پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 20 آبان 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 آبان 1402 روزنامه همشهری 2 آبان 1402 روزنامه همشهری 3 آبان 1402 روزنامه همشهری 4 آبان 1402 روزنامه همشهری 5 آبان 1402 روزنامه همشهری 6 آبان 1402 روزنامه همشهری 7 آبان 1402 روزنامه همشهری 8 آبان 1402 روزنامه همشهری 9 آبان 1402 روزنامه همشهری 10 آبان 1402 روزنامه همشهری 11 آبان 1402 روزنامه همشهری 12 آبان 1402 روزنامه همشهری 13 آبان 1402 روزنامه همشهری 14 آبان 1402 روزنامه همشهری 15 آبان 1402 روزنامه همشهری 16 آبان 1402 روزنامه همشهری 17 آبان 1402 روزنامه همشهری 18 آبان 1402 روزنامه همشهری 19 آبان 1402 روزنامه همشهری 20 آبان 1402 روزنامه همشهری 21 آبان 1402 روزنامه همشهری 22 آبان 1402 روزنامه همشهری 23 آبان 1402 روزنامه همشهری 24 آبان 1402 روزنامه همشهری 25 آبان 1402 روزنامه همشهری 26 آبان 1402 روزنامه همشهری 27 آبان 1402 روزنامه همشهری 28 آبان 1402 روزنامه همشهری 29 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۹    
موز علاوه بر اینکه خواص زیادی دارد، پوستش نیز در بعضی شرایط مفید است؛ بنابراین برای دور ریختن آن عجله نکنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۰    
آمارها نشان می دهد میزان تولید خودرو توسط بخش خصوصی در سال جاری 84 درصد رشد کرده است. با این میزان تولید، سهم بخش خصوصی از تولید خودرو در کل کشور به 23 درصد رسید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۰۱:۲۷    
به خاطر شلوغ بودن زندگی در دنیای مدرن به ندرت افراد سه وعده غذایی در یک روز می پزند و تمایل دارند غذای باقیمانده را مجددا گرم کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۹    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد شش ساعت خوابیدن هر شب در یک برنامه ثابت با خطر کمتر مرگ زودهنگام نسبت به هشت ساعت خوابیدن با عادات بسیار نامنظم همراه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فاجعه غزه گفت: خبیثان غربی از جنایات صهیونیست ها حمایت می کنند. این ها که دهه ها تلاش کردند تا چهره خوب از رژیم صهیونیستی نشان دهند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۱    
مدارس اصفهان و 9 شهرستان استان اصفهان به دلیل پایدار جوی و افزایش حجم آلاینده ها یکشنبه 21 آبان ماه تعطیل اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۱    
هزاران آمریکایی با برپایی تظاهرات مقابل منزل جو بایدن در ایالت دلاور خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۱    
چند خبر خوش و چند روایت از خرده مهربانی هایی که این روزها در گوشه و کنار کشورمان می بینیم و می توانند از یک روز بد، یک روز خوب بسازند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱    
یک فرد با مجسمه شدنش در میدان رشت موجب تجمع مردم شد. به گفته حاضران، این مرد در چهار ساعت گذشته، از جایش تکان نخورده و حتی پلک هم نزده است. نکته جالب درباره این فرد، پوشیدن لباس به سبک گیلکی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱    
از ابتدای شروع نمایش پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان، عدم همکاری تماشاگران در استفاده نکردن از تلفن همراه باعث ایجاد اختلال در صدای سالن شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱    
در یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت که خوشحالی هواداران خانم بعد از گل اول استقلال از جایگاه هواداران زن را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱    
افزایش سرمایه گذاری در تولید برق با تکیه بر انرژی تجدیدپذیر در دستور کار دولت قرار دارد به گونه ای که قرار است تا 5سال آینده 30هزار مگاوات انرژی برق از محل ساخت نیروگاه های بادی و خورشیدی به ظرفیت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای پیگیری امور حوزه های انتخابیه را از شمول جرایم و مجازات پیش بینی شده در بند 1 ماده 83 قانون انتخابات مجلس مستثنی کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۴    
معاون وزیر راه اعلام کرد: بخش مهمی از پروژه ساخت آزاد راه قزوین رشت آماده شده است و برآورد می کنیم که تا پایان سال کار به اتمام می رسد و عید نوروز زیر بار ترافیک خواهد رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۳    
از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، 7 هزار و 398مگاوات ظرفیت جدید حرارتی از طریق ورود 39واحد جدید، رفع محدودیت واحدهای بخاری و افزایش توان واحدهای گازی به ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور افزوده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مهندس محمد هادی اردبیلی در صبحگاه روز شنبه بیستم آبانماه هزار و چهارصد و دو در یکی از بیمارستانهای تهران و پس تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹    
طبق اعلام راه آهن جمهور اسلامی ایران پیش فروش بلیت قطارهای مسافری آذر از امروز دوشنبه 22 آبان آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹    
پیرو انتشار مصاحبه سارق صندوق امانات بانک ملی، که در آن ادعا شده بود خانم فائزه هاشمی با سفر به ترکیه خواستار دیدار با سارقان بانک شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مسئولان شبکه افق صداوسیما با عوامل برنامه موفق به افق فلسطین خداحافظی کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹    
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران درباره همه شایعات و ابهامات پیرامون هتل ولنجک تهران پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۶    
