شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۰۱:۵۲    
نخستین مطالعه انجام شده توسط متخصصان هندی نشان می دهد که مصرف مقادیر کمی از بادام قبل از هر وعده غذایی می تواند سطح قند خون را در افراد مبتلا به پیش دیابت تا اندازه زیادی بهبود ببخشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۸    
رأی صادرشده از سوی شورای رقابت درباره پرونده سامانه سوییچ آمیتیس بیمه مرکزی چه ابعاد و جنبه هایی دارد؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۹    
خورشید شنبه هفته گذشته رگبار تقریباً بی وقفه ای از شراره هایش، از جمله 9 شراره قدرتمند کلاس M را منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۱    
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام بیمه مرکزی اطلاعات و میزان بدهی 10بدهکار عمده شبکه فروش بیمه تا 30دی سال گذشته را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۳    
در فیلم زیر لحظه تخریب یک انبار مهمات اوکراینی در نزدیکی Bilozers'ke، در حدود 70 کیلومتری دونتسک را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه شنبه 2خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42 هزار و 462 تومان و نرخ حواله دلار 38 هزار و 602 تومان اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۲    
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می خوانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۸    
دستکم 14 شهروند اردنی که در یک مراسم جشن عروسی شرکت کرده و در یک تونل توقف کرده بودند توسط یک کامیون زیر گرفته و کشته و زخمی شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری دو نفر با پوشش و گریم سگ در باغ فیض اسلامشهر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۳    
عمل اهدای عضو مجید جان نثاری 59 ساله و مهناز لطیفیان 34 ساله که دچار مرگ مغزی شده بودند در بیمارستان مسیح دانشوری تهران با رضایت اولیای دم در تاریخ 31 اردیبهشت ماه انجام شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سکوت مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در قبال حمله تروریسیتی در سراوان توییتی منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۸    
جلسه بررسی چالش ها و راهکارهای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مرکز پژوهش های مجلس، برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۸    
سرمربی سپاهان ابراز امیدواری می کند جام حذفی فوتبال ایران به هموطنش برسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرمالی شرکت تبادل ارزی نقشه سرقت کلان دلار را از همکاران خود کشید. اسفند ماه سال گذشته صدای تیراندازی و جیغ های پی در پی یک زن در خیابان میرداماد پیچید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۹    
همزمان با آغاز دهه کرامت مجموعه شهردخت منطقه 20 افتتاح و تقدیم دختران این منطقه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۷    
مدیر عامل شرکت کارخانجات رستاک در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شرکت رستاک حضور پررنگ و پر قدرتی در نمایشگاه داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
پوراندخت پرتوی همسر حسین پرتوی عکاس تاثیرگذار انقلاب شب گذشته در منزل درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
امروز دوشنبه، اول خرداد یک روز تاریخی برای عربستان سعودی است. دو شهروند این کشور در این روز راهی ایستگاه بین المللی فضایی شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵    
عصر امروز جشنی با حضور دخترها در امامزاده حسن(ع) برگزار می شود و فردا دختران کودک کار مهمان وی ژه یک مراسم در منطقه17 خواهند بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۷    
نوزدهمین جشنواره گل و گلاب تهران به مدت 20 روز میزبان شهروندان غرب تهران در فرهنگ سرای فردوس است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۶    
یکم خرداد همزمان با سالروز شهادت شهید بروجردی اکران آنلاین فیلم سینمایی غریب نیم بها عرضه می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور ونزوئلا در مراسم افتتاح اولین پارک علم و فناوری ونزوئلا، با اشاره به بازدید خود از پارک فناوری پردیس گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۴    
طوفان سینمای ایران که این روزها درگیر بیماری پارکینسون شده است، گفت: هم به دلیل بیماری و هم به دلیل به حاشیه رفتن ژانر حادثه در سینمای ایران خانه نشین شدم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۴    
2 مرد جوان با در دست داشتن اسلحه وارد خانه های مجردی دختران در تهران می شدند و دست به سرقت مسلحانه می زدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۵    
گم شدن ناگهانی آقا و خانم دکتر معروف پلیس را به سرنخ جنایت شومی کشاند که در یک خانه هزار متری در سعادت آباد اتفاق افتاده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۶    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، در رابطه با الزام ثبت معاملات انواع طلا در سامانه جامع تجارت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۳    
