چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۷    
برترین نماینده اسنوکر ایران توسط نماینده کشور چین از رقابت های آزاد جهانی حذف شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۸    
دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: تراز دریاچه ارومیه طبق آخرین آمار، به یک هزار و 270 متر و 31 سانتی متر رسیده که 6 سانتی متر بالاتر از زمان مشابه پارسال و 49 سانتی متر بالاتر از ابتدای مهرماه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهوری ترکیه در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز، این عید باستانی را به تمام ملت هایی که آن را گرامی می دارند، تبریک گفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز در تفرجگاه های استان تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
دادگاه مهاجرت کانادا روز چهارشنبه اول فروردین ماه،حکم اخراج سلمان سامانی، قائم مقام سابق وزیر کشور دولت روحانی را صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۲    
یک مرد آمریکایی که به کشتن هزاران پرنده تحت حفاظت متهم است، به جرم شکار و قاچاق عقاب سرسفید و عقاب طلایی اقرار کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به بازگشایی زاینده رود از بامداد امروز ضروری است شهروندان از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۱    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تحقق 150 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۱:۵۱    
نتایج به دست آمده از پژوهش های متعددی نشان می دهد که افسردگی ارتباط مستقیمی با نوع تغذیه و عادات قضایی افراد دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۰:۲۲    
ایرانیان دوستان و دشمنان خود را به خوبی می شناسند و نسبت به نیت های شیطانی نهفته در ورای این نمایش های دروغین و مضحک آگاه هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۳    
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۳    
وزارت شرایط اضطراری روسیه گزارش داد که امدادگران در حال تلاش برای آزادسازی معدنچیان در محل آوار معدن در منطقه آمور هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
رهبر انقلاب یمن گفت که قتلعامی که دشمن اسراییلی با مشارکت آمریکا در غزه مرتکب می شود، هدفمند، برنامه ریزی و عمدی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۵    
طبق روایات مختلف، جشن نوروز پیش از زمان حکومت پادشاهی هخامنشی بوجود آمده و در نقاط مختلف کشورمان با آیین های خاص برگزار می شده. بد نیست آداب و رسوم نوروز قدیم را از زبان بازیگر پیشکسوت بشنوید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی های اخیر 91 درصد حجم مخزن سد کوثر پر شده و در واقع آب شرب یکسال گچساران و بهمئی ذخیره شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
از چارچوب هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2026 و در گروه E، تیم ملی ایران روز دوم فروردین سال 1403 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی ترکمنستان بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۳    
حاج محمود کریمی مداح اهل بیت به همراه مادرشان، میهمان برنامه محفل در شبکه سه تلویزیون شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۹    
تیم های فوتبال ایران و ترکمنستان در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 امروز پنج شنبه دو فروردین و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از وقوع یک انفجار شدید در شهر کابل، پایتخت افغانستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۸    
تیم های فوتبال ایران و ترکمنستان در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 امروز پنج شنبه دو فروردین از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۸    
تیم های فوتبال ایران و ترکمنستان در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 امروز پنج شنبه دو فروردین و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۵    
تیم های فوتبال ایران و ترکمنستان در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 امروز پنج شنبه دو فروردین و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار می گیرند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودروها از جنوب به سمت شمال در 2 محور هراز و کندوان محدوده استان را سنگین توصیف کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۶    
حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه ای با اشاره به جزئیاتی جدید از ماجرای زمین مربوط به این حوزه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۹    
استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: از 15 لغایت 29 اسفند 1402، مجموعا 3 میلیون و 761 هزار و 84 نفر به مشهد مقدس سفر کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت 9 صبح امروز 350 هزار و 782 نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده اند گفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۹    
گوگل با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفت های قابل توجهی در پیش بینی سیل به دست آورده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
از دهه 60 و در زمینه تاریخ نگاری، شیوه ای به نام تاریخ شفاهی شکل گرفت که به دلیل نقل قول های مستقیم و قابل استناد شاهدگونه در ریشه علمی نگارش و در تاریخ نگاری مکتوب، مورد پسند و استناد قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۴    
سازمان اطلاعاتی و امنیت ملی فدراسیون روسیه روسیه گزارش داد که نیروهای امنیتی یک شهروند فدراسیون روسیه که در حال آماده سازی یک حمله تروریستی در منطقه بلگورود علیه پرسنل نظامی روسیه بود، بازداشت کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۸    
