پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۴    
یک نوزاد در بدو تولد با بیماری نادر پوستی پزشکان را متحیر کرد به نحوی که از سوی والدینش به لاک پشت نینجای کوچک لقب گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
علی خان اسماعیل اُف، نخست وزیر قزاقستان دقایقی پیش در صدر یک هیات عالی رتبه دیپلماتیک وارد تهران شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری به مادران دانشجوی باردار یا دارای بچه متولد سال 1401 به بعد هدیه می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۴    
فرمانده انتظامی دشت آزادگان خوزستان از دستگیری 14 نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که موفق به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه جدید برای آنها صادر خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
سریال پدرگواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله با حضور مهران مدیری و حمد فرخ نژاد به زودی منتشر خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی 2 راکب موتورسیکلت در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
در برنامه تلویزیونی کودک شو، یکی از شرکت کنندگان صدای مهران مدیری، فرزاد حسنی و حسن معجونی را به زیبایی هر چه تمام تر تقلید کرد و باعث شگفتی تماشاچیان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است، گفت: متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتارها را با استدلال های عقلی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
اطلاعات به دست آمده حاکی از آن بود که اعضای این باند مدتی است که محموله های سنگین موادمخدر را به وسیله لنج از راه مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان منتقل و در آنجا از طریق مسیر زمینی به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
توضیحات جانشین رئیس پلیس راهور درباره جرائم تخلفات رانندگی در سال جدید را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مجتمع تجاری اپال علیرغم دریافت تذکرات متعدد در خصوص کشف حجاب به علت عدم تمکین به هشدارها، پلمب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
اول اردیبهشت ماه به عنوان اولین روز اجرایی شدن نرخ کرایه تاکسی ها اعلام شد اما با گذشت چند روز از تعطیلات عید فطر هنوز برچسب نرخ های جدید بر روی تاکسی نصب نشده است و براساس گفته مدیرعامل سازمان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
شب دوشنبه موسی غنی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت و استاد مدعو در دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف با مسعود درخشان عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی در برنامه جهان آرا روبه روی هم قرار ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
مرد جوانی در جنایتی هولناک مهمان خانه اش را به قتل رساند و جسد او را مثله کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور هیات اقتصادی ایران در سوریه از اعزام سالیانه 50 هزار نفر به سفر زیارتی سوریه به عنوان نتیجه بخشی از گفت و گوها در بخش گردشگری سیاحتی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
شهید جانی بت اوشانا متولد سال 1343 بود و در منطقه علمیاتی بدر به شهادت رسید. مراسم وداع با پیکر این شهید تازه شناسایی شده امروز از ساعت 16 در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
قیمت خودرو در بازار آزاد کشور امروز نیز با نوساناتی همراه بود. در این میان، برخی از خودروها با افزایش و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۶    
یکی از خبرهای جنجالی روزهای اخیر ادعای یکی از قهرمانان سابق کاراته و این روزهای MMA بود که اتهام عجیبی را علیه امیر علی اکبری مطرح کرده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۵    
طبق شنیده ها بازیکنان استقلال به هیچ وجه از نحوه و میزان دریافتی های خود راضی نیستند و اعتراضات خود را به باشگاه مطرح کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۵    
یحیی گل محمدی در نیم فصل دو بازیکن را به تیمش اضافه کرد که عملکرد متفاوتی داشتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۷:۰۶    
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران توضیحاتی در خصوص اتفاقات و حواشی دربی تهران ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۳    
سیب زمینی سرخ کرده چرب و نشاسته ای است، اما غذای راحتی برای بسیاری می باشد. با این وجود، خوردن غذاهای سرخ شده ممکن است تاثیری منفی بر سلامت روان داشته باشد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۶    