بازیکن اسبق استقلال از هدف خود برای مدیرعاملی در این باشگاه پرده برداشت و گفت علاقه ای به سرمربیگری ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۰۱:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی از سران کشورهای جهان خواست تسلیم فشارها نشده و به حمایت از این رژیم ادامه دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۵    
معترضان مردمی در استرالیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از ورود کشتی رژیم صهیونیستی به سیدنی جلوگیری کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۳    
دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه از افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 11 هزار و 100 نفر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۳    
در این ویدئو تصاویری از توحش صهیونیست ها نسبت به پیکر شهدای فلسطینی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۲۲    
ویدئویی از حضور هواداران تیم رئال سوسیداد در لیگ باشگاه های اسپانیا با لباسهایی به رنگ خون در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
سید ابراهیم رئیسی گفت: وتو کردن چندین قطعنامه آتش بس در غزه توسط آمریکایی ها از دیگر مصادیق نقصان در ساختار سازمان ملل است که اصلاح آن را ناگزیر و ضروری ساخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
سخنگوی گردان های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که تانک های ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت شدید و درگیری های آتشین مواجه و مجبور به عقب نشینی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
حزب الله لبنان شامگاه شنبه از شهادت یکی دیگر از نیروهایش در راه قدس و در نبرد با صهیونیست ها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
ویدئویی از لحظه هدف گرفتن تانک ها و خودروهای نظامی صهیونیست ها توسط نیروهای قسام را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۸    
خورشید ماهی اقیانوسی با نام علمی Mola mola یکی از سنگین ترین ماهی های استخوانی شناخته شده در جهان است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۷    
محمد جمشیدی از تاکید محمد بن سلمان بر اراده خود برای تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۷    
رهبر جریان صدر عراق برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که باید سفارتهای این رژیم را در کشورهای اسلامی بست و تحریم اقتصادی فراگیری علیه آن اعمال کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۶    
صدها نفر در مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خواهان استعفای فوری وی شدند. در این تظاهرات معترضین با بر افراشتن پارچه نوشته هایی پرسیدند: همین الان استعفا کن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۶    
اتفاق جالب، هنگام گزارش خبرنگار بی بی سی از محل سخنرانی سید حسن نصرالله در پخش زنده را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۹    
مقام معظم رهبری پیشتر به شبهه خرید زمین های فلسطینیان توسّط صهیونیست ها پاسخ داده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۶    
بعد از 11 سال رئیس جمهوری ایران رفته عربستان تا در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شرکت کنه. آقای رئیسی که با چفیه فلسطینی تو اجلاس حضور پیدا کرده 10 پیشنهاد مهم برای سران کشورهای اسلامی داشته.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۷    
- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض از دعوت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از ولیعهد عربستان سعودی برای سفر به ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان ثبت نام نکرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است،خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت مجبور به عقب نشینی شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آینده از آن فلسطینیان است و در همین شرایط فعلی نیز جریان مقاومت پیروز نهایی میدان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۴    
یک نشریه آمریکایی به نقل از مقام های صهیونیست گزارش داد که خوش بینی محتاطانه ای درمورد دستیابی به توافق با حماس درباره گروگان ها وجود دارد اما هرگونه توافق موقت و محدود خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۸    
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان درگیریها در غزه، پنج نفر از نیروهای آن به هلاکت رسیده اند که چهار نفر از آنان، کماندو و چترباز بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۷    
تاثیربخشی یک آنتی بیوتیک جدید به عنوان آخرین درمان توصیه شده برای بیماری سوزاک ثابت شده و این در حالی است که متخصصان بهداشت عمومی در مورد ظهور سویه های مقاوم به داروی این عفونت آمیزشی یا منتقل شونده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۹    
رییس شورای شهر به تشریح دلایل همجواری دکل های برق با منازل مسکونی برخی مناطق شهرداری تهران پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۷    
یک فعال فلسطینی مستقر در کرانه باختری به اسپوتنیک توضیح داد چرا این افراد حضور رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری را اشغال می دانند و اینکه چگونه سیاست های این رژیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۶    
دانشجویان موسسه فناوری ماساچوست (دانشگاه MIT ) به نسل کشی فلسطینیان در غزه دست به اعتراض زدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۲    
نیروهای فلسطینی قسام 3 خودروی زره پوش دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۲    