روش های خانگی مختلفی برای درمان خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از روغن های گیاهی و همچنین داشتن رژیم های غذایی سالم و حاوی خوراکی های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۵    
در ضوابط فروش خودروهای مونتاژی تأکید شده فروش محصول توسط نمایندگی های آن شرکت در قالب تحویل فوری یا فروش اقساطی ممنوع و در حکم عرضه خارج از شبکه بوده و در صورت مشاهده در قالب قوانین تعزیری اقدام ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۲    
سامسونگ گلکسی زد فولد 5 در اواخر ماه ژوئیه 2023 عرضه می شود و در حال حاضر اطلاعات خوبی در مورد آن وجود دارد. برخی از ویژگی های مهم گلکسی زد فولد 5 در این مرحله مشخص شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۲    
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر ممانعت از ورود خانم های با حجاب در پارک چمران کرج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درخواست پیگیری صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۲    
نگاهی به مفاد لایحه لایحه عفاف و حجاب و مقایسه مواد پیشنهادی آن با قوانین موجود، این تلقی را به دنبال دارد که انگار لایحه یاد شده نه برای مقابله با بی حجابی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۶    
خبرگزاری فارس از برگزاری رقص و آواز به همراه اجرای دیجی خانم در مجموعه اپارک خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۴    
انتشار ویدیوی تبلیغاتی اولین سالن آرایش زنان در عربستان سعودی با کپشن اینکه در این آرایشگاه، مردان به عنوان آرایشگر مشغول به کار هستند، اعتراض کاربران و فعالان سیاسی سعودی را برانگیخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۴    
عضو تیم ملی شطرنج گفت: در ایران مشکلاتی داشتم و ادامه مسابقات برایم سخت بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۶:۴۹    
2 مدافع سابق باشگاه پرسپولیس احتمال دارد موفق به ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر نشوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۳:۲۳    
محمد سرابی-روزنامه نگار می توانست جان ها را بگیرد، اما به خسارت مالی بسنده کرد. منطقه پرتردد تهران دستخوش آتش سوزی شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۴    
بر اساس اعلام سازمان ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده، نیمکره جنوبی نه تنها گرمترین ماه آوریل خود را تجربه کرده بلکه گرمترین ماه تاریخ خود را نیز تجربه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۱:۵۲    
در این ویدیو تست سرعت در کیلومترهای مختلف و میزان آسیب وارد شده بر روی آنها را نشان میدهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۱:۳۴    
فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و نوجوانان، شایع ترین کم خونی تغذیه ای را ناشی از فقر آهن دانست و گفت: در اکثر موارد علت این بیماری، اجتناب از دادن آهن کمکی به شیرخواران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۶    
ویدیویی ببینید از مرد میانسال برزیلی که در خیابان با یک تبر در دست، ماشین ها را تهدید برای دریافت وجه نقد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۸    
یک کودک بازیگوش در تلاش برای برداشتن نوشیدنی از یخچال یک فروشگاه اقدام به بالارفتن از روی آن کرد که ناگهان یخچال روی او سقوط کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۸    
در این ویدئو می بینید، وقتی یک کشتی اسیر موج های خروشان دریا می شود چه وضعیتی برای آن پیش می آید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۲    
یک راس گراز ماده و هشت توله آن که در قناتی قدیمی در روستای گوده شهرستان بستک گرفتار شده بودند، به سلامت نجات پیدا کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۰    
کنتون کول، کوهنورد بریتانیایی می گوید در تازه ترین صعودش به قله اورست، این بلندترین قله جهان را خشک تر و پرسنگلاخ تر از زمانی دیده که که برای اولین بار نزدیک به 20 سال پیش به آن صعود کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۰    
مجید خطیبی نخستین رئیس فدراسیون تنیس پس از انقلاب دار فانی را وداع کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۹    
رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد از سرمایه گذاری 7600 میلیارد تومانی بنیاد برای احداث این واحد بخار خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۳    
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می دهد که کناره گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۲    
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به اظهارات اخیر یک نماینده مجلس درباره قیمت لوازم خانگی واکنش نشان داد و در بیانیه ای گفته که شائبه افزایش دو تا سه برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی تولید داخل نسبت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
در حالی که واکنش ها و گلایه های مسافران از افزایش عجیب و نامتعارف قیمت بلیت هواپیما موجب اصلاح این تعرفه ها شد اما بررسی سایت های فروش بلیت نشان می دهد همچنان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