بزرگ ترین صحرای نمک دنیا در کشور بولیوی است که سطح آن بر اثر بارش صیقل خورده و مانند یک آیینه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۷    
سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به صحبت های هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو واکنش نشان داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۹    
ویدویی ترسناک از لحظه حمله خونین تمساح به یک مرد، در فضای مجازی منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتقاد از سیاست های مهاجرتی دولت فعلی، مدعی شد که به دلیل ورود میلیون ها مهاجر که همگی بیمار روانی، معتاد یا جنایتکار هستند، آمریکا به زباله دان تبدیل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
افشین پیروانی، سرپرست و مدیر تیم پرسپولیس واکنش جالبی بعد از گل عیسی آل کثیر داشت که برخی از آن به عنوان شادی به سبک نوجوانان 14 ساله نام بردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
انتقاد وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر از شادی جنجالی بیرانوند را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مردی از فلوریدا لحظه خنده داری را ثبت کرده است که یک لاک پشت بسیار جسور پشت تمساح 3 متری سوار شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
مسافران مشهد برای نجات یوزپلنگ از انقراض این مسیر کوتاه را آهسته رانندگی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
متقاضیان خرید خودرو که نوبت تحویل خودروی آنها سال 1403 است می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه که در حال حاضر باز شده است، خودرو دیگری انتخاب کنند تا نوبت تحویل خودرو آنها به 1402 تغییر کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
قیمت هر کیلو گوشت مرغ از 80 هزار تومان گذشته درحالی که همین 3 ماه پیش به دلیل وفور مرغ رسانه ها از مردم می خواستند که هر چه می توانند مرغ بخرند تا تولید کننده ضرر نکند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: عمان همواره در موضوع مذاکره برای لغو تحریم های ایران نقش مثبت و سازنده ای دارد و در این رابطه مشورت های لازم را باهم انجام دادیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
یوتیوبر آمریکایی برای یک بی خانمان غذا می خرد و در آخرین ثانیه درست جلوی چشم او آن را می خورد و از طعم غذاش تعریف می کند!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
در پی اجرای طرح عفاف و حجاب، اداره اماکن به واحدهای صنفی، رستوران ها و مجتمع ها در پی کشف حجاب تذکر و اخطار پلمب داده است که در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
با دستور مقام قضائی، دو نفر از عوامل دخیل در حادثه نزاع باغ شاهزاده ماهان کرمان، مورد بازجویی و بازداشت قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
کانال بیسیمچی با انتشار این عکس نوشت: یک دانشجوی دوره کارشناسی فلسفه دانشگاه تهران با زیر پا گذاشتن قوانین بدون حجاب در جلسه ارائه دانشجویی حاضر شد و از کار خود دفاع کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت گفت: حسب پیگیری های به عمل آمده خودروسازان قول داده اند دعوت نامه های جدید با لحاظ مفاد مصوبه473 شورای رقابت را برای مشتریان ارسال کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
روش های مختلفی برای نگهداری قارچ وجود دارد. اگر می خواهید قارچ های تازه ای را که خریداری کرده اید برای مدت زمان طولانی نگهداری و حفظ کنید به ادامه این مطلب توجه کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در طرح عفاف و حجاب که از 26 فروردین با دستور فرمانده کل فراجا همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
5 اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس (سال 59) است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نشست شورای امنیت درباره موضوع فلسطین به ریاست وزیر خارجه روسیه را ترک کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
پایِ بیژن بنفشه خواه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون هم به اجرا در تلویزیون باز شد و قرار است پنج ستاره با میزبانی او روی آنتن برود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۹    
اردوغان به پاس خدمات امدادی و بشردوستانه در زلزله ترکیه به پیرحسین کولیوند، رئیس هلال احمر ایران نشان فداکاری کشور ترکیه را اعصا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
کانال بیسیمچی با انتشار این عکس نوشت: یک دانشجوی دوره کارشناسی فلسفه دانشگاه تهران با زیر پا گذاشتن قوانین بدون حجاب در جلسه ارائه دانشجویی حاضر شد و از کار خود دفاع کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می گوید استوری ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
