سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۱۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 3 مهر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 مهر 1402 روزنامه همشهری 2 مهر 1402 روزنامه همشهری 3 مهر 1402 روزنامه همشهری 4 مهر 1402 روزنامه همشهری 5 مهر 1402 روزنامه همشهری 6 مهر 1402 روزنامه همشهری 7 مهر 1402 روزنامه همشهری 8 مهر 1402 روزنامه همشهری 9 مهر 1402 روزنامه همشهری 10 مهر 1402 روزنامه همشهری 11 مهر 1402 روزنامه همشهری 12 مهر 1402 روزنامه همشهری 13 مهر 1402 روزنامه همشهری 14 مهر 1402 روزنامه همشهری 15 مهر 1402 روزنامه همشهری 16 مهر 1402 روزنامه همشهری 17 مهر 1402 روزنامه همشهری 18 مهر 1402 روزنامه همشهری 19 مهر 1402 روزنامه همشهری 20 مهر 1402 روزنامه همشهری 21 مهر 1402 روزنامه همشهری 22 مهر 1402 روزنامه همشهری 23 مهر 1402 روزنامه همشهری 24 مهر 1402 روزنامه همشهری 25 مهر 1402 روزنامه همشهری 26 مهر 1402 روزنامه همشهری 27 مهر 1402 روزنامه همشهری 28 مهر 1402 روزنامه همشهری 29 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۲    
لحظه جالب فوران آتشفشان از زاویه دید ایستگاه فضایی را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۹    
والیبال ایران در روز سوم بازی های آسیایی به مدال طلا رسید و رتبه کاروان ایران به رده دهم صعود کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۱    
آیین رونمایی و اکران مستند پرچمدار ، روایتی از ناگفته ها و محرمانه های قدرت پهپادی ایران امروز ساعت 16 در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۶    
چهارشنبه 29 شهریورماه 1402 جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند. پس از اتمام برنامه، برخی حاضرین به صورت خصوصی خدمت رهبر معظم انقلاب می رسند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۶    
کاروان ورزشی چین در پایان روز سوم بازی های آسیایی هانگژو با 53 مدال طلا، 29 نقره و 13 برنز (95 مدال) در جایگاه نخست رده بندی مدالی قرار گرفت و فاصله اش را با سایر رقبا افزایش داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۱    
نمایشگاه عکس عکاسِ چریک که شامل گزیده ای از عکس های جاویدالاثر کاظم اخوان درباره جنگ تحمیلی است، فردا در گالری خانه عکاسان ایران افتتاح می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
فرانک پرتو آذر در بخش دوچرخه سواری کوهستان اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری بانوان را کسب کرد و به مدال برنز رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه از تشکیل پرونده قضایی برای شهرداری دهدشت در راستای تهدید بهداشت عمومی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۸    
فیلمی در فضای مجازی از مسمومیت عجیب یک تیم فوتبال با ماکارونی منتشر شده است! بازیکنان خوشه طلایی اردبیل که دو روز پیش دسته جمعی روانه بیمارستان شدند به گفته مسئولان روز گذشته از بیمارستان ترخیص شده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تیم ملی والیبال تا کنون با دو پیروزی برابر نپال و بحرین در دور مقدماتی و دو پیروزی در دور پلی آف و نیمه نهایی مقابل تایلند و قطر خود را به فینال رسانده تا چهارمین فینال پی در پی خود را در بازی های ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۱    
باستان شناسان در کاوش اضطراری اخیرِ تپه تیلینۀ کرمانشاه به آثار بااهمیتی از دورۀ آغاز عیلامی دست یافتند که در نوع خود در غرب ایران بی مانند است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۳    
شهردار منطقه 20 گفت: یکی مرکز زیارتی در جنوب شرق تهران وجود دارد که پاکستانی ها به آن علاقه دارند و بعد از اربعین 7 هزار نفر از آنها به زیارت آن رفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۹    
چهارمین موج شیوع ویروس نیپا در هند که بسیار مسری و نرخ مرگ و میر آن بالاست، جهان را به وحشت انداخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
چندی پیش سعید حدادیان در تلویزیون خاطره ای از کلاس درس شفیعی کدکنی روایت کرد، صفحه شخصی این استاد در نامه ای آن را جعلی خواند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
مجموعه برنامه تلویزیونی ل 27 با محوریت بازگو کردن خاطرات کمتر شنیده شده از فرماندهان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله از امشب پخش خود را آغاز می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
تصویر متفاوتی از دیدار سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس با حضرت آیت الله خامنه ای در دفتر رهبری منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
دستگاه های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب خارج نشین، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز4 و 5 تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: در برنامه هفتم به دولت اجازه دادیم که سهمیه یارانه بنزین می تواند هم به خودرو داده شود و هم به شخص.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۷    
آدمکش های اجاره ای که در ازای 2 میلیارد تومان از سوی خانواده مقتول استخدام شده بودند تا یک رئیس بانک را در غرب تهران به قتل برسانند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۰    
غار سهولان مهاباد پس از غار علیصدر بزرگ ترین و وسیع ترین غار آبی ایران اسلامی به شمار می رود و دنیایی شگفت انگیز در اعماق زمین است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
