سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۹:۳۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۳    
اخمد تاج الدینوف که برای اولین بار در تاریخ کشتی بحرین موفق به کسب نشان طلای جهانی شد، با پادشاه بحرین دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۱    
این ماهواره بر می تواند محموله های فضایی تا وزن 50 کیلو را در مدار 500 کیلومتری زمین قرار دهد. پیش از این ماهواره های نور 1 و 2 با ماهواره بر قاصد به فضا پرتاب شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۰    
بنا به گزارش شرکت کنترل کیفی هوای تهران، امروز مصادف با 6 مهرماه، اوضاع هوا قابل قبول است و تهرانی ها می توانند یک نفس راحت بکشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۱    
خوشحالی علنی کارکنان اعزامی اینترنشنال به بازی های آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ایرانی نشان می دهد پروژه اینترنشنال علیه ورزش ایران شکست خورد!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۸    
وکیل مهدی یراحی از تعیین یک روز در مهرماه برای برگزاری دادگاه وی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به اینکه کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته شده است، برخی تغییرات نیز در بودجه اعمال خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
دولت اوکراین در یک سند 47 صفحه ای که برای متحدان غربی خود فرستاده، ادعاهای جدیدی را درباره پهپادهای ایران مطرح کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
اعترافاتی که پشت پرده اغتشاشاتِ 1401 سیستان و بلوچستان را برملا کرد را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۴    
شهردار تهران گفت: خانه دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران، مانند آتش نشانان، برنامه ماست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طی جلسه با استاندار لرستان، مسؤولین استانی دست به دست هم دهند تا هم ارتش به خواسته خود برسند و هم استاندار به خواسته خود برسد و شاید در روزهای آینده خبرهای خوشی از سوی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۶    
اهم قوانین پوشش و شئونات دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۵    
نیروی دریایی آلمان آزمایشات موفقیت آمیز دریایی سلاح لیزری 100 کیلوواتی را به پایان رساند که گام دیگری در توسعه تسلیحات لیزری ناتو محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۵    
الگوریتم جدید هوش مصنوعی می تواند نشانه های حیات را با دقت 90 درصد تشخیص دهد. دانشمندان می خواهند از آن برای جست وجوی حیات در مریخ استفاده کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۵:۳۰    
وزیر کشور عراق چهارشنبه شب اعلام کرد در تحقیقات اولیه حادثه آتش سوزی در منطقه الحمدانیه که در جریان آن بیش از 100 تن کشته شدند، 14 متهم بازداشت شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۰:۴۵    
پروژه تجمیع کارت های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۴    
انجمن صنفی بازیگران خانه سینما اعلام کرد که امرالله صابری بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون از دنیا رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۴    
رییس جامعه هتل داران استان خوزستان گفت: تمام کشورهای خاورمیانه به این نتیجه رسیده اند که تنها راه برون رفت از فقر و ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۷    
مجلس در ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم با بندی موافقت کرد که طی آن بانک های دولتی و بورسی موظف اند اموال و دارایی های مازاد خود را حداکثرتا پایان سال دوم برنامه واگذار کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در جریان افتتاح آنلاین طرح های گردشگری استان هرمزگان از فرماندار میناب خواست برای میهمانان تهرانی حاضر در مراسم 100 شیشه ترشی انبه ارسال کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی مد نظر باشگاه استقلال به صورت رسمی با باشگاه پانسرایکو یونان قرارداد همکاری امضا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در واکنش به تحولات اخیر در نواحی مرزی باریکه غزه و احتمال تشدید تنش با فلسطینیان، بار دیگر نیروهای مقاومت را به ادامه حملات تهدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
سردار جعفرآبادی گفت: اکنون قابلیت آن را داریم که ماهواره های کوچک کشورهای همسایه را به فضا پرتاب کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
قیمت انواع سکه و طلا در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
بهت و حیرت رسانه ها و کارشناسان ضد ایرانی از نفوذ ایران به قلب کاخ سفید و پنتاگون؛ شگفت آور است که ایران حتی تا وزارت خارجه و دفاع ایالات متحده نفوذ کرده است!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
خرس سیاه مهمان ناخوانده خانواده مکزیکی شد. این خانواده با خونسردی و عدم شتاب زدگی جان خود را نجات دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۰    
علی اصغر پورمحمدی که بسیاری او را در زمان فعالیت در تلویزیون و شبکه سه به خوبی می شناسند، در حقیقت نخستین خبرنگاری است که از سوی صداوسیما به جبهه اعزام شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۸    
