چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۵۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 10 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۱    
بزرگ ترین قرارداد تاریخ متروی پایتخت به ثبت رسید. شهرداری تهران چندی پیش این خبر را اعلام کرد تا پس از 7سال تهرانیان شاهد تغییر چهره مترو باشند؛ مترویی که روزانه بیش از 2میلیون مسافر دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۷    
با افزایش بهره برداری از پروژه های درمانی استان خراسان رضوی، نیاز بیماران این منطقه به استان های دیگر برای دریافت خدمات درمانی کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۶    
مصرف نوشیدنی های کافئین دار مثل چای و قهوه می تواند به طرق مختلف بر چرخه خواب فرد تأثیر بگذارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: 20 بوستان مادر و کودک در 10منطقه پایتخت به افتتاح و بهره برداری می رسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۳    
محققان می گویند طبق تحقیقات جدید برای درمان افسردگی اولین کاری که باید انجام دهید ورزش است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری های حقوقی لازم برای احقاق حقوق سپاهان در مقابل الاتحاد، گفت:ما هنوز دلیل رفتار تیم عربستانی را نمی دانیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۴    
نوشیدن مایعات تنها راه آبرسانی بدن نیست. وقتی صحبت از هیدراتاسیون می شود، احتمالاً ذهنتان بلافاصله به سمت نوشیدنی هایی چون آب، چای، قهوه و .. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران هلال احمر در 4 استان کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
در ادامه رقابت های بازی های آسیایی هانگژو، تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از دور گروهی واترپلو، مقابل تیم ملی کره جنوبی به پیروزی قاطع دست یافت.| عکاس: فرشاد عباسی
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
مرتضی فروزان فر که این روزها نمایش کانال را اجرا می کند، گفت: در این نمایش دنبال قهرمان نبودیم بلکه می خواستیم تنهایی آدم ها را نشان بدهیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
در نهمین روز از بازی های آسیایی هانگژو، حسین رسولی در پرتاب چهارم خود دیسک را به میزان 62 متر و 4 سانتی متر و بالاتر از حدادی پرتاب کرد و با همین رکورد مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد و احسان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۱:۱۲    
در نبردی که پیرامون توپخانه، پهپاد، موشک های کروز و تانک ها می چرخد، نقش یک تک تیرانداز ناپیدا و کشنده اغلب نادیده گرفته می شود؛ درحالی که بخش حساس در صحنه نبرد از آن آن هاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۱:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: نقاط حادثه خیز کشور باید به شکل استانی مشخص شده و استانداران متعهد شوند برنامه مدون رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز را ارائه و اجرایی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۵۱    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به کنگره این کشور هشدار داده است که برای جایگزینی تسلیحاتی که واشنگتن به اوکراین فرستاده با مشکل مواجه است و بودجه لازم در این خصوص را در اختیار ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
هر گونه برداشت از منابع آبی و حتی منابع معدنی (نمک) از دریاچه نمک قم با هر بهانه ای بدون مجوز محیط زیست ممنوع است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
در نیمه دوم دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر تیم ایرانی توسط امید عالیشاه در دقیقه 63 به گل رسید و یک بر صفر جلو افتاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
منبعی مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا از نقش این کنفدراسیون در لغو دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد صحبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
هواداران سپاهان خود را آماده یک میزبانی فوق العاده و راه انداختن جو ترسناک برای الاتحاد کرده بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است که همه شرایط برای بازی با الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان فراهم بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
الدحیل و پرسپولیس در چارپوب هفته دوم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رفتند و پرسپولیس موفق به شکست این تیم شد تا اولین 3 امتیاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
النصر عربستان به لطف درخشش کریستیانو رونالدو و اندرسون تالیسکا استقلال تاجیکستان را 3-1 شکست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران گفت: تاکنون بیش از 190 هزار نمونه ژنتیکی از مجرمین خطرناک، برخی مشاغل حساس و دیگر افراد مشمول اخذ و حدود 85 هزار پروفایل ژنتیکی نیز احصا و در بانک ذخیره شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
وزارت صمت اعلام کرد براساس بررسی انجام شده خبر دپوی خودرو توسط ایران خودرو و سایپا صحت ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
