شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مرداد 1402 روزنامه همشهری 2 مرداد 1402 روزنامه همشهری 3 مرداد 1402 روزنامه همشهری 4 مرداد 1402 روزنامه همشهری 5 مرداد 1402 روزنامه همشهری 6 مرداد 1402 روزنامه همشهری 7 مرداد 1402 روزنامه همشهری 8 مرداد 1402 روزنامه همشهری 9 مرداد 1402 روزنامه همشهری 10 مرداد 1402 روزنامه همشهری 11 مرداد 1402 روزنامه همشهری 12 مرداد 1402 روزنامه همشهری 13 مرداد 1402 روزنامه همشهری 14 مرداد 1402 روزنامه همشهری 15 مرداد 1402 روزنامه همشهری 16 مرداد 1402 روزنامه همشهری 17 مرداد 1402 روزنامه همشهری 18 مرداد 1402 روزنامه همشهری 19 مرداد 1402 روزنامه همشهری 20 مرداد 1402 روزنامه همشهری 21 مرداد 1402 روزنامه همشهری 22 مرداد 1402 روزنامه همشهری 23 مرداد 1402 روزنامه همشهری 24 مرداد 1402 روزنامه همشهری 25 مرداد 1402 روزنامه همشهری 26 مرداد 1402 روزنامه همشهری 27 مرداد 1402 روزنامه همشهری 28 مرداد 1402 روزنامه همشهری 29 مرداد 1402 روزنامه همشهری 30 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۲    
در اجرای قانون بودجه سال 1400 اعتباری معادل 2450 میلیارد ریال جهت مقابله با اثرات مخرب گردوغبار به دستگاه های واجد اعتبار اختصاص یافت که از این میزان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیر سارقی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان در محدوده بازار زورگیری می کرد، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۵    
زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم خواستار برخورد قانونی دولت های اروپایی با هتاکان قرآن شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۵    
جمعه 29 مرداد 1362 نماز جمعه تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد. محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه و محمد صادق آهنگران ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۶    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای شنبه و یکشنبه (4 و 5 شهریورماه) کاهش دما محسوس خواهد بود و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان مورد انتظار است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۲    
دبیر کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت از آغاز به کار این کنگره سراسری با محوریت ایثار و مقاومت در مکتب حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
در شرایطی که کامران قاسمپور پس از مصدومیت شدید از ناحیه کشاله ران آماده حضور در رقابت های جهانی بود، به علت آسیب دیدگی مشابه پای دیگر خود حضور در مسابقات جهانی را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
علیرضا عنایت زاده ، هافبک جوان پرسپولیس که روز گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، امروز مرخص خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بانک های ناتراز گفت: تا پایان شهریور مهلت بانک مرکزی به این بانک ها پایان یافت و بعد از آن تکلیف موسساتی که نتوانند معیارهای بانک مرکزی را ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۴    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: تا تعیین تکلیف نهایی ساعت کار ادارات، طرح بهینه سازی حرکت قطارهای خط 5 و به تبع آن حذف اعزام تندروها فعلا اجرا نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع یک تصادف هولناک در اتوبان چمران این شهر با 3 کشته و 2 مجروح خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۱    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد از موافقت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
گزارش شبکه ای بی سی ابعاد تازه ای را از سهل انگاری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در نگهداری اسناد محرمانه مربوط به ایران فاش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
فردی که با قمه در یک خیابان تهران برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
بانک مرکزی امروز، چهارشنبه اول شهریور 1402، نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 22 ارز افزایش و نرخ 15 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
زن جوانی که با همدستی برادرانش در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رسانده بود، پس از 8 ماه لب به اعتراف گشود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