نخست وزیر ارمنستان با مهدی سبحانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در این کشور، دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی با اشاره به دیدارش با رییس سازمان انرژی اتمی ایران، نوشت که در این دیدار بر ارائه تضمین های معتبر که صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران را منحصراً تایید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
کریم بنزما به خاطر آسیب دیدگی به بازی حساس برابر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
مالک باشگاه داماش گیلان به شدت از داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه با خیبر خرم آباد و نیز رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
یک کارمند مترو در شیکاگو پس از درگیری با مسافر با شلیک 11 گلوله او را به قتل رساند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کهنوج گفت: محیط بانان موفق به تصویربرداری از چهار قلاده خرس سیاه آسیایی (بلوچی) در این شهرستان شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
یکی از شرکت های دانش بنیان توانست تنها داروی مورد تایید FDA برای درمان سکته های مغزی را در کشور به تولید برساند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
توییتر باشگاه رم خبر داد که مهاچم ایرانی این تیم پرطرفدار صاحب دختری شده که اسمش نواست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با پایان مأموریت نعمت الله ترکی در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی مهدی مسکنی معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین تصریح کرد که این اتحادیه به توافقات سال 94 متعهد است و به تلاش های دیپلماتیک برای ازسرگیری اجرای برجام ادامه می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
سفیر ایران در عربستان سعودی با همتای عمانی خود در این کشور عربی، دیدار و رایزنی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۳    
با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می تابد و در عین حال کاهش تمایل اغلب افراد به ماندن در فضاهای باز در روزهای سرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۰    
شانزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد در روزهای 29 الی 31 شهریورماه در محل مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
به دنبال مرگ 5 جوان افغانستانی که در آتش کینه هموطن خود سوخته بودند، تعداد مقتولان این پرونده جنایی به 7 نفر رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده استان کرمانشاه متناسب با هر شهر ارائه می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
مادر 30 ساله که نوزاد 13 ماه اش را در فریزر گذاشته، ادعا می کند برای تنبه همسرش بوده و قصد آزار دادن فرزندش را نداشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
یکی از سوژه های اصلی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
کتاب پایان کیمیاگری نوشته مروین کینگ به تازگی از سوی نشر نو منتشر شده است. همچنین روانشناسی رانندگی کمک می کند که مباحثی روانشناختی را درباره رانندگی خود و دیگران بدانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
سرانه درمانی استان البرز با تکمیل و افتتاح 4 بیمارستان افزوده می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
نبیل باهویی مهاجم سوئدی امروز در تمرین پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده رسماً در هنگام میزبانی از نشست سران و "کنفرانس جزایر اقیانوس آرام" که متشکل از 18 کشور است، جزایر کوک و نیووی در اقیانوس آرام را به رسمیت شناخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اجتماع مردمی بیعت با امام زمان(عج) در میدان امام حسین (ع) تهران با حضور جمع عظیمی از مردم برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اپوزیسیون از حضور زنان فرهیخته و تحصیل کرده ایرانی در این سفر نگران و عصبانی هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
پرونده رسیدگی به تخلفات احتمالی باشگاه پرسپولیس در نقل وانتقالات تابستانی همچنان در کمیته انضباطی در جریان است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اسرار قتل رییس یکی از بانک های پایتخت با دستگیری دختر و همسر سابق وی فاش شد؛ آنها برای این جنایت، دو آدمکش اجیر کرده و با آنها قرارداد دو میلیاردی بسته بودند اما سرانجام دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور چند وقت پیش بود که از فعالیت 513مدرسه یک نفره در کشور خبر داد و گفت که این مدارس نشانگر توجه به عدالت آموزشی در نظام جمهوری اسلامی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی به قائم مقام بانک مرکزی دستور داد ظرف سه روز آینده جلسه کارگروه تخصصی رفع موانع تامین مالی طرح ملی نهضت ملی مسکن را با حضور مقامات ذی ربط تشکل دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه رم ایتالیا، پدر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
وقتی مرد قمار باز، بازی را باخت فکرش را نمی کرد که این باخت به قیمت از دست رفتن جانش تمام شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