نون تازه اونم موقع صبحانه یا عصرونه دقیقا همون چیزیه که همه عاشقش هستن، اما برای خرید نون و صد البته پخت اون تو خونه وقت زیادی باید صرف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۳    
5روز از هفته وحدت می گذرد. جشن های هفته وحدت که از 6مهر آغاز شده تا روز سه شنبه (11مهر) همزمان با میلاد پیامبر(ص) ادامه دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب با این ادعا که ایران مانع بازدید بازرسان بین المللی شده است، اعلام کرد که ایالات متحده به بازگشت به توافق هسته ای فکر نمی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
خودداری بازیکنان الاتحاد عربستان از حضور در زمین در دیدار با سپاهان ایران از جمله اتفاقات عجیبی بود که شاید تنها سعودی ها می توانند آن را رقم بزنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
روستای ورعبدالله حدود 25سال فاقد سکنه بود و اهالی فقط در فصل بهار و تابستان در این روستا حضور پیدا می کردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
اولین جشنواره فرش دستباف روستای جیریا با هدف معرفی قدمت هنر فرشبافی در این روستا برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: 19 هزار و 700 دستگاه خودرو در پارکینگ داریم که فاکتور و وجه آنها از مردم دریافت شده و از فردا(سه شنبه) تحویل آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
شهردار زاهدان اهل تسنن است و به گفته او، زاهدان تقریبا به عنوان پایتخت وحدت ایرانی-اسلامی شناخته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
امروزه عمل های زیبایی یکی از پرسودترین و پرطرفدارترین مشاغل موجود در ایران است. عمل هایی که اکثراً نه بر سر نیاز بلکه از سر دلخوشی و پیروی از مد انجام می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۴    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سرنوشت دیدار برگزار نشده سپاهان و ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۸    
متن صریح قانون فیفا درباره نصب شمائل ها، اشکال، تصاویر، پرچم ها و تندیس ها در ورزشگاهها به هنگام مسابقات بین المللی: نصب تصاویر رهبران و قهرمانان ملی کشورها مصداق نشانهای سیاسی منع شده فیفا نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۰    
ویدیویی که نشان می دهد بازیکنان الاتحاد روز گذشته در شرایطی که سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان و در جای همیشگی خود قرار داشته، در حال تمرین هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۸    
در حالی که در اتفاقی عجیب دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار نشد، حالا یک رسانه سعودی خبر داده است که فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه الهلال نیز که فردا با نساجی مازندران بازی دارد اعلام ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۰    
یک رسانه سعودی خبر تازه ای منتشر کرده و این خبر حکایت از بازگشت الهلال به عربستان دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۸    
شبکه خبر مدعی است بازی سپاهان و الاتحاد به دلیل ترک ورزشگاه به سود نماینده ایران شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۷    
دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش بینی نشده لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۱    
در حالی که الاتحاد عربستان باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می رفت اما حاضر به ورود به زمین نشد و ورزشگاه را ترک می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۸    
یحیی گل محمدی در غیاب سرلک، امیری و ترابی در ترکیب اصلی، آرایش متفاوت و البته هجومی تری برای پرسپولیس در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۵    
درشرایطی که قرار بود بازی تیم های سپاهان و الاتحاد از ساعت 19:30 برگزار شود، این بازی لغو شد، اما پشت پرده این ماجرا چه بود؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۳    
در حالی که قرار بود دیدار تیم های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود، این دیدار برگزار نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
بازیکنان سپاهان بعد از حضور در زمین و تقدیر از تماشاگران بابت حضور در ورزشگاه، زمین را ترک کردند. دیدار سپاهان و الاتحاد به علت خودداری تیم عربستانی از ورود به زمین برگزار نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
نواف الاسیوی ادعا کرده است: قوانین فیفا تصریح می کند که هیچ کشوری در جهان حق بهره مندی سیاسی در مسابقات را ندارد و در صورت طرح شکایت از طرف مقابل یا مشاهده چنین اتفاقاتی، برای فرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
باشگاه سپاهان اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال این باشگاه با الاتحاد، با تصمیم داور این مسابقه لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای دیدار با فولاد مبارکه اصفهان در زمین بازی حاضر نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۳    
درحالی که قرار بود از ساعت 19:30 مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود این دیدار با درخواست مقام های تیم الاتحاد با نیم ساعت تاخیر مواجه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۷    