دولت قطر اعلام کرد، تفاهم نامه مبادله زندانیان بین واشنگتن و تهران که با وساطت دوحه در حال انجام است، وارد مرحله اجرایی خود شده، اما برای اعلام محل مبادله زندانیان زود است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
انفجار در حین عملیات خنثی سازی مهمات عمل نکرده میدان تیر گیلوان در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی، منجر به شهادت ناوبانسوم آرش امیری از متخصصان تخریب نیروی دریایی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۸    
رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: برخورد خودروی سواری جک با پژو در حال سوخت گیری در اتوبان کاشان-نطنز منجر به فوت بانوی سرنشین این خودرو به دلیل شدت جراحات وارده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۵    
مریخ نورد استقامت از لکه بزرگ خورشیدی عکس گرفت که در حال چرخش به سمت زمین است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۶    
بازیکنان و مربیان پرسپولیس پاداش ویژه پیروزی برابر تراکتور را دریافت می کنند. پرسپولیسی ها به احتمال زیاد تا قبل از بازی با ذوب آهن پاداش ویژه خود را دریافت می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم از بسیاری کشورهای مدعی جلوتر است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۸    
همزمان با رونمایی از پهپاد مهاجر 10، رسانه های جهان به بررسی ویژگی های این هواپیمای بدون سرنشین پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طی دو سال گذشته 20 راس گوزن زنده گیری و به استان های دیگر منتقل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۸    
بانک های بزرگ دولتی چین در حال فروش دلار برای خرید یوان در بازارهای فراساحلی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
وزیر اقتصاد به بیمه مرکزی دستور داد تا اصلاحیه ای درباره مشروط شدن صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث صادر کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۴    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مراسم یادبود قربانیان آتش سوزی هاوایی هم به خواب رفت!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۴    
کنجکاوی ساکنان یک ساختمان که تصور می کردند پیرمرد همسایه به قتل رسیده است، اسرار یک ماجرای کلاهبرداری را فاش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۴    
قالیباف رئیس مجلس گفت: اینترنت امروز در بطن زندگی و اقتصاد مردم است مانع شدن از دسترسی مردم به اینترنت راه چاره نیست. به دلیل اختلالات شبکه اینترنت هزینه های مالی به مردم تحمیل می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۱    
چوپان ایرانی که در مرزهای شمال شرقی کشور در حال چرای گوسفندان بود، ناگهان مسیر را گم کرد و اشتباهی وارد مرز ترکمنستان شد و همین اشتباه به قیمت جانش تمام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سرعت پهپاد مهاجر 10 بیش از 200 کیلومتر بر ساعت بوده این پهپاد تا 2000 کیلومتر می تواند پرواز کند و به نوعی می توان گفت که مهاجر 10 یک پهپاد استثنایی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۹    
با دستگیری 9 نفر در جریان قتل کارشناس تصادفات که یک سرهنگ بازنشسته پلیس بود و اشتباهی به قتل رسید، یکی از آنها بعد از گذشت 3 ماه اسرار قتل را فاش کرد و گفت بدشانسی آورده و دست به جنایت اشتباهی زده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۷    
در حالی که نمایندگان کارگری معتقدند دستمزد تنها یک سوم هزینه های زندگی را پوشش می دهد و خواستار برگزاری جلسه شورای عالی کار برای بررسی مجدد مزد هستند اما این درخواست بدون بررسی باقی مانده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۲    
باوجود تسهیلاتی که برای صدور پروانه های ساختمانی و تسهیل تولدی مسکن مدنظر قرار گرفته، همچنان آمارهای رسمی از باقی ماندن تولید مسکن در سطوح سال 1400 حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۰    
در حالی 3 ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت 4 محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۳    
صنعت هوایی کشور باوجود 4 دهه تحریم های سخت و طاقت فرسا، همچنان در تلاش است تا محدودیت ها را خنثی کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۲    
مهدی طارمی با توجه به خواسته های غیرمنطقی پورتو دیگر قصدی برای جدایی از پورتو ندارد و او امسال نیز برای اژدها به میدان می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۶    