انفجار سالن رقابت های آسیایی از سوی تماشاگران چینی پس از اینکه نیما عالمیان بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون مجوز زیست محیطی، هیچ خودروی کارکرده ای وارد کشور نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و داماشیان گیلان در هفته چهارم لیگ یک به دلیل حمله به داور نیمه تمام باقی ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
در نشست امروز شورای عالی مسکن، ضمن بررسی چالش های نهضت ملی مسکن، درباره کاهش هزینه ساخت به خصوص مصالح با اهمیت فولاد و سیمان بحث شد و چندین دستگاه مکلف به بررسی آن و ارائه گزارش به این شورا شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اولین زن ایرانی دوچرخه سوار که برای اولین بار در بازی های آسیایی مدال گرفت فرانک پرتوآذر است. او می گوید اگر حمایت ها بیشتر بود، مدالش می توانست بهتر از برنز باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی پینگ پنگ ایران مقابل کره جنوبی باخت و برنز گرفت. بازیکنان می گویند اگر حمایت می شدند می توانستند به فینال بروند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
انتشار اخباری از سوی وزیر راه مبنی بر خروج سیمان و فولاد از بورس کالا معاملات امروز بورس را تحت تاثیر قرار داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
تیم روئینگ 4نفره زنان دومین مدال نقره این رشته را هم در بازی های آسیایی گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
مسابقات انفرادی شمشیربازی بازی های آسیایی هانگژو یک مدال برنز و یک شوک برای کاروان ایران داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران فردا در فینال بازی های آسیایی مقابل چین میزبان قرار می گیرد و به دنبال سومین مدال طلاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
عبدالعزیز بن سلمان وزیر انرژی عربستان سعودی گفت که این کشور برای ساخت اولین نیروگاه هسته ای صلح آمیز در این کشور تلاش می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اشک های مبینا نعمت زاده تکواندوکار وزن منهای49 کیلوگرم به دلیل نرسیدن به فینال بازی های آسیایی را در این تصویر ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
صحبت های اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی درباره همکاری های ایران با آژانس را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اعتراض بازیکنان استقلال به بی پولی ادامه پیدا کرد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال در ادامه اعتراض به مشکلات مالی، امروز نیز حاضر به تمرین نشدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
فیلمی در فضای مجازی از کتیبه های گنجنامه همدان منتشر شده که مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
تیمی از محققان اروپایی با انجام یک بررسی تازه تلاش کردند تا به این سوال پاسخ دهند که احساس شادی و خوشبختی در طول عمر انسان چگونه تغییر می کند و رضایت از زندگی در چه دوره ای بالاتر است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
بازی دو تیم خیبر خرم آباد و داماش گیلان در دقیقه 7 به دلیل حمله داماشی ها به داور مسابقه متوقف شد و در نهایت نیمه تمام ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۸    
در بررسی های سازمان بازرسی مشخص شد موادی از قانون برنامۀ چهارم در فرآیند واگذاری پتروشیمی باختر نادیده گرفته شده و روند خصوصی سازی غیرقانونی بوده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۵    
مدیر کل صنایع خودرو وزارت صمت، حواشی ایجاد شده پیرامون سامانه یکپارچه فروش خودرو را، شیطنت دو سه رسانه و مرتبط با آگهی خودروسازانی دانست که تمایل دارند محصولاتشان را خارج از سامانه به فروش برسانند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن دستور داد: ظرف 15 روز راهکارهای تسریع در تامین تسهیلات بانکی ساخت مسکن از جمله خط اعتباری ویژه بانک مسکن بررسی و اعلام نظر شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
اگر تا همین چند سال پیش عمل های زیبایی معطوف به جراحی بینی می شد و نهایتا چند نفری هم به اجبار و ضرورت دستی در صورتشان می بردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
یک زن چینی به خاطر اینکه سال ها چند شغل داشته و در تمام این سال ها هیچ کاری نمی کرده، به اتهام کلاهبرداری دادگاهی شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
گم شدن یک دختر خردسال در مناطق جنگلی در میشیگان، به یک بحران ملی در آمریکا تبدیل شده بود، اما از وقتی که این دختر، در کمال آرامش پیدا شده، به سوژه رسانه های دنیای تبدیل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
یک گروه اکتشافی در برزیل، درختی را پیدا کرده که گمان می رفت 200سال پیش کاملا منقرض شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
منابع از وقوع انفجار در یک پمپ بنزین در منطقه مورد مناقشه قره باغ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
ماتئو مسینا دنارو، رئیس مافیای سیسیل ایتالیا و یکی از معروف ترین فراری های تاریخ، و کسی که او را آخرین پدرخوانده می خواندند، در بازداشت درگذشته و حالا احتمالا در پستوها و کوچه های تنگ ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۷    
مجری مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت گفت: پس از گذشت 18 ماه سرانجام مقاله کارایی واکسن برکت برای نخستین بار در یکی از معتبرترین مجلات برجسته علمی جهان به نام The BMJ تأیید شد و به چاپ رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۰    
تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا شده در ساعت 9:23 صبح روز یکشنبه، این سرقت لاستیک خودرو از پارکینگ در منطقه الهیه مشهد اتفاق افتاده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۸    
فرمانده سپاه فجر فارس از دستگیری عاملان حمله تروریستی در میدان معلم شهر نورآباد ممسنی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۶    
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم از بخش های مختلف موسسه همشهری و روزنامه آن بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۱    
در ایستگاهی شلوغ که سرتاسرش تاکسی های زردرنگ بیتوته کرده اند ملاقاتش می کنم، امروز هوا ابری است و سقف آسمان کوتاه تر از همیشه به نظر می آید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۹    
هنگام عبور از بعضی از محله ها و بازارچه های قدیمی تهران نوعی تورفتگی توجه عابران را به خود جلب می کند که در دیواری تعبیه شده یا درز دو دیوار را در برمی گیرد و یک پنجره مشبک آهنی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۷    
تصاویر اجتماع مردمی بیعت با امام زمان در میدان امام حسین (ع) تهران را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۵    
در بازی های آسیای هانگژو، امروز 3 مهر ماه 1402، ایران بعد از 65 سال در رشته تنیس روی میز صاحب مدال برنز شد.| عکاس: سعید زارعیان
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۴    
توسعه گردشگری و همزمان حفاظت از محیط زیست، چشم اندازی است که نه تنها سازمان حفاظت محیط زیست، بلکه قوه قضاییه و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به دنبال آن هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۴    
در بازی های آسیای هانگژو، امروز 3 مهر ماه 1402، فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی بازیکنان تیم رویینگ 4 نفره زنان ایران، با کسب مدال نقره، نایب قهرمان بازی های آسیایی شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
هیات ایران در سازمان ملل از نیروهای حفاظتی این سازمان به خاطر دستگیری و اخراج نماینده رژیم اسرائیل که روز سه شنبه قصد داشت روند برگزاری نشست عالی رتبه در سالن مجمع عمومی را مختل کند، قدردانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۹    
خودکفایی ایران در بخش تولید دارو به درمان سکته مغزی ایسکمیک حاد رسید. داروی بیولوژیک آلتپلاز با نام تجاری آلتیلاز در واقع تنها داروی مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان سکته مغزی ایسکمیک ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
تنیس روی میز ایران با شکست مقابل کره جنوبی به مدال برنز رسید. تصاویری از بازی نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، تنیسورهای ایرانی ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
اگر کسی برای معامله با کشور های خارجی نیازمند یک نام غیر فارسی برای شرکت باشد چه باید کرد؟ آیا راه حلی وجود دارد تا اسم شرکت را انگلیسی کنیم؟ جواب این سوال ها مثبت است اما برای دانستن چگونگی آن تا ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
ایران خودرو اعلام کرد: مجوزهای استاندارد راناپلاس تا هفته آینده دریافت و شماره گذاری از سر گرفته می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
چاپ دوم زمان دست دوم اثر سویتلانا الکسیویچ برنده جایزه نوبل ادبی 2015 با ترجمه دکتر شهرام همت زاده منتشر و وارد بازار کتاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای نخست وزیر ارمنستان را مقصر حوادث اخیر در این کشور دانسته و اعلام کرد، نخست وزیر ارمنستان فریب غرب را خورده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۵    
کارشناس مستقل هواشناسی از آغاز پدیده آب و هوایی ال نینو در ایران خبر داد و گفت :باران های سیل آسای پاییزی، بخش های بزرگی از کشور را در بر می گیرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
یک قرن پیش اسمش گذر قلی بود؛ اهالی کوچه می گویند روز و روزگاری این کوچه محل گذر پهلوانی به نام قلی بوده است. برای همین هم گذر قلی به این نام معروف شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
کتاب یار اولی ها نوشته فریبا شورچی، اثری کاربردی و آموزشی برای دانش آموزان پایه اول دبستان است که در آن، متن های دیکته ای منتخب برای استفاده دانش آموزان به شکل نوین تالیف و منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
حسینیه بیت الزهرا(س) با استقبال اعضای فعالش، کاربری های فرهنگی و آموزشی پیدا کرده است و از مهم ترین داشته های ساکنان محله امیریه به حساب می آید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
وضعیت بازار مرغ در حال حاضر متعادل است و در زمینه تولید و توزیع هیچ مشکلی وجود ندارد و مرغ با نرخ مصوب در حال توزیع است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
رانش زمین در هند که بر اثر بارش باران های موسمی اتفاق افتاد، باعث تخریب هولناک یک ساختمان دوطبقه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
اوکراین مدعی است که در حمله اخیر خود به ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه، فرمانده این ناوگان را کشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۱    
سازمان لیگ اعلام کرد که برنامه هفته هفتم طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.