نیما عالمیان در حالی که 11 بر 10 از حریف خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان پیش بود به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از ادامه مسابقه انصراف داد و حریف 16 ساله او پیروز مسابقه اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۴    
وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و دانمارک درمورد ایجاد سازوکاری به منظور تقویت مشورت های کنسولی بین دو کشور توافق کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۸    
این روزها متخصصان بر این عقیده اند که برای درمان پوکی استخوان بیش از کلسیم به ویتامین D نیاز است و آووکادو منبع این ویتامین است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۸    
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور هیچگونه محدودیتی برای توانایی های اوکراین در حمله به ارتش روسیه در داخل مرزهای اوکراین از جمله شبه جزیره کریمه قرار نخواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۷    
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری استعفای مکتوب خود را تقدیم استاندار تهران کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۸    
رئیس جمهور اقدام و عمل برای ارتقای سطح روابط و گسترش تعاملات با کشورهای مسلمان، همسایه و همسو را وظیفه همه دستگاه ها و وزارت امور خارجه را مسئول پیگیری این اقدامات عنوان کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۷    
عصر امروز براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۷    
گروهی از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران که در مقاله ای در ژورنال بین المللی برنامه ریزی و مدیریت بهداشتی هزینه های انسانی تحریم های اقتصادی ایران را از لحاظ تاثیر بر سلامت مردم را تجزیه و تحلیل ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۸    
بانوی ورزشکار ایرانی در 2 مسابقه پیاپی حاضر به رقابت با حریف اسرائیلی نشد و مدال برنز مسابقات جهانی جوجیتسو را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۸    
عبدالحمید خراسانی، یکی از فرماندهان طالبان به علت اظهاراتش علیه ایران، برکنار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
دقایقی پیش انفجار مهیبی در منطقه ولیعصر شهر تبریز بر اثر نشت گاز رخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۴    
معاون رسانه ای نماینده ویژه ایران در امور افغانستان سخنان تاریخ نگار ایرانی را نفاق افکنانه خواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
صحبت های آوا الداغی، دختر شهید الداغی؛ دختر شهید محرابی، شهید مدافع حرم و دختر شهید اصلانی، روحانی شهید حادثه تروریستی در حرم مطهر امام رضا(ع) به بهانه روز دختر را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
ازدحام جمعیت در ورزشگاهی در السالوادور منجر به کشته شدن بیش از 9 نفر و مصدوم شدن تعداد زیادی شد. این حادثه در جریان مسابقه بین تیم های آلیانزا و فاس زمانی رخ داد که تعداد زیادی از هواداران تلاش کردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
فیلمی از یک تصادف وحشتناک منتشر شده که نشان می دهد برای راننده هیچ اتفاقی نیفتاده و کوچکترین آسیبی به او وارد نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
بعضی از شرکت های خودرویی مونتاژ کننده ماشین های چینی جدیدا قانون متفاوتی با طرح یکپارچه فروش خودرو پیش پای مشتری ها گذاشتند. اما اصل ماجرای این قانون جدید چیست؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور اوکراین که برای شرکت در نشست گروه هفت در ژاپن حضور دارد گفت که ویرانی هایی که در جنگ جهانی دوم برای شهر هیروشیما اتفاق افتاده وی را یاد شهر باخموت اوکراین می اندازد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۷    
معاون وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در رابطه با موضوع حق آبه رود هیرمند میان ایران و طالبان گفت: معتقدم در این رابطه طالبان از بیرون در رابطه با چگونگی برخورد با موضوع آب هیرمند هدایت و به آنها کمک ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۰    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به هیاهوی چند روز اخیر و بیانیه استقلال علیه او، می گوید تیمی که رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
تصاویری از بارش شدید باران در شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شده است که در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۴    
دلاورمردان نیروی دریایی ارتش در حرکتی پرچالش و جسورانه طی مدت هشت ماه به دور کره زمین سفر کردند و در پایان با خانواده خود روبه رو شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۱    
تصاویری از بارش شدید باران در شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شده است که در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
عبدالله گنجی روزنامه نگار با انتشار پستی در توییتر خود ضمن انتشار یک عکس از برنج تولید لرستان این سؤال مهم و اساسی را پرسیده است که آیا در لرستان آب وضعیت قابل قبولی برای برنج کاری دارد؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۲    