صدها هزار نفر در راهپیمایی بی سابقه در لندن در حمایت از غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۹    
وزیر جنگ رژیم صهوینیستی در واکنش به سخنان امروز حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مدعی شد: نیروی هوایی در حال حرکت به سمت شمال است و نیروهایش بسیار زیاد هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۷    
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بنا به دعوت وزیر کشور عراق وارد بغداد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۲    
هلال احمر فلسطین شامگاه شنبه خبرداد که تانک ها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی، بیمارستان القدس را از تمامی جهت ها محاصره کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۴    
در شرایط فعلی دهک های اول تا پنجم از بیمه پایه رایگان برخوردار هستند؛ اما طبق اظهارات رئیس سازمان برنامه وبودجه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۸    
شاخص کل بورس تهران در مبادلات امروز هزارو 461واحد، معادل 0.07درصد نزول کرد و به 2میلیون و 54هزار واحد رسید اما شاخص کل هم وزن با 329واحد رشد به 699هزار و 92واحد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۸    
با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق شش گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان ها در روز یکشنبه 21 آبان ماه تعطیل خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۶    
معاندین دوباره برای تحمیل آدم های دروغ پرداز و بی تعهد به افکار عمومی بسیج شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۴    
مامانِ مافیایی فیلمی است که به شما نشان می دهد چطور فیلمی حتی با وجود مونیکا بلوچی و تونی کلت میتواند بد باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
دبیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه درباره خاکسپاری پیکر شهدا گفت: قصد داریم امروز یک گور دسته جمعی در داخل محوطه بیمارستان شفاء حفر کنیم تا شهدا را به دلیل عدم امکان خروج از بیمارستان در حیاط دفن کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
آمازون برای کارمندان سرویس ابری AWS در هلند محل جالبی را برای فعالیت در نظر گرفته است. در این ویدئو، تصاویری از نمای داخلی یک زندان که به محل کار تبدیل شده، مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
تصور اینکه مردم یک کشور شب بخوابند و وقتی که فردا بیدار می شوند یک جزیره جدید به خاک شان اضافه شود کمی سخت است اما ژاپنی ها، همین آخر هفته، یک جزیره جدید و نو از مادر طبیعت هدیه گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
چند خبر خوش و چند روایت از خرده مهربانی هایی که این روزها در گوشه وکنار کشورمان می بینیم و می توانند از یک روز بد، یک روز خوب بسازند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
تابلوهای نقاشی یک هنرمند اهل آمریکا، این روزها به خاطر یک توانایی عجیب این مرد، به شهرت زیادی رسیده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
تا نیم قرن پیش تفکر عمومی چنین بود که افراد دارای معلولیت جایی در صحنه های ورزشی و بازی های گروهی ندارند و فقط می توانند تماشاچی باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
یک گاو پرواری در آمریکا، عنوان بلندترین گاو دنیا را به نام خودش ثبت و کارشناسان را متعجب کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
اگر ساکن پایتخت باشید، احتمالا دیده اید که در برخی از محله ها، پارک ترافیک راه اندازی شده تا بچه ها از همان سن کم، با رفتارهای ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
پلیس کره جنوبی اعلام کرده است که یک روبات صنعتی، یک کارگر را له کرده و باعث مرگ مرد بیچاره شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
یک برکه، به خاطر اینکه به رنگ صورتی درخشان در آمده، حسابی خبرساز شده و مردم را سردرگم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۲    
در حاشیه اجلاس اضطراری مشترک سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب درباره جنگ غزه در ریاض عربستان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۰    
نشست خبری سی و یکمین هفته کتاب با شعار آینده خواندنی است با حضور علی رمضانی، مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۹    
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان میزبان هوادار تهران در ورزشگاه تختی آبادان بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۹    
مراسم بزرگداشت دکتر یونس شکرخواه در بیست و سومین ماه نشست در آستانه برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۷    
در اواسط نیمه اول استقلال و تراکتور، ارسال روی دروازه تراکتور با مشت حسین پورحمیدی همراه شد اما در صحنه آهسته مشخص بود که گلر تراکتور با مشت به سر مدافع استقلال ضربه زده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۷    
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار آقای عبدالفتاح برهان رئیس شورای حکومتی سودان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با وی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش آلودگی هوای 9کلانشهر هشدار داد و کاهش تردد غیرضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان و مبتلایان به بیماری های قلبی و تنفسی را توصیه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۷    
در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور به برتری رسید و صنعت نفت مقابل هوادار تن به شکست 2 بر صفر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۳    
تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز در هفته دهم بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۳    
