیت نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۰    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران، درباره شیوه تأمین مالی قرارداد خرید 791 دستگاه واگن در سفر شهردار تهران به چین گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۲    
چه کسی به مدیران فروشگاه اجازه می دهد پا از گلیم خود درازتر کرده و کاری را انجام دهند که حتی پلیس مملکت بدون مجوز انجام نمی دهد؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۲    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به ادعای دریافت پیام از سوی آمریکایی ها درباره غزه آن را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۵    
اکران فیلم کنترل در یک سینمای لندن به دلیل بازی کوین اسپیسی در آن لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۶:۳۲    
واکنش حاضرین در سالن Sphere به کیفیت صدا و تصویر بزرگترین پرده سینمای جهان را ببینید. کیفیت تصویر 18K است و سیستم صوتی تشکیل شده از 160هزار اسپیکر!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۳:۴۱    
تیم ملی ایران در یک شب فراموش نشدنی و ظرف فقط 9دقیقه موفق شد 4 مرتبه دروازه قطر و تیم کی روش را باز کرده و قهرمان تورنمنت اردن شود. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۳:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده های صهیونیستی بیش از 500 نفر به شهادت رسیده اند. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۳:۴۱    
رهبر معظم انقلاب ، صبح دیروز (سه شنبه) در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، خواستار یک جهش تازه و مبتکرانه علمی و ورود به فصل تازه ای از فعالیت های نوآورانه در مراکز و محیط ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی یادداشتی به زبان عربی به جنایات صهیونیست ها در غزه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۲    
وزارت خارجه عربستان شامگاه سه شنبه در بیانیه ای ضمن درخواست از جامعه بین الملل برای دوری از معیارهای دوگانه در قبال جنایت صهیونیست ها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۹    
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در رام الله تظاهراتی را که در محکومیت جنایت به وقوع پیوسته در بیمارستان المعمدانی غزه در این شهر به راه افتاده بود را سرکوب کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه گفت: امشب خداوند روی زشت آنها را به دست خودشان برای جهانیان برملا کرد. جهنم در انتظار آنهاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۹    
در این ویدئو تصاویری از یک جنایت بزرگ دیگر صهیونیست با کودکان و خانواده های فلسطینی را می بینید. اینجا بیمارستان المعمدانی پس از بمباران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۸    
تجمع مردم تهران علیه جنایات رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین را در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۶    
دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۱    
در این ویدئو تصاویری از حضور شبانه مردم لبنان در خیابان ها پس از شنیدن خبر کشتار امشب در بیمارستان المعمدانی شهر غزه را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۰    
تیم های ملی ایران و قطر در فینال رقابت های چهارجانبه اردن به مصاف هم رفتند. ایران با شکست اردن و قطری ها با عبور از عراق به دیدار نهایی رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۷    
رسانه های عبری اعلام کردند به دلیل اعلام وضعیت قرمز ناشی از موشک باران مقاومت، صدر اعظم آلمان مجبور شد از هواپیما خارج و به محلی امن منتقل شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۴    
تصاویر منتشرشده از بیمارستان المعمدانی نشان می دهد شدت انفجار در این بیمارستان بدن شهدا و مجروحین را به طرز فجیعی قطعه قطعه کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۴    
دقایقی پس از گل اول، جهانبخش گل دوم و آزمون گل سوم را وارد دروازه تیم قطر کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۴    
در این ویدئو تصاویر دیگری از حضور مردم خشمگین از جنایت امشب رژیم صهیونسیتی در شهر الخلیل در کرانه باختری را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
9زمین لرزه از صبح 25مهر تا ساعت 14هرمزگان را به حالت آماده باش درآورد. زمین لرزه های 5.3 و 5.6 ریشتری صبح سه شنبه مناطق فین و فارغان و قلعه قاضی را متاثر کرد و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
حمله هولناک رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه تصاویر هولناکی را رقم زده است. منابع خبری از بیش از هزار شهید در این بیمارستان خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
سال گذشته، زمانی که جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی برگزار می شد، سازمان جهاد کشاورزی تصمیم گرفت یک شهرک تخصصی زرشک احداث کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
هم اکنون تظاهرکنندگان اردنی کفش های خود را به نشانه اعتراض به ورود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به این کشور بالا بردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان فردا چهارشنبه 26 مهرماه را مدارس دو شهر را تعطیل اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
بیشترین کشت زرشک جهان در ایران و البته در استان خراسان جنوبی صورت می گیرد. استانی که به داشتن اراضی کشاورزی زعفران شهرت جهانی دارد، اما در مورد محصول ارزشمند زرشک شهرت چندان ندارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
مدیر بیمارستان الشفاء غزه از وضعیت نابسامان درمان و رسیدگی به مجروحان خبر داد و گفت: بدون بیهوشی و در کوچه و خیابان عمل جراحی انجام می دهیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