بیسیمچی مدیا نوشت: تیم سعودی به خاطر تندیس حاج قاسم سلیمانی وارد زمین نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۷    
دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد به دلیل خروج سعودی ها از ورزشگاه نقش جهان لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۴    
در آستانه آغاز دیدار سپاهان و الاتحاد از اصفهان خبر می رسد که تیم الاتحاد از مسئولان برگزار کننده بازی و نمایندگان AFC درخواست کرده تا بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۲    
با ادعای رسانه های عربستانی؛ به دلیل وجود مجسمه قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان، بازیکنان الاتحاد از حضور در زمین خودداری کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۴    
قرارداد عیسی آل کثیر با باشگاه سپاهان در سازمان لیگ ثبت شده تا این بازیکن مجوز بازی در لیگ برتر و آسیا را به دست بیاورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
در آستانه شروع مسابقه، تیم الاتحاد از مسئولان برگزار کننده مسابقه و نمایندگان AFC درخواست کرده تا بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۹    
در فاصله کمتر از سی دقیقه تا شروع بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد، تیم میهمان در زمین حاضر نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۰    
نمآهنگ یا نبی (ص) با صدای ماهر زین، خواننده مسلمان سوئدی؛ به مناسبت میلاد پیامبر رحمت صلی الله علیه وسلم را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۴    
نخستین گل تاریخ باشگاه آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا توسط سیاوش حق نظری به ثمر رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: اصطلاح بانوی اول را مجری مراسم برای همسر رئیس جمهوری به کار برد و چون در آن مراسم میهمانان خارجی حضور داشتند و تعبیر بانوی اول در ذهن آنان مفهومی پیدا می کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۷    
جلسه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو در حالی برگزار شد که متهم در دادگاه حضور پیدا نکرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۴    
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر اعلام کرد شایعات مطرح شده پیرامون انتقال آب دریاچه چیتگر به دریاچه آزادی صحت ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی دولت گفت: تکلیف صلاحیت سلاح ورزی کاملا روشن است و هیئت نظارت که یک نهاد فرا قوه ای است به محض تشکیل جلسه ریاست ایشان را تعیین تکلیف می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: عرضه لاشه گوساله برای تعادل بخشی گوشت قرمز در همه میادین میوه و تره بار تهران از فردا آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۱    
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام و امام صادق در میدان ولیعصر تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ارتش، گفت: این رزمایش از فردا با حضور قریب به 200 فروند انواع پهپاد در سراسر کشور آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۳    
نفرات اصلی الاتحاد عربستان مقابل سپاهان از سوی نونو سانتو معرفی شدند که شگفتی های زیادی در این لیست دیده می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
سفیر عربستان با حضور در ورزشگاه نقش جهان دیدار سپاهان و الاتحاد را از نزدیک تماشا می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۷    
معاون قضایی قوه قضائیه جزئیات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۷    
منابع خبری به تازگی تصاویری از تلاش دلهره آور یک مادر و کودک ونزوئلایی برای عبور از سیم خاردارهای مرزی میان مکزیک و آمریکا را منتشر کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۷    
تصاویری از مصاحبه یک جمله ای یک مادر شهید که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۹    
تصاویر منتشر شده از زنی 104 ساله که در شیکاگو آمریکا با چتر به پایین می پرد تعجب مخاطبان این ویدئو را برانگیخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۲    
همواره موضوع و اهمیت ایمنی و حفظ و ارتقای آن برای حفظ سلامت همه شهروندان حائز اهمیت است و متاسفانه در بروز حوادث متعدد، وجود نقصان در کم و کیف ایمنی و تجهیزات آن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
شهر استانبول، یکی از باستانی ترین شهرهای کشور ترکیه است، که هر ساله تعداد زیادی از افراد به آن سفر می کنند تا از تجربه های خوبی در این شهر بهره مند شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
ترامپ در دادگاه گفت : دادستان کل نیویورک یک نژادپرست و به دنبال سمت فرمانداری ایالت است و شکست خورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
هر دانش آموز کنکوری می خواهد طوری درس بخواند که مطالب هر درس به راحتی از خاطرش نرود و بتواند در آزمون های آزمایشی و در نهایت کنکور موفق شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کرد تا بتوان در نهایت یک فرش مناسب برای خود خرید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