محمدپور کارگردان های پاور گفت: دختر کوچکم چند ماهی بود مریض می شد. دو بار او را بیمارستان بستری کردیم و در نهایت به ما گفتند او یک بیماری نادر خونی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۷    
مقایسه آتش سوزی مرگبار هاوایی با 114 کشته با آتش سوزی کوچکی در خانه بایدن که سال ها پیش رخ داده واکنش های منفی و خشم زیادی را نسبت به اظهارات رئیس جمهور آمریکا برانگیخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۲    
تصاویر ترخیص و انتقال خودروهای وارداتی با دستور قضایی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
نیما نکیسا با انتشار یک استوری به حواشی پیش از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس ورود کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۷    
قاچاقچی مواد مخدر 800 لول و 2 کیلوگرم تریاک را به طور عجیبی در خانه خود جاسازی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۷    
با وجودی که برخی حامیان محیط زیست نسبت به مصوبه اخیر مجلس درباره مدیریت عرصه های جنگلی انتقاد دارند و معتقدند این مصوبه به نوعی، واگذاری جنگل ها به بخش خصوصی است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۹    
سازمان غذا و داروی آمریکا نخستین واکسن ویروس سنسیشیال تنفسی موسوم به RSV را برای محافظت از نوزادان تأیید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۴    
شورش، مرد جنایتکاری که 14 سال قبل در جریان سرقتی مسلحانه یک طلافروش را در سقز به قتل رسانده بود سرانجام قصاص شد تا پرونده زندگی اش برای همیشه بسته شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: با مقاومت ما قطعی اینترنت در زمان کنکور اتفاق نیفتاد ولی قبلا صورت گرفته بود. تلاش داریم اینترنت با کیفیت و پرسرعت برای مردم فراهم کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور سفر رئیس مجلس الجزایر به تهران را نقطه عطفی در روند رو به گسترش روابط دو کشور دانست و گفت: فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و الجزایر و تهیه نقشه راه روابط ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
برخی از رسانه های مصری مدعی شدند که عمرو وردة چند روزی را در مراکش ناپدید شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۷    
حسین کعبی که 4 سال دستیار جوادنکونام بود تاکید کرد بازی های استقلال را فقط به خاطر او تماشا می کند و دوست دارد این سرمربی در کارش موفق شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۷    
کابینه عربستان به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در جلسه امروز خود بر روابط با ایران بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۵    
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده، پپ گواردیولا به درخواست سلفی پلیسی که او را به دلیل پارک غیرمجاز جریمه کرده بود پاسخ منفی می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
صحبت های عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان دهه 60 و عشق به هوادار را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
همزمان با 31 مردادماه، روز صنعت دفاعی، برگ زرین دیگری در دفتر خودکفایی و بومی سازی صنعت دفاعی کشور ورق خورد و درمراسمی با حضور رئیس جمهور ضمن رونمایی از پهپاد مهاجر 10 ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
نمایش زاغ به نویسندگی و کارگردانی میثم مظفری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان در تماشاخانه ملک روی صحنه رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، در ویدئویی نحوه بستنی خوردن جو بایدن را به تمسخر گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲    
انتشار فیلمی از زیرگرفتن جنون آمیز شماری از عابران توسط یک خودرو در شهر آتلانتا در آمریکا واکنش های گسترده ای در پی داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
سلوان مومیکا فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد توسط فردی که دستکش های بوکس دارد و به نظر می رسد که بوکسور است به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در جنوب غرب تهران خبر داد و گفت که در جریان این حادثه چهار نفر مصدوم شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
مراسم روز پزشک و داروساز صبح امروز سه شنبه ، با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و محمد رئیس زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۶    