سعید صادقی روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری نمی کند و شاید پایان فصل از جمع سرخ پوشان جدا شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۶    
در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص اختلاف حسن یزدانی و کامران قاسمپور به وجود آمده بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۴    
زورخانه گردی و گلریزان در ماه مبارک رمضان از قدیمی ترین سنت های تهرانی است که همچنان جان دارد و با حلول ماه رمضان در میان پهلوانان و مردم انجام می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۶    
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گفت تل آویو کنترل رفح را به دست خواهد گرفت، حتی اگر این امر باعث اختلاف با ایالات متحده شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۲    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از بامداد جمعه سوم فروردین با هدف توزیع بخشی از حقابه کشاورزی شرق اصفهان افزایش می یابد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 30 دستگاه تلفن همراه قاچاق در پایانه جنوب تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۳    
پس از انتشار ویدئویی از وضعیت غیراستاندارد ورودی اهواز و انتقاد شهروندان و مسافران نوروزی در شبکه های اجتماعی، شورای شهر اهواز واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۲    
حسینی گفت:نمایندگان مجلس بر سر این که چه روزهایی تعطیل شود و چه ساعاتی کاهش یابد،با یکدیگر اختلاف دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
یکی از فیلم های پرفروش و پرتماشاگر نوروز امسال تمساح خونی ، نخستین ساخته سینمایی جواد عزتی است که بازگشت این بازیگر موفق به سینمای کمدی محسوب می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
ایران و تاجیکستان به عنوان دو کشور همزبان با اشتراکات فرهنگی بسیار دارای روابط بسیار نزدیکی هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش های سیل آسا، آب گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۹    
فیلمی در فضای مجازی از پشت صحنه آرنولد کلاسیک منتشر شده که نشان می دهد آرنولد شوارتزنگر هادی چوپان را تحسین می کند
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۶    
در حالی که اولین روز نوروز، سردترین منطقه ایران یعنی کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری دمای 19 درجه زیر صفر داشت حالا در دومین روز بهار دمای سردترین منطقه به 10 درجه زیر صفر افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با ارائه آماری از امدادرسانی به استان ها در نتیجه شرایط جوی، درباره تصادف های نوروزی توضیحاتی داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۶    
با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: حدود 10 درصد از زباله های تولید شده در شهر تهران را پلاستیک تشکیل می دهد که این موضوع نشان دهنده افزایش استفاده از پلاستیک است و این امر می تواند علاوه بر اینکه آسیب های ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
در شرایطی که مسابقه وفایی و سالیوان پایاپای پیش می رفت، در فریم پایانی سالیوان به زیبایی هرچه تمام توانست وفایی را اسنوکر کند تا در یک قدمی پیروزی مسابقه قرار بگیرد اما شاهکار ستاره ایرانی قرار بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۴    
انگشتری که بانوی قهرمان بازی های پاراآسیایی 2022 از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
ابتکار عمل مردم در ترافیک تهران - شمال باعث نواختن موسیقی با صدای بوق ها شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۷    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
حسین وفایی که در مسابقات اسنوکر آزاد جهانی 2024 به میزبانی چین حضور دارد، در مرحله یک شانزدهم نهایی این دوره از مسابقات به مصاف رانی اوسالیوان نفر اول اسنوکر حرفه ای جهان رفت و موفق شد وی را 5 بر 4 ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یکتا ناصر با انتشار ویدیویی جدید، نشان داد: ماجراهای او، منوچهر هادی و یک دختربچه معصوم همچنان ادامه دار است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۸    
رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع بارش های رگباری پراکنده از جمعه شب در مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، ضمن تشریح اصول تغذیه سالم در ایام نوروز، بر رعایت تعادل و تنوع غذایی در این ایام، تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
تصاویر سیلاب دیروز یکم فروردین 1403 در روستای قلعه نو اسفراین در خراسان شمالی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافندی ارتش روسیه 10 موشک شلیک شده از سمت اوکراین را در آسمان استان مرزی بلگورود رهگیری کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
نظامیان اسرائیلی در چهارمین روز محاصره بیمارستان الشفاء، یک ساختمان تخصصی این بیمارستان را ویران و حلقه محاصره این بیمارستان را تنگ تر کردند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس پلیس راهور گفت: تا 8 صبح امروز 271 نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنۀ تصادف فوت کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
مهریه را کی داده کی گرفته ، این جمله ای است که در گذشته در مراسم خواستگاری بسیار کاربرد داشت، اما با گذشت زمان مشخص شد که از نظر قانونی این جمله هیچ وجاهت قانونی ندارد و مهریه دینی است که باید پرداخت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
به دنبال ازدحام جمعیت و ایستایی طولانی مسافران در مرز بازرگان و با توجه به برودت هوا، ستاد سفر از مسافرانی که از این مرز قصد سفر به ترکیه را دارند درخواست کرد پیش از حرکت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