شما با استفاده از سرویس گوگل ادز می توانید بر اساس کلمات کلید، هدف وب سایت خود، به صفحه اول گوگل برسید و مخاطبان هدف خود را به سایت خود هدایت کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۵    
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می پیچند و می گویند عشق برای روزهای اول زندگی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۷    
در روز نهم بازی های آسیایی نمایندگان ایران دو طلا، دو نقره و سه برنز گرفتند و ایران با 34 مدال در رده یازدهم ایستاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۷    
قطعی برق در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی در حالی اتفاق افتاد که همچنان چمن این استادیوم وضعیت مطلوبی برای میزبانی از بازی فردای نساجی ایران و الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۲    
اصلی ترین دلیل انقراض گونه های حیات وحش از بین رفتن زیستگاه هاست. حیوانات با توسعه انسانی، بی سرپناه تر از پیش می شوند خانه هایشان را که ترکیبی از کوه دشت و رودخانه و مرتع است به آهستگی از دست می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۲    
ژرار دوپاریو بازیگر معروف فرانسوی اعلام کرد که هرگز زنی را مورد سو استفاده قرار نداده و قربانی یک مجازات بدون محاکمه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۱    
پاسخ عجیب راننده متخلف به پلیس راهور را در این ویدئو ببینید. او به پلیس می گوید جریمه و پارکینگ و دادگاه برایم مهم نیست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۹    
بر اثر آتش سوزی در طبقات پایینی هتل هیلتون ریاض 9 خودرو طعمه حریق شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۶    
تصاویری عجیب از دختران قمه کش در یک پارک کشور منتشر شده بدون آنکه مکان آن مشخص باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۱    
9 سال از مرگ بازیگر توانا و کمدین برجسته سینما، رابین ویلیامز، می گذرد، اما هنوز خاطره نقش آفرینی های زیبای او در فیلم هایی مثل انجمن شاعران مرده (1989) و خانم داوت فایر (1993) در ذهن سینمادوستان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۳    
شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی صحنه های کنده شدن بنر را از سطح شهر روایت و در نهایت با گرفتن کارگر اقدام به جمع آوری این بنرها کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی دولت با اشاره به مسائلی که درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، گفت: دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک هجمه رسانه ای که اخیرا شروع شده را باید بفهمیم و در دام آن قرار نگیریم و دوم این که ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۳    
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری مامور قلابی با انواع لباس های دستگاه های نظامی و تجهیزات پلیسی و ... در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۵    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه کرونا فراموش شده اما هنوز وجود دارد و تمام نشده است، از روند رو به افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
احسان حدادی پس از کسب مدال نقره هانگژو، رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۹    
مراسم عروسی در ایل بختیاری، نمونه ای زیبا و بی آلایش از یگانگی جان ها و اشتراک روح زندگی است. مراسم عروسی در ایل بختیاری، در قلب طبیعت انجام می پذیرد تا تعهد آئین با تقدس طبیعت در هم بیامیزد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
عزت الله ضرغامی از بی مسئولیتی ها در رسیدگی به معضل سرویس بهداشتی و پاکسازی سواحل گفت و با تاکید بر اینکه باید خط شکنی کرد، افزود: هر وقت به شوخی حرفی را می زنم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۰    
مدیر سامانه یکپارچه می گوید: هنوز اطلاعیه فروش خودرو در سامانه یکپارچه ازسوی سازمان حمایت به ما ارسال نشده است تا بارگزاری اطلاعات انجام و اجرای طرح آغاز شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی نسبت به وقوع رگبار باران، رعد و برق و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 4 استان هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۴    
از یک آزمایشگاه اجاره ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود 900 لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۱    
تصاویر دیدنی پرتاب حرفه ای دیسک توسط احسان حدادی در رقابت های آسیایی هانگژو را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت گفت: طبق اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران در تاریخ چهارم مهرماه افرادی که دهکشان مشخص نیست تا زمان مشخص شدن دهک خود می توانند به صورت رایگان از پوشش بیمه ای ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۲    
سریال افسانه جومونگ براساس درخواست مکرر مخاطبان برای پخش، از امشب جایگزین سریال امپراطور اشک ها در شبکه تماشا می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
در این ویدئو احسان حدادی را که موفق به کسب 4 طلای بازی های آسیایی شده است و جزو پرافتخارترین ورزشکار ایرانی به حساب می آید را می بینید.