به مناسبت روز جهانی جهانگردی قسمت هایی از جاذبه های ایران زیبا را در این ویدئو ببینید و لذت ببرید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور ساخت و تزریق موفقیت آمیز ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت و از تمام دست اندرکاران صنعت فضایی کشور قدردانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۹    
روز چهارم بازی های آسیایی برای کاروان ورزشی ایران با کسب 5نقره و برنز همراه بود، اما برای روز پنجم، 5طلای خوشرنگ رزرو کرده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۷    
یک پزشک متخصص ضمن هشدار در خصوص افزایش پنجره جمعیتی در کشور گفت: در سال 1360 به ازای هر 4 زن بارور یک نوزاد در کشور وجود داشته اما در حال حاضر با وجود افزایش قابل توجه جمعیت زنان در کشور به ازای هر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۰    
نهمین همایش بین المللی شمس و مولانا 6 و 7 مهر در شهرستان خوی به مناسبت روز بزرگداشت شمس تبریزی برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۹    
عجیب ترین سرقت از یک پژو 206 فقط در چند ثانیه توسط سارقان را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۶    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که معلمان بهترین حقوق را در مقایسه با سایر کارمندان دریافت می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۰    
دختر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حاشیه های به وجود آمده دیگر قرار نیست با این باشگاه همکاری داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از آغاز نام نویسی انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری از 27 مهرماه در وزارت کشور و فرمانداری ها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
تعجب آور است که چگونه اگر چند هفته یا ماه تمرین را چه به صورت داوطلبانه و چه به اجبار به دلیل بیماری یا آسیب دیدگی متوقف کنید، علاوه بر از دست دادن مزایای فوری ورزش مانند خواب بهتر و کاهش استرس ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
بررسی های کارشناسان محیط زیست از رد پای یک ماهی غیر بومی در پایداری خشکیدگی تالاب بین المللی هامون و فاجعه نابودی اکوسیستم زیستگاه ارزشمند جنوب شرق ایران حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای از عرضه اولیه نماد شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس در آینده ای نزدیک خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
امروز جمعی از دانشجویان تماشاگرِ پرتابِ ماهوارۀ نور بودند. تصاویر خوشحالی آنها پس از پرتاب موفقیت آمیز را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
قیمت نهایی شاهین اتوماتیک به عنوان یکی از محصولات جدید سایپا از سوی این شرکت اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
نشریه مادریدی در گزارشی به زندگی متفاوت رونالدو پرداخت. نشریه مارکا اسپانیا در گزارشی به تغییر زندگی کریستیانو رونالدو اسطوره رئال مادرید در عربستان پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۱    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در مقایسه با اواخر مرداد تقریبا 2.4 درصد کاهش یافته و هم اکنون برای دریافت وام 960 میلیون تومانی مسکن زوجین باید 168 میلیون و 576 هزار تومان هزینه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۲۰    
مکتب ساختارگرایی(2) که تمرکز بر اهمیت تکنیک و ساختار یک اثر دارد، برای تحلیل داستان به زاویه دید، نمادها، مضمون ها، و مکان و زمان توجه می کند. یکی از شاخه های برآمده از این مکتب روایت شناسی است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور، گفت: اتفاقات بی سابقه ای در اغتشاشات رخ داد و آمریکا 400 میلیون دلار برای حمایت از اغتشاشات اختصاص داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۳    
پتروشیمی استان گلستان بعد از 18 سال از بلاتکلیفی درآمد و به زودی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با پساب تصفیه شده شهر گرگان راه اندازی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۳    
یک گروه بزرگ از سارقان چند فروشگاه در فیلادلفیای آمریکا را غارت کردند. انتشار تصاویر این سرقت ها باعث واکنش های گسترده در فضای مجازی و رسانه ها در موضوع امنیت اجتماعی در آمریکا شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۲    
نماینده آمریکا در شورای امنیت مدعی شد که واشنگتن به شدت مخالف ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۵    
کریس رونالدو حالا در کشورهایی که تا کنون به آنها قدم نگذاشته موجی بزرگ ایجاد می کند. سفر اخیر سی آر سون به تهران و استقبال گسترده از او نشان داد محبوبیت ستاره پرتغالی در گوشه و کنار دنیا همچنان در ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه قطر از افزایش احتمال دستیابی به توافق میان ایران و آمریکا سخن گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۰    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس با قاتل مسلحی که حوالی ظهر امروز پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۴    
کارشناس صدا و سیما خطاب به دختران گفت: در جلسه اول خواستگاری حقوق آقایان را نپرسید؛ مورد ازدواج از دست می رود!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۸    