استاندار تهران با صدور حکمی، احمد قیومی را به عنوان سرپرست فرمانداری تهران منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۹    
روند کار سیستم الکس و جذب دختران ایرانی برای ارائه خدمات جنسی در امارات و مالزی را در این ویدئو ببینید. تماشای این مستند به افراد کمتر از 18 سال توصیه نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
آیت الله علم الهدی اظهار داشت: مساله ناهنجاری های فرهنگی و بی حجابی موضوع مهمی است، ولی در این عرصه برخی مسئولین مستسبَع شده و اراده خود را از دست داده اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۸    
معاون دادستان مرکز فارس اعلام کرد که در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۶    
تصویبنامه هیات وزیران در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۸    
بیمه شده در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر می تواند پس از رسیدن به شرایط بازنشستگی همچنان به کار خود ادامه دهد، مشروط به اینکه سن وی بالاتر از 65 سال نباشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
بارش تگرگ زائران کاظمین را شگفت زده کرد. در این ویدیو تصاویر جالب از بارش شدید تگرگ در کاظمین را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
نمایندگان مجلس با ممنوعیت داوطلبی نمایندگی مجلس برای افراد دارای اقامت دائم یا تابعیت کشور دیگر موافقت کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حادثه تروریستی حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی سراوان را محکوم کرد و گفت: اسلام آباد متعهد به همکاری با تهران علیه تروریسم است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۸    
لحظه اعلام شهادت شهید جمال زاده به خانواده اش را در این ویدئو ببینید. درپی درگیری مرزبانان با یک گروهک تروریستی در برجک مزه سر سراوان 5 مرزبان مرز به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۰    
جوراب های قرمز روشنی که ریشی سوناک در سفرش به ژاپن پوشیده بود، مورد اقبال عجیب ژاپنی ها قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۰    
قائم مقام و سخنگوی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فروش بیش از 401 میلیارد تومانی در این نمایشگاه خبر داد آیا این عدد نشانه رونق فروش کتاب در نمایشگاه بود؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۹    
این روزها به دلیل افزایش تعداد طبقات آپارتمان ها و همچنین غیر استاندارد بودن سیستم لوله کشی شهری، اکثر ساکنین خصوصا در شهرهای بزرگ با مشکل کاهش فشار آب مواجه می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۶    
فرماندار ایالت تگزاس در آمریکا در محفلی با حضور صهیونیست ها، ایران را تهدیدی علیه این ایالت جنوب ایالات متحده خواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۸    
زندگی مدرن امروزی به طور گریزناپذیری با استرس و اضطراب در آمیخته است وداشتن حدی از نگرانی در زندگی گریزناپذیر است، اما برخی از افراد با شکل فراگیرتری از اضطراب سروکار دارند که گاهی تشخیص آن مشکل است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای بر احقاق حقابه ایران از رودخانه هیرمند تأکید کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت های مصوب شورای رقابت تمکین کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۱    
گزارش های دریافتی حاکی از ناپدید شدن تعدادی تخته فرش نفیس و ارزشمند ملی از ساختمان حافظیه نهاد ریاست جمهوری در سعدآباد است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: حق دفاع برای متهمان پرونده خانه اصفهان مورد توجه قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
یک مرد درشت هیکل با موهای بلند و سبیل های از بنا گوش دررفته و قیافه ای متفاوت با بقیه راننده ها، مرد خطر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
فقط برای چند دقیقه، چشم هایتان را ببندید و سعی کنید کارهایتان را – همان هایی که قبلا بارها و بارها تکرار کرده اید- انجام بدهید. سخت است؟. این گزارش سال 1388 در هفته نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
همزمان با افزایش تنش ها میان امارت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بر سر حقابه آن کشور از رود هیرمند، هیاتی به ریاست معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران با هدف گفتگو در مورد تقویت همکاری های مشترک مرزی به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۳    
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیر حرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم نادین لوزانو ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: حکم اعدام 2 عامل حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تایید شده و به زودی در خیابان 9 دی شیراز اجرا خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۶    
تصاویر 5 کتاب درسی در مقطع متوسطه اول و ابتدایی دوم برای سال تحصیلی آینده تغییر می کنند. جزئیات بیشتر در این باره را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۲    
ماده شیر سفید آفریقایی در دومین زایمان خود چهارقلو به دنیا آورد. این گونه در معرض خطر انقراض در پارک چمران کرج نگهداری می شود. تصاویری از توله شیرها ببینید.