یخچال یکی از لوازم لازم و ضروری هر آشپزخانه است که برای حفظ و نگهداری مواد غذایی باید، هم تمیز باشد و هم دمای مناسبی داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان تهران در غم از دست دادن مادر خود عزادار شد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
بوکسر معلول با مبارزه دیدنی خود با یک دست با بوکسر سالم مبارزه نفس گیری کرد که در ویدئو می توانید ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
در یک حادثه تلخ در شهربازی شهر بورسا در ترکیه، نقص فنی دستگاه باعث زخمی شدن 17 نفر شد. در این ویدئو لحظه وقوع حادثه را از زاویه دوربین یک شهروند حاضر در شهربازی ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
اکبر عبدی، بازیگر صاحب نام سینمای ایران به حرف های کارگردان فیلم کمدی فسیل واکنش تندی نشان داد که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای عمانی خود در مسقط دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
تیم داوری دربی در جلسه با افشاریان گلایه های خود را از رفتار سرمربی استقلال مطرح کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
لحظه برخورد خشن با یک زن مسلمان و دستگیری او توسط پلیس آذربایجان را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از قرمز شدن وضعیت کرونا در 2 جزیره مهم و گردشگری این استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
محمدرضا گلزار، بازیگر سینما با انتشار تصویری از خود و فردی دیگر با ایموجی های خاص خبرساز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از خالی کردن حساب افراد با ارسال پیامک دروغین طرح عفاف و حجاب خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
رسیدگی به اتهام تجاوز رئیس جمهور سابق آمریکا به یک زن در اواسطه دهه 1990، امروز آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: صراحت آیه های قرآن این است که به زن ظلم نکنید اما در قوانین ما تاکنون وارد نشده بود، ما تصور می کنیم ladies first (زنان مقدم هستند) را از غرب گرفته ایم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
در یکی از مراکز خرید شهر عراق پسربچه ای که از پله برقی آویزان شده بود روی سر یک دختر سقوط کرد. لحظه وقوع را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر الزام ادارات، دستگاه ها و نهادهای اجرایی به مدیریت مصرف انرژی، با حضور 50 گروه اجرایی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
یک مقام ارشد روسیه از ارتش آمریکا خواست با ساختن یک چمدان هسته ای ساختگی برای جو بایدن از بروز فاجعه توسط او جلوگیری کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
دولت انگلیس مجوز برگزاری تجمعی ضد ایرانی را در لندن برای روز جمعه 29 آوریل صادر کرده است؛ رویدادی که به وضوح با هدف تحریک اعتراضات در داخل ایران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی دولت با یادآوری سالگشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس تاکید کرد: هر اقدام بدخواهان علیه پیشرفت، تمامیت ارضی و وحدت ملت ایران، منهدم و تجزیه می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۶    
شاید شما هم این باور قدیمی را شنیده باشید که قولنج شکستن انگشتان باعث بزرگ شدن مفاصل انگشت می شود. اما آیا قولنج شکستن مفاصل انگشت ها می تواند باعث تخریب مفاصل یا آرتروز شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۰    
طرفدارهای تتلو در ترکیه بعد پایان کنسرت به این خواننده سجده کردند و تتلو برای طرفدارانش کله معلق زد!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
ریکا پترسون، معلم ریاضی ایرانی- سوئدی که از 20 سالگی شهروند آمریکا شده، بهترین معلم سال این کشور شد. تصاویری از این معلم و صحبت های بایدن ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
با پخش اولین قسمت ناتو ، رئالیتی شوی تازه ای وارد شبکه نمایش خانگی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه 25 آوریل سال جاری در مسکو برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۳    
یکی از پر درآمد ترین مشاغل فنی در ایران و سراسر جهان، تعمیر لوازم خانگی است که نیاز به سرمایه اندکی برای راه اندازی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای تدوین لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی داخلی و تنظیم بازار خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
سفیر ایران در اتریش در واکنش به تحریم ها آمریکا و بریتانیا علیه ایران و دنباله روی اروپا از این تحریم ها گفت: راه های بهتری برای ایفای نقش به دور از محاسبه اشتباه وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