سال 1404 سال متفاوتی برای پرسپولیس بود. در پایان این سال این تیم ششمین قهرمانی را در 7فصل اخیر جشن گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
اولین دقایق روز جمعه با چند بازی فوتبال آغاز می شود. این بازیها هرچند دوستانه است اما تماشایی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۷    
شهرداری تهران در دوره فعلی عزم خود را برای رفع معضلات اجتماعی به خصوص معتادان متجاهر و کودکان کار جزم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۶    
شرکت نورالینک، متعلق به ایلان ماسک در یک پخش زنده ویدیویی نشان داد اولین بیمار دریافت کننده تراشه این شرکت چگونه تنها با استفاده از قدرت ذهن خود می تواند شطرنج بازی کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های تهران – شمال و قزوین – رشت، محورهای چالوس و هراز در دومین روز از نوروز 1403 خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۶    
واشنگتن پیش نویس قطعنامه پیشنهادی خود درباره غزه را به اعضای شورای امنیت ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
روز گذشته یکتا ناصر با انتشار ویدئویی جنجالی در صفحه اش در فضای مجازی با حالت گریه و تضرع گفت که خانواده شوهر سابقش یعنی منوچهر هادی، اجازه نمی دهند تا او فرزندش را ببیند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
قرآن کریم منبعی گرانبها از قصه های پندآموز است؛ داستان هایی شنیدنی از زندگی پیامبران که با اعجاز خود راه درست و غلط را به انسان نشان می دهند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد سازمان نوسازی در این دوره در محله نفرآباد کاملاً روبه جلو است چراکه منجر به متحول شدن یک محله کاملا ناکارآمد بود که در طول سه دهه فریز شده بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۹    
کاردار سفارت ایران در لندن گفت: پیگیر یک بخش از اشیا سرقت شده از جیرفت هستیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۵    
بزرگترین سفره افطاری تهران از اول تا دهم فروردین، در پیاده راه بلوار کشاورز، میزبان روزه داران است، اتفاقی که رنگ نشاط به شهر پاشیده و حال و هوای غروب تهران را تغییر داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
شیخ محمد نخست وزیر امارات و حاکم دبی در پیام هایی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، عید نوروز را تبریک گفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹    
خانه باغ دزاشیب به جا مانده از دوران قبل از انقلاب است که اکنون در میان برج ها و ساختمان های چندین طبقه محاصره شده .
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: 110 دستگاه اتوبوس که در خطوط غرب تهران غیر فعال بودند در مناطق 2، 5، 21 و 22 فعال شدند و این اقدامات برای مردم هم محسوس بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
معاون درمان وزارت بهداشت درباره عواقب ابلاغ نشدن تعرفه های درمانی پزشکان توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۴    
رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ادامه محدودیت یکطرفه بودن محور چالوس به سمت شمال برای امروز پنجشنبه (2فروردین 1403) خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۱    
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بنادر غرب هرمزگان در پی شرایط نامساعد جوی تا ساعت 24 امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه تعطیل شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۱    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره میزان آلاینده های این شهر در دومین روز سال 1403 اطلاع رسانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
امروز جو آرامی در اکثر مناطق کشور مستقر می شود اما یک سامانه بارشی درراه ایران است و از فردا جمعه وارد کشور می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
طلا دارایی خوبی برای مصرف شخصی و همچنین سرمایه گذاری است اما خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار مستلزم رعایت یک سری نکات است تا خریداران و سرمایه گذاران با اطمینان وارد این بازار شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۹    
منابع محلی افغانستان از وقوع یک انفجار در استان قندهار خبر دادند که منابع رسمی طالبان هم این انفجار را تایید کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
دولت آلمان روز چهارشنبه ضمن تکرار اتهامات اثبات نشده در خصوص دست داشتن نهادهای ایرانی در حمله به کنیسه ای در بوخوم در سال 2022 سفیر ایران را احضار کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه 10 عدد فشنگ در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
یکی از بدترین اتفاقات برای دوچرخه سواران زمین خوردن است و دردناکی این اتفاق برای رکابزنان پیست دوچندان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر 19 ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۹    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۸    
طبق آخرین آمار اعلام شده تا تاریخ 26 اسفندماه از میان سدهای مهم کشور 33 سد کمتر از سال گذشته آب دارند و در حال حاضر نیز حجم مخازن سدهای کشور نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۱    
روز گذشته یکتا ناصر با انتشار ویدئویی جنجالی در صفحه اش در فضای مجازی با حالت گریه و تضرع گفت که خانواده شوهر سابقش یعنی منوچهر هادی، اجازه نمی دهند تا او فرزندش را ببیند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۸:۱۵    
گزارش های سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد در حالی که امروز پنجشنبه (2 فروردین) در شمال شرق کشور شدت بارش ها ادامه دارد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۹    
فرامرز اصلانی خواننده معروف لس آنجلسی ساعاتی قبل و در نخستین روز سال 1403 درگذشت.