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به این که با حکم 2 سال محرومیت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۸    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که این کشور بسته تحریمی جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران إعمال کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۸    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد با شرورِ جانی و مسلحِ سابقه دار خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۰    
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: نوجوان 12 ساله ای که سه شنبه شب بر اثر برخورد با قطار بازی در شهربازی پارک شادی یزد دچار سانحه شده بود، فوت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۸    
وزیر کشور گفت: دشمنان با تبلیغ و تأکید بر مشکلات به دنبال الغای ناکارآمدی نظام به ویژه در قوه مجریه هستند تا مردم را ناامید کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یکی از مشکلات دستگاه قضایی در پرونده های اختلافات بین زوجین است که در یک مورد در کرج، پس از بروز اختلاف بین یک زوج، آن ها بیش از 40 پرونده علیه یکدیگر طرح کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۷    
وزیر بهداشت از صادرات داروی برخی شرکت های ایرانی به 40 کشور دنیا خبر داد و گفت: این امر نشان دهنده ظرفیت ویژه صنعت داروسازی کشور است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۸    
اورامان یا هەورامان نام منطقه ای کوهستانی در غرب ایران و شرق عراق است که ساکنان آن کُرد هستند و به گویش هورامی یکی از شاخه های زبان گورانی سخن می گویند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگان رهبری در پایان اجلاس رسمی خود در دوره پنجم با صدور بیانیه ای تاکید کرد که با هوشیاری مردم، دشمن در راه اندازی اغتشاشات، جنگ شناختی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۴    
پس از رونمایی از پلتفرم تریدز بسیاری از کاربران به راحتی اکانت خود را ساختند اما آن دسته از کاربران که می خواستند کاملاً از این پلتفرم خارج شوند، وقتی متوجه شدند که نمی توانند این کار را انجام دهند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۳    
در راستای افزایش کیفیت ارتباطات، در شهرهای اعلام شده در ساعات مشخص، اقدامات فنی انجام خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۰    
کاروان ورزشی کشورمان در پایان روز چهارم بازی های آسیایی در رده یازدهم جدول رده بندی توزیع مدال قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۶    
یک رسانه ازبکستانی مقصد جدید جلال الدین ماشاریپوف گزینه مدنظر جواد نکونام را فاش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۹    
محمد عمری به دلیل افت فشار ناگهانی در بیمارستان بستری شده و تحت نظر قرار دارد. این بازیکن با مشکل سطح هوشیاری مواجه شده و بستری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۰    
709 شرکت فرآورده های دارویی و صنایع وابسته شامل 427 شرکت داخلی و 282 شرکت خارجی از 33 کشور جهان در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما (5 تا 7 مهر) حضور دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۰    
این سوالات صریح سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که مجری معروف CNN را آچمز کرد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۷    
یک مقام ارشد آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کرد که تراویس کینگ سرباز آمریکایی مستقر در کره جنوبی که در ماه ژوئیه به کره شمالی گریخته بود پس از اخراج از این کشور در اختیار ایالات متحده قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۴    
ایران در حوزه دارو، آینده بسیار درخشانی دارد و همراه شدن سایر کشورها با این سیر تکاملی مزایایی را برای همین کشورها به ارمغان خواهد آورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۹    
درباره حماسه آفرینی های رزمندگان و ملت مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس، روایت های متعدد و بی شماری از سوی نویسندگان مختلف بیان شده که اغلب در قالب ادبی داستان مکتوب و برای آیندگان به یادگار مانده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۵    
کتاب دا نوشته سیده اعظم حسینی که نقل روایت های سیده زهرا حسینی است از سال 1387تا به امروز به بیش از 159 چاپ رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۷    
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۴    
آمریکا در حالیکه مدعی است که بهترین رویکرد در قبال ایران را دیپلماسی می داند، بار دیگر تحریم هایی را در ارتباط با تهران وضع کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۴    
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به این که با حکم 2 سال محرومیت، زندگی ورزشکار اهانت کننده به شهدا به مشکل می خورد و با توجه به اظهار ندامت انجام شده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ترخیص 2000 تن کاغذ از گمرکات کشور در آینده ای نزدیک اظهاراتی را مطرح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
کتاب از طریقت حاتمی تا پیشه های هرایی نوشته نجیب مایل هروی به تازگی از سوی نشر نو منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
جنگ دوست داشتنی نیست اما یاد کردن از صفا و یکدلی و از جان گذشتگی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، آن روزها را برایمان دوست داشتنی می کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