وزیر امور خارجه ترکیه بار دیگر تاکید کرد که آنکارا به تحریم های غیرقانونی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران نمی پیوندد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
مجتمع تجاری اپال در تهران علی رغم دریافت تذکرات متعدد درخصوص کشف حجاب به علت تمکین نکردن به هشدارها پلمب شد. تصاویری از قبل پلمب این مجتمع ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
کرملین شایعات در مورد بدل رییس جمهور روسیه و پناه گرفتن او در یک پناهگاه اتمی را رد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰    
فیلمی در استان کرمانشاه منتشر شده که تصویر لحظه زیبای رعد و برق در این استان را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
لمینه یامال 15 ساله، احتمالا بهترین استعدادی بعد از لیونل مسی باشد که در بارسلونا بازی می کند و قرار است جوان ترین بازیکن تاریخ آنها شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
پس از اتصال 4 پیام رسان ایرانی به یکدیگر موضوع چگونگی و فرایند این کار مطرح شده بود که وزارت ارتباطات در این خصوص ویدئویی را منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
تفاهم نامه ای میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران با هدف تغییر کاربری پادگان های دوشان تپه تهران و 06 منعقد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
شادروان عباسعلی براتی پور، شاعر اهل بیت(ع) و دفاع مقدس، ذهن و زبانی متوسع داشت. به هیچ عنوان هیچ سویه ذهنش جزم اندیشی را نمی پذیرفت و توسع تأملش مثال زدنی بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
مجتمع تجاری اپال علیرغم دریافت تذکرات متعدد در خصوص کشف حجاب به علت عدم تمکین به هشدارها، پلمب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
خورش میگو به روش های مختلف و با مواد و طعم دهنده های مختلف پخت می شود و برای آنهایی که به این آبزی خوشمزه علاقه خاصی دارند، جذاب است که بدانند میگو را در مایکروفر هم می توان پخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به علت سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
سفارت ایران در قطر اعلام کرد که سه نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این نمایندگی آزاد شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کمبود مرغ گرم تا 20 اردیبهشت برطرف می شود و تولیدات وارد بازار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که پول حساب های وکالتی همه متقاضیان خودرو، با حفظ نوبت رفع مسدودی شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۸    
ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: صبح و شب در حال تمرین هستم تا بتوانم نتیجه لازم را در رویدادهای پیش رو بگیرم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
کنسرو ماهی یک غذای سریع و مقوی است که به تنهایی یا با دیگر مواد غذایی سالم مانند تخم مرغ، سبزیجات و... قابل استفاده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
5 اردیبهشت سال 1359 سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آنها بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
چند وقت قبل یکی از فوتبالیست های مشهور، پیامک قبض برق خود را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد که مبلغی بیش از 4.5 میلیون تومان را نشان می داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه خرید سکه توجیه اقتصادی ندارد، گفت: الان سکه حدود 6 میلیون تومان حباب دارد در حالی که مردم می توانند با خرید یک مصنوع طلا به همان وزن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
دانشیار گروه مطالعات آمریکا در دانشگاه تهران ضمن بررسی تاریخی فرآیند رفراندوم در آمریکا و کشورهای اروپایی، گفت: هیچ رفراندومی در تاریخ آمریکا برگزار نشده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
مربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به صحبت هایش در پایان داربی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
یک رسانه انگلیسی با انتقاد از عملکرد ابرستاره پرتغالی در عربستان خواهان بازنشستگی اش شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۶    
سقف فردی تسهیلات و مبلغ تسهیلات قرض الحسنه شرکت های حقوقی در بانک های قرض الحسنه به میزان 50 درصد افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال طغیان رودخانه ها در استان هشدار داد و گفت: مردم طی امروز و فردا از اسکان کنار رودها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.