تولد استوار یکم احسان شفیعی که به همراه ستوان سوم امیر حسین زاده طی درگیری با قاچاقچی مسلح در اصفهان چند روز پیش شهید شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۶    
مریم راهی با رمان یوما نوشتن در ژانر مذهبی-تاریخی را آغاز کرد. بستر اصلی این رمان بیان فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه کبری(س) است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۶    
در جریان نشست خبری مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برنامه های اربعین و رونمایی از بزرگترین سفر مجازی راهپیمایی عظیم اربعین و آلبوم صوتی راه عشق امروز 31 مرداد در سالن وحدت سازمان حج و زیارت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۶    
تلاش های دیپلماتیک برای کنترل گرد و غبار در منطقه و صرف بودجه های میلیاردی از سوی ایران برای مقابله با این پدیده، تاکنون امیدهایی را برای بهبود شرایط ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی، راه رفتن روی لبه یک تیغ است. خیلی وقت ها کالایی که سفارش می دهید با آنچه به دستتان می رسد زمین تا آسمان، متفاوت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
خرید ارز دیجیتال از جمله روش های کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال است. اما علاوه بر این روش، می توان برای کسب سود بلند مدت در بازه های زمانی کوتاه، از روش سرمایه گذاری نیز استفاده کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۷    
مراسم گرامیداشت 31 مرداد روز "صنعت دفاعی" و رونمایی از پهپاد مهاجر 10 با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
همه روزه شهروندان زیادی درگیر مشکلات و معضلات دارویی و درمانی و موارد مرتبط با سلامت هستند. قصد داریم هر از چندی روایت هایی از این دردسرها را این جا بگذاریم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
سرمربی استقلال برای انتخاب ترکیب تیمش در بازی با سپاهان منتظر روشن شدن تکلیف مهرداد محمدی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
خاندوزی وزیر اقتصاد با بیان اینکه مرکز اطلاعات مالی از حالت منفعل به مرکز اطلاعات مالی فعال تبدیل می شود گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
هزاران سال، برای حرکت در سطح دریاها و اقیانوس ها به باد وابسته بود، تا این که بخار و بعدتر سوخت های فسیلی، جای باد را گرفتند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
بزرگترین آتشفشان در کشور پرو با یک انفجار مهیب فعال شد. لحظه هولناک فعالیت این آتشفشان را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
نشست رسانه ای محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، با اهالی رسانه صبح امروز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
دوربین های مداربسته از لحظه سقوط پهپاد اوکراینی در حومه مسکو تصاویری ضبط کردند. لحظه سقوط پهپاد اوکراینی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا توصیه های مهمی را به زائران اربعین گوشزد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۸    
زائران پاکستانی که از مرزهای تعیین شده به خاک ایران وارد می شوند به خاک جمهوری اسلامی ایران سجده کرده و خدا را سپاسگزارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۸    
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال هوادار تهران که به استقلال منتقل شده است در جمع آبی پوشان باقی خواهد ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۴    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: آیین نامه جامعی را درباره رمزارزها در دولت تصویب کرده ایم و لایحه ای را نیز تنظیم کرده ایم که برای تبدیل شدن به قانون آن را به مجلس می فرستیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
خروش وحشتناک و کم سابقه سیل در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهرستان عرب چؤلو - عربلر (پلدشت) شمالشرق آذربایجان غربی را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
یک نماینده حقوقدان مجلس شورای اسلامی در مورد افشای اطلاعات حوزه ارزی کشور از سوی رییس سابق بانک مرکزی گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
269 شهر ایران در معرض تنش آبی قرار دارند و دولت سیزدهم با 85 طرح اورژانسی در صدد عبور از این وضعیت است حال آنکه چالش اصلی میزان بالای مصرف سرانه آب در کشور است چرا که سخنگوی صنعت آب و فاضلاب ایران هر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