فیلم زیبایی از گونه های حیات وحش منطقه شکار ممنوع سوادکوه در کنار برکه آب از قاب دوربین تله ای محیط بان علی اکبر ایمانی در آبان 1402 به ثبت رسید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:موضوع فلسطین و حقانیت مردمان آن موضوعی با سابقه است و اتفاقی که در 15 مهرماه امسال رخ داد، حاصل یک ظلم 75 ساله بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
با تنظیم کیفرخواست 19 تن از مسئولان اسبق اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پرونده به منظور رسیدگی به اتهامات مرتکبان به دادگاه ارسال شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
ابراهیم رئیسی به منظور شرکت در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی به عربستان سعودی سفر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۰    
در حاشیه اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درباره جنگ غزه در ریاض ، عصر امروز (شنبه 20 آبان 1402) سید ابراهیم رئیسی و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۰    
اگر چند دقیقه بعد از انجام فعالیت های ورزشی روزانه فشار بسیار زیادی به بدن تان وارد می شود، پای عوامل دیگری در میان است که احتمالا خودتان از آنها بی خبر هستید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۷    
این روزها تعدادی از اسامی سریال های تلویزیونی در حاشیه هر نشست و جلسه ای از سوی مدیران سیما نام برده می شود؛ سریال هایی که برخی از آنها مشخص نیست در چه مرحله ای از تولید قرار دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۶    
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گردوغبار از برگزاری جلسه مشترک با عربستان برای بررسی جریانات جنوبی گرد و غبار و تاثیراتش بر شهرهای ایران خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۱    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز (20 آبان) در نشست اضطراری سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض گفت که توافق اسلو در 32 سال پیش تاکنون تنها موجب بدتر شدن اوضاع فلسطینی ها شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۲    
نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در نیمه اول اکتبر، با کارشناسان و نمایندگان برخی پایگاه های اطلاع رسانی و رسانه هایی که در کارزارهای تبلیغاتی فعالیت می کنند جلسه ای محرمانه برگزار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
قرار است عصر امروز (شنبه، 20 آبان) شاهد بازگشایی سد برای کشت پاییزه غله در شرق و غرب اصفهان باشیم. پیش بینی می شود آب پس از 3 روز به مزارع کشاورزان برسد تا در مجموع در سال زراعی جاری (1403 -1402) سطح ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
در آستانه سخنرانی جدید دبیرکل حزب الله لبنان، رسانه های اسرائیلی همچنان در حال تحلیل سخنرانی 2 هفته پیش سید حسن نصرالله هستند و تاکید دارند که وی هنوز از همه کارتهای خود استفاده نکرده و توانمندی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
شهردارمنطقه 13 از اجرای طرح ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار با همکاری پلیس و یگان حفاظت منطقه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور در بدو ورود به ریاض برای شرکت در اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دیداری دو جانبه با امیر قطر دیدار کرد. پاسخ جالب رئیسی به احوالپرسی امیر قطر را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
پیشرفت فضایی ایران در یکی دو سال اخیر اتفاقی کاملا محسوس است. طرح ریزی توسعه و پرتاب انواع ماهواره ها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش اعلام کرد، نرخ تورم مواد غذایی در ایران در 12 ماه منتهی به شهریور امسال به 37.4درصد کاهش یافته و نسبت به یک سال گذشته تقریبا نصف شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
در این ویدئو تصاویری از نیروهای قسام را که مشغول تلاوت سوره های قرآن هستند را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
تصاویری از عملیات حمله پهپادی حزب الله به پادگان یفتاح قدیش در شمال مناطق اشغالی منتشر شده است. در این پادگان خودروهای دشمن در نزدیک شهرک راموت نفتالی (روستای اشغال شده نبی یوشع لبنان) پارک شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
مالک توئیتر دیروز در مصاحبه ای تصویری اعلام کرد: اگر قرار است نسل کشی کنید (چیزی که نباید برای کسی قابل قبول باشد) شما بسیاری از افراد زنده را که به طور گسترده از اسرائیل متنفر هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۶    
با گذشت کمتر از 2 ماه از آغاز اکران فیلم کمدی هتل ، این فیلم سینمایی وارد باشگاه 100 میلیاردی ها شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۶    
فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی مردان فهرستی از چهره های برجسته بین المللی مانند ویتال هاین از بلژیک، جیانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا ایتالیایی ، ولادیمیر آلکنو روسی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۳    
منابع سوری از حمله به پایگاه رمیلان آمریکا در عمق خاک سوریه و شنیده شدن صدای انفجار در این پایگاه خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهوری پیشین با اعزام نماینده به ستاد انتخابات کشور برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
محمدتقی نقدعلی به همشهری آنلاین گفت: در فرآیند تحقیق و تفحص از کانون های وکلا به موارد خوبی رسیده ایم، از جمله این موارد می توان به هزینه های گزاف نقل و انتقالات اشاره کرد ...