حرفه آتش نشانی کاری بسیار سخت و نفس گیری است که اگر علاقه در آن نباشد از عهدهاش برنمی آیید. تصور کنید که در خواب عمیقی هستید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۶    
دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با صدور حکمی، مدیربخش ارزشیابی و نظارت این رویداد ملی و بین المللی را منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۸    
نشست رونمایی و بررسی کتاب ظفر ؛ روایت زندگی شهید ظفر خالدی، رزمنده دوازده ساله و نوجوان شهید دفاع مقدس به قلم افسانه حیدری با حضور نویسنده و علی الله سلیمی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۸    
همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب صوتی آتش به اختیار نوشته محمدرضا بایرامی به روایت محسن خدری به مدت هفت ساعت و سی دقیقه توسط نشر نیستان تولید و از درگاه فیدیبو شنیدنی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۰    
در رقابتهای ووشو بازیهای آسیایی و در مرحله نیمه نهایی، شهربانو منصوریان در وزن 60- کیلوگرم ساندای زنان، مقابل ژیائو وی وو از چین قرار گرفت که در پایان شکست خورد و به مدال برنز بازیهای آسیایی رسید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۴    
حضور جمیله علم الهدی، همسر رئیس جمهور در سازمان ملل و نشست های چندجانبه مجمع عمومی و همچنین تبیین دیدگاه های جمهوری اسلامی درجمع فعالان رسانه ای درآمریکا بازتاب گسترده ای داشت
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۴    
رسانه آمریکایی با شبهه افکنی در پرتاب ماهواره ایرانی نور3 مدعی شد: مقامات فیلمی از برخاستن یک موشک از یک پرتابگر متحرک منتشر کردند بدون اینکه بگویند پرتاب در کجا انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در ایران، امروز و درحالی آغاز شده که دیپلماسی گردشگری ایران در ماه های اخیر به گشودن مسیرهای جدید گردشگری و دسترسی آسان به برخی مقاصد گردشگری جهان منجر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: 11 تیپ ارتش جمهوری اسلامی اشراف اطلاعاتی و جلوگیری از تحرکات دشمنان در مرزهای ایران مستقر هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
توی مهمانی کنارتان نمی ایستند و به هر بهانه ای، تنهایتان می گذارند. در راهروهای محیط کار، خود را با تابلوی اعلانات و تلفن همراه سرگرم می کنند تا مجبور به گفت وگو با شما نشوند و در صف طولانی نانوایی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۰    
طوفان شریفی ملی پوش بوکس ایران امروز در رقابتهای بوکس بازیهای آسیایی و در وزن 92 کیلوگرم مقابل عدی الهنداوی از اردن قرار گرفت که در پایان به پیروزی رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۷    
با پیگیری های فراکسیون محیط زیست مجلس در کمیسیون تلفیق، یک فصل و دو ماده به لایحه برنامه هفتم توسعه اضافه شد و این لایحه را برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور آماده کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۳    
دادگاهی در شهر دساو روسلاو در شمال آلمان، رسیدگی به پرونده مردی را به 775 مورد سوء استفاده جنسی از دو خواهر و برادر 9 و 10 ساله آغاز کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۳    
بانوی ملی پوش وزن 52- کیلوگرم تیم ووشو ایران، بعد از ظهر امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات ووشو در بازی های آسیایی هانگژو مقابل تاریسا دی فلورنتینا از اندونزی قرار گرفت و این حریف را با ناک اوت شکست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۳    
در چهارمین روز از بازی های آسیایی هانگژو، تیم ملی هندبال کشورمان با نتیجه مساوی 23-23 مقابل عربستان، راهی مرحله بعد شد.| عکاس: علی شریف زاده
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش و درمان مجروحان حادثه آتش سوزی در شهر الحمدانیه در استان نینوا در شمال غرب عراق در بیمارستان های تخصصی ایران اعلام آمادگی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل آموزش و پروش خراسان شمالی گفت: یک دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول هنرستان محمودیه شیروان به علت تشنج و صرع در مدرسه فوت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۵    
شهربانو منصوریان پس از شکست در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی مقابل حریف چینی گفت: با مربیان این بازیکن چینی را آنالیز کرده بودیم و مسلما آنها نیز همین کار را انجام داده بودند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۵    
فلسطینیان با وجود اقدامات سرکوبگرانه مستمر اشغالگران، ایام ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتب پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را در مسجدالاقصی جشن گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
سرمربی سرشناس الدحیل قبل از بازی با پرسپولیس از مشکل بزرگش پرده برداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
منابع خبری اعلام کردند که یک کمیته امنیتی-نظامی ایرانی در راستای ارزیابی روند اجرای توافق امنیتی تهران و بغداد راهی عراق خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
سگ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار طی ماههای گذشته یکی از کارکنان کاخ سفید را گاز گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
3 بازیکن تیم پرسپولیس طی توافق با فدراسیون فوتبال اردوی تیم ملی امید را ترک می کنند.