چاپ و بسته بندی چیست که هیچگاه ما را رها نکرده و نمی کند؟ در این مطلب شما را با کاربرد چاپ و بسته بندی بیشتر آشنا می کنیم و متوجه می شویم چرا لایق عنوان دو بال موفقیت کسب و کارها هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
لوسی پرستار شیطان صفتی که در بین سال های 2015 تا 2016 ، 7 نوزاد را کشت و تلاش کرد 6 نوزاد دیگر را نیز بکشد، به حبس ابد محکوم شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
تصاویر انفجار گاز و حریق منزل در خیابان چمران ساری را در این ویدئو ببینید. این انفجار باعث تخریب دیوار ساختمان و گسترش آتش به خانه مجاور و همچنین آسیب به خودروهای پارک شده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
رانش گسترده کوه در منطقه ایلاندو مشگین شهر و شکسته شدن خط انتقال آب شرب برای سومین بار. آب شرب در این منطقه در چند روز آینده قطع خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
هنوز میدان بهارستان وقایع کودتای 28 مرداد سال 1332 را از یاد نبرده است؛ یکی از تأثیرگذارترین وقایع قرن اخیر تاریخ سیاسی ایران را؛ همان روزی که کودتا با طرح و حمایت انگلیس ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
همه از سنگ بازالت به عنوان یگ سنگ با کیفیت و مقاوم یاد می کنند که می توان از آن در بخش های مختلف ساختمان استفاده کرد و علاوه بر آن دارای مزیت های بسیار دیگر است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سیاست دشمنان اسلام و ایران ایجاد یأس، ناامیدی، بحران آفرینی و خدشه در امنیت و آرامش زندگی مردم است، آن ها به دنبال فشار اقتصادی و روحی و روانی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
آناهیتا افشار در سریال جدید سروش صحت نقش جذاب گلی را بازی می کند. این بازیگر که کار حرفه ای خود را از اوایل دهه هشتاد آغاز کرده در قالب کارکترهای متفاوتی در فیلم ها و سریال های متعدد ظاهر شده و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
زهره الهیان درباره دلایل طرح استیضاح احمد وحیدی وزیر کشور به همشهری آنلاین گفت: نمایندگانی که طرح استیضاح را امضا کرده اند، مشکلاتی در حوزه انتخابیه خودشان داشته اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
داستانِ نوجوان خیمه ماهتابی با محوریت اتفاقات واقعه عاشورا از زبان خیمه حضرت زینب(س) نوشته فاطمه سادات موسوی و با تصویرگری لیلا تیموری نژاد توسط نشر شهید کاظمی منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۸    
هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد 4 تیم لیگ برتری مواجه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
سالن های سردخانه جدید آرامستان بهشت زهرا (س) بهره برداری رسید تا ظرفیت نگهداری متوفیان به میزان سه برابر افزایش یابد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۷    
کیفرخواست پرونده محمد صادقی؛ بازیگری که با اظهارات غیرمتعارف و غیرقانونی مخاطبانش را دعوت به خشونت کرده بود صادر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل محیط زیست استان تهران از جمع آوری 250 تن پلاستیک از روی سد لتیان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
با توجه به اینکه 15 روز دیگر تا اربعین حسینی باقی مانده است، اما مرز مهران این روزها شاهد حضور پررنگ و پرشور زائران ایرانی از اقصی نقاط کشور برای شرکت در مراسم اربعین است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
یک منبع آگاه، جزئیات شهادت یکی از پرسنل نیروی دریایی در پادگان منجیل را بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
چند داروی معروف است که در سبد دارویی مردم قرار دارد اما همراه بردن آنها به کشور عراق از سوی زائران اربعین حسینی باعث تشکیل پرونده قضایی و دردسرهای حقوقی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی تاکید کرد چنانچه حضور بازیگران در اثری مربوط به قبل از تخلف یا قانون شکنی آنها باشد قانون عطف به ما سبق نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
پخش سریال و فیلم های سینمایی به زبان های بومی و اقوام مختلف ایرانی موضوعی نیست عجیب و پیچیده باشد، این اتفاق بارها چه در پرده سینما و قاب تلویزیون اتفاق افتاده و مخاطب خود را هم دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
در حالی که خبر رسوایی در انتشار آمار دروغین در باکس آفیس کره خبرساز شده توزیع کنندگان می گویند سال ها این یک راز آشکار بود.