در این ویدئو تصاویری از حمله به سفارت رژیم صهیونیستی توسط مردم عصبانی اردن از جنایت بزرگ و حمله به بیمارستان المعمدانی را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی و حاضر شدن دانش آموزان سر کلاس درس، اخباری به گوش می رسد که دانش آموزان مجبورند در مدارس کانکسی و کانیتری بدون هیچ امکاناتی درس بخوانند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، گردان های القسام دور جدیدی از حملات راکتی را به سمت تل آویو و شهرک های اسرائیلی آغاز کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
صندوق کودکان سازمان ملل، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی را که به کشته شدن بیش از 1000 نفر منجر شد، به شدت محکوم کرده و خواستار آتش بس فوری شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
از عجایب روزگار یکی اینکه صهیونیستا و مشخصا آمریکا، فرانسه و انگلیس از یه طرف دارن دائم به کشورای اسلامی و عربی هشدار می دن که نباید جبهه جدیدی علیه اسرائیل باز کنن، اما از اون طرف ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی: اخباری در رابطه با حرکت تظاهر کنندگان خشمگین به سوی سفارت اسرائیل در آنکارا مخابره شده است. تظاهرات کنندگان نسبت به واقعه جنایت بیمارستان المعمدانی غزه معترض هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
رئیس شورای اروپا در تداوم واکنش انفعالی مقام های غربی، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را که دستکم 500 شهید برجای گذاشت، خلاف قوانین بین المللی خواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸    
کنعانی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پقیقه 69 گل اول را به تیم قطر زد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
همزمان با جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمری در غزه، منابع خبری از فرورفتن بیمارستان الشفا در خاموشی کامل در این منطقه خبر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستانِ المعمدانی غزه گفت: هشدار داده بودیم که این بیمارستان و 5 بیمارستان دیگر باید تخلیه شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
دروازه بان تیم ملی ایران در دقایق آغازین بازی با تیم قطر در چهارچوب رقابت های چهارجانبه کارت زرد گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
فلسطینی ها پس از حمله هوایی به بیمارستان المعمدانی در غزه به خیابان های بیت المقدس آمدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که طی آن بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند گفت از همه بشریت می خواهم که برای توقف این وحشی گری بی سابقه در نوار غزه اقدام ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
برخی گزارش ها به نقل از یک مقام فلسطینی حاکی است محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را لغو کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
حساب کاری نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ایکس پیامی را منتشر کرده و بعد از حملۀ این رژیم به بیمارستان المعمری آن را پاک کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
پس از اعلام اوت به سود ایران در دقیقه 25 بازی با قطر، کی روش به تصمیم داور اعتراض کرد که داور او را به آرامش دعوت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
در این ویدئو تصاویری وحشتناک از نسل کشی جمعی فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی در غزه را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
تصاویر تکان دهنده از شهدای حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه منتشر شد. منابع غیر رسمی تعداد شهدا را 900 تن اعلام کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
کاملاً طبیعی است که گهگاه شک کنید که آیا رابطه تان همان چیزی است باید باشد یا خیر. رابطه ی عاطفی شما شاید با خانواده خودتان که در آن بزرگ شدید، متفاوت باشد و این هیچ ایرادی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی گفت: بیشتر تماس گیرندگان با صدای مشاور 1480 در رده های سنی 30 تا 40 سال قرار دارند و 80 درصد تماس گیرندگان را نیز بانوان تشکیل می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
خبرنگار العالم گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را به مناطق نزدیک به دشت خیام و ارتفاعات شهرک المطله با ده ها گلوله فسفر سفید ادامه می دهد. دود ناشی از این حمله به هوا بلند شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز سه شنبه به خاطر بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه توسط صهیونیستها، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
وضاح خنفر در واکنش به کشتار مردم در بیمارستان غزه در اثر حملات صهیونیست ها نوشت : این صهیونیست های مجنون می خواهند به زودی میزبان بایدن باشند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دقایقی پس از جنایت هولناک این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت بیش از هزار فلسطینی منجرشده گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، این حمله را بخشی از طرح دولت آمریکا برای نابودی ساکنان غزه و اخراج آنان عنوان کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
خاخام یهودی گفت: بر اساس دین یهود همه اقدامات اسرائیل مجرمانه و حرام است. ریشه اصلی این درگیری، اشغال مجرمانه و ظلم به مردم فلسطین است!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال در حمایت از مردم فلسطین با چفیه فلسطینی وارد زمین شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی دفاع و بی پناه شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۹    
در این ویدئو تصاویری از لحظات نخستین بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیست را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۶    
وزیر خزانه داری آمریکا می گوید این کشور توانایی حمایت نظامی همزمان از اسرائیل در جنگ با حماس و اوکراین در جنگ با روسیه را دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده های صهیونیستی بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده های صهیونیستی بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۶    
دزد خوش خیال به خانه بازیکن تیم ملی والیبال دستبرد زد و هم کت وشلوارش رو برد هم کاپ قهرمانیش رو.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۵    
امروز رهبر معظم انقلاب با جمعی از نخبه های عزیز کشورمان دیدار داشتند و ضمن صحبت هایی درباره موضوعات علمی و فضای نخبگانی درباره مهم ترین موضوع روز یعنی جنگ غزه هم بیاناتی داشتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۹    
14 عضو خانواده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بر اثر بمباران خانه وی در محله شیخ رضوان در شهر غزه به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۸    
برترین گلزنان ملی و باشگاهی جهان در سال 2023 در حالی معرفی شدند که نام یک ابر ستاره بر صدر فهرست آنها می درخشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۲    
وزارت بهداشت فلسطین از بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت حدود 300 نفر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۱    
نگارش کتاب پرونده مختارنامه که در قالب رمان، به مرور خاطرات سال های ساخت این سریال می پردازد، به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷    
شاخص کل بورس تهران در مبادلات امروز 13 هزار واحد رشد کرد.ارزش کل معاملات خرد نیز 1.8درصد رشد کرد اما داده های آماری نشان می دهد رشد رشد بازار خیلی ناشی از رشد تقاضا در بورس نبوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷    
ایران و بلاروس در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی نفت، محصولات پتروشیمی و تهاتر سند همکاری امضا کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۲    
خانم جویس مسویا، دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در مورد وضعیت انسانی غزه گفت: وضعیت نوار غزه فاجعه مطلق است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۶    
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ، در گفت وگو با همشهری، درباره جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه، از آمادگی نیروهای مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۶    
شهردار تهران دیروز راهی چین شد، تا چند اتفاق مهم و بزرگ رو برای پایتخت رقم بزنه
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۶    
خبر اومده برای نخستین بار تو جهان یک روبات در انگلیس، مدیر مدرسه شده! این روبات با فناوری هوش مصنوعی یک دستیار انسانی هم داره و قراره که با کمکش مدرسه را مدیریت کنه.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۵    
رژیم صهیونیستی در جنایتی هولناک بیمارستانی را در غزه بمباران کرد و ده ها نفر را به خاک و خون کشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۵    
زلزله 5/5 شدیدی حوالی ساعت 19:57 منطقه فین در استان هرمزگان را لرزاند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۳    
یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته مرحله بعدی اقدام این رژیم علیه غزه ممکن است چیزی متفاوت از حمله زمینی باشد که همه انتظار آن را دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا قرار است فردا، پس از ورود به فلسطین اشغالی در نشست کابینه نتانیاهو در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی شرکت کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۹    
زین الدین زیدان اسطوره فوتبال جهان بالاخره زبان گشود و دلیل خود را برای ترک دنیای مربیگری اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۶    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه سه شنبه شب به منظور شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری های اسلامی در صدر هیاتی عازم جده عربستان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۳    
مرکز آمار ایران از کاهش نرخ بیکاری تابستان امسال به 7.9 درصد خبر داد و جزئیات آن را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و کشف 30 قبضه کلت کمری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر آنفلوآنزا نسبت به کرونا شایع تر است؛ با این وجود تاکید می شود که هنوز کرونا وجود دارد و لازم است افراد و خانواده ها رعایت موارد بهداشتی را جدی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
پلیس اف بی آی زن 41 ساله را به اتهام قتل 2 مرد و تلاش برای قتل مردی دیگر در داگلاس دستگیر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
اعضای باند تحصیلکرده ها به خانه ها دستبرد میزدند که در یکی از سرقت هایشان کت و شلوار و جام والیبالیست مشهور را به سرقت بردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
تازه ترین طرح مبارزه با سارقان پایتخت به دستگیری 220 مجرم منجر شد که در میان آنها شکارچی زنان که با فریب طعمه هایش به آنها تجاوز می کرد و اموالشان را به سرقت می برد تا دانشجوی رشته دندانپزشکی که کت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
دو برادر شرور، با حمله به مرد جوان و نامزدش در پارک سرخه حصار نقشه قتل و تجاوز را اجرا کردند اما با زیرکی شاکی دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
سارقی که به خانه ها دستبرد میزد میگوید آرزویش این بود که روزی شاعر معروف و مشهوری شود اما تبدیل به دزد سریالی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
وقتی 9 سالم بود مردی فریبم داد و مرا به اتاقکی کشاند و در آنجا به من تجاوز کرد. برای همین یک متجاوز شدم این ادعای مرد جوانی است که به بهانه های مختلف زنان و دختران را فریب داده و قربانی نقشه سیاهش می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۴    
مقاومت فلسطین عصر سه شنبه در حالی تل آویو را هدف حملات راکتی خود قرار داد که اولاف شولتس صدر اعظم آلمان در پایتخت فلسطین اشغالی حضور داشته است.